quote:hij is vaak aan het werkOp dinsdag 26 oktober 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
kom alleen vaak in P als hij aan het werk is
quote:ok danOp dinsdag 26 oktober 2010 13:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaag goed, ik lach al de hele dag![]()
En hoe is het met jou![]()
quote:
quote:Goeie moet nog senseo koffie zetten. Dat is wel zoOp dinsdag 26 oktober 2010 13:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ok dan
ook goed. nog wakker aan het worden met senseo. beter dan niks, maar toch
quote:Mag dat?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:33 schreef Rifoki het volgende:
Shit, contract wordt per 18/12 na 3 jaar niet verlengd. Als iemand iets leuks weet in regio Heerlen dan wel Purmerend hou ik me aanbevolen.
quote:Heeft Senseo tegenwoordig ook koffie?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe veel koffie heb je al op vandaag
?
[..]
Goeie moet nog senseo koffie zetten. Dat is wel zo
quote:Ook kutOp dinsdag 26 oktober 2010 13:33 schreef Rifoki het volgende:
Shit, contract wordt per 18/12 na 3 jaar niet verlengd. Als iemand iets leuks weet in regio Heerlen dan wel Purmerend hou ik me aanbevolen.
quote:Succes gewenst.
quote:Welke branche?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:33 schreef Rifoki het volgende:
quote:Ook dat. En langs de garage is geen optie want dan staan er 4 gasten mn auto keihard uit te lachen
quote:Even wennen maar dan
quote:3 keer jaarcontract mag gewoon ja. Daarna moet het vast worden. Maar in deze economische crisis hebben sommige bedrijven zelfs daar uitzonderingen op.
quote:ik moest wel aan je denken bij het zettenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:34 schreef Flippiee het volgende:
Goeie moet nog senseo koffie zetten. Dat is wel zo
quote:tuurlijk mag dat
quote:Ja nouja het moet er voor doorgaan heOp dinsdag 26 oktober 2010 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heeft Senseo tegenwoordig ook koffie?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:36 schreef dawg het volgende:
[..]
ik moest wel aan je denken bij het zetten![]()
quote:Ik drink nooit koffie, vind het echt smerig. Maar ik weet wel dat Senseo GEEN koffie isOp dinsdag 26 oktober 2010 13:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nouja het moet er voor doorgaan he
[..]
Sinds ik senseo koffie drink moet ik ook aan
een paar FOK!kersje denken
quote:Dat is kutOp dinsdag 26 oktober 2010 13:33 schreef Rifoki het volgende:
quote:Dat is toch wettelijk geregeld?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
3 keer jaarcontract mag gewoon ja. Daarna moet het vast worden. Maar in deze economische crisis hebben sommige bedrijven zelfs daar uitzonderingen op.
quote:Jajaja dat weet ik ookOp dinsdag 26 oktober 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik drink nooit koffie, vind het echt smerig. Maar ik weet wel dat Senseo GEEN koffie is
quote:.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik drink nooit koffie, vind het echt smerig. Maar ik weet wel dat Senseo GEEN koffie is
quote:is er toch nog iets goeds aan senseo.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:37 schreef Flippiee het volgende:
Sinds ik senseo koffie drink moet ik ook aan
een paar FOK!kersje denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |