quote:jaOp woensdag 27 oktober 2010 17:46 schreef Tamashii het volgende:
:3 woaah. Kan je hierbij trouwens ook gewoon voor 20 euro bestelling en dan 5 euro zelf betalen?
quote:Nice.Op woensdag 27 oktober 2010 17:43 schreef Just-Maurice het volgende:
Er zijn nog geen codes verstuurd, we zijn nog bezig alles te inventariseren.
De eerste gaan er zo wel uit. Nog even geduld aub,
quote:Dasgoe, morgen of later is ook tofOp woensdag 27 oktober 2010 17:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee duurt misschien nog wel een paar uur tot een dag.
quote:of dat je het topic driekwart nanonseconde te laat zag want dat ligt gewoon aan jezelfOp woensdag 27 oktober 2010 17:45 schreef Fireblast het volgende:
Mensen doe eens rustig en wees blij dat je uberhaupt wat krijgt ipv te lopen brullen dat je nu je code wil.
quote:Hoezo?Op woensdag 27 oktober 2010 17:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
balen dat je dit topic nu pas ontdekt denk ik
quote:te laat!
quote:Idd, wees een man en betaal dan gewoon voor je eten. Je faalt dan gewoon overduidelijk.Op woensdag 27 oktober 2010 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of dat je het topic driekwart nanonseconde te laat zag want dat ligt gewoon aan jezelf
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:47 schreef Razor21 het volgende:
De eerste persoon die heeft gemailed krijgt zelfs een tegoed van 50 euro.
quote:
quote:Je bent al veel te laatOp woensdag 27 oktober 2010 16:42 schreef Just-Maurice het volgende:
Als zij het niet doen, doen wij het wel!![]()
Omdat onze Mascottes Belly & Brain vandaag 1 jaar bestaan, mogen de Fokkers mij (maurice@justeat.nl) voor 17.30 uur een mailtje sturen met daarin:
Naam
Adres
Telefoon
Je krijgt dan een besteltegoed van 15 euro zodat je gratis eten kan bestellen op Just-Eat.nl. Dat is nog eens feest!![]()
Voorwaarden: het besteltegoed is eenmalig per telefoonnummer (kan worden gecheckt).
quote:Lees maar even terug
quote:gekost, gekost.... omzet gegenereerd jaOp woensdag 27 oktober 2010 17:48 schreef Razor21 het volgende:
Dit heeft minstens 1500 euro gekost denk dat er toch al snel 100 mails minimaal verstuurd zijn.
quote:Inderdaad, volgende keer bestel ik gewoon bij Just Eat.Op woensdag 27 oktober 2010 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gekost, gekost.... omzet gegenereerd ja
quote:wow
quote:Je weet dat Just Eat meeleest?
quote:maar er zijn ook weer een hoop mensen die voor meer dan 15 euro wat kopen of later weer terug komenOp woensdag 27 oktober 2010 17:48 schreef Razor21 het volgende:
Dit heeft minstens 1500 euro gekost denk dat er toch al snel 100 mails minimaal verstuurd zijn.
quote:lachertje voor die gasten, tv spotje kost het veelvoudige en moet je kijken wat ze nu bereiken voor dat bedragOp woensdag 27 oktober 2010 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gekost, gekost.... omzet gegenereerd ja
quote:Rot es op met die nep pagina :pOp woensdag 27 oktober 2010 17:50 schreef Apekoek het volgende:
Thuisbezorgd!!!
http://tinyurl.com/34cn3ow
quote:35 euroOp woensdag 27 oktober 2010 17:50 schreef Apekoek het volgende:
Thuisbezorgd!!!
http://tinyurl.com/34cn3ow
quote:Wij fokkers zijn toch sociaal gestoord dus geen mond-op-mond reclame.Op woensdag 27 oktober 2010 17:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
lachertje voor die gasten, tv spotje kost het veelvoudige en moet je kijken wat ze nu bereiken voor dat bedrag
quote:Was ik sowieso al van plan, aangezien ze bij de vorige bestelling echt top service hadden geleverdOp woensdag 27 oktober 2010 17:50 schreef TWP het volgende:
[..]
Inderdaad, volgende keer bestel ik gewoon bij Just Eat.
quote:Idd. Mij hoor je niet klagenOp woensdag 27 oktober 2010 17:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
lachertje voor die gasten, tv spotje kost het veelvoudige en moet je kijken wat ze nu bereiken voor dat bedrag
quote:Inderdaad, foto's en bedankjes voor Just-Eat!Op woensdag 27 oktober 2010 17:51 schreef RacerDKB het volgende:
Wel pics posten hè, mensen die het ontvangen hebben.
quote:Kijk die url dan nakker.Op woensdag 27 oktober 2010 17:52 schreef larry_flynt het volgende:
JUBILEUM ACTIE WEDEROM GRATIS BESTELLEN MAAR DITMAAL VOOR 35EURO HOUDT DEZE WEBSITE OM 19:00 IN DE GATEN
quote:Ik moest mijn pizza bij thuisbezorgd toen betalen. Ahoy.Op woensdag 27 oktober 2010 17:52 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Thuisbezorgd verlengde de actie tenminste.
quote:AdBlock is 't probleem niet, die gebruik ik ook, en kijk eens aan; I'm quoting youOp woensdag 27 oktober 2010 17:36 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Doe je AdBlock dan uit, dan kan je ook weer quoten enzo.
quote:KerelOp woensdag 27 oktober 2010 17:52 schreef larry_flynt het volgende:
JUBILEUM ACTIE WEDEROM GRATIS BESTELLEN MAAR DITMAAL VOOR 35EURO HOUDT DEZE WEBSITE OM 19:00 IN DE GATEN
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:52 schreef larry_flynt het volgende:
quote:Ik kreeg een smerig koud broodje omdat heel de stad blijkbaar aan het bestellen was.Op woensdag 27 oktober 2010 17:53 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik moest mijn pizza bij thuisbezorgd toen betalen. Ahoy.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Allemaal foto's maken en naar thuisbezorgd sturen!
Offtopic: Waarom blijf ik niet ingelogd?
quote:HahaOp woensdag 27 oktober 2010 17:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Offtopic: Waarom blijf ik niet ingelogd?
quote:Pizzaatje delen?Op woensdag 27 oktober 2010 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog nooit aan een TB actie meegedaan, want ik bestel altijd al via JE.
quote:Thuisbezorgd gemaild. Kijken wat voor reactie ik krijgBeste thuisbezorgd.nl,
ik wil jullie er graag even op wijzen dat het erg jammer is dat jullie dit jaar, op jullie tienjarig jubileum, geen actie houden. Ook al is dat vorig jaar bij het negenjarig jubileum wel aangekondigd.
Gelukkig was er nog www.justeat.nl die hier handig op in sprong. Just-Eat heeft namelijk op de rug van de hype over jullie actie van vorig jaar wel een actie gelanceerd (kijkt u even hier: Zou thuisbezorgd dit jaar weer een actie doen? en hier: Waar Just-Eat de baas is die betaalt. #2).
Het staat nu natuurlijk buiten de kijf dat ik voortaan mijn bestellingen bij www.justeat.nl zal plaatsen, en niet op www.thuisbezorgd.nl. Zij falen namelijk niet.
Met vriendelijke groet,
Cpt.
quote:grappig zeg.Op woensdag 27 oktober 2010 17:56 schreef Mellow_ het volgende:
Just-Eat stuurt ons 450 pizza's. Dat is echt fantastisch.
quote:hehe baasOp woensdag 27 oktober 2010 17:57 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Thuisbezorgd gemaild. Kijken wat voor reactie ik krijg
quote:Triest.Op woensdag 27 oktober 2010 17:57 schreef Cpt. het volgende:
[..]
quote:Ook zoiets gemaild :pOp woensdag 27 oktober 2010 17:57 schreef Cpt. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:57 schreef Cpt. het volgende:
[..]
quote:Niet erg netjes, want de actie vorig jaar was gewoon geslaagd! Dat ze dit jaar niks doen is jammer, maar ze falen zeker niet.Op woensdag 27 oktober 2010 17:57 schreef Cpt. het volgende:
[..]
quote:Zij falen namelijk niet.
quote:Je kunt die fotos beter gebruiken voor deze actie (:Op woensdag 27 oktober 2010 17:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
quote:Hoe Hollands wil je het hebben zeg. Eerst gratis eten gekregen hebben en dan gaan zagen als niet weer opnieuw gebeurt.Op woensdag 27 oktober 2010 17:57 schreef Cpt. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:58 schreef Just-Maurice het volgende:
[..]
Je kunt die fotos beter gebruiken voor deze actie (:
http://blog.just-eat.nl/maandelijkse-mega-maandag/
quote:Gaaf zeg ik plaats een linkje op mijn weblog zie signature.Op woensdag 27 oktober 2010 17:58 schreef Just-Maurice het volgende:
[..]
Je kunt die fotos beter gebruiken voor deze actie (:
http://blog.just-eat.nl/maandelijkse-mega-maandag/
quote:Gast hoe triest is datOp woensdag 27 oktober 2010 17:57 schreef Cpt. het volgende:
[..]
quote:Beetje sneu dit, ik heb heerlijk gegeten vorig jaar.Op woensdag 27 oktober 2010 17:57 schreef Cpt. het volgende:
[..]
quote:Vind ook.Op woensdag 27 oktober 2010 17:58 schreef Dionysius85 het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft Thuisbezorgd.nl voor ¤200.000 aan eten weggegeven, geef die lui de credits die ze verdienen...
quote:Ik bedoel dan in mijn omgeving.Op woensdag 27 oktober 2010 18:00 schreef Mandal het volgende:
Just-Eat heeft een groter aanbod dan thuisbezorgd? Lijkt me sterk
quote:De volgende TT is dan ook: "Waar we wachten op de codes"
quote:Dit ja.Op woensdag 27 oktober 2010 18:02 schreef Razor21 het volgende:
Wie maakt vast het nieuwe topic klaar met een mooie OP met daarin een DANKWOORD aan JUSTEAT.
quote:Ik maak hem niet aan is al aangemaakt.Op woensdag 27 oktober 2010 18:03 schreef Dionysius85 het volgende:
[..]
Dit ja.
Maar oprotten met die blog van je
quote:Je zit toch wel lang genoeg op FOK! om te weten dat de lapo maker dat doet?Op woensdag 27 oktober 2010 18:03 schreef Tamashii het volgende:
k heb al een topic gemaakt. snel spammen.
quote:Thuisbezorgd laat gewoon alle failliete tentjes op hun site staan, zodat het meer lijkt.Op woensdag 27 oktober 2010 18:00 schreef Mandal het volgende:
Just-Eat heeft een groter aanbod dan thuisbezorgd? Lijkt me sterk
quote:"Ik wil ook meepratuuuuuh"Op woensdag 27 oktober 2010 18:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je zit toch wel lang genoeg op FOK! om te weten dat de lapo maker dat doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |