quote:Zoosk? Nooit van gehoord ... wat is het?Op woensdag 27 oktober 2010 19:09 schreef Duimelot het volgende:
Ik ben zomaar opeens aangemeld bij Zoosk
iemand er al ervaring mee?
quote:een datingdingesiets blijktOp woensdag 27 oktober 2010 19:14 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Zoosk? Nooit van gehoord ... wat is het?
quote:Ik lach nooit.Op woensdag 27 oktober 2010 19:01 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Stond toch laatst in één of ander artikel, dat vrouwen meelachen met mannen terwijl ze het helemaal niet grappig vinden.
quote:Gewoon stug volhouden. Dat is mysterieus, vinden ze leuk.
quote:Het wordt weer winter he? Dus logisch.Op woensdag 27 oktober 2010 19:22 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Lamon. Het regenbuitje in huis.
quote:Je hebt een fantastisch stukje profiel neergezet ..
dat wilde ik even kwijt aan jou ..helemaal top..
succes en groetjes anja..
quote:ik zou dan vragen wat er zo fantastisch aan is
quote:link. naam,. nummer weetikveel wattesOp woensdag 27 oktober 2010 19:53 schreef Krullehoofd het volgende:
Dat hoef ik niet te vragen. Mijn profieltekst is gewoon één van de beste die je gaat vinden op heel RP.
quote:Hoeveel dates al, dan wil ik hem wel lenen, want ik heb pas 4 vrouwen mogen daten via relatieplanet.Op woensdag 27 oktober 2010 19:53 schreef Krullehoofd het volgende:
Dat hoef ik niet te vragen. Mijn profieltekst is gewoon één van de beste die je gaat vinden op heel RP.
quote:denk je echt zoveel mensenkennis te hebben?Op woensdag 27 oktober 2010 20:36 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben nu aan het kletsen met dat meisje van Voice of Holland, ik vind het wel jammer dat ze zo met haar werk bezig is, want verder is ze best aardig.
En eigenlijk wil ze juist meer dan alleen maar werken volgens mij en ook wat meer leuke ontspannende dingen doen.
Aan de andere kant vraag ik me ook wel eens af of ik mijn mensenkennis niet een tikkie overschat.
Ik word minder arrogant, dat is wel okay volgens mij.
quote:nee, niet meer, ik heb het eigenlijk wel gehad met mensen.Op woensdag 27 oktober 2010 20:41 schreef Duimelot het volgende:
denk je echt zoveel mensenkennis te hebben?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:43 schreef Lamon. het volgende:
[quote]
nee, niet meer, ik heb het eigenlijk wel gehad met mensen.
quote:en las je dat wel doet....laarzen aan! beestej met zn achterpootjes in je laarsen zetten.....Op woensdag 27 oktober 2010 20:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je gaat wel niet een schattig lief lammetje verkrachten ofzo he
quote:Nope, ik ga holbewoner worden, dat lijkt me wel tof.Op woensdag 27 oktober 2010 20:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je gaat wel niet een schattig lief lammetje verkrachten ofzo he
quote:*insert willekeurige homograp*Op woensdag 27 oktober 2010 20:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope, ik ga holbewoner worden, dat lijkt me wel tof.
quote:nu dacht ik dat ik een zieke geest hadOp woensdag 27 oktober 2010 20:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en las je dat wel doet....laarzen aan! beestej met zn achterpootjes in je laarsen zetten.....
quote:en dan de vrouwen aan de haren mee je grot in slepen?Op woensdag 27 oktober 2010 20:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope, ik ga holbewoner worden, dat lijkt me wel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |