quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Wow. Dit heb ik lang niet meer gehoord. Dit is schitterend.
The Man Who Sold The World.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:10 schreef Paul-89 het volgende:
Ooit als voordrachtje dit nummer geplaybackt, na 1 couplet vond de juf het wel genoeg. (Zij was de enige die het verstond)
quote:En dan gebruik je ze nog nietOp woensdag 27 oktober 2010 13:11 schreef gerbenp het volgende:
Er zitten eindelijk PI's in FOK!mobile.
quote:kane
quote:giel3fmOp woensdag 27 oktober 2010 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Hmmm, of er is iets met mijn oren of iets met die van Giel.
quote:Nee, heet geen sjimmy
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik luister niet. Ik luister Gorillaz.
quote:Ik vind het ook echt niet slecht klinken, ze zal er vast wel eens naast zitten maar dat hoor ik toch vrijwel nooit bij artiesten, of het moet wel heel dramatisch zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 13:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
giel3fm
En ook @DewiMusic klonk super vanmorgen! http://tinyurl.com/2u5hwvg
less than 1 minute ago from web![]()
quote:Is lekker joh!
quote:QFT!!Op woensdag 27 oktober 2010 13:41 schreef Sirolf het volgende:
Het origineel klinkt toch echt stukken beter dan die Black Eyed Peas-meuk.
quote:Bespaar je de moeite.Op woensdag 27 oktober 2010 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh ja, ik moest die van BEP nog luisteren. Eens even doen.
quote:Top, doe maar. Hijs goedOp woensdag 27 oktober 2010 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh ja, ik moest die van BEP nog luisteren. Eens even doen.
quote:--------------------------------+:/-Op woensdag 27 oktober 2010 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Black Eyed Peas
Bliepjes
Cover bekende plaat
------------------------------ +
Monsterhit
quote:Och, lekker makkelijke programma-vulling... en het nummer is ook best te pruimen toch?Op woensdag 27 oktober 2010 13:50 schreef Dagoduck het volgende:
Je hoeft alleen maar op youtube.com sunscreen song in te typen en ze had het geweten, lui varken
quote:QFTOp woensdag 27 oktober 2010 13:41 schreef Sirolf het volgende:
Het origineel klinkt toch echt stukken beter dan die Black Eyed Peas-meuk.
quote:Geef die show dan eens een trap.
quote:Da's in het kader van 'omdat het kan'.Op woensdag 27 oktober 2010 13:56 schreef Pino112 het volgende:
Wat is het nut van het Showniews-blokje?
quote:Hoe kun je die nou niet kennen?Op woensdag 27 oktober 2010 13:53 schreef Pino112 het volgende:
Hmm, wel leuke plaat, kende hem nog niet.
@Sersjee: Kom er maar in.
quote:Meer in het kader omdat het kut is. Totaal niet grappig. Doet hij zelf die sissing na, of hebben ze daar nog iemand voor gevraagd?Op woensdag 27 oktober 2010 13:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geef die show dan eens een trap.
[..]
Da's in het kader van 'omdat het kan'.
quote:Nope, ken ik ook niet. Allemaal voor mijn tijd.Op woensdag 27 oktober 2010 13:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hoe kun je die nou niet kennen?
Klassieker.
Daarna nog een keer gedaan door Chris Rock. Ken je die wel?
No sex in the champagneroom heet die.
quote:Sissing himself..Op woensdag 27 oktober 2010 13:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Meer in het kader omdat het kut is. Totaal niet grappig. Doet hij zelf die sissing na, of hebben ze daar nog iemand voor gevraagd?
quote:Sissing en Ekdom zijn goed met elkaar, dus die doet dat vast wel zelfOp woensdag 27 oktober 2010 13:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Meer in het kader omdat het kut is. Totaal niet grappig. Doet hij zelf die sissing na, of hebben ze daar nog iemand voor gevraagd?
quote:Holy Moly tijd natuurlijkOp woensdag 27 oktober 2010 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom was het hier trouwens zo druk iets na half 2en nu is het weer rustig..
quote:Je zegt het zelf al!Op woensdag 27 oktober 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet niet eens wat Holy Moly tijd is, dan heb ik altijd lunchpauze denk ik
quote:Op het quoteknoppie duwen. Komt vanzelf tevoorschijn als je er over heen gaat met je muis.Op woensdag 27 oktober 2010 14:40 schreef ConscienceNL het volgende:
Hoe quote je nou iemand met deze nieuwe layout?
quote:Ga met de muis naar de rechterbovenhoek van het bericht wat je wil quoten.Op woensdag 27 oktober 2010 14:40 schreef ConscienceNL het volgende:
Hoe quote je nou iemand met deze nieuwe layout?
quote:Haven't you heard? The bird is the word!Op woensdag 27 oktober 2010 14:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
The word is..... The word is cocain
WHAT'S THE WORD?
quote:Ze kunnen niet kiezenOp woensdag 27 oktober 2010 14:50 schreef themauster het volgende:
Domien op twitter: Crisis. #jockoverleg
quote:Zagen EN Hakkuh! De week gaat doormidden om half 4!
Nakatomi - Sing
Critical Mass - Happy Generation
Charly Lownoise & Mental Theo - Live at London
quote:Domien schiet nogal snel in de stressOp woensdag 27 oktober 2010 14:50 schreef themauster het volgende:
quote:Giel heeft natuurlijk de nieuwe van MM oid, en daarvoor moet ie eerst alle andere DJ's overhalen, dat leidt tot een crisis.Op woensdag 27 oktober 2010 14:50 schreef themauster het volgende:
quote:Ze zullen het pijpschema van MM wel niet rondkrijgen.Op woensdag 27 oktober 2010 14:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Giel heeft natuurlijk de nieuwe van MM oid, en daarvoor moet ie eerst alle andere DJ's overhalen, dat leidt tot een crisis.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zullen het pijpschema van MM wel niet rondkrijgen.
quote:Dat is goed kut.
quote:De inspiratie is duidelijk op binnen die 'scene'.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zullen het pijpschema van MM wel niet rondkrijgen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
HOLY SHIT die Gorillazkaarten waren best duur zegmaar.
quote:56 euro volgens festivalinfo.Op woensdag 27 oktober 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
gewoon een euro of 45 toch denk ik?
quote:Jeetje.Op woensdag 27 oktober 2010 15:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
56 euro volgens festivalinfo.
quote:Ik was laatst naar Santana die waren ¤65Op woensdag 27 oktober 2010 15:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
56 euro volgens festivalinfo.
quote:Ze heeft geen vrienden helaas..
quote:OMG, maar zo kun je toch vrienden maken ?Op woensdag 27 oktober 2010 15:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze heeft geen vrienden helaas..
Ik denk d'r zus.![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG, maar zo kun je toch vrienden maken ?
![]()
Pino krijgt een kaart van mij terug met een postzegel met jouw username dr op
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG, maar zo kun je toch vrienden maken ?
![]()
Pino krijgt een kaart van mij terug met een postzegel met jouw username dr op
quote:
quote:Ja hoor. Waarom zou dat niet kunnen?
quote:Nouja, het enige wat ik hier altijd hoor als ze gedraaid wordt is: MUTE ohnee, missOp woensdag 27 oktober 2010 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja hoor. Waarom zou dat niet kunnen?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nouja, het enige wat ik hier altijd hoor als ze gedraaid wordt is: MUTE ohnee, missgatver.. etc..
quote:Ja, maar dat betekent natuurlijk nog niet dat er hier geen users zijn die haar wel kunnen waarderenOp woensdag 27 oktober 2010 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nouja, het enige wat ik hier altijd hoor als ze gedraaid wordt is: MUTE ohnee, missgatver.. etc..
quote:En dat, ook.Op woensdag 27 oktober 2010 15:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[ http://www.studio-evenaar.nl/dierenpark/images/kakatoe-geelk01.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Whehehehe, dat ze dat durven he, zo achter elkaar!Op woensdag 27 oktober 2010 16:12 schreef Pino112 het volgende:
Ik was bij de fietsenzaak net, en hoorde Caro en daarna MM.
Ik dacht bij mezelf; welke kutzender is dat nou weer?![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:12 schreef Pino112 het volgende:
Ik was bij de fietsenzaak net, en hoorde Caro en daarna MM.
Ik dacht bij mezelf; welke kutzender is dat nou weer?![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 10:36 schreef Pino112 het volgende:
.
Blokje dat álleen maar bij 3FM te horen is.
quote:Ik dus ookOp woensdag 27 oktober 2010 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe, dat ze dat durven he, zo achter elkaar!
quote:Sorry, eerste keer vandaag dat ik geen 3FM luister
quote:http://kopen.marktplaats.(...)z&qsf=0&submit1=ZoekOp woensdag 27 oktober 2010 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sorry, eerste keer vandaag dat ik geen 3FM luisterEn ik heb de strijd opgegeven, het is alleen altijd zo dat als ik erachter kom dat er iets leuks optreed dat het dan al uitverkocht is
quote:Eetse, Werkse, Tot vanavond!Op woensdag 27 oktober 2010 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben eten & werken, tot na 21.30/22 uur
quote:Hansie!Op woensdag 27 oktober 2010 17:08 schreef -Hans- het volgende:
Tvp. Super dag gehad op het werk. Geestelijk aardig kapot nu. Zometeen knallen in de sportschool. Eerst thee
quote:Opeens ? Ik heb hem toch al wat keren voorbij horen komen. Een echte 538 plaat maar ik vind hem wel tof.Op woensdag 27 oktober 2010 17:47 schreef alors het volgende:
Waarom draaien ze nu opeens wél Taio Cruz?? Raaaaaaaaarrrrr muziekbeleid hebben ze toch bij 3fm.
quote:Ja maar zijn vorige hits hoorde je niet, terwijl ze wel in de top10 stonden en van hetzelfde genre soort zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 17:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Opeens ? Ik heb hem toch al wat keren voorbij horen komen. Een echte 538 plaat maar ik vind hem wel tof.
quote:Ah op die fiets. Buiten Break Your Heart en Dynamite heb ik ook niet veel van hem gehoord op 3fm.Op woensdag 27 oktober 2010 17:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar zijn vorige hits hoorde je niet, terwijl ze wel in de top10 stonden en van hetzelfde genre soort zijn.
quote:is dat die zelfde gozer als die Jos van oss (bedoel de zanger)
quote:Tip: abonneren op de nieuwsbrieven van Paradiso, Melkweg, HMH en wat je verder maar kan bedenken. Waerdse Tempel en P3 bijvoorbeeld, want redelijk in de buurt. Mis je niks meer.Op woensdag 27 oktober 2010 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sorry, eerste keer vandaag dat ik geen 3FM luisterEn ik heb de strijd opgegeven, het is alleen altijd zo dat als ik erachter kom dat er iets leuks optreed dat het dan al uitverkocht is
quote:Of Ticket Service.Op woensdag 27 oktober 2010 18:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tip: abonneren op de nieuwsbrieven van Paradiso, Melkweg, HMH en wat je verder maar kan bedenken. Waerdse Tempel en P3 bijvoorbeeld, want redelijk in de buurt. Mis je niks meer.
quote:Die pakken niet alles mee, waardoor je de krenten uit de pap juist mist...
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die pakken niet alles mee, waardoor je de krenten uit de pap juist mist...
quote:Niet om het een of ander, maar dat is een hele normale uitdrukking, hoor.
quote:Oke, die ken ik dus niet.Op woensdag 27 oktober 2010 18:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar dat is een hele normale uitdrukking, hoor.
quote:Mwah, weet opzich best veel van de Nederlandse taal af.Op woensdag 27 oktober 2010 18:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Sersj, voed die jongen eens op.
quote:
quote:Nee, ik begin niet aan kansloze gevallen.Op woensdag 27 oktober 2010 18:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Sersj, voed die jongen eens op.
quote:Dat is dan jammer, ik weet het niet.Op woensdag 27 oktober 2010 18:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
![]()
Mag ik even zeggen dat jij best wel veel niet weet, ik neem het je niet kwalijk maar krenten in de pap dat is basisschool materiaal.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, ik begin niet aan kansloze gevallen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, ik begin niet aan kansloze gevallen.
quote:Ik heb zo'n account op podiuminfo, kun je gewoon aankruisen wat je wilt zien en dan krijg je zo'n lijst met concerten. Wel geregeld checken natuurlijk. Verder moet je niet overdag naar 3fm smsen maar 's avonds of 's nachts als er veel minder mensen luisteren.Op woensdag 27 oktober 2010 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Zo kun je het natuurlijk ook 'goed' praten.Op woensdag 27 oktober 2010 18:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is dan jammer, ik weet het niet.
Boeit het me? Nee.
Heb ik het later nodig? Nee.
[..]
quote:Godskolere... HoeOp woensdag 27 oktober 2010 18:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is dan jammer, ik weet het niet.
Boeit het me? Nee.
Heb ik het later nodig? Nee.
quote:Hijs leuk heOp woensdag 27 oktober 2010 18:53 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Pinooooooooo je bent lief
![]()
![]()
![]()
Wat een poepig kaartje
quote:Het was heel lief en schattig en zo komt een mens echt fijn lachend thuis na een dag hard werkenOp woensdag 27 oktober 2010 18:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hijs leuk he
Ik weet geeneens meer wat ik er op heb gezet eigenlijk, was het wat?
quote:Aah, wat lievOp woensdag 27 oktober 2010 18:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het was heel lief en schattig en zo komt een mens echt fijn lachend thuis na een dag hard werken![]()
quote:Moi mien jong!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:12 schreef Pino112 het volgende:
Tim Berg - iTrack
Mede mogelijk gemaakt door Apple?
quote:Dit is van Glee een erg vreselijke serieOp woensdag 27 oktober 2010 19:16 schreef Sersjee het volgende:
Was dit nou nodig? Bill Withers zou zich in z'n graf omdraaien, ware het niet dat ie nog leeft.
quote:Ik twijfel nog. Ergens vind ik het wel grappig, maar het is ook zo allejezus glad. Zonder Jane Lynch had ik het zeker niet gekeken.Op woensdag 27 oktober 2010 19:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Dit is van Glee een erg vreselijke serie
quote:
quote:Och, zo af en toe kan dat best handig zijn natuurlijk. Meestal eten ze volgens mij gewoon thuis of in de NOS-schaftkeet.
quote:Hij mag best bij een microfoon staan. Zolang die maar uit staat.Op woensdag 27 oktober 2010 19:31 schreef Sersjee het volgende:
Met een andere zanger zou Kane veel beter te hachelen zijn. Dan gaat Dinand maar triangel spelen o.i.d.
quote:QFTOp woensdag 27 oktober 2010 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij mag best bij een microfoon staan. Zolang die maar uit staat.
quote:Ik vind de liedjes er niet beter op worden. De muziek is imho ondergeschikt geraakt aan het imago. Moet zij weten, maar op de radio hoor je het imago niet.
quote:hallo michiel!
quote:Okee, dat is natuurlijk mogelijk heOp woensdag 27 oktober 2010 19:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind de liedjes er niet beter op worden. De muziek is imho ondergeschikt geraakt aan het imago. Moet zij weten, maar op de radio hoor je het imago niet.
quote:ehm.....dat wil ik niet weten Hole!
quote:snel Olifant smsen naar 3333!
quote:ik heb ook geen idee....maar wat maakt het uit? smsen!Op woensdag 27 oktober 2010 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat valt er te winnen?
Heb het net wel gehoord, geen idee wat je kan winnen
quote:Nou, als je toch bezig bent...Op woensdag 27 oktober 2010 19:58 schreef 3rdRock het volgende:
he jannekje. ik ga ook ff afwassen. moet ik die van jou ook ff doen?
quote:echt niet, het galmt behoorlijk hier.Op woensdag 27 oktober 2010 19:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm.....dat wil ik niet weten Hole!
quote:mmm...ik ben al klaar... zal ik nog ff afdrogen dan?
quote:'t Staat opt afdruiprekOp woensdag 27 oktober 2010 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm...ik ben al klaar... zal ik nog ff afdrogen dan?
quote:*pakt droogdoek en droogt in een razend tempo de vaat af en geeft jannekje7 nog een pets op de bips met de droogdoek*
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*pakt droogdoek en droogt in een razend tempo de vaat af en geeft jannekje7 nog een pets op de bips met de droogdoek*
wat een boefje ben ik toch!
quote:GuinnessOp woensdag 27 oktober 2010 21:02 schreef Pino112 het volgende:
Jajajaja, post ik gewoon mijn 10000e post.
Mijlpaal![]()
Taart en bier voor iedereen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Top, we zijn één van de weinigen hier in dit topic.Op woensdag 27 oktober 2010 21:22 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind dit leuk. Bloedserieus. Dat basloopje (of wat het ook is) doet het 'em.
quote:Caro?Op woensdag 27 oktober 2010 21:22 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind dit leuk. Bloedserieus. Dat basloopje (of wat het ook is) doet het 'em.
quote:Ik weet nog steeds niet welke nr. de laatste is in de jackpot.Op woensdag 27 oktober 2010 21:26 schreef Pino112 het volgende:
Ze zit in de auto, dat wordt niks met die bonusding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |