abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108225338
Och innepin, wat vind ik het rot dat je je zo in de steek gelaten voelt. ;( Ik hoop dat net zoals pessie zegt de lente je lief in ieder geval stimuleert om even door te pakken. Als het een afwerkingskwestie is dan kun je zo snel mooi resultaat behalen!

De babykamer is geweldig. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:55:45 #227
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_108225411
Mooie schildering hoor en dat kastje , dat doet het erg goed!!

Wat die hulp betreft... het is ook niet zozeer dat men wat kan. Je hulp moet namelijk ook maar aan je standaard voldoen anders heb je er nog niet zoveel aan.

Een goede vriendin helpt me regelmatig als ik bezig ben. Ze kan een hoop maar soms doet ze het liever niet. maakt me niet uit, het feit dat ze er dan is en lekker mee klets scheelt heel veel.

En daarbij, ze helpt me met opruimen terwijl ik bezig ben, zet koffie etc. DAT is al heel veel hulp als klusser!
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_108385106
Zo. Vandaag is er een stucadoor op bezoek geweest. Hij heeft even naar de overloop gekeken en een mooi prijsje voorgesteld. Beetje een geval van: het is goedkoop, maar nog steeds een hoop geld dat we niet hebben :') Maar we gaan het tóch doen. Financieel niet zo verstandig, maar we schrapen 't geld wel bij elkaar. Want D. is wel leuk begonnen met een muur, maar het ziet er écht niet uit. Gelukkig is hij het met me eens.

Hij heeft 't druk, dus het duurt een week of 3 voor hij tijd zal hebben, maar dan is ook gewoon in 2 dagen tijd de hele overloop, inclusief plafond, strak gestuct! *O*

Verder vandaag de opslag éindelijk maar eens leeggehaald. Werd ook eens tijd. Jammere daaraan is wel dat we nu dus een dozijn verhuisdozen in de woonkamer hebben staan die uitgezocht moeten worden, en allerhande ZOOI.

Allemaal van die spullen die we het afgelopen jaar niet gemist hebben. Dus eigenlijk kan alles wel weg. Vind ik dan. D. niet. De hamster. :P

Iemand nog interesse in:
- een hele grote ficus;
- een sjoelbak;
- een antieke (?) weegschaal die het niet doet;
- een heeeel oude versterker (geen idee of ie het doet)
- honderd miniatuur Kevers ohnee die mag ik niet wegdoen helaas :')

:')
en ok de ficus stond niet in de opslag, maar hier thuis, en in de weg, 't ding is veel te groot voor onze woonkamer.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108480359
Ja hoooii!
Heeft er iemand zin om zaterdag of zondag een kopje koffie te komen doen?

Enige voorwaarde is dat je dan ook helpt met sjouwen/klussen/poetsen. B-)

[GEZ] klussers!
pi_108634225
Jaja mensen, morgen wordt er geklust! B-)

Ben benieuwd :7

Nog meer mensen die zin hebben om hun vrije zaterdag hier door te brengen en een beetje te klussen? hahah
  vrijdag 2 maart 2012 @ 19:13:24 #231
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108635501
Goed initiatief In!!! Het zou voor mij 2.5 uur rijden zijn en dat icm zelf een huis+tuin waar we in klussen moet ik helaas afhaken.
pi_108655976
Klusdag *O*
  zaterdag 3 maart 2012 @ 08:03:01 #233
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108656028
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 07:46 schreef innepin het volgende:
Klusdag *O*
Er staat iemand te stuiteren.... _O-
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108656162
Succes en veel plezier mensen!!
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  zaterdag 3 maart 2012 @ 09:11:46 #235
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_108656470
Ik volg nu pas je topic :@
Bij het verhaal over de Sanibroyeur had ik toch een vraagje,
je hebt een hangend toilet, dus dat ding zit weggewerkt, als er iets aan mankeert
kom je er nooit weer bij. Lijkt mij een hele uitdaging dan om het te repareren.

Verder hoop ik dat je snel klussers kunt vinden die je helpen.
Oja, vanaf nu blijf ik dit topic wel volgen natuurlijk ^O^
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_108657527
De techniek van de Sanibroyeur zit verstopt achter een plaat die dan weer betegeld is, en dat is dan weer dichtgekit ofzo ipv dat de voegen gesmeerd zijn. Geen idee wat ik nu zeg :') Maar in elk geval kan het dus los.

De klussers zijn arrivée! :P Ben benieuwd wat we vandaag voor elkaar krijgen :s)
  zaterdag 3 maart 2012 @ 12:22:21 #237
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_108659737
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 10:39 schreef innepin het volgende:
De techniek van de Sanibroyeur zit verstopt achter een plaat die dan weer betegeld is, en dat is dan weer dichtgekit ofzo ipv dat de voegen gesmeerd zijn. Geen idee wat ik nu zeg :') Maar in elk geval kan het dus los.

De klussers zijn arrivée! :P Ben benieuwd wat we vandaag voor elkaar krijgen :s)
Helemaal goed, weggewerkt en toch bereikbaar :D
Ben ook benieuwd naar wat de klussers allemaal gedaan krijgen vandaag.
Foto's volgen? :)
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 12:22:59 #238
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108659753
Yay! *O* Succes vandaag!
pi_108663366
Tuurlijk volgen er foto's!
Ze zijn momenteel met elektra bezig en daar zie je niet zo veel van, afgezien dan van het feit dat ze eerst alle zooi op zolder naar de andere kant hebben moeten verhuizen. Dat zie je wel :+
Schoonpa is een kast aan 't bouwen en ze zeggen alle drie dat ik ze niet kan helpen.
Dus ik doe koffie, cola, voer, en naar de Gamma gaan. :')
pi_108663663
Dat zijn taken van niet te onderschatten belang!

Ik ben benieuwd naar de progressie! Zet 'em op!
pi_108667560

Hier moesten de arme heren mee beginnen, deze zooi :'(

Deze prachtig geplaatste elektradraden moesten wieberen en op een logischere manier getrokken worden...

Dat hadden de heren best snel voor elkaar!

Alle troep is naar de andere kant van de zolder verhuisd :')

Aan den arbeid :7

Deze kast was tijdelijk en moest weg. Mijn schoonpa heeft zich op dit project gestort.

Weg :+

Dit wordt dus een kast voor de handdoeken en wasmanden enzo. Schoonpa maakt 't woensdag af zegt ie.

Tot nu toe is 't best een succes! 'tis een enorme zooi en ik voel me overbodig, maar ach. De heren hebben zich de middag vermaakt door op ontdekkingsreis te gaan in de elektra in ons huis, die soms wat ehhh interessant aangelegd is. Sommige draden zijn niet te herleiden naar enig nut of bestemming. Houdt het spannend :P
  zaterdag 3 maart 2012 @ 17:32:59 #242
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_108669726
Kijk, zijn er toch leuke vorderingen gemaakt vandaag :D
Tja, het uitzoeken van de aanleg van het elektra kan een hele uitdaging zijn, maar neem aan
dat de heren daar wel uitgekomen zijn.
Vind het leuk dat er toch nog hulp gekomen is ^O^
  zaterdag 3 maart 2012 @ 17:38:04 #243
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_108669909
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 18:42 schreef innepin het volgende:
Jaja mensen, morgen wordt er geklust! B-)

Ben benieuwd :7

Nog meer mensen die zin hebben om hun vrije zaterdag hier door te brengen en een beetje te klussen? hahah
Ligt eraan waar het hele gebeuren plaats vindt.
pi_108669996
Culemborg, je kan bijna niet centraler zitten :7
Iedereen die wat kan is welkom... en als je je naam eer aandoet zeker, want er is nog een radiator die in de badkamer opgehangen moet worden :') en beneden hebben we nog gaskachels ipv cv, maar dat is wel een hele grote klus :')

En ja d'r wordt echt wat gedaan. De heren zeggen niet te willen stoppen voordat de elektra klaar is op zolder. Dus niet alleen die rare draad verleggen, maar ook gelijk lichtknoppen en stopcontacten enzo *O* Superfijn, want als dat klaar is, kunnen we als volgende stap lekker gaan dichttimmeren :7

Ik heb mij vandaag overigens maar gestort op het schuren en verven van een kinderbankje dat al sinds koninginnedag (!!!!) daarop ligt te wachten hahaha. Eerste laag gedaan. Geen foto's want hij is nog niet in elkaar gezet.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 17:50:09 #245
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_108670333
Hm, dat is voor mij 2 uur rijden.
Waarom wonen er geen Fok!ers in Drenthe }:|
De heren hebben een behoorlijk positieve instelling ^O^
pi_108670433
D'r wonen vast wel Fok!kers in Drenthe, ik alleen niet ;) Toch bedankt :*
pi_108677034
Mooie vorderingen!

Het wordt lente, het komt goed! *O*
pi_108679860
that's the spirit *O*
Voorlopig werk ik nog 40 uur per week en Dennis 60 en zijn we toch nog allebei best vaak thuis bij de kindjes en zien we elkaar dus nooit en hebben we ook nooit tijd om te klussen, maar het komt écht goed. Denk ik. :+
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:37:30 #249
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108680252
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:27 schreef innepin het volgende:
that's the spirit *O*
Voorlopig werk ik nog 40 uur per week en Dennis 60 en zijn we toch nog allebei best vaak thuis bij de kindjes en zien we elkaar dus nooit en hebben we ook nooit tijd om te klussen, maar het komt écht goed. Denk ik. :+
We komen nog eens terug om de rest af te maken. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_108680362
Wat, de hele zolder? :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')