quote:Kan ik het nog wel lekker vindenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat heeft niks met vodka te maken. Of in elk geval net zoveel als smirnoff ijs met vodka te maken heeft.
quote:Quoten is zoooo 2009.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:00 schreef Techno het volgende:
Waar de fok is het quoteknopje gebleven?
quote:Pushkin vodka is sowieso niet te zuipen. Roter/Erisstoff is beterOp dinsdag 26 oktober 2010 14:02 schreef Kluts het volgende:
Sowieso moet die Pushkin vodka verboden worden. ALLE varianten.
quote:Chocomel met MalibuOp dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef WeirdlyWired het volgende:
Chocomel. Sorry, ik lust geen bier
quote:Even quoten hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is heel half FOK! zooooo 2009
quote:Dat kan ja. Het heeft alleen weinig met vodka te maken. Meer een soort breezer.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ik het nog wel lekker vinden
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het leven van een tikteef gaat niet over rozen.
quote:correctie: jij vindt dat.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bavaria.
Dat is echt de discounter onder de A-merken.
quote:Fok is zo uit de tijd dat het weer retro wordt.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Lekker boeien. Als je er maar dronken van wordt.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso moet die Pushkin vodka verboden worden. ALLE varianten.
quote:Single fokkers en werken?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Er wordt weer hard gewerkt hier zie ik al.
quote:Ik dronk het idd toen ik 16 was ja.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan ja. Het heeft alleen weinig met vodka te maken. Meer een soort breezer.
quote:leuk om te weten.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het enige wat ik heb met wijn is dat het veel te hard aan komt
Sterke drank no problem, wijn das lachen.
quote:Jajajajajaajajjajaa
quote:Klopt.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Fok is zo uit de tijd dat het weer retro wordt.
quote:Nope
quote:Ja. Los van uitzonderingen zoals Godtje ze noemt mag iedere werkgever jongeren tot 27 jaar (daar hoor ik bij) zelfs 4 jaarcontracten geven, tijdelijke wet.
quote:In eerste instantie zou ik zeggen alles, moet wel gewoon mijn auto blijven betalen. Het liefst een administratief / assistent functie op P&O/HR though!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker boeien. Als je er maar dronken van wordt.
quote:FOK! is gewoon zooooo 1999.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Stroom je in op het moment dat we weer een drankdiscussie hebben. Dus hoi vertel eens wat over jezelfOp dinsdag 26 oktober 2010 14:05 schreef Gasol het volgende:
Hey hallo! Ik ben nieuw hier.
Iets met vakantie en vervelen enzo
quote:Als een leeuwin gaat ze op haar prooi af.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stroom je in op het moment dat we weer een drankdiscussie hebben. Dus hoi vertel eens wat over jezelf
quote:dat maakt het minder lekker? de prijs? of ik begrijp je even verkeerd.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope.
Bavaria is een stunter, daarom zijn er bijv op het Leidseplein zoveel kroegen die het schenken, ze bieden het veel goedkoper aan dan Heineken oid.
Jarenlang gewerkt met ze.
quote:Single en aanwezig op werk, telt dat ook?
quote:Wat is er overrated aan Hertog Jan?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
overrated? er is maar 1 bier overrated en dat is Hertog Jan...
Heineken is gewoon bekender, maar overrated?
quote:Nee, geen rosebier. Check maar het bier gedeelte als je aan het werk bent.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat voor bier is het? Rosebier? Ik wil wetenwat de deal is.
quote:[..]
Dan vind ik heineken dus wel te zuipen mijn excuses.
quote:Ja prachtig heOp dinsdag 26 oktober 2010 14:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als een leeuwin gaat ze op haar prooi af.
quote:Aanwezig op het werk, maar je doet dus niks want je zit op Fok... dus mijn stelling klopt nog steedsOp dinsdag 26 oktober 2010 14:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Single en aanwezig op werk, telt dat ook?
quote:Ja
quote:Heel veelOp dinsdag 26 oktober 2010 14:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat is er overrated aan Hertog Jan?
quote:[..]
Nee, geen rosebier. Check maar het bier gedeelte als je aan het werk bent.
[..]
quote:Die zit vast al te pmen met de nieuwkomer ookOp dinsdag 26 oktober 2010 14:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaheerlijk om te zien. Normaal zijn het de mannen die een nieuwkomer direct uitkleden hier..
Maar Flipske kan er ook wat van
quote:ja, het is eigenlijk ook gewoon niet te zuipen. Als ik ermee begin gaat het nog wel, als ik eerst iets anders gedronken heb is het echt bocht...Op dinsdag 26 oktober 2010 14:07 schreef dawg het volgende:
[..]
dat maakt het minder lekker? de prijs? of ik begrijp je even verkeerd.
quote:bier is bier.. de 1 vind een ander merk lekkerder dan een ander.....zo is het...
quote:soms. niet ooit.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:09 schreef dawg het volgende:
die nieuwe layout doet ooit wazig. ik vind het nu al niks
quote:Vanavond dus. Zijn dat niet van die kut ronde flesjes?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, geen rosebier. Check maar het bier gedeelte als je aan het werk bent.
quote:Jongeuh[..]
quote:HJ is net als Jupiler sterkt overrated. Prima bier hoor, niets mis mee, maar niet zo "legendarisch" als sommigen willen doen gelovenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
bier is bier.. de 1 vind een ander merk lekkerder dan een ander.....zo is het...
totdat de Hertog Jan drinkers het over HJ hebben
quote:Ben tegelijk aan het werk en aan het fokken.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:08 schreef Spezza19 het volgende:
Aanwezig op het werk, maar je doet dus niks want je zit op Fok... dus mijn stelling klopt nog steeds
quote:Grolsch vinden mensen niet te zuipen, bavaria vinden mensen niet te zuipen, heineken vinden mensen niet te zuipen, amstel vinden mensen niet te zuipen, maar ik ken niemand die nee tegen een HJ zegt.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
bier is bier.. de 1 vind een ander merk lekkerder dan een ander.....zo is het...
totdat de Hertog Jan drinkers het over HJ hebben
quote:Heb je blauwe ogenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:09 schreef Gasol het volgende:
Haha, ik ben niet vies van drank, hou vooral van belgische biertjes.
Verder ben ik 24, studeer, en ben dus single
quote:Tja, maar dat geldt eigenlijk voor alle merken bier.....Op dinsdag 26 oktober 2010 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HJ is net als Jupiler sterkt overrated. Prima bier hoor, niets mis mee, maar niet zo "legendarisch" als sommigen willen doen geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |