abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108100468
Oh ja zeker heb ik om hulp gevraagd. Ik heb om hulp gesmeekt zelfs :P
Ik heb 1x een soort klusmiddag georganiseerd waarbij de bedoeling was dat er allerlei vrienden zouden helpen als verrassing voor mijn man. De meesten reageerden toen met ohjaleuk maar ik heb het te druk, doen we écht gauw een keer! Natuurlijk komen we helpen!

Ik heb ze allemaal daaraan herinnerd. Maar ze komen toch niet. :{

Nou is het natuurlijk niet zo dat onze verbouwing van onze vrienden af moet hangen. Maar ergens hè, verwacht je toch dat vrienden wiens huis wij geschilderd, behangen en gestuct hebben, in elk geval één keertje komen helpen als we dat vragen.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108100795
Oh maar omdat ik hier de babykamer nog niet had laten zien, kan ik dat nu wel alsnog doen natuurlijk :Y)

Muurschildering. Ik kan dan wel niet klussen, maar ik kan wel wát.:7

Kastje, was heul lelijk grenen, heb ik eigenhandig opgeknapt, met 36 weken zwangerschap :')

Lampje O+

Overzicht. Zonder de muurschildering want die zit rechts.
pi_108101840
Wat een enorm gave/mooie babykamer, daar mag je zeker wel trots op zijn! :)
  Milf zaterdag 18 februari 2012 @ 00:44:26 #204
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_108106173
Ziet er mooi uit innepin!

Ik begrijp je frustratie heel goed. Ik heb ook altijd geholpen met allerlei klussen. Nu dat ik een opknappertje heb..... weet ik wie ik voortaan nog steeds help O+ en wie niet :{w
Het is niet zo dat ik veel hulp verlang als je er bent, maar een middag gezellig komen behangen oid is ook gewoon gezellig. Van mijn part komt er dan maar 1 rol op. Het gaat om het principe ;)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_108109422
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:28 schreef innepin het volgende:
Nou is het natuurlijk niet zo dat onze verbouwing van onze vrienden af moet hangen. Maar ergens hè, verwacht je toch dat vrienden wiens huis wij geschilderd, behangen en gestuct hebben, in elk geval één keertje komen helpen als we dat vragen.
Ben "blij" (eigenlijk verdrietig) te lezen dat ik niet de enige met die treurige ervaringen ben. Toen het laminaat in de mode kwam, heb ik wat een keren rondgereden om in alle uithoeken laminaat te leggen. Nooit enige reactie of bedankje gekregen. Na weer een verhuizing van die schatrijke "vrienden", ontving ik op woensdag via de mail het verzoek om in het a.s. weekeind in één of ander godverlaten boerenoord op 190 km afstand, wéér laminaat te komen leggen.

Heb een foto van een breiwerk met sokjes teruggemaild, met de mededeling dat je met die warme sokjes prima op een kale betonvloer kunt leven. Nooit meer van gehoord.

De ellende is dat ik gewoon een allergische attitude ga ontwikkelen jegens mensen die ook hulp nodig hebben en wel een bedankje kunnen geven.....
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 10:30:41 #206
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_108110085
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:28 schreef innepin het volgende:
Oh ja zeker heb ik om hulp gevraagd. Ik heb om hulp gesmeekt zelfs :P
Ik heb 1x een soort klusmiddag georganiseerd waarbij de bedoeling was dat er allerlei vrienden zouden helpen als verrassing voor mijn man. De meesten reageerden toen met ohjaleuk maar ik heb het te druk, doen we écht gauw een keer! Natuurlijk komen we helpen!

Ik heb ze allemaal daaraan herinnerd. Maar ze komen toch niet. :{

Dat is nogal belachelijk inderdaad :{ .
Leer je je vrienden wel kennen.

Babykamer is trouwens erg leuk!
pi_108111521
Hé bah Innepin wat jammer!
Maar wat men hierboven al zegt, je leert je vrienden en de "kijkers" wel kennen zo.

De babykamer O+ wat een plaatje! Mooi gedaan zeg!!
Met muurschilderen kun jij een leuke betaalde hobby ontwikkelen ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:34:59 #208
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108127107
Innepin mooie babykamer zo!

Ook hier hebben we altijd veel geholpen, maar met onze verhuizing hebben we tijdens het klussen ook best wel wat klussers langsgehad. Op de verhuisdag konden de meesten dan weer niet, dat was dan wel erg jammer. Maar ja, je kunt niet alles hebben.

Innepin, ik had een mail opgesteld om om klussers te vragen, ging ongeveer als volgt:
Omdat wij een huis hebben gekocht waar het nodige in geklust mag worden vragen we van jullie of jullie een (dag)deel kunnen komen helpen op die of die zaterdagen.... Werkte wel goed...
pi_108132854
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:43 schreef Ml-etje het volgende:

De babykamer O+ wat een plaatje! Mooi gedaan zeg!!
Met muurschilderen kun jij een leuke betaalde hobby ontwikkelen ;)
Dankje! En dat is wel de bedoeling ja. Ik ben in te huren :7 maar de markt voor muurschilderingen blijkt niet zo groot te zijn, hahaha. Ik heb al wel één hele betaalde opdracht gedaan! En een tevreden klant achtergelaten. B-)

Maar voor de duidelijkheid, aan alle lurkers: ik maak graag muurschilderingen. PM me. :+

hahaha sorry voor de zelfpromotie. Of nou ja, eigenlijk niet, tis mijn topic. Muaha.
ik zit voor het eerst sinds voor mijn zwangerschap aan de drank en ik merk dat één glaasje Baileys nu niet bepaald hetzelfde valt als een glaasje Baileys toen. :@

pessie, ik heb gewoon iedereen gebeld. :P Maar goed, ze zeggen allemaal ja, en doen nee. Één keer is het gelukt dus, om 3 mensen te laten helpen. Ik stond op een gegeven moment op het punt om HULP te roepen in FHF maar dat durfde ik ook weer niet :') Nou ja. Het is jammer, want het is nu echt de afwerkingsfase, en plamuren is niet zo héél erg moeilijk, schijnt, hoewel ik daar dus écht dramatisch slecht in blijk te zijn. Maar als je 3 ervaren mannen bij elkaar zet zou je dat toch in één middag gedaan moeten hebben? Zoveel vierkante meters zijn het niet.... Hoewel ik makkelijk praten heb zo want zoals gezegd bak ik er zelf niks van. Ik kan alleen maar schilderen en timmeren. En schroeven, dat gaat nog net.

Overigens moet wel gezegd dat ik een zeer toffe schoonpa heb die volgens mij de helft van deze verbouwing heeft gedaan, ongevraagd. O+
  zondag 19 februari 2012 @ 19:40:19 #210
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108159701
Innepin, gek dat dat niet werkt...
pi_108159747
Inne, zodra wij een eigen kamer voor Puck hebben en je bent betaalbaar :7 huur ik je in hoor!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 19 februari 2012 @ 20:01:32 #212
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108160503
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 23:04 schreef innepin het volgende:

[..]

Maar goed, ze zeggen allemaal ja, en doen nee. Één keer is het gelukt dus, om 3 mensen te laten helpen. Ik stond op een gegeven moment op het punt om HULP te roepen in FHF maar dat durfde ik ook weer niet :') Nou ja. Het is jammer, want het is nu echt de afwerkingsfase, en plamuren is niet zo héél erg moeilijk, schijnt, hoewel ik daar dus écht dramatisch slecht in blijk te zijn.

Misschien was dat zo'n gek idee nog niet.... Er zijn al gekkere acties gedaan hoor ;)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108215095
Jaa DML, goeie deal! :7
Ik ben hartstikke betaalbaar hoor ;) Vraag maar aan miss sly :P

@Merlijn, ja, ik durfde het niet haha. En nou is 't ook weer zo laat.

Mini update; man heeft van de week een half muurtje gepoogd te plamuren. Het is eh niet zijn sterkste punt, zeg maar, maar ik durf er eigenlijk niks van te zeggen omdat ik allang blij ben dat er wat gebeurt :+
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:08:25 #214
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108215757
Jij bent idd prima betaalbaar B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_108218387
Ahum.

Ik bemerk een subtekst die niet van toepassing is.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:02:12 #216
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108218574
quote:
18s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:55 schreef innepin het volgende:
Ahum.

Ik bemerk een subtekst die niet van toepassing is.
Hoe bedoel je precies? O-).
Get woke, go broke!
pi_108219505
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies? O-).
Niks hoor }:|
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:34:50 #218
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108219528
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:34 schreef innepin het volgende:

[..]

Niks hoor }:|
Ik pest je maar hoor gorgeous :*.
Get woke, go broke!
  dinsdag 21 februari 2012 @ 13:55:20 #219
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108223571
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 08:13 schreef innepin het volgende:
Jaa DML, goeie deal! :7
Ik ben hartstikke betaalbaar hoor ;) Vraag maar aan miss sly :P

@Merlijn, ja, ik durfde het niet haha. En nou is 't ook weer zo laat.

Mini update; man heeft van de week een half muurtje gepoogd te plamuren. Het is eh niet zijn sterkste punt, zeg maar, maar ik durf er eigenlijk niks van te zeggen omdat ik allang blij ben dat er wat gebeurt :+
It's never too late....
Er gebeurt iets *O*
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108224405
Ach ja, hulp van bekenden vragen is al lastig genoeg. Je moet toch een drempel over. Hulp van vreemden vragen moet je echt durven, denk ik.

Hoewel, misschien wil er een goeie klusser komen klussen in ruil voor een muurschildering? :7
pi_108224440
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:24 schreef innepin het volgende:
Ach ja, hulp van bekenden vragen is al lastig genoeg. Je moet toch een drempel over. Hulp van vreemden vragen moet je echt durven, denk ik.

Hoewel, misschien wil er een goeie klusser komen klussen in ruil voor een muurschildering? :7
Lijkt me een goede deal om eens in FHF te gooien :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108224442
fhf kan heel geweldig zijn hoor :Y :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108224660
Ik ben zo makkelijk over te halen :7

[GEZ] klussers!
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:38:55 #224
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108224861
Ik kom de electronica wel aansluiten ok :P
Get woke, go broke!
pi_108224898
Uhhhhm. Ja, ok. Ik denk dat ik je best kan gebruiken. Nog 1 snoertje/lampje/dingetje in de badkamer; er is 1 inbouwspotje op de gang die het nu al niet doet, en op zolder is nog geen licht en lopen er draden en snoeren alle kanten op. Kom maar op. Ik zet de koffie :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')