abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 oktober 2010 @ 11:28:29 #251
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_88167593
Heb een tijd lang rond de NHG gezocht van 312.500 (zonder de kk dus) maar merk gewoon dat daar de vraag vrij hoog is (je hebt immers veelal 0,5 % korting op je rente) met als gevolg dat je in verhouding ook meer betaalt voor een woning. Vervolgens in het segment 350-400 gaan zoeken waar ook duidelijk minder verkocht werd en veel meer ruimte naar beneden bleek te zitten. Die gemiste 0,5 % levert aan de andere kant een betere prijs/kwaliteit verhouding van de woning, meer dan 50 % aflossingsvrij is mogelijk,( 65 % in ons geval) en geen NHG kosten.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_88169565
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 10:27 schreef Pink_slip het volgende:

[..]

Wat boeit mij het nou waarom het gebeurt. Ga het een makelaar vragen ofzo. Feit is dát het gebeurt.
Het is geen feit als jij het zegt.
pi_88169601
quote:
13s.gif Op zondag 31 oktober 2010 12:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is geen feit als jij het zegt.
Voor mij wel. Daarentegen is wat jij zegt voor mij absoluut geen feit.
pi_88169683
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 10:42 schreef Pink_slip het volgende:

[..]

:? Daar gaat het hier toch helemaal niet om?

Het gaat om makelaars die hun eigen minimum stellen, dat afwijkt van hun klanten, en een bod niet doorgeven als dat wel zou moeten.
Doe niet zo dom. Wat denk je dat een makelaar liever heeft: 1% van een lager bod of 1% van helemaal geen bod :') . De makelaar weet dondersgoed waar hij geld aan verdient en het zal hem eerlijk gezegd aan zijn aars jeuken wat de kopende partij bied, zolang hij maar zijn courtage krijgt. Makelaars hebben namelijk een hekel aan uren investeren zonder er iets voor terug te zien.
pi_88169719
quote:
13s.gif Op zondag 31 oktober 2010 12:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Doe niet zo dom. Wat denk je dat een makelaar liever heeft: 1% van een lager bod of 1% van helemaal geen bod :') . De makelaar weet dondersgoed waar hij geld aan verdient en het zal hem eerlijk gezegd aan zijn aars jeuken wat de kopende partij bied, zolang hij maar zijn courtage krijgt. Makelaars hebben namelijk een hekel aan uren investeren zonder er iets voor terug te zien.
Nogmaals: het is niet zo omdat jij het zegt hoor.
pi_88169724
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 12:38 schreef Pink_slip het volgende:

[..]

Voor mij wel. Daarentegen is wat jij zegt voor mij absoluut geen feit.
En zo zie je maar weer dat je totaal niet serieus te nemen bent. Geen feiten, geen argumentatie, hell, niet eens een interessant standpunt. Hoogstens wat dom geblaat zonder context. Het jammere is dat je ook nog eens een goeie discussie om zeep helpt met dit soort gezwets dat uit je toetsenbord komt. Zou je misschien kunnen stoppen met deze topic diarree en gewoon je mening kunnen onderbouwen zonder de autist uit te hangen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2010 12:41:54 ]
pi_88169754
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 12:41 schreef Pink_slip het volgende:

[..]

Nogmaals: het is niet zo omdat jij het zegt hoor.
Zolang jij kei- en keihard faalt in het uberhaupt presenteren van argumentatie die mijn standpunt onderuit zou halen, sterker nog, ervoor kiest te blijven hangen in in je beperkte woordenschat dat niet verder reikt dan 'ja maar het is een feit', krijg je van mij de virtuele middelvinger :)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2010 12:43:31 ]
pi_88169784
quote:
14s.gif Op zondag 31 oktober 2010 12:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zolang jij kei- en keihard faalt in het uberhaupt presenteren van argumentatie die mijn standpunt onderuit zou halen krijg je van mij de virtuele middelvinger :)
Is prima hoor. Dacht je dat ik onder de indruk ben van je geraaskal?
pi_88169835
quote:
10s.gif Op zondag 31 oktober 2010 12:43 schreef Pink_slip het volgende:

[..]

Is prima hoor. Dacht je dat ik onder de indruk ben van je geraaskal?
Ik zou zeggen van wel, aangezien je blijkbaar iemand anders napraat over de makelaarsmarkt, gezien je gebrekkige argumentatie op dit vlak.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2010 12:45:39 ]
pi_88169986
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 10:42 schreef Pink_slip het volgende:

[..]

:? Daar gaat het hier toch helemaal niet om?

Het gaat om makelaars die hun eigen minimum stellen, dat afwijkt van hun klanten, en een bod niet doorgeven als dat wel zou moeten.
:')
pi_88170057
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 12:50 schreef jpjedi het volgende:

[..]

:')
Ja, meneer denkt even zeker te weten dat makelaars liever minimumboden voor zichzelf bepalen en zo hun eigen courtage om zeep helpen in de huidige markt dan dat ze gewoon een huis willen verkopen en zo alsnog een weliswaar wat lager courtage pakken :')
  zondag 31 oktober 2010 @ 13:10:58 #262
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_88170554
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 11:07 schreef Pink_slip het volgende:

[..]

Gefeliciteerd dan. Je bent één van de uitverkorenen./
Valt wel mee hoor hier in de wijk. Duurt alleen langer dan voorheen.
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_88171228
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 13:10 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor hier in de wijk. Duurt alleen langer dan voorheen.
In de Randstad zeker?
pi_88171838
Huizen in Breda eo worden in alle klassen ook wel verkocht hoor. Duurt wat maandjes langer maar er zijn er hier in de straat ook 3 verkocht in de 300+ klasse in het afgelopen jaar. (Ik woon net over de grens bij Breda.)

Nieuwbouw in de vrije sector is booming. Waar de grote nieuwbouwprojecten stilliggen blijven de particulieren rustig doorbouwen. Al moet ik zeggen dat men dit jaar ook in een project hier om de hoek ook weer 12 2-1 kappers oplevert.
  zondag 31 oktober 2010 @ 15:56:52 #265
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_88175538
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 13:32 schreef Pink_slip het volgende:

[..]

In de Randstad zeker?
Nope, Zeeland.

Maarja las dat hier de werkloosheid ook maar 2,1% is. Laagste van Europa.
and made it rain upward
pi_88183283
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 15:56 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Nope, Zeeland.

Maarja las dat hier de werkloosheid ook maar 2,1% is. Laagste van Europa.
Aah Zeeland...ja daar in het zuiden kunnen ze creatief boekhouden :')
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:04:57 #267
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_88187154
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 19:53 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Aah Zeeland...ja daar in het zuiden kunnen ze creatief boekhouden :')
Ik ben eruit, je bent gewoon para.....
and made it rain upward
pi_88188343
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 21:04 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Beter maak je dat woord af, want ik weet vrijwel zeker dat Xeno het anders verdraaid naar een soort van compliment als ware hij 'paranormaal begaafd' is o.i.d. :+
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_88188349
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 21:04 schreef Sjabba het volgende:

Oke... misschien hebben we toch niet dezelfde humor :)
I'll sing you a lullaby.
pi_88188451
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 21:22 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Beter maak je dat woord af, want ik weet vrijwel zeker dat Xeno het anders verdraaid naar een soort van compliment als ware hij 'paranormaal begaafd' is o.i.d. :+
Paranormaal? Ik ben een nuchter mens, in bovennatuurlijke luchtkastelen geloof ik niet :+
I'll sing you a lullaby.
pi_88188610
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 21:23 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Paranormaal? Ik ben een nuchter mens, in bovennatuurlijke luchtkastelen geloof ik niet :+
Volstrekt natuurlijke wurg-huurcontracten daarentegen..... :D
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:35:50 #272
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_88189268
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 21:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Volstrekt natuurlijke wurg-huurcontracten daarentegen..... :D
"Huurders lijden een langzame pijnlijke financiele strop"
and made it rain upward
pi_88189905
Aaah... grootschuldbezitters unite... gedeelde smart is halve smart :P
I'll sing you a lullaby.
pi_88190332
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 21:45 schreef xenobinol het volgende:
Aaah... grootschuldbezitters unite... gedeelde smart is halve smart :P
Och schuld.... Mijn bezittingen vertegenwoordigen ruimschoots meer aan waarde dan mijn schulden groot zijn. En elke maand wordt mijn schuld, bij gelijkblijvende maandlasten, nog wat lager ook.

Nee, dan huren... Elk jaar meer gaan betalen voor iets wat steeds ouder wordt, en na 30 jaar nog niet eens recht hebben op 1 cent.

Laat mij die smart maar met Sjabba delen. Het zij zo. :+
pi_88191588
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 21:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Och schuld.... Mijn bezittingen vertegenwoordigen ruimschoots meer aan waarde dan mijn schulden groot zijn.
Dat is maar de vraag en afhankelijk van de markt.
pi_88191871
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:11 schreef sig000 het volgende:
Dat is maar de vraag en afhankelijk van de markt.
Nope. In mijn geval niet.
pi_88192188
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:15 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Nope. In mijn geval niet.
Als je pak 'm beet voor 2003 ingestapt bent, loop je weinig risico.
pi_88192478
Gegeven dat er steeds minder financieel draagkrachtige instappers komen, zullen de prijzen nog wel even blijven dalen. Nu instappen is dus voor een huurder geen optie, niet zolang de prijzen harder blijven dalen waartegen je kan sparen en huren.
I'll sing you a lullaby.
pi_88192782
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:20 schreef sig000 het volgende:
Als je pak 'm beet voor 2003 ingestapt bent, loop je weinig risico.
Instapdatum heeft niets te maken met het percentage wat je zelf inlegt en waarvoor je een hypotheek afsluit.

Ik ben in 2005 ingestapt (na in 2002 mijn andere woning verkocht te hebben) maar heb de KK, en alle verbouwingen/keuken/aanbouwingen e.d. gewoon uit eigen zak betaald en zelf de arbeid daarvoor verricht. En aangezien het in de bouw normaliter 30% materiaalkosten en 70% arbeidskosten is, zijn die 70% kosten makkelijk verdient. (Al duurt het wel veel langer voor het af is dan als een bouwvakker het zou doen. :P)
pi_88193001
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:29 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Instapdatum heeft niets te maken met het percentage wat je zelf inlegt en waarvoor je een hypotheek afsluit.

Ik ben in 2005 ingestapt (na in 2002 mijn andere woning verkocht te hebben)
Dat eigen geld had je door verkoop van je woning in 2002 met dikke winst?
pi_88193315
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:33 schreef sig000 het volgende:
Dat eigen geld had je door verkoop van je woning in 2002 met dikke winst?
Niet echt. Die woning had ik in 1995 gekocht dus die winst viel wel mee. Bovendien was ik in 1995 zelfstandig ondernemer en was een hypotheek krijgen daardoor vrijwel onmogelijk, dus heb ik toen de helft kontant moeten bijleggen.

Bovendien heb ik tussen 2002 en 2005 ook de nodige kosten gehad, zoals iedereen in 3 jaar tijd, en ben ik in 2001 gestopt met werken.

Maar waar een wil is, is een weg. Het duurt alleen wat langer. ;)
pi_88193756
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:40 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Niet echt. Die woning had ik in 1995 gekocht dus die winst viel wel mee.
Da's vreemd, mijn 1e huis gekocht in 87 en verkocht in 97 met 100% winst .2e huis gekocht in 97 en verkocht in 2007 zelfs nog wat meer.
Dat zegt wat over de prijsstijging van huizen in 20 jaar.

Ik acht een langzame daling over een paar jaar tot niveau 2003 een reeel scenario.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2010 22:49:47 ]
pi_88193955
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:48 schreef sig000 het volgende:
Da's vreemd, mijn 1e huis gekocht in 87 en verkocht in 97 met 100% winst .2e huis gekocht in 97 en verkocht in 2007 zelfs nog wat meer.
Bij mij was de periode dan ook geen 10 jaar, en bovendien was het niet echt een groot huis. (Hoe noem je dat, een etage woning ofzo, en bovendien nog in een zeer criminele wijk, niet echt 'gewild' dus.)

quote:
Dat zegt wat over de prijsstijging van huizen in 20 jaar.
Ja, maar daar heb ik geen boodschap aan.

quote:
Ik acht een langzame daling over een paar jaar tot niveau 2003 een reeel scenario.
Als de huren ook meedalen tot het niveau van 2003 heb je een kans.
pi_88194197
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Als de huren ook meedalen tot het niveau van 2003 heb je een kans.
De huurmarkt staat min of meer los van de koopmarkt.
Steeds meer mensen die net als jij in 95 geen hypotheek kunnen krijgen door tijdelijk contract etc. zonder veel eigen geld.
pi_88194265
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:58 schreef sig000 het volgende:
De huurmarkt staat min of meer los van de koopmarkt.
Steeds meer mensen die net als jij in 95 geen hypotheek kunnen krijgen door tijdelijk contract etc. zonder veel eigen geld.
Daarentegen zullen er steeds meer huurders komen die als ze moeten verhuizen nog maar 2 keuze's hebben: Vrije sector huren, of kopen....

We weten allebei wat het voordeligst is. ;)
pi_88194548
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 23:00 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Daarentegen zullen er steeds meer huurders komen die als ze moeten verhuizen nog maar 2 keuze's hebben: Vrije sector huren, of kopen....

We weten allebei wat het voordeligst is. ;)
Helaas maken die mensen niet zelf de keuze maar de bank.
pi_88194759
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 23:08 schreef sig000 het volgende:
Helaas maken die mensen niet zelf de keuze maar de bank.
Nee hoor, dat doet de bank niet, dat doet de politiek voor je. Of je wilt of niet. ;)

Jan Modaal grijpt naast sociale huurwoning
  maandag 1 november 2010 @ 11:45:29 #289
43642 Bayswater
pi_88203970
September was al een tijdje bekend, we wachten nu op de cijfers van oktober.
Life lies a slow suicide
pi_88204223
Huis gekocht in 2003 voor 168k en in 2007 verkocht voor 274k. Zelf gestript en voor 35k materiaal zelf verbouwd.

Dat is een lekkere start van je huisbezittend leven :) Echter daarna wordt je aftrek weer gesnoeid met je overwaarde en dat is jammer..
pi_88205283
quote:
Op maandag 1 november 2010 11:54 schreef jpjedi het volgende:
Huis gekocht in 2003 voor 168k en in 2007 verkocht voor 274k. Zelf gestript en voor 35k materiaal zelf verbouwd.

Dat is een lekkere start van je huisbezittend leven :) Echter daarna wordt je aftrek weer gesnoeid met je overwaarde en dat is jammer..
Zie daar... de zeepbel, de flappentap, de geldmachine. Daar doen we het allemaal voor, oneindig geld voor iedereen w/

Zo'n situatie is natuurlijk niet houdbaar, want iemand moet de rekening betalen. De grenzen van het systeem zijn bereikt en vanaf nu gaan we eerst alle schulden maar eens proberen te betalen :)
I'll sing you a lullaby.
pi_88205401
quote:
Ook CBS constateert: nog geen herstel woningmarkt

De Nederlandse woningmarkt laat nog geen herstel zien. De huizenprijzen lagen in de maand september ruim 6 procent lager vergeleken met augustus 2008, toen de prijzen hun hoogste punt hadden bereikt. Dat blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Dit is lijn met de cijfers, die de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM) begin oktober publiceerde.

Volgens het CBS daalden van augustus 2008 tot en met september 2009 de prijzen scherp. Sindsdien zijn de huizenprijzen nagenoeg stabiel gebleven.

De prijzen van koopwoningen daalden in alle provincies, maar de verschillen waren groot. In Zeeland daalden de prijzen in de periode van augustus 2008 tot en met september 2010 met slechts 1,7 procent. In Noord-Holland was de prijsdaling met 7,7 procent het grootst. Daar staat tegenover dat de woningprijzen in Noord-Holland in de periode tot en met augustus 2008 ook het hardst waren gestegen.

Vanaf het begin van de prijsdaling in augustus 2008 zijn alle woningtypen in prijs gedaald. De vrijstaande woningen hebben met een waardeverlies van 8,5 procent het meest ingeleverd. Eigenaren van tussenwoningen kwamen er in verhouding nog het best van af. Die woningen daalden 5,4 procent in prijs.

bron: NVM
Ook? De illuminatie van de NVM voorspelden toch altijd herstel?
I'll sing you a lullaby.
pi_88205479
quote:
Hypotheekverstrekkers wijzigen tipgeldregeling

De afgelopen maanden hebben aanbieders van hypotheken (banken en verzekeraars) tipgeldregelingen aangepast of afgeschaft.

Dit concludeert de Autoriteit Financiële Markten (AFM) na een inventarisatie bij de grootste aanbieders. De AFM ziet dit als 'een positieve ontwikkeling en als een goede stap van de financiële sector om het klantbelang centraal te stellen en het vertrouwen van consumenten terug te winnen'.

De tipgeldregeling houdt in dat bedrijven of verenigingen die een nieuwe hypotheekklant aanbrengen, een deel van de leensom ontvangen.

De AFM heeft afgelopen juni aanbieders gevraagd om hun tipgeldregelingen te heroverwegen en waar nodig aan te passen in de geest van de Leidraad Passende provisie.

Aanbieders hebben volgens de financiële waakhond hieraan gehoor gegeven en de tipgeldregelingen aangepast zodat voor consumenten de wijze en hoogte van de financiële vergoeding duidelijk is. Daarnaast hebben aanbieders ervoor gezorgd dat de hoogte van de vergoeding nu in verhouding staat tot de gemaakte kosten en geleverde inspanning van de tipgever.

Bron: NVM
Jarenlang zijn leentokkies belazerd door mannetjes en vrouwtjes die hun zogenaamd 'goed advies' gaven. In feite waren ze alleen maar uit op tipgeld en andere constructies die perversiteiten in de hand werken. Nu... ik geloof niet dat er feitelijk veel zal veranderen... het zal nu gewoon anders gaan heten of er worden zogenaamd andere tegenprestaties geleverd :')
I'll sing you a lullaby.
  maandag 1 november 2010 @ 12:34:44 #294
58560 Oksel
Gezellig.
pi_88205602
Huis waarin ik woon (als huurder) is eindelijk verkocht. Vraagprijs was 2 jaar geleden 499. Toen heeft men bod gehad van 450. Niet gedaan. ( :D ). 2 jaar te koop gestaan, men is gezakt naar 450. Nu is het onder voorbehoud verkocht. Ik gok voor 420 ofzo.

Het voorbehoud? Dat de mensen, die het gekocht hebben, zelf hun huis verkopen. Binnen 6 maanden. Dus die hebben nu sinds een week hun vrijstaande huisje in het centrum van het lokale dorp te koop staan voor 240. Ben benieuwd.

Ik zelf ga denk ik een vakantiehuisje huren. Heb weinig inkomen dit jaar (op reis geweest + eigen ondernemer), dus van de gemeente mag dat dan.. :P Ik weiger 600 euro voor een of ander gaar oud kutappartement te betalen. En 700-800 voor een pauper-rijtjes-huis in een niet zo hele leuke buurt vind ik ook niet echt wat. En kopen gaat nog niet.
pi_88205832
quote:
Op maandag 1 november 2010 12:34 schreef Oksel het volgende:
Huis waarin ik woon (als huurder) is eindelijk verkocht. Vraagprijs was 2 jaar geleden 499. Toen heeft men bod gehad van 450. Niet gedaan. ( :D ). 2 jaar te koop gestaan, men is gezakt naar 450. Nu is het onder voorbehoud verkocht. Ik gok voor 420 ofzo.

Tja... het ondenkbare neemt vorm aan.... dalende prijzen.... onmogelijk :')

In plaats van dat die sukkels verkocht hadden, had ze 30k + 2 jaar hypotheeklasten extra kunnen opleveren. Maar gelukkig is dat niet gebeurt en hebben deze 'durfinvesteerders' een flinke smak geld laten liggen ^O^
I'll sing you a lullaby.
  maandag 1 november 2010 @ 12:43:16 #296
43642 Bayswater
pi_88205852
Ger Hukker zit tegenwoordig ook al op Fok :)

Huizenprijzen blijven stabiel
Life lies a slow suicide
pi_88206677
quote:
Op maandag 1 november 2010 12:21 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zie daar... de zeepbel, de flappentap, de geldmachine. Daar doen we het allemaal voor, oneindig geld voor iedereen w/

Zo'n situatie is natuurlijk niet houdbaar, want iemand moet de rekening betalen. De grenzen van het systeem zijn bereikt en vanaf nu gaan we eerst alle schulden maar eens proberen te betalen :)
Jaloers?

Ach zolang mijn schoorsteen maar rookt :)
pi_88206924
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:07 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Jaloers?

Xenofoob heeft wel vaker last van een bepaalde jaloersheid jegens kopers. Kijk maar eens naar zijn structurele aanduiding van het woord 'leentokkies'. Ik vermoed dan ook dat Xenofoobje zelf geen huis kan kopen.
pi_88207048
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2010 13:15 schreef Scorpie het volgende:
Xenofoob heeft wel vaker last van een bepaalde jaloersheid jegens kopers. Kijk maar eens naar zijn structurele aanduiding van het woord 'leentokkies'. Ik vermoed dan ook dat Xenofoobje zelf geen huis kan kopen.
Ik vermoed eerder dat hij wel een huis kan kopen maar gewoon zo gefrustreerd is dat hij niet 15 jaar geleden ingestapt is. Want toendertijd gingen de huizenprijzen als een raket omhoog en vroeg je je als starter af of je eigenlijk wel wat zou moeten kopen.
pi_88207273
quote:
Op maandag 1 november 2010 13:07 schreef jpjedi het volgende:

Jaloers?

Nee, ik ben niet jaloers. Ik ben gewoon blij dat het systeem hapert en hopelijk stort het snel in zodat we eindelijk eens kunnen ophouden met de flauwekul. Ik bekijk het systeem van de huizenmarkt in een veel bredere context, als we de zeepbel van de huizenmarkt doorprikken kunnen we ons weer eens gaan focussen op veel belangrijkere zaken, ik ben nl. een tegenstander van het huidige systeem. Ik heb dus een politieke motivatie :)
I'll sing you a lullaby.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')