quote:Jawel tochOp woensdag 27 oktober 2010 18:36 schreef IrishBastard het volgende:
Hoe zie jij nou weer dat het de 2 liter isMaar klopt ja
De glaasjes in de zijschermen zijn geen knipperlichten hè
quote:Zegt Mikkie nu dat ie homo is? Toedels poesjeOp woensdag 27 oktober 2010 19:03 schreef Mikkie het volgende:
Vrijwilligers voor de fipo? Ik moet weg namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Haha! Een Mikkiedis 2.0! Twee posters met één opmerking!Op woensdag 27 oktober 2010 19:19 schreef LastRequest het volgende:
Yasha je was toch niet serieus over die lampen? Dat was toch een Mikkiedis 2.0?
quote:Vind je het niet té of kan IB het wel hebben?Op woensdag 27 oktober 2010 19:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mooi lichtdonker contrast met die belichting zo
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik vind de clip van dit nummer leuk!
quote:Dat inderdaadOp woensdag 27 oktober 2010 19:19 schreef LastRequest het volgende:
Yasha je was toch niet serieus over die lampen? Dat was toch een Mikkiedis 2.0?
quote:Ik hoop het, maar ik heb zo mijn twijfels!Op woensdag 27 oktober 2010 20:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat inderdaadmaar misschien dist mikkie ons net zo hard nu door er serieus op in te gaan
iig dat hoop ik, anders is het wel zeer ernstig
quote:Nee. Smijt die printer weg en koop een goedkope zwart/wit laser-printer. Dat is veel goedkoper per pagina.Op woensdag 27 oktober 2010 21:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heb hier een lege cartridge voor men printer, staat al minstens 10 maanden droog. Zou het nog lonen om hem te hervullen?
quote:Weg gooien is beter voor het milieu en een nieuwe kopen is beter voor de economie!Op woensdag 27 oktober 2010 21:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
heb niks aan zwartwit, moet ook veel kleur printenPrinter is nog goed btw
waarom wegflikkeren?
quote:Specs en pics!Op woensdag 27 oktober 2010 21:12 schreef Rituals het volgende:
Over nieuwe spullen kopen gesproken, ik heb zojuist een laptop besteld! EINDELIJK! Het was langzaam echt nodig, ik werd knettergek.
quote:
quote:Ja, maar zit er ook solitaire/patience op!Op woensdag 27 oktober 2010 21:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
• Intel® Core™ i3-350M (2.26Ghz, 4Threads, 3MB cache)
• Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT
• 15,6-INCH (1.366 x 768) WITTE LED-BEELDSCHERM MET HD+-RESOLUTIE
• 1GB ATI Mobility Radeon™ HD5470 Graphics Card
• 4.096 MB 1333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]
• 500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
quote:Valt nog wel mee!
quote:Hoe zit dat met de unix support?Op woensdag 27 oktober 2010 21:36 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb sinds vorige week ook een nieuwe printer.. 60 euro geloof ik, vooralsnog een prima ding!
quote:Geen flauw idee?Op woensdag 27 oktober 2010 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Valt nog wel mee!![]()
[..]
Hoe zit dat met de unix support?
quote:Dat vroeg ik toch niet!Op woensdag 27 oktober 2010 21:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Geen flauw idee?
Ik heb een oude pc met Windows XP, daarop werkt ie als een zonnetje
quote:Nee, zijverlichtingOp woensdag 27 oktober 2010 18:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of zijn dat van die lelijke reflectoren?
quote:Ik heb volgens mij bijna dezelfdeOp woensdag 27 oktober 2010 21:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
• Intel® Core™ i3-350M (2.26Ghz, 4Threads, 3MB cache)
• Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT
• 15,6-INCH (1.366 x 768) WITTE LED-BEELDSCHERM MET HD+-RESOLUTIE
• 1GB ATI Mobility Radeon™ HD5470 Graphics Card
• 4.096 MB 1333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]
• 500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
quote:Ik ook! Met zon beeldscherm en zo'n flapding en dan een toetsenbord en met patience erop!Op woensdag 27 oktober 2010 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij bijna dezelfde
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:22 schreef LastRequest het volgende:
Hier Mik:Zei jij niet altijd dat ik mokkels met rare verhoudingen postte, die onmogelijk dun waren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Dell Studio 15? Blij mee?Op woensdag 27 oktober 2010 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij bijna dezelfde
quote:Kijk jij nog ergens ander naar dan naar de tetten!Op woensdag 27 oktober 2010 22:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zei jij niet altijd dat ik mokkels met rare verhoudingen postte, die onmogelijk dun waren?
quote:Haha zei ik dat? Zou kunnen!Op woensdag 27 oktober 2010 22:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zei jij niet altijd dat ik mokkels met rare verhoudingen postte, die onmogelijk dun waren?
quote:Jup, studio 15 ja
quote:Klinkt goed!Op woensdag 27 oktober 2010 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jup, studio 15 jaik heb er toendertijd ook 679 voor betaald
Maar denk dat jouw processor inmiddels wel iets beter is
en ik heb geen vingerafdrukscanding
Maar verder ben ik er erg blij mee
Moest alleen in het begin wel aan de maat van het beeld wennen, het is toch meer breedbeeld dan ik had en mijn andere was toch zo'n 1,5 centimeter hoger.. + het feit dat de scharnieren aan de zijkant zitten en er daardoor ook alweer "hoogte" wegvalt, maar nu vind ik het ideal want je kan echt heel gemakkelijk over je laptop heen kijken
Ow en LEDals ik de mijne op minder dan de helft heb staan qua felheid, is hij even fel als IB zijn scherm nu is
Smileys zijn dan ook echt geel en op de laptop van IB zijn ze oranje
quote:Gij doet mij wenenOp woensdag 27 oktober 2010 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ext4 de unix filesystem is zou ik die sowieso gebruiken.
quote:Hehe nee dat moest ik van IB zeggen
quote:4 GB per bestand en niet in totaal he!Op woensdag 27 oktober 2010 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hehe nee dat moest ik van IB zeggen
Maar ik weet dan wel weer uit mijzelf dat windows alleen fat32 en NTFS ondersteundomdat je soms schijven moet formateren (vooral externe schijven) omdat met fat32 er niet meer dan 4 gb op kan
quote:Gij doet mij echt wenen!
quote:En het klopt ook nog!Op woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, frits het is een graspokemon, en die winnen verdomme altijd van een waterpokemon..
Nog steeds bedankt voor dat filmpje D_K
quote:Slaapze!
quote:Had D_K niet laatst geconcludeerd dat vrouwen met tattoo's per definitie ordinair zijn?
quote:Nou nee!Op woensdag 27 oktober 2010 23:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Had D_K niet laatst geconcludeerd dat vrouwen met tattoo's per definitie ordinair zijn?
quote:Zoals jij helemaal zou moeten weten kwam dat vanaf mijn telefoon, en slipt er makkelijker een foutje in.Op donderdag 28 oktober 2010 09:55 schreef IrishBastard het volgende:
De huisbaas natuurlijk, aan de huisraad hebben we niets
Zeg, pan, wat vindt jij van de kapotte thermostaat?
quote:Fijn fijn fijn dat ie t weer doet!Op donderdag 28 oktober 2010 09:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
De verwarming doet het weer hoor duphij moet nu alleen altijd op het zonnetje staan, de stand van het klokje is wss kapot. Betekend nu dus dat de verwarming altijd aan zou zijn. Want wij gaan het echt wel vergeten om hem iedere keer van maantje op zonnetje te zetten. Ib gaat de huisraad daar straks ook even over bellen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 10:03 schreef LastRequest het volgende:
Ik zag al een soort eilandraad a la Expeditie Robinson voor me
quote:Wat voor thermostaten, klokthermostaten?Op donderdag 28 oktober 2010 10:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik heb nog wel 2 thermostaten liggen voor nikskan ik morgen af geven misschien?
quote:Kan je ook aan de muur hangen!
quote:maar of je t er warm van krijgt is de vraagOp donderdag 28 oktober 2010 12:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan je ook aan de muur hangen!
quote:Jij koopt duidelijk niet de goede trostomatenOp donderdag 28 oktober 2010 13:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar of je t er warm van krijgt is de vraag
quote:Ingevuld, maar daar heb je niet veel aan.Op donderdag 28 oktober 2010 13:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[november] Nijmegen meet: Gaat hij dit keer wel door??
quote:Was bij mijn studie bij sommige vakken gewoon een onvoldoende......Op donderdag 28 oktober 2010 13:14 schreef Dupje het volgende:
Hahaha yesss een 5,5 voor mijn tentamen
quote:Hier ook.Op donderdag 28 oktober 2010 14:04 schreef xibalba het volgende:
[..]
Was bij mijn studie bij sommige vakken gewoon een onvoldoende......
quote:Nou aan het begin van mijn studie (toen was het nog KUN) was een 5.6 pas een voldoende. Tegenwoordig (RU) wisselt het per vak en is het volgens mij zelfs vaker al vanaf een 5.5 voldoende.....Op donderdag 28 oktober 2010 14:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Radboud: 5.6 = voldoende.
HAN: 5.5 = voldoende.
Ik weet alleen niet of het studie of instelling gebonden is.
quote:Regelmatig 's nachts in bed, maar dat gaat vaak ook juist gepaard met gevoelens van nietigheid, nutteloosheid en onmacht. Maar gelukkig ook regelmatig met een glimlach
quote:Die nietigheid krijg ik altijd als ik nadenk over het helal en hoe moeilijk groot het isOp donderdag 28 oktober 2010 15:52 schreef xibalba het volgende:
[..]
Regelmatig 's nachts in bed, maar dat gaat vaak ook juist gepaard met gevoelens van nietigheid, nutteloosheid en onmacht. Maar gelukkig ook regelmatig met een glimlach
quote:Herkenbaar! Ik heb het wel eens tijdens sommige blokken van mijn studie. Tijdens mijn huidige blok (genetische & immunologische processen) merk ik het ook. Blijft wonderbaarlijk hoe we in elkaar zitten.Op donderdag 28 oktober 2010 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
Sta ik net lekker een sigaretje te roken aan de bar boven op het werk en ineens verschijnt er een gigantische glimlach op mijn gezicht.
Hebben jullie dat nooit? Dat je ff aan het wegdromen bent en ineens gewoon een ongelooflijk nieuw gevonden bewondering hebt voor de wereld waarin we leven? Ik bedoel wij zijn gewoon een product van een stel atoompjes die gebonden door de wetten die vastgelegd zijn (waarvan we het merendeel niet eens zeker weten) in dit universum. Het immuunsysteem van ons dat microscopische deeltjes die ons lichaam kwaad kunnen doen kunnen vernietigen door niets meer dan de toevalligheid die niets meer is dan een som van eigenschappen van een hoopje elementen. Hoe een eiwit precies past in een ander eiwit waardoor het een andere werking heeft, alsof het gemaakt is, door eeuwenlange evolutie van een eencellig organisme. Als je dat weer verder distilleert naar de deeltjes die geen deeltjes zijn maar golfjes. En dan de realisatie dat deze gedachte ook niets meer is dan een stel synapsen die een signaal afgeven dat weer in een potentiaalverschil resulteert in omliggende cellen.
Was ik maar slimmer...
*zucht*
quote:en hoe moeilijk klein ook nog eens. En waar we dan ergens zitten op de totale schaal van grootst naar kleinst.Op donderdag 28 oktober 2010 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die nietigheid krijg ik altijd als ik nadenk over het helal en hoe moeilijk groot het is
quote:Helemaal waar ja, alleen tegen de tijd dat ik daar aanbeland was, was mijn peuk alweer opOp donderdag 28 oktober 2010 15:56 schreef xibalba het volgende:
[..]
en hoe moeilijk klein ook nog eens. En waar we dan ergens zitten op de totale schaal van grootst naar kleinst.
Ja, dat zijn vaak gerelateerde gedachten...
quote:Echt he?Op donderdag 28 oktober 2010 15:55 schreef Rituals het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik heb het wel eens tijdens sommige blokken van mijn studie. Tijdens mijn huidige blok (genetische & immunologische processen) merk ik het ook. Blijft wonderbaarlijk hoe we in elkaar zitten.
quote:Dat heb ik 's nachts voor het slapen gaan. En net als ik de sleutel heb gevonden hoe alles zit dan val ik slaap en mag ik weer opnieuw beginnen!Op donderdag 28 oktober 2010 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
Sta ik net lekker een sigaretje te roken aan de bar boven op het werk en ineens verschijnt er een gigantische glimlach op mijn gezicht.
Hebben jullie dat nooit? Dat je ff aan het wegdromen bent en ineens gewoon een ongelooflijk nieuw gevonden bewondering hebt voor de wereld waarin we leven? Ik bedoel wij zijn gewoon een product van een stel atoompjes die gebonden door de wetten die vastgelegd zijn (waarvan we het merendeel niet eens zeker weten) in dit universum. Het immuunsysteem van ons dat microscopische deeltjes die ons lichaam kwaad kunnen doen kunnen vernietigen door niets meer dan de toevalligheid die niets meer is dan een som van eigenschappen van een hoopje elementen. Hoe een eiwit precies past in een ander eiwit waardoor het een andere werking heeft, alsof het gemaakt is, door eeuwenlange evolutie van een eencellig organisme. Als je dat weer verder distilleert naar de deeltjes die geen deeltjes zijn maar golfjes. En dan de realisatie dat deze gedachte ook niets meer is dan een stel synapsen die een signaal afgeven dat weer in een potentiaalverschil resulteert in omliggende cellen.
Was ik maar slimmer...
*zucht*
quote:Hoe heet dat ook alweer, zit in de Hitchhikers Guide to the Galaxy, waarmee ze mensen gek maken door ze te laten realiseren dat ze klein en nietig zijnOp donderdag 28 oktober 2010 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die nietigheid krijg ik altijd als ik nadenk over het helal en hoe moeilijk groot het is
quote:Iets met eem vprtex dacht ik.... euhmmm....Op donderdag 28 oktober 2010 16:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hoe heet dat ook alweer, zit in de Hitchhikers Guide to the Galaxy, waarmee ze mensen gek maken door ze te laten realiseren dat ze klein en nietig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Herkenbaar Hosti
Ik ga even een poosje weg van Fok![]()
SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Herkenbaar Hosti
Ik ga even een poosje weg van Fok![]()
Sterkte CP! Het is een wrede koude wereld! Eet elke dag voldoende groente, zorg voor schoon ondergoed en draag een jas als je naar buiten gaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kleine jongens worden groot en verlaten het nest! Zo mooi kan dat zijn!
quote:JA!!!Op donderdag 28 oktober 2010 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
Was ik maar slimmer...
*zucht*
quote:En stel je voor dat de mens al eeuwen rond loopt zonder dit te beseffen.Op donderdag 28 oktober 2010 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
Was ik maar slimmer...
*zucht*
quote:Omdat Swami een modderaar is!Op donderdag 28 oktober 2010 23:09 schreef Mikkie het volgende:
Swarmi, waarom kunnen wij die codes niet gebruiken?
quote:En er ging luchtalarm af, dus ramen en deuren dicht!Op vrijdag 29 oktober 2010 09:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Grote brand in Weurt, had vanochtend inderdaad ook een hoop brandweerwagens gehoord
quote:Ik had iets soortgelijks. Ging voor de verandering voor 12 uur al naar bed, maar lag om half 4 nog wakker. Toen gelukkig wel een paar uurtjes kunnen slapen, maar ik was rond 8 uur alweer wakker (zonder wekker). Zwaar frustrerend en vooral erg fijn als je dadelijk een tentamen hebtOp vrijdag 29 oktober 2010 07:48 schreef AMDB het volgende:
Hele nacht niet kunnen slapen, is me nog nooit overkomen![]()
Straks maar even hardlopen
quote:Ik ook! Maar ik vind dat altijd heerlijk, 'ooohh het is pas half 3, ik mag nog úren slapenOp vrijdag 29 oktober 2010 10:26 schreef Mikkie het volgende:
Het lag aan de nacht denk ik. Ben niet de hele nacht wakker geweest, maar wel ontzettend vaak wakker geworden.
quote:Grote brand in vleeswarenfabriek Weurt
quote:Ik heb zo'n meisje ofzo gekregen....Op vrijdag 29 oktober 2010 11:17 schreef morgane het volgende:
#Fail: het is een kans van 1 op 16, maar tóch heb ik hetzelfde AH Toy Story poppetje als de vorige keer
quote:Das zo'n beetje het concept jaOp vrijdag 29 oktober 2010 11:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
En daar zijn er 50 vanMaar is het niet zo dat ze van de een gewoon meer produceren dan van andere om mensen maar terug te laten komen?
quote:Dit is niet twitterOp vrijdag 29 oktober 2010 11:17 schreef morgane het volgende:
#Fail: het is een kans van 1 op 16, maar tóch heb ik hetzelfde AH Toy Story poppetje als de vorige keer
quote:Ik ook, wel 2. Pff.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb zo'n meisje ofzo gekregen....
quote:Oh niet?
quote:Jamaar ze zijn zo schattig!Op vrijdag 29 oktober 2010 12:16 schreef AMDB het volgende:
Mensen die zulke dingen nog steeds sparen![]()
Laat maar eens zien hoe gevoelig de mens is voor dergelijke marketingacties
quote:Safe to say, you can head to the TGIFOp vrijdag 29 oktober 2010 12:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zit nu op telefoontje van werk te wachten of ik vanmiddag wel moet werken, best grappig aangezien ik anders om 13.00 zou moeten beginnen
quote:Wat ben ik blij dat ik vaste uren heb zeg! Geen onzekerheid en een relatief vast inkomen elke weekOp vrijdag 29 oktober 2010 12:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zit nu op telefoontje van werk te wachten of ik vanmiddag wel moet werken, best grappig aangezien ik anders om 13.00 zou moeten beginnen
quote:Ja ik moet zeggen dat ik het nu stiekem wel balen vind, want ik was van de week ziek geweest, dus niet wezen werken.. Dus ik mij weer aanmelden om te werken, kregen ze supervisie niet te pakken, dus werd ik net teruggebeld dat ik eik niet hoef te komen want het bestand was zowat leeg, dus volgende week zijn er weer gewoon uren voor meOp vrijdag 29 oktober 2010 12:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik vaste uren heb zeg! Geen onzekerheid en een relatief vast inkomen elke weekVind je dat niet irritant? Of zit je er niet zo mee?
quote:Ik heb Ib net een hele mail gestuurd over dat ik wil dat dat onrustige gevoel ophoudt, maar dat houdt natuurlijk alleen op door daadwerkelijk aan iets te beginnen.. En dat ik dat vandaag weer ging doen door iig weer te gaan werken, maar dat gaat nu natuurlijk niet doorOp vrijdag 29 oktober 2010 12:48 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben ook al de hele ochtend crappy..
Zit/lig/hang op de bank met mn studieboeken en probeer ook echt te studeren, maar moet alles 5x lezen voor ik het ook begrijp
quote:Ik mag hopen dat het nep is!Op vrijdag 29 oktober 2010 13:04 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.autoweek.nl/au(...)mbi-12-TDI-Greenline
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:04 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.autoweek.nl/au(...)mbi-12-TDI-Greenline
quote:
quote:Begrijpelijk! Binnenkort maar weer extra uren maken idd.. Zo heb in a.s woensdag (dag dat ik normaal werk ) een tentamen en heb dus vrijgevraagd... Draai dan dus weinig uren volgende week, in de kerstvakantie en misschien daarvoor nog wel maak ik dat ruimschoots weer goedOp vrijdag 29 oktober 2010 12:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik moet zeggen dat ik het nu stiekem wel balen vind, want ik was van de week ziek geweest, dus niet wezen werken.. Dus ik mij weer aanmelden om te werken, kregen ze supervisie niet te pakken, dus werd ik net teruggebeld dat ik eik niet hoef te komen want het bestand was zowat leeg, dus volgende week zijn er weer gewoon uren voor meBeetje balen dus dat ik deze week totaal geen uren pak.. Naja binnenkort maar weer een keer goedmaken dan
quote:Hatertseveldweg nemenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe kom je eik op de fiets bij de boekstraetedreef via de graafseweg, zit er ook een parallelweg aan de linkerkant en zo ja hoe heet die?
Ik haat die weg in het donker
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:21 schreef IrishBastard het volgende:
Voor die 123 calorieen ga ik niet rijden, dan fiets je maar
quote:je weet zelf ook wel dat ik er langer dan 21 minuten over doe, en bovendien, de energie die ik dan dus niet verbrand kan ik later op de avond verbrandenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:21 schreef IrishBastard het volgende:
Voor die 123 calorieen ga ik niet rijden, dan fiets je maar
quote:Lui wijfOp vrijdag 29 oktober 2010 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
je weet zelf ook wel dat ik er langer dan 21 minuten over doe, en bovendien, de energie die ik dan dus niet verbrand kan ik later op de avond verbranden![]()
quote:Een vrijdag zonder biri's is geen vrijdag
quote:Denken dat je nog invloed hebt als IB wat bier op heeftOp vrijdag 29 oktober 2010 15:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus als je zou moeten kiezen tussen bier en sex zou je voor bier kiezen?
quote:Bier valt te garanderen, seks nietOp vrijdag 29 oktober 2010 15:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus als je zou moeten kiezen tussen bier en sex zou je voor bier kiezen?
quote:Heb jij toestemming nodig van je wederhelft voor seks dan? Hoe burgerlijkOp vrijdag 29 oktober 2010 15:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bier valt te garanderen, seks niet
Maar het vooruitzicht voor seks doet de keuze van bier wel uitstellen. Bierdrinken kan immers ook nog bij terugkomst
quote:Seks neem je. Seks vragen is voor vrouwen
quote:Seks kan je niet nemen hè! Dat is zo lastig dragen! Verder een prima post hoor!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vrouwen neem je. Seks vragen is voor vrouwen
quote:Kan je daar dan tegenwoordig harder -dan ingehaald worden door een bejaarde- / per uur? Bij de brug aan de goede zijde van Nijmegen (Op vrijdag 29 oktober 2010 16:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
De politie moet zeker ook even hun target halen, staan weer bij de waalbrug te patrouilleren dat je er vanuit onze kant niet op mag
quote:Ik ook maar zoek het niet! Weet eigenlijk nog niet eens goed wat ik moet doen voor aankomende weekOp vrijdag 29 oktober 2010 12:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik moet vandaag ook maar eens aan mijn huiswerk.
quote:Ik ook niet!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:14 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ik ook maar zoek het niet! Weet eigenlijk nog niet eens goed wat ik moet doen voor aankomende week
quote:Ik verdwaal altijd in Nijmegen-Oost. Daalseweg lukt nog net, maar alle zijwegen en dergelijke zijn zo vaag georganiseerd dat ik er regelmatig ben verdwaald. Normaal ben ik nog vrij geografisch onderlegd, dus het zal de schuld van Oost wel wezenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
De weg kwijtraken in Nijmegen, lol
quote:Oost ken ik wel, maar West! Al die flats lijken op elkaar!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:49 schreef Stefka het volgende:
[..]
Ik verdwaal altijd in Nijmegen-Oost. Daalseweg lukt nog net, maar alle zijwegen en dergelijke zijn zo vaag georganiseerd dat ik er regelmatig ben verdwaald. Normaal ben ik nog vrij geografisch onderlegd, dus het zal de schuld van Oost wel wezen
quote:Vrouw + auto =Op vrijdag 29 oktober 2010 23:05 schreef swarmahoer het volgende:
ib slap wijf, heb je je om laten lullen? waarom kan ze zelf niet met de auto eigelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:14 schreef swarmahoer het volgende:
ib was degene die de vorige auto netjes geparkeerd had tegen de boom, statistisch gezien is yas nu aan de beurt
quote:Hoezo dat dan? Vrouwen parkeren toch altijd verkeerd? Iedereen weet toch dat Yashi de broek aan heeft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:dus omdat jij wil drinken moet ib maar niet drinken, lekker is datOp zaterdag 30 oktober 2010 00:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee wonderbaarlijk genoeg had je die gemist
Ik kon de auto niet mee omdat ik wat wilde drinken, maar volgende keer zou ik opzich wel kunnen fietsen ja want weet nu een betere weg die minder "eng" is
Nu lekker slapen
quote:Heb jij daar verder last van? Sowieso is die auto pas twee dagen hier dan ga ik hem niet zomaar alleen mee nemenOp zaterdag 30 oktober 2010 02:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dus omdat jij wil drinken moet ib maar niet drinken, lekker is dat
quote:Ook weinig slaap gehad, maar dit keer lag het aan mezelfOp zaterdag 30 oktober 2010 11:51 schreef AMDB het volgende:
Vannacht gelukkig wel wat kunnen slapen, maar ook niet bijster goed en veel. In ieder geval nog niet helemaal bijgeslapen
quote:Veldeke, H. vanOp zaterdag 30 oktober 2010 14:55 schreef morgane het volgende:
Dat klopt sowieso niet...in de eerste versie van mn essay heeft de docent erbij gezet dat 'Van' in ieder geval na 'Veldeke' moet, maar waar dan de komma hoort weet ik niet.
quote:Buh heb ik mn APA normen toch niet goed geleerdOp zaterdag 30 oktober 2010 14:55 schreef morgane het volgende:
Dat klopt sowieso niet...in de eerste versie van mn essay heeft de docent erbij gezet dat 'Van' in ieder geval na 'Veldeke' moet, maar waar dan de komma hoort weet ik niet.
Ik zal eens terugbladeren in de mail.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Veldeke, H. van
En serieus, waar is het fout gegaan met de telling Sander
Mijn moeder deed het altijd gewoon met water, maar nog nooit van de kokosmelk gehoord.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:16 schreef vogelkooi het volgende:
Ga vanavond rendang stoofvlees maken en wil er rijst bij maken, hoorde dat je als je de rijst kookt in kokosmelk het nog lekkerder smaakt. Iemand tips? of gewoon in plaats van in water koken het laten koken in kokosmelk?
Google is niet eenduidig en mischien heeft een van jullie en mooi recept.
quote:Dat is ook niet heel onlogisch eigenlijkOp zaterdag 30 oktober 2010 15:22 schreef Sander het volgende:
Mmmm, anderen kwamen hier ookal achter.. Blijkbaar zit het in de telling anders als een bestuur 2 jaar draait. Eens ff uitzoeken.
quote:Ja, maar nooit in exact dezelfde voorzitter/penningmeester/secretaris-combinatie, en die telt. Anders zaten we er alsnog naast; nu klopt het geloof ik.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel onlogisch eigenlijkZou wel verklaren waarom er 'minder' besturen zijn geweest. Maar volgens mij zijn er meerdere besturen geweest die langer zaten toch?
quote:Volgens mij gebruiken ze bij moderne talen toch eerder MLA dan APA mag ik hopen?Op zaterdag 30 oktober 2010 15:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
Buh heb ik mn APA normen toch niet goed geleerd
Bij Opleidingskunde gebruiken we de APA normenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij gebruiken ze bij moderne talen toch eerder MLA dan APA mag ik hopen?
Omdat Morgane vroeg naar de annotatie en volgens mij doet die toch Engels? En Engels is naar mijn weten eerder MLA dan APA.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:03 schreef Dupje het volgende:
[..]
Bij Opleidingskunde gebruiken we de APA normen
Succesquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:58 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja, maar nooit in exact dezelfde voorzitter/penningmeester/secretaris-combinatie, en die telt. Anders zaten we er alsnog naast; nu klopt het geloof ik.
Eens zoeken wat het archief er van vindt (sterkte! dank je!)
Dit is een essay voor Literatuurgeschiedenis voor mijn minor Neerlandistiek, dus nu moet ik wel volgens de APA regels werkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat Morgane vroeg naar de annotatie en volgens mij doet die toch Engels? En Engels is naar mijn weten eerder MLA dan APA.
Ik heb zoveel stijlen moeten leren dat ik ze nu nog steeds door de war haal!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:25 schreef morgane het volgende:
[..]
Dit is een essay voor Literatuurgeschiedenis voor mijn minor Neerlandistiek, dus nu moet ik wel volgens de APA regels werkenmaar je hebt gelijk hoor, scherp! Bij Engels gebruiken we inderdaad MLA.
Yep! Altijd fijn als je vakken bij een andere studie gaat volgen. Is ineens je hele annotatie-systeem fout.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:27 schreef morgane het volgende:
Snap ikhet is ook echt irritant dat het niet voor elke opleiding hetzelfde is. Ik vind 't trouwens sowieso verdraaid lastig om nu ineens weer essays en tentamens in het Nederlands te maken. Verder is het wel een leuke minor
Gewoon pas last-minute beslissen dat je gaat, dan heb je een excuus waarom je geen cadeautje hebtquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:25 schreef vogelkooi het volgende:
Kostenpost ook met al die cadeautjes.
Behoorlijk jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:25 schreef vogelkooi het volgende:
Kostenpost ook met al die cadeautjes.
Omdat hij idd 2 keer dood verklaart was maar nog niet dood wasquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
bron?
Ib dacht het net namelijk ook ergens al te lezen en toen stond het er toch niet.
quote:
Ge hed het er maar druk mee, isnie?quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
En weer op naar de volgende verjaardag
quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:50 schreef HostiMeister het volgende:
verdeuri, ik heb een beetje hoofdpijn teveel gezopen!
paar paulaners en paar amsterdammertjes, niets bijzonders, of anders gezegd, disproportioneel aan de hoofdpijn die nu aanwezig is.quote:
11-Rituals met spoed!quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
paar paulaners en paar amsterdammertjes, niets bijzonders, of anders gezegd, disproportioneel aan de hoofdpijn die nu aanwezig is.
Dat heb ik wel ook een beetje, had een verjaardag gisteren en heb me ingehouden ivm leren vandaag, maar toch zo'n irritante lichte hoofdpijn.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
paar paulaners en paar amsterdammertjes, niets bijzonders, of anders gezegd, disproportioneel aan de hoofdpijn die nu aanwezig is.
Meh, ben je twee uur bezig om in de moneyz te komen knal je er op de bubble uit omdat je pocket azen verslagen worden door een of andere kuthand op de river. Valt allemaal wel meequote:
Neen, ik fiets een half uur naar mijn werk, als ik blijkbaar dat ding verkeerd in mijn boxers heb zitten of verkeerd op het zadel zit en dan afstapt, kan het zijn dat je pik slaapt. Net als een slapende voet als je er op hebt gezeten ofzo. Zwaar irritant.quote:
Ik ken het, sterktequote:Op maandag 1 november 2010 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neen, ik fiets een half uur naar mijn werk, als ik blijkbaar dat ding verkeerd in mijn boxers heb zitten of verkeerd op het zadel zit en dan afstapt, kan het zijn dat je pik slaapt. Net als een slapende voet als je er op hebt gezeten ofzo. Zwaar irritant.
Dude, fucking nasty man.quote:Op maandag 1 november 2010 10:08 schreef vogelkooi het volgende:
Als ie maar niet zwart word en eraf valt.
Racist!!quote:Op maandag 1 november 2010 10:08 schreef vogelkooi het volgende:
Als ie maar niet zwart word en eraf valt.
Last van een slapende kut? Of was je niet op de fiets?quote:
Verkapte ik heb veel vrienden!quote:Op maandag 1 november 2010 13:55 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb mn telabo maar eens omhoog gezet, zat ervorige maand 100% overheen en nu alweer 30%, dus omhoog zetten was goedkoper zelfs
Of veel problemen met UPC!quote:Op maandag 1 november 2010 14:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Verkapte ik heb veel vrienden!
Het ging wel zei Swarmi de laatste keer over Swine. Als Swine daar zelf wat aan toe te voegen heeft dan horen we het zelf wel denk ik.quote:Op maandag 1 november 2010 14:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarmi, vertel nu eens een keer hoe het met swine gaat?
Sorry, wat?quote:Op maandag 1 november 2010 18:30 schreef HostiMeister het volgende:
Op de fiets, blik bier, schreeuwend; 'Shove it shove it shove it!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |