quote:star wars kijken??? hoezo?Op woensdag 27 oktober 2010 20:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu dacht ik dat ik een zieke geest had![]()
moet jij niet starwars gaan kijken ofzo
quote:Narcist?Op woensdag 27 oktober 2010 20:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope, ik ga holbewoner worden, dat lijkt me wel tof.
quote:ik vind je een beetje wat weghebben van een typisch starwars kijker...Op woensdag 27 oktober 2010 20:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
star wars kijken??? hoezo?
en ziek...tis maar gejat van een cabaretier...weet alleen niet meer welke.....lebbis en jansen zou kunnen...
quote:Neuh, ik ben bang dat ik vrouwen begin te haten, en ik ben een fatsoenlijke jongen, dus dan kun je ze beter met rust laten.Op woensdag 27 oktober 2010 20:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dan de vrouwen aan de haren mee je grot in slepen?
quote:'t is inderdaad op TV. Maar nog groter comedy/drama is op Eredivisie Live (Feyenoord ^^)Op woensdag 27 oktober 2010 20:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind je een beetje wat weghebben van een typisch starwars kijker...
en das geen veeg uit de pan ofzo want ik vind t zelf leuk om te kijken
quote:waarom begin je ze te hatenOp woensdag 27 oktober 2010 20:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neuh, ik ben bang dat ik vrouwen begin te haten, en ik ben een fatsoenlijke jongen, dus dan kun je ze beter met rust laten.
Ik wil geen PM worden.
quote:oh voetbal tja nee nu snap ik waarom fok! dood isOp woensdag 27 oktober 2010 20:54 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
't is inderdaad op TV. Maar nog groter comedy/drama is op Eredivisie Live (Feyenoord ^^)
quote:Half 11 pas :sOp woensdag 27 oktober 2010 20:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh voetbal tja nee nu snap ik waarom fok! dood is
hoelaat is t afgelopen?
quote:whoopie
quote:Ben je nu officieel gedumpt door die "te mooie" dame?Op woensdag 27 oktober 2010 20:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neuh, ik ben bang dat ik vrouwen begin te haten, en ik ben een fatsoenlijke jongen, dus dan kun je ze beter met rust laten.
Ik wil geen PM worden.
quote:Gaat zo beginnen idd.. AZ heeft verloren van de GraafschapOp woensdag 27 oktober 2010 20:54 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
't is inderdaad op TV. Maar nog groter comedy/drama is op Eredivisie Live (Feyenoord ^^)
quote:nope, zxijn nieuwe afleveringen. een familie kleine mensen en een familie dikke mensen.Op woensdag 27 oktober 2010 20:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
whoopie
dan ga ik zoe groeten uit de rimboe maar kijken
hopelijk dat t geen herhalingen zijn ofzo
quote:Gij Tokkie!Op woensdag 27 oktober 2010 20:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
whoopie
dan ga ik zoe groeten uit de rimboe maar kijken
hopelijk dat t geen herhalingen zijn ofzo
quote:Ik kijk met een half oog. Teveel voetbal is niet goed voor m'n gezondheidmaar jij bent hier, kijk jij t niet?
quote:en die komen hierheen want is UIT de rimboe,,,Op woensdag 27 oktober 2010 20:58 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Gij Tokkie!
Maar het is nieuw. Een dikke familie, en een familie dwergjes
Las het vannochtend in de krant.
quote:Miles wattes?Op woensdag 27 oktober 2010 20:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en die komen hierheen want is UIT de rimboe,,,
niet gewoon negers?![]()
ah miles massey heeft me wer wat gestuurd
quote:oh jammer UIT is leukerOp woensdag 27 oktober 2010 20:59 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Miles wattes?
En ze gaan naar de rimboe
quote:How cute!Op woensdag 27 oktober 2010 21:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh jammer UIT is leuker
iemand op paiq
die me steds ijsbrekers en korte zinnetjes stuurt maar nooit tegelijk met mij online is
quote:Maakt niet uit hoor, we worden toch niet gebandja srry ik kom normaal alleen in sc...
quote:Maar wel sex-gerelateerd?Op woensdag 27 oktober 2010 21:04 schreef Duimelot het volgende:
ah hij is online
we zeggen 2 zinnen en hebben meteen een GEMEENSCHAPPELIJKE DO
(nee niet seks!)
quote:nee lezenOp woensdag 27 oktober 2010 21:04 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Maar wel sex-gerelateerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |