Eternal sunshine of the spotless mind vind ik ook erg goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 07:10 schreef Diaan73 het volgende:
Man on the Moon, de enige film met Jim Carey die ik leuk vind... goede film.
Die film ken ik niet. Ik kan Jim Carey niet uitstaan, dus films met hem erin sla ik standaard over.quote:Op zondag 31 oktober 2010 07:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eternal sunshine of the spotless mind vind ik ook erg goed
Ow dat is wel erg pijnlijk en idd weinig aan te doen? Kun je evt. nog wel een tapeje omdoen, voor de steun?? Beterschap!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 08:44 schreef iamredleader het volgende:
Diagnose: kleine teen, binnenste botje (dus niet onder de nagel) gebroken. Gips heeft geen zin, wel goede schoenen en rust. En het zal wel een tijdje pijn blijven doen
Pijn: ja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat is wel erg pijnlijk en idd weinig aan te doen? Kun je evt. nog wel een tapeje omdoen, voor de steun?? Beterschap!!
Ik las het, inderdaad treurigquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:13 schreef Etcetera het volgende:
Harry Mulisch overledenWat een fantastische boeken heeft die man geschreven!
Dat moet dan toch andersom zijn?? Wij zijn een uur terug gegaan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:36 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
@Diaan, het is hier nu 7.30 uur, de zomertijd eindigt hier pas volgende week. We hebben nu dus 6 uur tijdverschil, als ik het goed heb. Was tot gisteren 7 uur en volgende week dus ook weer...
Alleen jammer dat hij geen Nobelprijs voor de Literatuur heeft gewonnen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:39 schreef MadMaster het volgende:
Ow, Harry Mulisch overleden.
Vond z'n boeken niks, maar daar kan hij ook niks aan doen...
En, lukt het al?quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:29 schreef lubje25 het volgende:
[..]
dank je, ik ga weer een poging wagen
Het enige wat ik tot nu toe van hem gelezen heb is zijn overlijdensbericht.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:13 schreef Etcetera het volgende:
Harry Mulisch overledenWat een fantastische boeken heeft die man geschreven!
Hoe kun je dat weten als je nog nooit een boek van hem gelezen hebt?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het enige wat ik tot nu toe van hem gelezen heb is zijn overlijdensbericht.
Vond het niet echt hoogstaand om eerlijk te zijn.
Lees mijn post eens opnieuw; ik had het over het overlijdensberichtquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:59 schreef Yankee het volgende:
[..]
Hoe kun je dat weten als je nog nooit een boek van hem gelezen hebt?
quote:Op maandag 1 november 2010 00:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lees mijn post eens opnieuw; ik had het over het overlijdensbericht
Uncle Festerquote:Op maandag 1 november 2010 04:42 schreef MadMaster het volgende:
Goodmorning, this is your wake up call...![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En dat was dus Halloween 2010...
Mooi, maar wel prijzig.quote:Op maandag 1 november 2010 07:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als iemand nog (klassieke) posters zoekt dan moet je hier eens kijken
http://www.ssplprints.com/index.php
Told you.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Edinburgh is gaaf![]()
Net een weekendje wezen stappne. Heb me er kostelijk vermaakt.
Schotten/ Engelsen zien Halloween meer als Carnaval. Heb alles voorbij zien komen van smurfen tot Ghostbusters
quote:Op maandag 1 november 2010 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
There was a bloke I know walking down the road last night had a woman on his back,
So I asked him "where you going with that woman on your back"
He said "fancy dress party for halloween"
So I asked: "what you going as?"
He said: "tourtoise"
So then I asked: "who's she?"
He said: "that's Michelle"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |