Ben "blij" (eigenlijk verdrietig) te lezen dat ik niet de enige met die treurige ervaringen ben. Toen het laminaat in de mode kwam, heb ik wat een keren rondgereden om in alle uithoeken laminaat te leggen. Nooit enige reactie of bedankje gekregen. Na weer een verhuizing van die schatrijke "vrienden", ontving ik op woensdag via de mail het verzoek om in het a.s. weekeind in één of ander godverlaten boerenoord op 190 km afstand, wéér laminaat te komen leggen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:28 schreef innepin het volgende:
Nou is het natuurlijk niet zo dat onze verbouwing van onze vrienden af moet hangen. Maar ergens hè, verwacht je toch dat vrienden wiens huis wij geschilderd, behangen en gestuct hebben, in elk geval één keertje komen helpen als we dat vragen.
Dat is nogal belachelijk inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:28 schreef innepin het volgende:
Oh ja zeker heb ik om hulp gevraagd. Ik heb om hulp gesmeekt zelfs![]()
Ik heb 1x een soort klusmiddag georganiseerd waarbij de bedoeling was dat er allerlei vrienden zouden helpen als verrassing voor mijn man. De meesten reageerden toen met ohjaleuk maar ik heb het te druk, doen we écht gauw een keer! Natuurlijk komen we helpen!
Ik heb ze allemaal daaraan herinnerd. Maar ze komen toch niet.
Nou is het natuurlijk niet zo dat onze verbouwing van onze vrienden af moet hangen. Maar ergens hè, verwacht je toch dat vrienden wiens huis wij geschilderd, behangen en gestuct hebben, in elk geval één keertje komen helpen als we dat vragen.
Dankje! En dat is wel de bedoeling ja. Ik ben in te hurenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:43 schreef Ml-etje het volgende:
De babykamerwat een plaatje! Mooi gedaan zeg!!
Met muurschilderen kun jij een leuke betaalde hobby ontwikkelen
Misschien was dat zo'n gek idee nog niet.... Er zijn al gekkere acties gedaan hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:04 schreef innepin het volgende:
[..]
Maar goed, ze zeggen allemaal ja, en doen nee. Één keer is het gelukt dus, om 3 mensen te laten helpen. Ik stond op een gegeven moment op het punt om HULP te roepen in FHF maar dat durfde ik ook weer nietNou ja. Het is jammer, want het is nu echt de afwerkingsfase, en plamuren is niet zo héél erg moeilijk, schijnt, hoewel ik daar dus écht dramatisch slecht in blijk te zijn.
Hoe bedoel je precies?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:55 schreef innepin het volgende:
Ahum.
Ik bemerk een subtekst die niet van toepassing is.
Ik pest je maar hoor gorgeousquote:
It's never too late....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:13 schreef innepin het volgende:
Jaa DML, goeie deal!
Ik ben hartstikke betaalbaar hoorVraag maar aan miss sly
@Merlijn, ja, ik durfde het niet haha. En nou is 't ook weer zo laat.
Mini update; man heeft van de week een half muurtje gepoogd te plamuren. Het is eh niet zijn sterkste punt, zeg maar, maar ik durf er eigenlijk niks van te zeggen omdat ik allang blij ben dat er wat gebeurt
Lijkt me een goede deal om eens in FHF te gooienquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:24 schreef innepin het volgende:
Ach ja, hulp van bekenden vragen is al lastig genoeg. Je moet toch een drempel over. Hulp van vreemden vragen moet je echt durven, denk ik.
Hoewel, misschien wil er een goeie klusser komen klussen in ruil voor een muurschildering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |