Lees mijn post eens opnieuw; ik had het over het overlijdensberichtquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:59 schreef Yankee het volgende:
[..]
Hoe kun je dat weten als je nog nooit een boek van hem gelezen hebt?

quote:Op maandag 1 november 2010 00:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lees mijn post eens opnieuw; ik had het over het overlijdensbericht

Uncle Festerquote:Op maandag 1 november 2010 04:42 schreef MadMaster het volgende:
Goodmorning, this is your wake up call...
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En dat was dus Halloween 2010...

Mooi, maar wel prijzig.quote:Op maandag 1 november 2010 07:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als iemand nog (klassieke) posters zoekt dan moet je hier eens kijken
http://www.ssplprints.com/index.php

Maar wel erg gezellig. We hadden een lan in Drachten, dus vrienden weer ontmoet, heerlijk gezellig gehad, goed gesprek gehad met een vriend van me, leuke radio gemaakt en erg veel gelachen
 Maar wel erg gezellig. We hadden een lan in Drachten, dus vrienden weer ontmoet, heerlijk gezellig gehad, goed gesprek gehad met een vriend van me, leuke radio gemaakt en erg veel gelachen  

Told you.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Edinburgh is gaaf
Net een weekendje wezen stappne. Heb me er kostelijk vermaakt.
Schotten/ Engelsen zien Halloween meer als Carnaval. Heb alles voorbij zien komen van smurfen tot Ghostbusters

quote:Op maandag 1 november 2010 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
There was a bloke I know walking down the road last night had a woman on his back,
So I asked him "where you going with that woman on your back"
He said "fancy dress party for halloween"
So I asked: "what you going as?"
He said: "tourtoise"
So then I asked: "who's she?"
He said: "that's Michelle"

quote:Op maandag 1 november 2010 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
There was a bloke I know walking down the road last night had a woman on his back,
So I asked him "where you going with that woman on your back"
He said "fancy dress party for halloween"
So I asked: "what you going as?"
He said: "tourtoise"
So then I asked: "who's she?"
He said: "that's Michelle"

En nu snap ik 'm ook.quote:

Gefeliciteerd Mark!quote:

Kan mn arm niet meer strekken en m'n hand begint nu ook al te irriteren
 Kan mn arm niet meer strekken en m'n hand begint nu ook al te irriteren   

Ik vind dit al aardig suggestiefquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb trouwens een spier in mn arm verrekt of iets gruwelijk afgescheurd ofzoKan mn arm niet meer strekken en m'n hand begint nu ook al te irriteren

en Mark
 en Mark  

Dit heeft niets met etcie te makenquote:

* hapquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Dit heeft niets met etcie te maken

Dan moet je maar op KNMI kijkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat mist bij die pagina is het verwachtte aantal mm regen. Kans op regen kan 1 druppel zijn maar ook 24 uur hoosbuien

Moet toch binnen dingen doen
  Moet toch binnen dingen doen  

quote:Dat is het hier ook niet... en best lekker buiten. Als het zo blijft, ga ik vanmidddag maar eens de stad in met de kinderen...Op dinsdag 2 november 2010 12:44 schreef iamredleader het volgende:
Regen of niet, het is buiten heel grauw/onvriendelijk

quote:Trek anders even voor 60 miljoen aan een dood paardNederland investeert 2,2 miljoen in nieuwe Symbian
AMSTERDAM – Een aantal Europese lidstaten schenken 22 miljoen euro aan de Symbian Foundation voor de ontwikkeling van een embedded mobiel besturingssysteem speciaal voor Europa. De Nederlandse overheid investeert zo’n 2,2 miljoen euro.
De stichting maakt melding van de investering vanuit Europa in een blog. Tweakers.net berekende de bijdrage van Nederland.
Symbian is het besturingssysteem waarop veel Nokia telefoons draaien. Ook Sony, Ericsson en Samsung namen eerder deel aan het project.
Symbeose
Met de 22 miljoen toegezegde euro’s zal Symbian het besturingssysteem Symbeose gaan ontwikkelen wat staat voor Symbian – the Embedded Operating System for Europe.
Het is nog niet duidelijk waarvoor Symbeose gebruikt zal worden. De Europese lidstaten investeren het geld vanuit Artemis, een samenwerking om innovatie in ‘embedded computing’ te ondersteunen. Artemis verdeelt dit jaar 60,3 miljoen euro waarvan zes miljoen afkomstig is uit Nederland en bijvoorbeeld acht miljoen uit Duitsland. Spanje en Frankrijk betalen ieder vier miljoen.

Uit een topic in WGR dat denk ik zo weer verdwenen isquote:Hoi!
voor een verhaal in de krant ben ik op zoek naar mensen die een flitslening (flitskrediet, snel geld lenen etc.) hebben afgesloten en in de problemen zijn gekomen door enorme rentes die vooraf niet helemaal duidelijk waren. Wil je je verhaal kwijt? Mail dan je mailadres of telefoonnummer naar vraag@nrc.nl. Dank je wel!

wilde nog even de topiclink copieren, maar ja, het topic is al verdwenen.
  wilde nog even de topiclink copieren, maar ja, het topic is al verdwenen.

Natuurlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Uit een topic in WGR dat denk ik zo weer verdwenen is
Altijd mooi om te zien dat er regelmatig negatief over dit soort fora geschreven wordt maar dat als het uitkomt ze er wel gebruik van willen maken

Regen. Druilerige dag hier, 't zal ook eens niet
 Regen. Druilerige dag hier, 't zal ook eens niet  

Mwah, dan zijn de mooie dagen des de mooierquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:32 schreef Etcetera het volgende:Regen. Druilerige dag hier, 't zal ook eens niet

vraagje over flitsleningenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:wilde nog even de topiclink copieren, maar ja, het topic is al verdwenen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |