Lijstje van wat er nog moet gebeuren
1. Plafond overloop afwerken (plamuren? stucken?)
2. Plafond badkamer idem
3. Muren overloop stucken
4. Trap beitsen
5. Overloop: kast bouwen (letterlijk gewoon een paar planken, misschien met ytongblokken als zijkant, de andere zijkant is de muur. Ingewikkelder hoeft niet)
6. Muur slaapkamer stucken of plamuren en dan met glasvliesbehang (hee dat kan ik

)
7. Zolder: dakkapel afwerken (dat is met gipsplaten en isolatie enzo? Ik weet eigenlijk niet wat daar nodig is)
8. Zolder: vloer egaliseren op de een of andere manier, die bestaat uit allemaal losse platen van verschillende hoogtes en dr zitten ook wel wat gaten in.

Dus houtwerk en dan een ondervloer.
9. Zooi isoleren op zolder
10. Veel afwerk-werk op zolder, muren strak maken, gaten wegwerken, 't is er gewoon een beetje een chaos, ik kan niet goed overzien wat daar moet gebeuren
11. Opbergruimte creëren onder het lage schuine gedeelte van het dak op zolder
12. uiteindelijk verven. maar dat zal nog wel even duren voor we zo ver zijn.
Oh en volgens mij moeten er ook nog wat elektriciteitsdingen verlegd worden.
Dit lijstje is natuurlijk niet bedoeld als een overzicht van alles waar ik hulp bij nodig heb. Meer een: dit moet er gebeuren, en als er iemand bij één van de punten wil helpen, ben je mijn persoonlijke held.

Ik heb overigens een schoonvader die de klusleiding zal hebben. Die heeft wel verstand van zaken, dat scheelt.
BE, goed plan, ga ik zo ff naar kijken

Merlijn, als ik je iets anders aan kan bieden, doe ik dat natuurlijk ook graag. Muurschildering was ook maar een idee.
Ik kan ook een portret tekenen op basis van een foto bijvoorbeeld. Of koffie zetten.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN!
Facebook en
website