quote:zoals gewoonlijk over 3FM lullenOp woensdag 27 oktober 2010 00:58 schreef ganzenherder het volgende:
Wat hebben jullie gedaan precies?
quote:Kevin mee laten lezen.Op woensdag 27 oktober 2010 00:58 schreef ganzenherder het volgende:
Wat hebben jullie gedaan precies?
quote:die twee hebben gewoon een fantastische chemieOp woensdag 27 oktober 2010 01:00 schreef TearSong het volgende:
Mr Brightside <3 Fijne show was dit, en geweldig met Kevin er weer bij!
quote:Aan de draaifrequentie te horen welOp woensdag 27 oktober 2010 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
Die 'nananana' is toch geen megahit meer?
quote:Is dat niet met de meeste muziek?Op woensdag 27 oktober 2010 01:13 schreef JD_SLR het volgende:
En toch kan ik dit stukken beter aanhoren dan Kane.
quote:Nu je het zegt..
quote:Slaap ze!Op woensdag 27 oktober 2010 01:18 schreef Dagoduck het volgende:
KaneMooie tijd om naar bed te gaan
allemaalies!!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 01:18 schreef JD_SLR het volgende:
Mooi voorbeeld van 'als je het over de duivel hebt' dit.
quote:Is ook echt slaapverwekkend...Op woensdag 27 oktober 2010 01:18 schreef Dagoduck het volgende:
KaneMooie tijd om naar bed te gaan
allemaalies!!
quote:Vind ik niet zo erg... Die megahit daarintegenOp woensdag 27 oktober 2010 01:30 schreef JD_SLR het volgende:
Apart, twee keer Somewhere I Belong op dezelfde dag. Normaal hoor ik 'm zelden.
quote:Klopt! Ik had het laatst met teardrop van Massive Attack, paar keer gehoord in een week tijdOp woensdag 27 oktober 2010 01:35 schreef JD_SLR het volgende:
Nee ik ook niet, best een lekker nummer. Ik vond het alleen opvallend.
quote:Ja! Een paar maanden geleden werden ze hier nog compleet afgefikt (of eigenlijk meer dat ze kapotgedraaid werden), maar het nieuwe album maakt volgens mij veel goed!
quote:Oh, ik kende ze nog niet. Binnenkort maar eens naar dat album luisteren dan.Op woensdag 27 oktober 2010 01:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Een paar maanden geleden werden ze hier nog compleet afgefikt (of eigenlijk meer dat ze kapotgedraaid werden), maar het nieuwe album maakt volgens mij veel goed!
quote:Ow, wacht. Over welk nummer heb jij het? Dacht dat je het over KOL had. Volgens mij lullen we langs elkaar heenOp woensdag 27 oktober 2010 02:01 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Oh, ik kende ze nog niet. Binnenkort maar eens naar dat album luisteren dan.
quote:Dat Nederlandse livebandje van net dus. KOL ken ik onderhand wel.Op woensdag 27 oktober 2010 02:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, wacht. Over welk nummer heb jij het? Dacht dat je het over KOL had. Volgens mij lullen we langs elkaar heen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 02:04 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Dat Nederlandse livebandje van net dus. KOL ken ik onderhand wel.
Maar ik heb genoeg geleerd voor vandaag, ik ga m'n bedje maar eens opzoeken. En wat een bazennummer is dit trouwens. Glorious
quote:
quote:Jeetje ja, ik liep vanmorgen gewoon in het donker naar de bus voor het eerstOp woensdag 27 oktober 2010 08:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]oh-oh!
Doe jij buiten het licht ff aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |