quote:Klopt! Ik had het laatst met teardrop van Massive Attack, paar keer gehoord in een week tijdOp woensdag 27 oktober 2010 01:35 schreef JD_SLR het volgende:
Nee ik ook niet, best een lekker nummer. Ik vond het alleen opvallend.
quote:Ja! Een paar maanden geleden werden ze hier nog compleet afgefikt (of eigenlijk meer dat ze kapotgedraaid werden), maar het nieuwe album maakt volgens mij veel goed!
quote:Oh, ik kende ze nog niet. Binnenkort maar eens naar dat album luisteren dan.Op woensdag 27 oktober 2010 01:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Een paar maanden geleden werden ze hier nog compleet afgefikt (of eigenlijk meer dat ze kapotgedraaid werden), maar het nieuwe album maakt volgens mij veel goed!
quote:Ow, wacht. Over welk nummer heb jij het? Dacht dat je het over KOL had. Volgens mij lullen we langs elkaar heenOp woensdag 27 oktober 2010 02:01 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Oh, ik kende ze nog niet. Binnenkort maar eens naar dat album luisteren dan.
quote:Dat Nederlandse livebandje van net dus. KOL ken ik onderhand wel.Op woensdag 27 oktober 2010 02:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, wacht. Over welk nummer heb jij het? Dacht dat je het over KOL had. Volgens mij lullen we langs elkaar heen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 02:04 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Dat Nederlandse livebandje van net dus. KOL ken ik onderhand wel.
Maar ik heb genoeg geleerd voor vandaag, ik ga m'n bedje maar eens opzoeken. En wat een bazennummer is dit trouwens. Glorious
quote:
quote:Jeetje ja, ik liep vanmorgen gewoon in het donker naar de bus voor het eerstOp woensdag 27 oktober 2010 08:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]oh-oh!
Doe jij buiten het licht ff aan?
quote:Zelf gaat 'ie niet zulke accounts aanmaken en dan zulke dingen posten denk ik hoor. En daarnaast, hij heeft hier al een account met z'n eigen voornaam als nick.
quote:Giel meent dat alles wat langzaam gezongen wordt geweldig is...Op woensdag 27 oktober 2010 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Hmmm, of er is iets met mijn oren of iets met die van Giel.
quote:Als die hoort " amaaaaaaaaaazing maaaaaaaaaaaazing"dan gelooft ie dat gewoon heOp woensdag 27 oktober 2010 09:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Giel meent dat alles wat langzaam gezongen wordt geweldig is...
quote:Ik wist niet dat het Dewi was, maar ik vond het niet slecht maar ook niet echt goed of zoOp woensdag 27 oktober 2010 09:07 schreef Paul-89 het volgende:
Dewi zong toch ook niet slecht ? Mijn smaak is het niet helemaal alhoewel ik haar nieuwe single akoestisch echt niet slecht vind.
quote:De eerste keer dat ze in het couplet uit moest halen zat ze er aardig naast.Op woensdag 27 oktober 2010 09:07 schreef Paul-89 het volgende:
Dewi zong toch ook niet slecht ? Mijn smaak is het niet helemaal alhoewel ik haar nieuwe single akoestisch echt niet slecht vind.
quote:Niet gehoord.Op woensdag 27 oktober 2010 09:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
De eerste keer dat ze in het couplet uit moest halen zat ze er aardig naast.
quote:Belachelijk, en dan draait ie ditOp woensdag 27 oktober 2010 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Prachtig', die platen waarvan maar een minuut gedraaid wordt.
quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Wat een ontieglijke kutremix van een toch al kutnummer was dat zeg
quote:Zo zie je maar weer dat smaken verschillen.
quote:Ik heb hem nog nooit onair gehoord, dus ik neem aan dat het gewoon deze is:Op woensdag 27 oktober 2010 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Heb jij t wel over t zelfde nr?
![]()
Volgens mij hadden wij het over die Time of my life mix ieg![]()
Pinooooooooooo
quote:Takkeherrie!Op woensdag 27 oktober 2010 10:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit onair gehoord, dus ik neem aan dat het gewoon deze is:
quote:Oh kolere, tis echt een single, ik hoopte op een eenmalig faaldingOp woensdag 27 oktober 2010 10:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit onair gehoord, dus ik neem aan dat het gewoon deze is:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 10:31 schreef ConscienceNL het volgende:
Mogguh! Zit dit auto-refresh functie standaard bij de nieuwe lay-out?
quote:Of in een TEST-omgeving.Op woensdag 27 oktober 2010 10:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hehe eindelijk.
Beter testen ze dat 's nachts oid![]()
quote:'Op woensdag 27 oktober 2010 10:36 schreef Pino112 het volgende:.
Blokje dat álleen maar bij 3FM te horen is.
quote:Radio Pino112 FM.Op woensdag 27 oktober 2010 11:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
''? Noem mij eens één andere radiozender, behalve Stadsradio Zuid-Oost Negerwoude, die dat durft te programmeren?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |