quote:Jawel tochOp woensdag 27 oktober 2010 18:36 schreef IrishBastard het volgende:
Hoe zie jij nou weer dat het de 2 liter isMaar klopt ja
De glaasjes in de zijschermen zijn geen knipperlichten hè
quote:Zegt Mikkie nu dat ie homo is? Toedels poesjeOp woensdag 27 oktober 2010 19:03 schreef Mikkie het volgende:
Vrijwilligers voor de fipo? Ik moet weg namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Haha! Een Mikkiedis 2.0! Twee posters met één opmerking!Op woensdag 27 oktober 2010 19:19 schreef LastRequest het volgende:
Yasha je was toch niet serieus over die lampen? Dat was toch een Mikkiedis 2.0?
quote:Vind je het niet té of kan IB het wel hebben?Op woensdag 27 oktober 2010 19:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mooi lichtdonker contrast met die belichting zo
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik vind de clip van dit nummer leuk!
quote:Dat inderdaadOp woensdag 27 oktober 2010 19:19 schreef LastRequest het volgende:
Yasha je was toch niet serieus over die lampen? Dat was toch een Mikkiedis 2.0?
quote:Ik hoop het, maar ik heb zo mijn twijfels!Op woensdag 27 oktober 2010 20:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat inderdaadmaar misschien dist mikkie ons net zo hard nu door er serieus op in te gaan
iig dat hoop ik, anders is het wel zeer ernstig
quote:Nee. Smijt die printer weg en koop een goedkope zwart/wit laser-printer. Dat is veel goedkoper per pagina.Op woensdag 27 oktober 2010 21:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heb hier een lege cartridge voor men printer, staat al minstens 10 maanden droog. Zou het nog lonen om hem te hervullen?
quote:Weg gooien is beter voor het milieu en een nieuwe kopen is beter voor de economie!Op woensdag 27 oktober 2010 21:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
heb niks aan zwartwit, moet ook veel kleur printenPrinter is nog goed btw
waarom wegflikkeren?
quote:Specs en pics!Op woensdag 27 oktober 2010 21:12 schreef Rituals het volgende:
Over nieuwe spullen kopen gesproken, ik heb zojuist een laptop besteld! EINDELIJK! Het was langzaam echt nodig, ik werd knettergek.
quote:
quote:Ja, maar zit er ook solitaire/patience op!Op woensdag 27 oktober 2010 21:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
• Intel® Core™ i3-350M (2.26Ghz, 4Threads, 3MB cache)
• Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT
• 15,6-INCH (1.366 x 768) WITTE LED-BEELDSCHERM MET HD+-RESOLUTIE
• 1GB ATI Mobility Radeon™ HD5470 Graphics Card
• 4.096 MB 1333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]
• 500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
quote:Valt nog wel mee!
quote:Hoe zit dat met de unix support?Op woensdag 27 oktober 2010 21:36 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb sinds vorige week ook een nieuwe printer.. 60 euro geloof ik, vooralsnog een prima ding!
quote:Geen flauw idee?Op woensdag 27 oktober 2010 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Valt nog wel mee!![]()
[..]
Hoe zit dat met de unix support?
quote:Dat vroeg ik toch niet!Op woensdag 27 oktober 2010 21:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Geen flauw idee?
Ik heb een oude pc met Windows XP, daarop werkt ie als een zonnetje
quote:Nee, zijverlichtingOp woensdag 27 oktober 2010 18:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of zijn dat van die lelijke reflectoren?
quote:Ik heb volgens mij bijna dezelfdeOp woensdag 27 oktober 2010 21:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
• Intel® Core™ i3-350M (2.26Ghz, 4Threads, 3MB cache)
• Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT
• 15,6-INCH (1.366 x 768) WITTE LED-BEELDSCHERM MET HD+-RESOLUTIE
• 1GB ATI Mobility Radeon™ HD5470 Graphics Card
• 4.096 MB 1333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]
• 500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
quote:Ik ook! Met zon beeldscherm en zo'n flapding en dan een toetsenbord en met patience erop!Op woensdag 27 oktober 2010 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij bijna dezelfde
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:22 schreef LastRequest het volgende:
Hier Mik:Zei jij niet altijd dat ik mokkels met rare verhoudingen postte, die onmogelijk dun waren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Dell Studio 15? Blij mee?Op woensdag 27 oktober 2010 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij bijna dezelfde
quote:Kijk jij nog ergens ander naar dan naar de tetten!Op woensdag 27 oktober 2010 22:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zei jij niet altijd dat ik mokkels met rare verhoudingen postte, die onmogelijk dun waren?
quote:Haha zei ik dat? Zou kunnen!Op woensdag 27 oktober 2010 22:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zei jij niet altijd dat ik mokkels met rare verhoudingen postte, die onmogelijk dun waren?
quote:Jup, studio 15 ja
quote:Klinkt goed!Op woensdag 27 oktober 2010 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jup, studio 15 jaik heb er toendertijd ook 679 voor betaald
Maar denk dat jouw processor inmiddels wel iets beter is
en ik heb geen vingerafdrukscanding
Maar verder ben ik er erg blij mee
Moest alleen in het begin wel aan de maat van het beeld wennen, het is toch meer breedbeeld dan ik had en mijn andere was toch zo'n 1,5 centimeter hoger.. + het feit dat de scharnieren aan de zijkant zitten en er daardoor ook alweer "hoogte" wegvalt, maar nu vind ik het ideal want je kan echt heel gemakkelijk over je laptop heen kijken
Ow en LEDals ik de mijne op minder dan de helft heb staan qua felheid, is hij even fel als IB zijn scherm nu is
Smileys zijn dan ook echt geel en op de laptop van IB zijn ze oranje
quote:Gij doet mij wenenOp woensdag 27 oktober 2010 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ext4 de unix filesystem is zou ik die sowieso gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |