quote:Zelf gaat 'ie niet zulke accounts aanmaken en dan zulke dingen posten denk ik hoor. En daarnaast, hij heeft hier al een account met z'n eigen voornaam als nick.
quote:Giel meent dat alles wat langzaam gezongen wordt geweldig is...Op woensdag 27 oktober 2010 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Hmmm, of er is iets met mijn oren of iets met die van Giel.
quote:Als die hoort " amaaaaaaaaaazing maaaaaaaaaaaazing"dan gelooft ie dat gewoon heOp woensdag 27 oktober 2010 09:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Giel meent dat alles wat langzaam gezongen wordt geweldig is...
quote:Ik wist niet dat het Dewi was, maar ik vond het niet slecht maar ook niet echt goed of zoOp woensdag 27 oktober 2010 09:07 schreef Paul-89 het volgende:
Dewi zong toch ook niet slecht ? Mijn smaak is het niet helemaal alhoewel ik haar nieuwe single akoestisch echt niet slecht vind.
quote:De eerste keer dat ze in het couplet uit moest halen zat ze er aardig naast.Op woensdag 27 oktober 2010 09:07 schreef Paul-89 het volgende:
Dewi zong toch ook niet slecht ? Mijn smaak is het niet helemaal alhoewel ik haar nieuwe single akoestisch echt niet slecht vind.
quote:Niet gehoord.Op woensdag 27 oktober 2010 09:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
De eerste keer dat ze in het couplet uit moest halen zat ze er aardig naast.
quote:Belachelijk, en dan draait ie ditOp woensdag 27 oktober 2010 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Prachtig', die platen waarvan maar een minuut gedraaid wordt.
quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Wat een ontieglijke kutremix van een toch al kutnummer was dat zeg
quote:Zo zie je maar weer dat smaken verschillen.
quote:Ik heb hem nog nooit onair gehoord, dus ik neem aan dat het gewoon deze is:Op woensdag 27 oktober 2010 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Heb jij t wel over t zelfde nr?
![]()
Volgens mij hadden wij het over die Time of my life mix ieg![]()
Pinooooooooooo
quote:Takkeherrie!Op woensdag 27 oktober 2010 10:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit onair gehoord, dus ik neem aan dat het gewoon deze is:
quote:Oh kolere, tis echt een single, ik hoopte op een eenmalig faaldingOp woensdag 27 oktober 2010 10:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit onair gehoord, dus ik neem aan dat het gewoon deze is:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |