quote:Is lekker joh!
quote:QFT!!Op woensdag 27 oktober 2010 13:41 schreef Sirolf het volgende:
Het origineel klinkt toch echt stukken beter dan die Black Eyed Peas-meuk.
quote:Bespaar je de moeite.Op woensdag 27 oktober 2010 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh ja, ik moest die van BEP nog luisteren. Eens even doen.
quote:Top, doe maar. Hijs goedOp woensdag 27 oktober 2010 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh ja, ik moest die van BEP nog luisteren. Eens even doen.
quote:--------------------------------+:/-Op woensdag 27 oktober 2010 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Black Eyed Peas
Bliepjes
Cover bekende plaat
------------------------------ +
Monsterhit
quote:Och, lekker makkelijke programma-vulling... en het nummer is ook best te pruimen toch?Op woensdag 27 oktober 2010 13:50 schreef Dagoduck het volgende:
Je hoeft alleen maar op youtube.com sunscreen song in te typen en ze had het geweten, lui varken
quote:QFTOp woensdag 27 oktober 2010 13:41 schreef Sirolf het volgende:
Het origineel klinkt toch echt stukken beter dan die Black Eyed Peas-meuk.
quote:Geef die show dan eens een trap.
quote:Da's in het kader van 'omdat het kan'.Op woensdag 27 oktober 2010 13:56 schreef Pino112 het volgende:
Wat is het nut van het Showniews-blokje?
quote:Hoe kun je die nou niet kennen?Op woensdag 27 oktober 2010 13:53 schreef Pino112 het volgende:
Hmm, wel leuke plaat, kende hem nog niet.
@Sersjee: Kom er maar in.
quote:Meer in het kader omdat het kut is. Totaal niet grappig. Doet hij zelf die sissing na, of hebben ze daar nog iemand voor gevraagd?Op woensdag 27 oktober 2010 13:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geef die show dan eens een trap.
[..]
Da's in het kader van 'omdat het kan'.
quote:Nope, ken ik ook niet. Allemaal voor mijn tijd.Op woensdag 27 oktober 2010 13:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hoe kun je die nou niet kennen?
Klassieker.
Daarna nog een keer gedaan door Chris Rock. Ken je die wel?
No sex in the champagneroom heet die.
quote:Sissing himself..Op woensdag 27 oktober 2010 13:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Meer in het kader omdat het kut is. Totaal niet grappig. Doet hij zelf die sissing na, of hebben ze daar nog iemand voor gevraagd?
quote:Sissing en Ekdom zijn goed met elkaar, dus die doet dat vast wel zelfOp woensdag 27 oktober 2010 13:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Meer in het kader omdat het kut is. Totaal niet grappig. Doet hij zelf die sissing na, of hebben ze daar nog iemand voor gevraagd?
quote:Holy Moly tijd natuurlijkOp woensdag 27 oktober 2010 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom was het hier trouwens zo druk iets na half 2en nu is het weer rustig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |