Zo. Vandaag is er een stucadoor op bezoek geweest. Hij heeft even naar de overloop gekeken en een mooi prijsje voorgesteld. Beetje een geval van: het is goedkoop, maar nog steeds een hoop geld dat we niet hebben

Maar we gaan het tóch doen. Financieel niet zo verstandig, maar we schrapen 't geld wel bij elkaar. Want D. is wel leuk begonnen met een muur, maar het ziet er écht niet uit. Gelukkig is hij het met me eens.
Hij heeft 't druk, dus het duurt een week of 3 voor hij tijd zal hebben, maar dan is ook gewoon in 2 dagen tijd de hele overloop, inclusief plafond, strak gestuct!
Verder vandaag de opslag éindelijk maar eens leeggehaald. Werd ook eens tijd. Jammere daaraan is wel dat we nu dus een dozijn verhuisdozen in de woonkamer hebben staan die uitgezocht moeten worden, en allerhande ZOOI.
Allemaal van die spullen die we het afgelopen jaar niet gemist hebben. Dus eigenlijk kan alles wel weg. Vind ik dan. D. niet. De hamster.

Iemand nog interesse in:
- een hele grote ficus;
- een sjoelbak;
- een antieke (?) weegschaal die het niet doet;
- een heeeel oude versterker (geen idee of ie het doet)
- honderd miniatuur Kevers ohnee die mag ik niet wegdoen helaas

en ok de ficus stond niet in de opslag, maar hier thuis, en in de weg, 't ding is veel te groot voor onze woonkamer.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN!
Facebook en
website