quote:star wars kijken??? hoezo?Op woensdag 27 oktober 2010 20:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu dacht ik dat ik een zieke geest had![]()
moet jij niet starwars gaan kijken ofzo
quote:Narcist?Op woensdag 27 oktober 2010 20:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope, ik ga holbewoner worden, dat lijkt me wel tof.
quote:ik vind je een beetje wat weghebben van een typisch starwars kijker...Op woensdag 27 oktober 2010 20:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
star wars kijken??? hoezo?
en ziek...tis maar gejat van een cabaretier...weet alleen niet meer welke.....lebbis en jansen zou kunnen...
quote:Neuh, ik ben bang dat ik vrouwen begin te haten, en ik ben een fatsoenlijke jongen, dus dan kun je ze beter met rust laten.Op woensdag 27 oktober 2010 20:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dan de vrouwen aan de haren mee je grot in slepen?
quote:'t is inderdaad op TV. Maar nog groter comedy/drama is op Eredivisie Live (Feyenoord ^^)Op woensdag 27 oktober 2010 20:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind je een beetje wat weghebben van een typisch starwars kijker...
en das geen veeg uit de pan ofzo want ik vind t zelf leuk om te kijken
quote:waarom begin je ze te hatenOp woensdag 27 oktober 2010 20:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neuh, ik ben bang dat ik vrouwen begin te haten, en ik ben een fatsoenlijke jongen, dus dan kun je ze beter met rust laten.
Ik wil geen PM worden.
quote:oh voetbal tja nee nu snap ik waarom fok! dood isOp woensdag 27 oktober 2010 20:54 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
't is inderdaad op TV. Maar nog groter comedy/drama is op Eredivisie Live (Feyenoord ^^)
quote:Half 11 pas :sOp woensdag 27 oktober 2010 20:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh voetbal tja nee nu snap ik waarom fok! dood is
hoelaat is t afgelopen?
quote:whoopie
quote:Ben je nu officieel gedumpt door die "te mooie" dame?Op woensdag 27 oktober 2010 20:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neuh, ik ben bang dat ik vrouwen begin te haten, en ik ben een fatsoenlijke jongen, dus dan kun je ze beter met rust laten.
Ik wil geen PM worden.
quote:Gaat zo beginnen idd.. AZ heeft verloren van de GraafschapOp woensdag 27 oktober 2010 20:54 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
't is inderdaad op TV. Maar nog groter comedy/drama is op Eredivisie Live (Feyenoord ^^)
quote:nope, zxijn nieuwe afleveringen. een familie kleine mensen en een familie dikke mensen.Op woensdag 27 oktober 2010 20:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
whoopie
dan ga ik zoe groeten uit de rimboe maar kijken
hopelijk dat t geen herhalingen zijn ofzo
quote:Gij Tokkie!Op woensdag 27 oktober 2010 20:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
whoopie
dan ga ik zoe groeten uit de rimboe maar kijken
hopelijk dat t geen herhalingen zijn ofzo
quote:Ik kijk met een half oog. Teveel voetbal is niet goed voor m'n gezondheidmaar jij bent hier, kijk jij t niet?
quote:en die komen hierheen want is UIT de rimboe,,,Op woensdag 27 oktober 2010 20:58 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Gij Tokkie!
Maar het is nieuw. Een dikke familie, en een familie dwergjes
Las het vannochtend in de krant.
quote:Miles wattes?Op woensdag 27 oktober 2010 20:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en die komen hierheen want is UIT de rimboe,,,
niet gewoon negers?![]()
ah miles massey heeft me wer wat gestuurd
quote:oh jammer UIT is leukerOp woensdag 27 oktober 2010 20:59 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Miles wattes?
En ze gaan naar de rimboe
quote:How cute!Op woensdag 27 oktober 2010 21:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh jammer UIT is leuker
iemand op paiq
die me steds ijsbrekers en korte zinnetjes stuurt maar nooit tegelijk met mij online is
quote:Maakt niet uit hoor, we worden toch niet gebandja srry ik kom normaal alleen in sc...
quote:Maar wel sex-gerelateerd?Op woensdag 27 oktober 2010 21:04 schreef Duimelot het volgende:
ah hij is online
we zeggen 2 zinnen en hebben meteen een GEMEENSCHAPPELIJKE DO
(nee niet seks!)
quote:nee lezenOp woensdag 27 oktober 2010 21:04 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Maar wel sex-gerelateerd?
quote:Je bent veel te kritisch!Op woensdag 27 oktober 2010 21:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee lezen
en hij woont ook best zuidelijk
hij zegt alleen wel vaak LOL :S
en zn foto lijkt niet beter te worden
oh en een flirt en vriendschaps verzoek van zoosk
die ik ga negeren want de foto is eng
quote:dat irriteerd welOp woensdag 27 oktober 2010 21:08 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Je bent veel te kritisch!
Te vaak lol zeggen meh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:10 schreef Techno het volgende:
LOL!jaja ik heb de hint begrepen je mot me niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:heb een foto geprintscreendOp woensdag 27 oktober 2010 21:11 schreef Charles.Darwin het volgende:
Hehe, oh haargrens I [ afbeelding ] you!
quote:Die tekst in m'n MSN bedoel je?Op woensdag 27 oktober 2010 21:13 schreef Duimelot het volgende:
jaja ik heb de hint begrepen je mot me niet meer
quote:En je mist de spoiler? Volgende keer zet ik er ook wel hihihi en xD bij. Misschien is het dan wel obvious.Op woensdag 27 oktober 2010 21:17 schreef Duimelot het volgende:
nee door LOL te zeggen zodat ik afknap
je bent niet in mn msn zichtbaar
quote:Hij moet het gewoon milimeteren of helemaal kaal doen. Dat staat hem wel, want hij heeft er een goede kop voor.Op woensdag 27 oktober 2010 21:16 schreef Duimelot het volgende:
[ afbeelding ]
hij heeft wel humor dat wel
oh en hij blijkt mij een oneliner te hebben gestuurd en had m fotos al gezien natuurlijk
quote:vind je m cute?Op woensdag 27 oktober 2010 21:19 schreef Charles.Darwin het volgende:
Cute! Dunno of je die wel hier moet plaatsen, vind het altijd beetje ... meh om dat te doen. Not our business en hij vraagt er niet om.
In de strafhoek met een ezelmuts, Duimelot!
quote:Na de les pas, als de andere kinderen weg zijnOp woensdag 27 oktober 2010 21:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vind je m cute?
ach ik heb m nu verwijderd
ff mag toch wel
ik vind m lelijk
moet ik ook over de knie?
quote:ik probeer gewoon steeds dat je zegt:Op woensdag 27 oktober 2010 21:18 schreef Techno het volgende:
[..]
En je mist de spoiler? Volgende keer zet ik er ook wel hihihi en xD bij. Misschien is het dan wel obvious.
quote:jawel, ze weet dat ze mij als backup heeftOp woensdag 27 oktober 2010 21:31 schreef Charles.Darwin het volgende:
Zo kom je nooit aan de man, Duim!
quote:nope ik denk t ook nietOp woensdag 27 oktober 2010 21:31 schreef Charles.Darwin het volgende:
Zo kom je nooit aan de man, Duim!
quote:jij bent geen backupOp woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jawel, ze weet dat ze mij als backup heeft
kut, doe ik het weer
quote:Joe is first choice? WoeiOp woensdag 27 oktober 2010 21:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij bent geen backup
wij moeten gewoon nog even wachten tot volgend jaar
quote:owja, dat was hetOp woensdag 27 oktober 2010 21:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij bent geen backup
quote:Hij ook al?Op woensdag 27 oktober 2010 21:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij bent geen backup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |