quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:26 schreef Yuki het volgende:
NEEEEE!!!!
Heb ik eindelijk de perfecte versie, druk ik op versturen...
Iets mis met de server, alles weg
quote:nu ook niet echt.. ik denk dat die asperine werkt... want ik voel nog wel de warmte zegmaar...
quote:Ik ben zaterdag nog langs jouw huis geredenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
als je bij die rotonde links naar mij gaat had je daarvoor bij de stoplichten al naar links gemoeten.... nu rij je eerst mijn huis voorbij en dan weer terug
quote:Nouja, op Fok! staat al een hoopOp dinsdag 26 oktober 2010 13:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Sla je zulke dingen dan nooit lokaal op dan?
quote:Dat was al bekendOp dinsdag 26 oktober 2010 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
laat maar, niet geinteresseerd
quote:ik 2 x langs je winkel gelopen, maar dat wist je alOp dinsdag 26 oktober 2010 13:27 schreef Yuki het volgende:
Ik ben zaterdag nog langs jouw huis gereden
quote:Fok, de rots in de branding.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nouja, op Fok! staat al een hoop
Even opnieuw aanpassen dus...
quote:nee
quote:rival ... 2+2=5Op dinsdag 26 oktober 2010 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
is niet spannend he? maarja.. zo ben ik nou eenmaal.. open en eerlijk
quote:so close... no matter how far... *insert singingsmilieOp dinsdag 26 oktober 2010 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
ik 2 x langs je winkel gelopen, maar dat wist je al
quote:Oh dan rij ik toch niet zoveel om jonguh.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
als je bij die rotonde links naar mij gaat had je daarvoor bij de stoplichten al naar links gemoeten.... nu rij je eerst mijn huis voorbij en dan weer terug
quote:met r blijft beter
quote:Nu kan je toeteren tijdens het voorbijrijden?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan rij ik toch niet zoveel om jonguh.
En mooi dat ik het weet
quote:Vandaag goed, ik lach al de hele dagOp dinsdag 26 oktober 2010 13:25 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe is het vandaag met mijn favoriete stedentrippende singlesmeisje?![]()
quote:Ik wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:30 schreef dawg het volgende:
[..]
so close... no matter how far... *insert singingsmilie
ookal kan ik niet zingen.wat ik ook niet deed, dat dat ff duidelijk is
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nu kan je toeteren tijdens het voorbijrijden?
quote:nee niet veel als linksaf op rood staat ben je nog sneller zelfs... maar je rijdt omOp dinsdag 26 oktober 2010 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan rij ik toch niet zoveel om jonguh.
En mooi dat ik het weet
quote:daarom juist
quote:Story of my lifeOp dinsdag 26 oktober 2010 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
nee niet veel als linksaf op rood staat ben je nog sneller zelfs... maar je rijdt om
quote:Er komt een zaterdagfunctie bij een boekhandel vrij per 1-1-2011Op dinsdag 26 oktober 2010 13:33 schreef Rifoki het volgende:
Shit, contract wordt per 18/12 na 3 jaar niet verlengd. Als iemand iets leuks weet in regio Heerlen dan wel Purmerend hou ik me aanbevolen.
quote:hij is vaak aan het werkOp dinsdag 26 oktober 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
kom alleen vaak in P als hij aan het werk is
quote:ok danOp dinsdag 26 oktober 2010 13:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaag goed, ik lach al de hele dag![]()
En hoe is het met jou![]()
quote:
quote:Goeie moet nog senseo koffie zetten. Dat is wel zoOp dinsdag 26 oktober 2010 13:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ok dan
ook goed. nog wakker aan het worden met senseo. beter dan niks, maar toch
quote:Mag dat?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:33 schreef Rifoki het volgende:
Shit, contract wordt per 18/12 na 3 jaar niet verlengd. Als iemand iets leuks weet in regio Heerlen dan wel Purmerend hou ik me aanbevolen.
quote:Heeft Senseo tegenwoordig ook koffie?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe veel koffie heb je al op vandaag
?
[..]
Goeie moet nog senseo koffie zetten. Dat is wel zo
quote:Ook kutOp dinsdag 26 oktober 2010 13:33 schreef Rifoki het volgende:
quote:Succes gewenst.
quote:Welke branche?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:33 schreef Rifoki het volgende:
quote:Ook dat. En langs de garage is geen optie want dan staan er 4 gasten mn auto keihard uit te lachen
quote:Even wennen maar dan
quote:3 keer jaarcontract mag gewoon ja. Daarna moet het vast worden. Maar in deze economische crisis hebben sommige bedrijven zelfs daar uitzonderingen op.
quote:ik moest wel aan je denken bij het zettenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:34 schreef Flippiee het volgende:
Goeie moet nog senseo koffie zetten. Dat is wel zo
quote:tuurlijk mag dat
quote:Ja nouja het moet er voor doorgaan heOp dinsdag 26 oktober 2010 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heeft Senseo tegenwoordig ook koffie?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:36 schreef dawg het volgende:
[..]
ik moest wel aan je denken bij het zetten![]()
quote:Ik drink nooit koffie, vind het echt smerig. Maar ik weet wel dat Senseo GEEN koffie isOp dinsdag 26 oktober 2010 13:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nouja het moet er voor doorgaan he
[..]
Sinds ik senseo koffie drink moet ik ook aan
een paar FOK!kersje denken
quote:Dat is kutOp dinsdag 26 oktober 2010 13:33 schreef Rifoki het volgende:
quote:Dat is toch wettelijk geregeld?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
3 keer jaarcontract mag gewoon ja. Daarna moet het vast worden. Maar in deze economische crisis hebben sommige bedrijven zelfs daar uitzonderingen op.
quote:Jajaja dat weet ik ookOp dinsdag 26 oktober 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik drink nooit koffie, vind het echt smerig. Maar ik weet wel dat Senseo GEEN koffie is
quote:.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik drink nooit koffie, vind het echt smerig. Maar ik weet wel dat Senseo GEEN koffie is
quote:is er toch nog iets goeds aan senseo.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:37 schreef Flippiee het volgende:
Sinds ik senseo koffie drink moet ik ook aan
een paar FOK!kersje denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |