quote:Okee, thanx. Ik zie nu ook de volgorde.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, zie schema in de OP. Maar ik denk dat er eerst nog een schransschorsing is
quote:Onzin.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:33 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Die CDA'er bakt er trouwens niet veel van.
quote:Vond hem op het begin vrij aardig in het debat.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:33 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Die CDA'er bakt er trouwens niet veel van.
quote:TypischAls PVV'er vind ik die VVD'er Stef Blok een uitstekende debatter, scherp en tegelijkertijd met humor
quote:Dat coffeeshopverhaal vond ik heel zwak, maar verder vind ik hem inderdaad zeker geen slecht debuut maken, vooral omdat hij moet debuteren met het verdedigen van een akkoord (altijd moeilijk, want je wordt dan hard aangevallen op compromissen die afwijken van je programma) en in vergelijking met Blok.
quote:Halsema vraagt welke maatregelen CDA met PVV gerealiseerd heeft die CDA niet met GroenLinks kunnen realiseren. En dan begint hij te raaskallen over het sluiten van coffeeshops wat niet eens een kabinetsplan is. Niet echt handig.
quote:Hij liet zich ook iets te eenvoudig uitlokken door Halsema.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:35 schreef Friek_ het volgende:
Ai, daar ging de fractievoorzitter van CDA een beetje onderuit tegen Halsema.
quote:Daar doelde ze toch juist op?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:35 schreef Holograph het volgende:
Wat is Halsema gek wijf zeg. Alsof de Economische crisis het enige probleem is wat we op dit moment kennen..
quote:Hij had gewoon aan moeten geven dat met GroenLinks niet concreet gepraat is over het realiseren van dergelijke zaken en dat er in het geval van die samenwerking ook concessies gedaan moesten worden.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:35 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Halsema vraagt welke maatregelen CDA met PVV gerealiseerd heeft die CDA niet met GroenLinks kunnen realiseren. En dan begint die te raaskallen over het sluiten van coffeeshops. Niet echt handig.
quote:Was even een onhandige slip of the tongue, maar betekent niet dat hij het overall slecht doet.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:35 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Halsema vraagt welke maatregelen CDA met PVV gerealiseerd heeft die CDA niet met GroenLinks kunnen realiseren. En dan begint hij te raaskallen over het sluiten van coffeeshops wat niet eens een kabinetsplan is. Niet echt handig.
quote:Politiek 24 UPC DIGITAAL KANAAL 405Op dinsdag 26 oktober 2010 18:37 schreef KoosVogels het volgende:
Waar kan ik kijken?!Eindelijk thuis
quote:Ook weer waar idd.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was even een onhandige slip of the tongue, maar betekent niet dat hij het overall slecht doet.
quote:Ik schakelde net inOp dinsdag 26 oktober 2010 18:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was even een onhandige slip of the tongue, maar betekent niet dat hij het overall slecht doet.
quote:thanksOp dinsdag 26 oktober 2010 18:38 schreef Friek_ het volgende:
TT verbeterd trouwens. Er miste een ]-haakje.
quote:Volgens mij probeerde hij even grappig te zijn. Poging mislukt.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:38 schreef remlof het volgende:
Wat is dat nou weer voor een kinderachtige opmerking? "Dan ga ik extra lang spreken!"
quote:Je hebt Stef Blok gemist! Hij was echt op dreef, bleef helemaal niks meer over van de oppositie!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:37 schreef KoosVogels het volgende:
Waar kan ik kijken?!Eindelijk thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijken bij politiek 24 of tweedekamer.nlOp woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Doelde eigenlijk op een url. Digitenne heeft geen Politiek 24Op dinsdag 26 oktober 2010 18:37 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Politiek 24 UPC DIGITAAL KANAAL 405
quote:Nogal jaOp dinsdag 26 oktober 2010 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde hij even grappig te zijn. Poging mislukt.
quote:Is die Buma nou CDA fractievoorzitter? Lijkt me niet echt een handige fractieleider. Is niet zo erg als Mariette Hamer maar het is in ieder geval geen groot politiek talent.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:38 schreef remlof het volgende:
Wat is dat nou weer voor een kinderachtige opmerking? "Dan ga ik extra lang spreken!"
quote:CDA'ers die proberen grappig te zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde hij even grappig te zijn. Poging mislukt.
quote:CDA-humor denk ik. Ik moest lachen.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:38 schreef remlof het volgende:
quote:Sowieso geen combinatieOp dinsdag 26 oktober 2010 18:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
CDA'ers die proberen grappig te zijn
quote:http://www.tweedekamer.nl(...)naire_zaal/index.jspOp dinsdag 26 oktober 2010 18:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk op een url. Digitenne heeft geen Politiek 24
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:39 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je hebt Stef Blok gemist! Hij was echt op dreef, bleef helemaal niks meer over van de oppositie!Jammer, had het debuut van Blok wel willen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijken bij politiek 24 of tweedekamer.nl
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
quote:DankOp dinsdag 26 oktober 2010 18:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
http://www.tweedekamer.nl(...)naire_zaal/index.jsp
quote:In mijn ogen een heel stuk beter.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:40 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Is die Buma nou CDA fractievoorzitter? Lijkt me niet echt een handige fractieleider. Is niet zo erg als Mariette Hamer maar het is in ieder geval geen groot politiek talent.
quote:De crisis en de naweeën daarvan zijn dan ook met voorsprong het belangrijkste probleem dat we in Nederland hebben.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:35 schreef Holograph het volgende:
Wat is Halsema gek wijf zeg. Alsof de Economische crisis het enige probleem is wat we op dit moment kennen..
quote:Samenvatting:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammer, had het debuut van Blok wel willen zien.
quote:Volgens mij is ze net klaargekomenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:41 schreef Integreerbeer het volgende:
Wat hijgt ze geil in die mic jonge.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Samenvatting:
1913
Oma
Liberaal
"jij"-bak
Kakkerstem
*sluuuurpppp*
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Samenvatting:
1913
Oma
Liberaal
"jij"-bak
Kakkerstem
*sluuuurpppp*
quote:Was een goeie MacChicken zonet.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:42 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Volgens mij is ze net klaargekomen
quote:Geil wijf is het toch. Jammer dat ze zo eng is:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:42 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Volgens mij is ze net klaargekomen
quote:Met wat ze nu aanheeft lijkt ze wel meer op een Harry Potter figuur.
quote:http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/Op dinsdag 26 oktober 2010 18:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk op een url. Digitenne heeft geen Politiek 24
quote:Wacht effe. Refereerde Blok naar de Van der Linden?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Samenvatting:
1913
Oma
Liberaal
"jij"-bak
Kakkerstem
*sluuuurpppp*
quote:Keertje of 20Op dinsdag 26 oktober 2010 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wacht effe. Refereerde Blok naar de Van der Linden?
quote:Ik denk dat de hardwerkende Nederlanders in de kamer dat ook wel graag willen, maar dat zit er niet altijd in.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:44 schreef Ryan3 het volgende:
O, ze gaan ook eten?
Hoe lang duurt die schorsing.
Ze willen er toch wel rekening mee houden dat er hardwerkende Nederlanders zijn die op tijd naar bed willen?
quote:Maar een keer of zesOp dinsdag 26 oktober 2010 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wacht effe. Refereerde Blok naar de Van der Linden?
quote:Dat zijn we al lang niet meer hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:46 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Gemiep van de linkse dames weer over het milieu. Niet meer dan normaal dat we de Europese richtlijnen vasthouden, Nederland hoeft niet altijd het braafste jongetje van de klas te zijn.
quote:Waarom geen voorbeeldfunctie vervullen. Kunnen we een keer wat waarom dan niet die kans pakkenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:46 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Gemiep van de linkse dames weer over het milieu. Niet meer dan normaal dat we de Europese richtlijnen vasthouden, Nederland hoeft niet altijd het braafste jongetje van de klas te zijn.
quote:Helemaal waar, daarnaast zijn verschillende vormen van "groene energie" nog niet gelijk duurzaam en rendabel. Juist op dat vlak valt er nog veel te winnen.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:46 schreef Johan_Haas_ het volgende:
quote:Ja, maar dankzij Van der Linden bleven we wel neutraal tijdens WO I waardoor we werden uitgekotst door de Geallieerden!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:45 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Keertje of 20
Je zou bijna denken dat hij een reïncarnatie van die mof is
quote:Welke landen zou je die titel dan willen geven? Elk land heeft wel zijn problemen.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn we al lang niet meer hoor.
quote:We zouden echter ook kunnen proberen om eens meer dan een 5,5 te halen... Want dat braafste jongetje van de klas zijn we al zeker 10 jaar niet meer...Op dinsdag 26 oktober 2010 18:46 schreef Johan_Haas_ het volgende:
quote:Onze oosterburen scoren al jaren stukken beter.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke landen zou je die titel dan willen geven? Elk land heeft wel zijn problemen.
In Europa doet Nederland het nog altijd erg goed.
quote:Jawel hoor, vooral op voedselkwaliteit en dierenwelzijn zijn we het strengste van Europa. Wat vaak ten koste gaat van de concurrentiepositie van onze agrariërs. Hebben ze in andere landen ook zoveel regelgeving en mestquota e.d? Vergelijk voor eens een Duitse varkensslachterij met een Nederlandse. De Nederlandse moet aan allerlei regelgeving voldoen. In Duitsland mogen Varkens gewoon gecastreerd worden zonder verdoving, en hebben ze daar geen regelgeving over hoeveel m2 een varken aan levensruimte moet hebben.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn we al lang niet meer hoor.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:48 schreef Zolcon het volgende:
Offtopic: Waarom hebben die mannelijke icoontjes in de nieuwe lay-out (even wennen trouwens) een hitler-scheiding?
quote:Hij werd na een regeertermijn dan ook weggevaagdOp dinsdag 26 oktober 2010 18:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar dankzij Van der Linden bleven we wel neutraal tijdens WO I waardoor we werden uitgekotst door de Geallieerden!
quote:blok gemist?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ik haak weer in als zo'n saai onderwerp wordt besproken
quote:Dan laat ik vandaag aan mijn broer Charla over.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:48 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Moet jij geen RTL Boulevard presenteren?
quote:Laatst met een fractievoorzitter van de VVD gesproken en die was toch vol lof over deze liberale heldOp dinsdag 26 oktober 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij werd na een regeertermijn dan ook weggevaagd
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:49 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dan laat ik vandaag aan mijn broer Charla over.
quote:Helaas. Er moet soms ook gewerkt worden
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij werd na een regeertermijn dan ook weggevaagd
quote:Als verduidelijkingIn 1918 werd de liberale coalitie als gevolg van het algemeen kiesrecht verpletterend verslagen door de confessionelen en de sociaaldemocraten.
[..]
[..]
quote:Haha het proletariaat kwam in opstand
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha het proletariaat kwam in opstand
quote:Zelfs toen waren ze al grappig!zelf pro-Duits (in die jaren noemde men hem wel "Unter den Linden")
quote:Vandaar dat Kaiser Wilhelm naar Nederland vluchtte.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:53 schreef Zolcon het volgende:
[..]
[..]
Zelfs toen waren ze al grappig!
quote:Er is wat dat betreft weinig veranderd. Ze verlenen nog steeds steun aan dubieuze figuren.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:53 schreef Zolcon het volgende:
[..]
[..]
Zelfs toen waren ze al grappig!
quote:http://twitter.com/aliozyurek@APechtold Perfect gedaan en dat zeg ik als raadslid CDA
12 minutes ago via web
@FemkeHalsema Perfect gedaan en dat zeg ik als raadslid van het CDA!
14 minutes ago via web in reply to FemkeHalsema
Schandalig optreden van Van Haersma Buma-fractievz van mijn CDA-heeft mij diep geraakt.Ik ga er een nachtje over slapen wat ik ga doen.
17 minutes ago via web
Echt schande schande schande dat van Haersma Buma de vraag van Halsema niet durft te beantwoorden
44 minutes ago via web
Schandalige vertoning van Van Haersma Buma. Klasse hoe Pechtold en Halsema het doen! Pechtold weet mijn gevoel perfect in TK te verwoorden
about 1 hour ago via web
Fantastisch wat Pechtold doet: hij begrijpt wat ik in mijn huiskamer voel maar van Haersma Buma staat onzin te vertellen:SCHANDE
about 1 hour ago via web
Regeerakkoord is/blijft asociaal. Als je oppositie hoort (zij hebben gelijk), is het verdomd moeilijk om lid van het CDA te blijven!
about 1 hour ago via web
quote:Wilhelm was sowieso zo gek als een deur. Met al zijn verkleedpartijtjes.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vandaar dat Kaiser Wilhelm naar Nederland vluchtte.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:55 schreef Wokkel het volgende:
Het is nog wel wat onrustig in het CDA...
[..]
http://twitter.com/aliozyurek
quote:Interessant hoor wat Ali uit Arnhem allemaal twittertOp dinsdag 26 oktober 2010 18:55 schreef Wokkel het volgende:
Het is nog wel wat onrustig in het CDA...
[..]
http://twitter.com/aliozyurek
quote:Zijn al een maandje of 2 bezig binnen het CDA alleen nu pikken ze het niet meer
quote:in welk opzicht was duitsland in wo1 ook al weer de bad guys?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is wat dat betreft weinig veranderd. Ze verlenen nog steeds steun aan dubieuze figuren.
quote:Bofkont. Heb mn studie iets minder dan drie jaar geleden afgerond. Ben nu op het punt bereikt dat ik voor de lol studieboeken leesOp dinsdag 26 oktober 2010 18:55 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wilhelm was sowieso zo gek als een deur. Met al zijn verkleedpartijtjes.
Ik mag gelukkig de komende dagen heerlijk alles lezen over die periode voor mijn studie
quote:aliozyurek Regeerakkoord is/blijft asociaal. Als je oppositie hoort (zij hebben gelijk), is het verdomd moeilijk om lid van het CDA te blijven!
quote:Ali is CDA raadslid en loopt as we speak via Twitter complimenten te geven aan de oppositie. Toch niet een alledaags ritueel?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:56 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Interessant hoor wat Ali uit Arnhem allemaal twittert
quote:OEPS, die maakt geen vrienden binnen het CDA..Op dinsdag 26 oktober 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
aliozyurek Regeerakkoord is/blijft asociaal. Als je oppositie hoort (zij hebben gelijk), is het verdomd moeilijk om lid van het CDA te blijven!
1 hour ago
quote:Ik zie 'm binnenkort wel op een bijeenkomst van de PvdA in ArnhemOp dinsdag 26 oktober 2010 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OEPS, die maakt geen vrienden binnen het CDA..
quote:Ze hebben toch al besloten dat de Islam niet veilig meer is in de grondbeginselen van de partij. Dan maakt het ook niks meer uitOp dinsdag 26 oktober 2010 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OEPS, die maakt geen vrienden binnen het CDA..
quote:Tsja, de echte boosdoener was natuurlijk Oostenrijk-Hongarije. Duitsland was niet slecht als in WO II-slecht. Dat klopt. Maar het is een idioot ingewikkeld conflict. Laatst een tiendelige docu bekeken over WOI en daaruit kwam ik er weer eens achter dat het zo idioot is dat het bijna lachwekkend is.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:57 schreef Asphias het volgende:
[..]
in welk opzicht was duitsland in wo1 ook al weer de bad guys?
quote:Ik lees me suf! Voor vrijdag vanaf 1789 tot 1918. Is nogal wat gebeurt op politiek-economisch gebied. Wel interessant maar toch blijft lezen zonder "dwang" fijnerOp dinsdag 26 oktober 2010 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bofkont. Heb mn studie iets minder dan drie jaar geleden afgerond. Ben nu op het punt bereikt dat ik voor de lol studieboeken lees
quote:Dan lijkt het me slim een andere partij te kiezen danwel er zelf 1 op te richten..Op dinsdag 26 oktober 2010 19:00 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ze hebben toch al besloten dat de Islam niet veilig meer is in de grondbeginselen van de partij. Dan maakt het ook niks meer uit
quote:Tot hoe laat? En wie zijn allemaal al aan het woord geweest? Heb ik uberhaupt iets gemist de laatste drie kwartier?
quote:Alsof een Moslimpartij slim is om op te richten in de huidige angstige samenlevingOp dinsdag 26 oktober 2010 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan lijkt het me slim een andere partij te kiezen danwel er zelf 1 op te richten..
quote:Ik denk tot 20:00, meestal een uur.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Tot hoe laat? En wie zijn allemaal al aan het woord geweest? Heb ik uberhaupt iets gemist de laatste drie kwartier?
quote:20.25Op dinsdag 26 oktober 2010 19:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Tot hoe laat? En wie zijn allemaal al aan het woord geweest? Heb ik uberhaupt iets gemist de laatste drie kwartier?
quote:Nee, 5 voor half 9Op dinsdag 26 oktober 2010 19:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk tot 20:00, meestal een uur.
quote:Ja, zit wat inOp dinsdag 26 oktober 2010 19:01 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik lees me suf! Voor vrijdag vanaf 1789 tot 1918. Is nogal wat gebeurt op politiek-economisch gebied. Wel interessant maar toch blijft lezen zonder "dwang" fijner
quote:Wellicht is in DWDD een samenvatting van Stef Blok te zien.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is inderdaad retesaai...
En ook IK heb Blok gemist
quote:Wie zegt dat het een moslimpartij moet zijn? Kunnen bijv toch in het algemeen voor de vrijheid van godsdienst staan? Waren echt niet alleen moslims die op het CDA-congres tegen stemden..Op dinsdag 26 oktober 2010 19:03 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Alsof een Moslimpartij slim is om op te richten in de huidige angstige samenleving
quote:Goed idee, thanks!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:04 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Wellicht is in DWDD een samenvatting van Stef Blok te zien.
quote:Dan zit waarsch die kwal van een Rottenberg er weerOp dinsdag 26 oktober 2010 19:04 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Wellicht is in DWDD een samenvatting van Stef Blok te zien.
quote:Rottenberg, De Vries, Mulder en Van Rossem.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dan zit waarsch die kwal van een Rottenberg er weer![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Mulder en Van Rossem kan ik nog wel op lachen. Maar Rottenberg komt met de aller domste analyses ooit. Zelfs ik kan die beterOp dinsdag 26 oktober 2010 19:07 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Rottenberg, De Vries, Mulder en Van Rossem.
quote:Ik zou willen dat er in de kamer meer dan 5 kamerleden zaten met het inhoudelijk niveau van Rottenberg.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dan zit waarsch die kwal van een Rottenberg er weer![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Nee nee de fransen waren schuldig aan het begin van WO1 die hebben Frans Ferdinand laten omleggen. Ze waren bang dat er een europa zou komen met een europees parlement in boedapest.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, de echte boosdoener was natuurlijk Oostenrijk-Hongarije. Duitsland was niet slecht als in WO II-slecht. Dat klopt. Maar het is een idioot ingewikkeld conflict. Laatst een tiendelige docu bekeken over WOI en daaruit kwam ik er weer eens achter dat het zo idioot is dat het bijna lachwekkend is.
quote:20:25 Gaan we verderOp dinsdag 26 oktober 2010 19:09 schreef Qwea het volgende:
ik moest ff naar de winkel. Hoelaat beginnen we weer?
quote:En de politieke strategie van Duitsland die olv Bismarck is ontstaan heeft er niks mee te maken?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee nee de fransen waren schuldig aan het begin van WO1 die hebben Frans Ferdinand laten omleggen. Ze waren bang dat er een europa zou komen met een europees parlement in boedapest.
quote:Ah dat complot kende ik nog niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee nee de fransen waren schuldig aan het begin van WO1 die hebben Frans Ferdinand laten omleggen. Ze waren bang dat er een europa zou komen met een europees parlement in boedapest.
quote:Er is geen eenduidige "schuldige" aan het begin van WO1. Verschillende elementen staken het lontje in het kruitvat aan...Op dinsdag 26 oktober 2010 19:09 schreef betyar het volgende:
[..]
quote:Maar sloot duitsland dan bij oostenrijk-hongarije aan om de fransen verder te vernederen of vroeg hij hulp aan oostenrijk-hongarije?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
En de politieke strategie van Duitsland die olv Bismarck is ontstaan heeft er niks mee te maken?
quote:Dat roept ieder kabinet vanaf Lubbers alOp dinsdag 26 oktober 2010 19:14 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Dat verhaal van Rutte is wel erg goed zeg. Vooral het snijden in de eigen overheid is iets revolutionairs.
quote:Daar wil ik graag einde van de week op terugkomen. Dan ben ik specialist op het gebied van Bismarck.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Maar sloot duitsland dan bij oostenrijk-hongarije aan om de fransen verder te vernederen of vroeg hij hulp aan oostenrijk-hongarije?
Want daar ben ik niet uit.
quote:Druk aan het lezen?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Daar wil ik graag einde van de week op terugkomen. Dan ben ik specialist op het gebied van Bismarck.
quote:Vandaag niet maar vanaf morgen sla ik mijn boeken weer open!
quote:Dan hoop ik dat je het antwoord vindt, want daar zijn de geleerde volgens mij nog niet uit.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:23 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Vandaag niet maar vanaf morgen sla ik mijn boeken weer open!
Ik wil geen dingen roepen hier die niet kloppen.
quote:Spannend, hè?
quote:Ik vond 'm héél slecht.
quote:Die analyse slaat weer volkomen nergens op bij DWDD....Op dinsdag 26 oktober 2010 19:41 schreef forzaudinese het volgende:
Blok![]()
Rottenberg![]()
![]()
hij houd van mensen die geen antwoord geven op vragen van de oppositie???
quote:Hij was zichtbaar erg nerveus, je kon zijn handen zien trillen. Ik vond zijn optreden ook niet sterk, vooral die nietszeggende bijdehante opmerkingen als een lid van de oppositie voor de laatste keer had geïnterrumpeerd. Jij-bakken noemde Femke Halsema het terecht. We zullen het er maar op houden dat hij het woordvoerderschap nog niet echt onder de knie heeft.
quote:En dat ingewikkelde maakt het zo'n verdomd interessant onderwerp. Ik verdiep mij al jaren in de Eerste Wereldoorlog en nog snap ik er niet veel vanOp dinsdag 26 oktober 2010 19:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, de echte boosdoener was natuurlijk Oostenrijk-Hongarije. Duitsland was niet slecht als in WO II-slecht. Dat klopt. Maar het is een idioot ingewikkeld conflict. Laatst een tiendelige docu bekeken over WOI en daaruit kwam ik er weer eens achter dat het zo idioot is dat het bijna lachwekkend is.
quote:Same here. Maar dat maakt het inderdaad een boeiend conflict. Ook interessant om te zien dat er werkelijk in elke uithoek van de wereld werd gevochten aangezien alle westerse landen hun kolonies in de strijd gooiden. GeschiedenisOp dinsdag 26 oktober 2010 20:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En dat ingewikkelde maakt het zo'n verdomd interessant onderwerp. Ik verdiep mij al jaren in de Eerste Wereldoorlog en nog snap ik er niet veel van.
quote:Daar heb ik ook nog steeds spijt vanOp dinsdag 26 oktober 2010 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Same here. Maar dat maakt het inderdaad een boeiend conflict. Ook interessant om te zien dat er werkelijk in elke uithoek van de wereld werd gevochten aangezien alle westerse landen hun kolonies in de strijd gooiden. Geschiedenis![]()
Waarom ben ik geen geschiedenis gaan studeren
quote:Omdat er voor de meesten geen droog brood mee te verdienen is, denk ikOp dinsdag 26 oktober 2010 20:18 schreef IHVK het volgende:
Ik haat studeren waarom studeer ik geen politicologie ofzo.
quote:Je kan helaas niet alles hebbenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog steeds spijt van
Maar ik moest weer zo nodig een beta-pakket nemen
quote:Het is ook geen beroepsopleiding. Politicologen worden in het bedrijfsleven bijvoorbeeld vaak aangenomen vanwege hun analytische vaardigheden.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat er voor de meesten geen droog brood mee te verdienen is, denk ik
quote:Geschiedenis is geniaal. Ben nu hard op zoek naar goede literatuur over Nederland tijdens de Eerste Wereldoorlog. Een bezoek aan Verdun staat overigens hoog op de agenda. Maar eerst volgende week naar Auschwitz.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Same here. Maar dat maakt het inderdaad een boeiend conflict. Ook interessant om te zien dat er werkelijk in elke uithoek van de wereld werd gevochten aangezien alle westerse landen hun kolonies in de strijd gooiden. Geschiedenis![]()
Waarom ben ik geen geschiedenis gaan studeren
quote:Je kunt ook gewoon nog steeds studeren. Zitten veel mensen bij mijn in de colleges die al een andere studie hebben gedaan of al hebben gewerkt.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kan helaas niet alles hebbenIk plakte er een korte master journalistiek aan vast na mn HBO. Toen kon ik een baan krijgen en die centen leken mij wel wat. Tsja...
Gelukkig kom je met zelfstudie ook een heel eind.
quote:Moet zeggen dat ik in retrospect wel profijt had gehad van een studie politicologie. Dan had ik goede papieren gehad om in de Haagse politiek aan de slag te gaan. Nu moet ik mijzelf omhoog werken via de lokale politiek. Tsja...Op dinsdag 26 oktober 2010 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Check het forum van yvonne eens: www.forumeerstewereldoorlog.nlOp dinsdag 26 oktober 2010 20:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Geschiedenis is geniaal. Ben nu hard op zoek naar goede literatuur over Nederland tijdens de Eerste Wereldoorlog. Een bezoek aan Verdun staat overigens hoog op de agenda. Maar eerst volgende week naar Auschwitz.
quote:Kan je beter een echt inhoudelijke opleiding doen. een vakopleiding.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik in retrospect wel profijt had gehad van een studie politicologie. Dan had ik goede papieren gehad om in de Haagse politiek aan de slag te gaan. Nu moet ik mijzelf omhoog werken via de lokale politiek. Tsja...
quote:Oei Verdun, dat is inderdaad een zeer boeiede excursie. Maar wat voor beroep heb je voor ogen dan als je eenmaal klaar bent?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Geschiedenis is geniaal. Ben nu hard op zoek naar goede literatuur over Nederland tijdens de Eerste Wereldoorlog. Een bezoek aan Verdun staat overigens hoog op de agenda. Maar eerst volgende week naar Auschwitz.
quote:Jort Kelder en Felix Rottenberg vonden hem anders geweldig, zeiden ze net in DWDDOp dinsdag 26 oktober 2010 20:22 schreef mr-green het volgende:
Stef Blok: die man kan echt alleen maar wijzen naar anderen en zelf geen antwoord op de vraag geven
quote:Politicologen en historici verdienen gemiddeld meer dan psychologen.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Die verdienen ook niets.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:23 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Politicologen en historici verdienen gemiddeld meer dan psychologen.
quote:Ben er inmiddels aan het rondneuzenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Check het forum van yvonne eens: www.forumeerstewereldoorlog.nl
quote:Mwoah. Denk dat een hoofdredacteur een verslaggever met een master politicologie goed kan gebruiken.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je beter een echt inhoudelijke opleiding doen. een vakopleiding.
quote:Buitengewoon mooi hoe een samenvatting een totaal ander beeld kan geven.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Jort Kelder en Felix Rottenberg vonden hem anders geweldig, zeiden ze net in DWDD
quote:Als ze ermee aan de bak komen ja. Een vriendin van mij heeft het gestudeerd maar werkt nu als free-lance muziekjournalisteOp dinsdag 26 oktober 2010 20:23 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
quote:Psychologen zijn dan ook zelf permanent de draad kwijt in hun eigen leven. Ik ken er toevallig tweeOp dinsdag 26 oktober 2010 20:23 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
quote:Ja, maar nu verdien ik geld enzo. Het leven van een student betekent rondkomen met een kleine beurs.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:21 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon nog steeds studeren. Zitten veel mensen bij mijn in de colleges die al een andere studie hebben gedaan of al hebben gewerkt.
quote:Oh, aan die kant van het spectrum. Ik dacht dat je doelde op kamerlidmaatschap ofzo. Nu heb je gelijk idd.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah. Denk dat een hoofdredacteur een verslaggever met een master politicologie goed kan gebruiken.
quote:Ik zeg dat de oorzaak ligt in de opdeling van het Karolingische rijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En dat ingewikkelde maakt het zo'n verdomd interessant onderwerp. Ik verdiep mij al jaren in de Eerste Wereldoorlog en nog snap ik er niet veel van.
quote:Valt toch wel mee?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar nu verdien ik geld enzo. Het leven van een student betekent rondkomen met een kleine beurs.
quote:Politicologie is een studie die je op zich prima kan combineren als je het echt graag wilt.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar nu verdien ik geld enzo. Het leven van een student betekent rondkomen met een kleine beurs.
quote:Nee, Kamerlid lijkt me niks. Komt doordat er geen enkele partij is waarmee ik mij echt verwant voel. Ik zie in jou overigens wel een toekomstig VVD-kamerlidOp dinsdag 26 oktober 2010 20:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, aan die kant van het spectrum. Ik dacht dat je doelde op kamerlidmaatschap ofzo. Nu heb je gelijk idd.
quote:lolOp dinsdag 26 oktober 2010 20:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Psychologen zijn dan ook zelf permanent de draad kwijt in hun eigen leven. Ik ken er toevallig twee
quote:Ach, een vrij beroep is zo gek nog niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze ermee aan de bak komen ja. Een vriendin van mij heeft het gestudeerd maar werkt nu als free-lance muziekjournaliste
quote:Ik studeer helaas geen geschiedenis Koos. Achteraf heb ik er veel spijt van dat ik niet na mijn HBO opleiding geschiedenis ben gaan studeren, aangezien het al jarenlang een passie van mij is. Maar zoals je zelf al aangaf, met zelfstudie kom je een heel eindOp dinsdag 26 oktober 2010 20:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oei Verdun, dat is inderdaad een zeer boeiede excursie. Maar wat voor beroep heb je voor ogen dan als je eenmaal klaar bent?
quote:Ligt natuurlijk aan jezelf. Maar denk niet dat ik mijn huidige huur kan opbrengen met een bijbaantje. Dan moet ik flink gaan lenen en daar voel ik niets voor.
quote:Hoe laat?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:27 schreef Friek_ het volgende:
Ben benieuwd naar Pechtold. Ik verwacht een donderspeech.
quote:Nu, zou hij moeten beginnen
quote:Aha, gewoon voor de fun dusOp dinsdag 26 oktober 2010 20:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik studeer helaas geen geschiedenis Koos. Achteraf heb ik er veel spijt van dat ik niet na mijn HBO opleiding geschiedenis ben gaan studeren, aangezien het al jarenlang een passie van mij is. Maar zoals je zelf al aangaf, met zelfstudie kom je een heel eind.
quote:Ook jammer dat je het niet op je CV kunt zetten.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, gewoon voor de fun dusZelf kennis vergaren is ook erg leuk, al merk ik wel dat je soms verdrinkt in de hoeveelheid informatie die je je toe kunt eigenen.
quote:Kamerlid? Meekomen!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:30 schreef remlof het volgende:
Verbeet: Gaat er nog een veegploeg richting het restaurant?
quote:Het kan nog steeds hoor..Op dinsdag 26 oktober 2010 20:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik in retrospect wel profijt had gehad van een studie politicologie. Dan had ik goede papieren gehad om in de Haagse politiek aan de slag te gaan. Nu moet ik mijzelf omhoog werken via de lokale politiek. Tsja...
quote:Optimist. Het zou ook de aankomende 4 jaar kunnen worden...Op dinsdag 26 oktober 2010 20:29 schreef Integreerbeer het volgende:
M'n hele dag naar de tering door die kutpolitiek.
quote:Klopt. Ik vond het altijd mooi dat een paar goede vrienden dezelfde passie voor geschiedenis hadden. Toen ik nog in Groningen woonde kwam het met regelmaat voor dat we urenlang in een kroeg aan het praten/discussiëren waren over een specifiek onderwerp onder het genot van bier en sigaretten. HeerlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, gewoon voor de fun dusZelf kennis vergaren is ook erg leuk, al merk ik wel dat je soms verdrinkt in de hoeveelheid informatie die je je toe kunt eigenen.
quote:Ach, gewoon een papiertje kopen als je voor je gevoel voldoende kennis hebt vergaardOp dinsdag 26 oktober 2010 20:30 schreef Zolcon het volgende:
Z
[..]
Ook jammer dat je het niet op je CV kunt zetten.
quote:Dat gaat imo vooral over de (langzame) ondergang van de habsburgse monarchie @ wenen, over 80 jaar of zo. De dubbel monarchie was een vastgeroest monumentaal monster geworden, en brak op een ogenschijnlijk onbetekende gebeurtenis, de moord op Franz Ferdinand, en die gekke zelfmoord van Rudolph eerder. De Oostenrijks-Hongaarse dubbel-monarchie was een kolossus, rijk (landbouw, wingewesten) maar in honderd jaar zoetjes aan versteend en verstard geworden. Te hoog nivo van cultuur veroorzaakte een des te diepere val in sociaal en economisch opzicht. Oostenrijk was in honderd jaar drie keer failliet gegaan en er weer bovenop gekomen ; had een voor die tijd redelijke sociale structuur, wel een gigantisch ambtenaren-apparaat dat steeds meer uitdijde ; de vierde keer (1915-1916) ging het mis - revolutire, interne zwakte, moe. Daarom, imo.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
quote:Ik ga misschien wel een negeerpolitiek voeren.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:32 schreef Imzadi het volgende:
[..]
Optimist. Het zou ook de aankomende 4 jaar kunnen worden...
quote:Ik niet hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef Zolcon het volgende:
Wel opvallend dat iedereen hier specialist is op het gebied van WO1
quote:En ik bedoel dus NAAST je fulltime baanOp dinsdag 26 oktober 2010 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het kan nog steeds hoor..En ik kan het weten
quote:En ik ook niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef Zolcon het volgende:
quote:Haha nee dat ben ik niet bepaaldOp dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef Zolcon het volgende:
quote:Excuseer ik generaliseer
quote:Ja, daar ken ik er ook een paar van. Eindeloos lullen over politiek. Tot ergenis van vrienden die dan weer niks hebben met dat onderwerp. Verder is mn pa altijd een goede sparringspartner. Altijd gezellig als ik op bezoek kom.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt. Ik vond het altijd mooi dat een paar goede vrienden dezelfde passie voor geschiedenis hadden. Toen ik nog in Groningen woonde kwam het met regelmaat voor dat we urenlang in een kroeg aan het praten/discussiëren waren over een specifiek onderwerp onder het genot van bier en sigaretten. Heerlijk.
quote:Linkse hobbies..Op dinsdag 26 oktober 2010 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik er ook een paar van. Eindeloos lullen over politiek. Tot ergenis van vrienden die dan weer niks hebben met dat onderwerp. Verder is mn pa altijd een goede sparringspartner. Altijd gezellig als ik op bezoek kom.
quote:Avondstudie?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik bedoel dus NAAST je fulltime baan
quote:Ik ook niet..Op dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef Zolcon het volgende:
quote:Dat ken ik, alleen jammer dat die ouwe vaak gelijk moet geven...Op dinsdag 26 oktober 2010 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verder is mn pa altijd een goede sparringspartner. Altijd gezellig als ik op bezoek kom.
quote:Ik zou het een eer vinden, maar de kans lijkt mij klein. Teveel andere banen/functies die ik graag zou vervullen en makkelijker bereikbaar zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, Kamerlid lijkt me niks. Komt doordat er geen enkele partij is waarmee ik mij echt verwant voel. Ik zie in jou overigens wel een toekomstig VVD-kamerlid
quote:Ja ik pas me aan aan de huidige samenleving.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat schijnt in te zijn tegenwoordig
quote:Ja, en de rest. Duizend jaar gedoe om Elzas-Lotharingen, het Heilige Roomse Rijk en de immer voortslepende ruzie tussen Frankrijk en Duitsland erbij en je komt in de buurt.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:32 schreef quirigua het volgende:
[..]
Dat gaat imo vooral over de (langzame) ondergang van de habsburgse monarchie @ wenen, over 80 jaar of zo. De dubbel monarchie was een vastgeroest monumentaal monster geworden, en brak op een ogenschijnlijk onbetekende gebeurtenis, de moord op Franz Ferdinand, en die gekke zelfmoord van Rudolph eerder. De Oostenrijks-Hongaarse dubbel-monarchie was een kolossus, rijk (landbouw, wingewesten) maar versteend en verstard. Daarom, imo. Pruissen had het idee, om door samen op te trekken met de duits-talige monarchie in Wenen, dat het zichzelf sterk kon maken richting oosten. Uit deze tijd stamt de spoorweg over Instanboel naar Bgdad : olie. De Engelsen wafren daar fors tegen. De koloniale overheersing (in de volgorde Portugal > Nederland > Engeland > Frankrijk en tenslotte Duitsland/Tanzankia, zat de Engelsen niet lekker. Kaiser Wilhelm dacht, de frische frohliche Krieg gegen Osten gte kunnen winnen met behulp van de Oostenrijkers, die echter waren slecht uitgerust technisch en met manschappen ; daar kwam winterse hongersnood bij. Kaiser Wilhelm, de idioot, heeft zich verkeken en moest met hangende pootjes bij Wilhelmina belet vragen > Doorn.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik er ook een paar van. Eindeloos lullen over politiek. Tot ergenis van vrienden die dan weer niks hebben met dat onderwerp. Verder is mn pa altijd een goede sparringspartner. Altijd gezellig als ik op bezoek kom.
quote:Ik werk ook
quote:Fulltime baan en studie in fulltime tempo in de avond ja (is gelukt).. Nu een avondstudie in jouw vak wellicht soms ook enigszins lastig zijn denk ik...
quote:Hij is nauwelijks begonnenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:36 schreef Jian het volgende:
En bedankt Alexander, het was weer onvergetelijk, next
quote:Herkenbaar. Die ouwe is ook stukken genuanceerder dan bovengetekende. Daardoor heeft hij vaker gelijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat ken ik, alleen jammer dat die ouwe vaak gelijk moet geven...
quote:Ik zit de laatste tijd snel vol van AlexanderOp dinsdag 26 oktober 2010 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is nauwelijks begonnen
Ik weet wel dat de waarheid pijn doet voor liberalen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:37 schreef Integreerbeer het volgende:
Habsburgers zijn overrated. Hohenzollerns zijn de echte bazen.
quote:Ik helaas ook. Mijn stem is naar D66 gegaan, maar ik vind hem de laatste tijd een stuk zwakker.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit de laatste tijd snel vol van Alexander
quote:De economische sector? Maar zelfs dan kun je je er nog tussen wringen. Rutte heeft immers een soortgelijke route gevolgd.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou het een eer vinden, maar de kans lijkt mij klein. Teveel andere banen/functies die ik graag zou vervullen en makkelijker bereikbaar zijn.
Jij zit t.z.t. veel dichter op het vuur.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:41 schreef remlof het volgende:
Hoe bruin is de arm van de mannenbroeders van de SGP?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:41 schreef remlof het volgende:
Hoe bruin is de arm van de mannenbroeders van de SGP?
quote:Stel je voor dat we elkaar tegenkomen. Met nog meer fokkersOp dinsdag 26 oktober 2010 20:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De economische sector? Maar zelfs dan kun je je er nog tussen wringen. Rutte heeft immers een soortgelijke route gevolgd.![]()
Of ik dicht op het vuur kom te zetten, zullen we moeten afwachten. Ben er in ieder geval ambitieus genoeg voor. En ik heb toch een aardige kijk op politiek, al zeg ik het zelf.
quote:Shoutouts tijdens jullie maidenspeech!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Stel je voor dat we elkaar tegenkomen. Met nog meer fokkers
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:Hahaha permanentOp dinsdag 26 oktober 2010 20:45 schreef alors het volgende:
[..]
En dan debatteren met allemaal fok-termen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:45 schreef Jian het volgende:
Kut, nou zit Alexander op mijn lijn, moet ik m ook nog gelijk geven in deze
quote:Twitter hem!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:45 schreef Jian het volgende:
Kut, nou zit Alexander op mijn lijn, moet ik m ook nog gelijk geven in deze
quote:Fokkers die de bestuurlijke elite van de toekomst vormen. Dat wordt dan echt een zooitje in de KamerOp dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:45 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hahaha permanentals gezichtsuitdrukking op je nemen
quote:"Voorzitter, lol, deze sjap is aan het trollen."Op dinsdag 26 oktober 2010 20:45 schreef alors het volgende:
[..]
En dan debatteren met allemaal fok-termen
quote:SGP dient ook niet ter interrumperen dat is tegen het gezag in. Ze kunnen beter gewoon blijven zittenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:46 schreef Friek_ het volgende:
Pats, van der Staaij even mooi afgefikt.
quote:Voorzitter, kunt u deze roeptoeter een permban geven?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:47 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
"Voorzitter, lol, deze sjap is aan het trollen."
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
Juistem. Huurmarkt hervormen a la, maar pak dan ook de koopmarkt aan
quote:Goh Tiemen ik zou op jouw kunnen fappenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:48 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Voorzitter, kunt u deze roeptoeter een permban geven?
quote:Gelukkig achterlangs en niet voorbijOp dinsdag 26 oktober 2010 20:50 schreef lezzer het volgende:
Iemand al geteld hoe vaak die bode al voorbij gelopen is?
quote:Je vindt zelf dat je een aardige kunstschilder bent, maar niemand waardeert je en je moet toch eten ?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:50 schreef Friek_ het volgende:
Nu weet ik precies weer waarom ik D66 stem.
quote:Mwah, het valt nog best mee: FOK! Politieke Peiling. - Week 1.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Fokkers die de bestuurlijke elite van de toekomst vormen. Dat wordt dan echt een zooitje in de KamerDaar doe ik met veel plezier verslag van
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:50 schreef Friek_ het volgende:
Nu weet ik precies weer waarom ik D66 stem.
quote:Maarten van Rossem zei net dat ie altijd al 130 reedOp dinsdag 26 oktober 2010 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
wat zei hij aangaande een baanvak waar je 130 kunt rijden??
quote:Pechtold heeft echt alléén maar geldige punten aangehaald. Niet zozeer over kunst en cultuur, maar ook over de hypotheekrente. De huizenbezitters worden weer mooi bespaard in de bezuinigingen.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Je vindt zelf dat je een aardige kunstschilder bent, maar niemand waardeert je en je moet toch eten ?
quote:140 zelfs. Boefje.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Maarten van Rossem zei net dat ie altijd al 130 reed
quote:Dat hij wilde weten of het wel langer zou zijn dat die staatssecretaris met die lange naam.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
wat zei hij aangaande een baanvak waar je 130 kunt rijden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |