Het is geen feit als jij het zegt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:27 schreef Pink_slip het volgende:
[..]
Wat boeit mij het nou waarom het gebeurt. Ga het een makelaar vragen ofzo. Feit is dát het gebeurt.
Voor mij wel. Daarentegen is wat jij zegt voor mij absoluut geen feit.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is geen feit als jij het zegt.
Doe niet zo dom. Wat denk je dat een makelaar liever heeft: 1% van een lager bod of 1% van helemaal geen bodquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:42 schreef Pink_slip het volgende:
[..]Daar gaat het hier toch helemaal niet om?
Het gaat om makelaars die hun eigen minimum stellen, dat afwijkt van hun klanten, en een bod niet doorgeven als dat wel zou moeten.
Nogmaals: het is niet zo omdat jij het zegt hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe niet zo dom. Wat denk je dat een makelaar liever heeft: 1% van een lager bod of 1% van helemaal geen bod. De makelaar weet dondersgoed waar hij geld aan verdient en het zal hem eerlijk gezegd aan zijn aars jeuken wat de kopende partij bied, zolang hij maar zijn courtage krijgt. Makelaars hebben namelijk een hekel aan uren investeren zonder er iets voor terug te zien.
En zo zie je maar weer dat je totaal niet serieus te nemen bent. Geen feiten, geen argumentatie, hell, niet eens een interessant standpunt. Hoogstens wat dom geblaat zonder context. Het jammere is dat je ook nog eens een goeie discussie om zeep helpt met dit soort gezwets dat uit je toetsenbord komt. Zou je misschien kunnen stoppen met deze topic diarree en gewoon je mening kunnen onderbouwen zonder de autist uit te hangen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:38 schreef Pink_slip het volgende:
[..]
Voor mij wel. Daarentegen is wat jij zegt voor mij absoluut geen feit.
Zolang jij kei- en keihard faalt in het uberhaupt presenteren van argumentatie die mijn standpunt onderuit zou halen, sterker nog, ervoor kiest te blijven hangen in in je beperkte woordenschat dat niet verder reikt dan 'ja maar het is een feit', krijg je van mij de virtuele middelvingerquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:41 schreef Pink_slip het volgende:
[..]
Nogmaals: het is niet zo omdat jij het zegt hoor.
Is prima hoor. Dacht je dat ik onder de indruk ben van je geraaskal?quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zolang jij kei- en keihard faalt in het uberhaupt presenteren van argumentatie die mijn standpunt onderuit zou halen krijg je van mij de virtuele middelvinger
Ik zou zeggen van wel, aangezien je blijkbaar iemand anders napraat over de makelaarsmarkt, gezien je gebrekkige argumentatie op dit vlak.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:43 schreef Pink_slip het volgende:
[..]
Is prima hoor. Dacht je dat ik onder de indruk ben van je geraaskal?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:42 schreef Pink_slip het volgende:
[..]Daar gaat het hier toch helemaal niet om?
Het gaat om makelaars die hun eigen minimum stellen, dat afwijkt van hun klanten, en een bod niet doorgeven als dat wel zou moeten.
Ja, meneer denkt even zeker te weten dat makelaars liever minimumboden voor zichzelf bepalen en zo hun eigen courtage om zeep helpen in de huidige markt dan dat ze gewoon een huis willen verkopen en zo alsnog een weliswaar wat lager courtage pakkenquote:
Valt wel mee hoor hier in de wijk. Duurt alleen langer dan voorheen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:07 schreef Pink_slip het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan. Je bent één van de uitverkorenen./
In de Randstad zeker?quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:10 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor hier in de wijk. Duurt alleen langer dan voorheen.
Nope, Zeeland.quote:
Aah Zeeland...ja daar in het zuiden kunnen ze creatief boekhoudenquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:56 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Nope, Zeeland.
Maarja las dat hier de werkloosheid ook maar 2,1% is. Laagste van Europa.
Ik ben eruit, je bent gewoon para.....quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Aah Zeeland...ja daar in het zuiden kunnen ze creatief boekhouden
Beter maak je dat woord af, want ik weet vrijwel zeker dat Xeno het anders verdraaid naar een soort van compliment als ware hij 'paranormaal begaafd' is o.i.d.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:04 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Ik ben eruit, je bent gewoon para.....
Oke... misschien hebben we toch niet dezelfde humorquote:
Paranormaal? Ik ben een nuchter mens, in bovennatuurlijke luchtkastelen geloof ik nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:22 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Beter maak je dat woord af, want ik weet vrijwel zeker dat Xeno het anders verdraaid naar een soort van compliment als ware hij 'paranormaal begaafd' is o.i.d.
Volstrekt natuurlijke wurg-huurcontracten daarentegen.....quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Paranormaal? Ik ben een nuchter mens, in bovennatuurlijke luchtkastelen geloof ik niet
"Huurders lijden een langzame pijnlijke financiele strop"quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Volstrekt natuurlijke wurg-huurcontracten daarentegen.....
Och schuld.... Mijn bezittingen vertegenwoordigen ruimschoots meer aan waarde dan mijn schulden groot zijn. En elke maand wordt mijn schuld, bij gelijkblijvende maandlasten, nog wat lager ook.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:45 schreef xenobinol het volgende:
Aaah... grootschuldbezitters unite... gedeelde smart is halve smart![]()
Dat is maar de vraag en afhankelijk van de markt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Och schuld.... Mijn bezittingen vertegenwoordigen ruimschoots meer aan waarde dan mijn schulden groot zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |