quote:Ik heb vannacht alleen maar wegwerkzaamheden gezien
quote:ohja jij was hier he... nu weet ik waarom er rond 8 uur nog file stondOp dinsdag 26 oktober 2010 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vannacht alleen maar wegwerkzaamheden gezien![]()
quote:8 uur gisteraaf?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
ohja jij was hier he... nu weet ik waarom er rond 8 uur nog file stond
quote:jep, zou ik ook zeggenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
8 uur gisteraaf?
Toen zat ik allang bij Ez op de bank tv te kijken
quote:Ik ontken alles.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
8 uur gisteraaf?
Toen zat ik allang bij Ez op de bank tv te kijken
quote:Dagobert Duck is mijn held, ik geef alleen maar om geld en dat is het enige wat telt.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:02 schreef Yuki het volgende:
Ik moet namelijk IETS aanhalen om te verklaren waarom ik spontaan naar een bank ga
quote:BAKKES JONGE!!
quote:Is echt zo.
quote:nee, nee en neeOp dinsdag 26 oktober 2010 13:13 schreef dawg het volgende:
[..]
lekker geslapen? nog gedroomd ofzo? iets anders wat je wilt delen?
quote:Dat zei flips ook, ik ruik een complotOp dinsdag 26 oktober 2010 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Flips was om 7 uur thuis, dus de file was niet mijn schuld.
quote:Heb ik hem in vorig topic nog verteld, dus een man die weer alles vergeet.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BAKKES JONGE!!
[..]
Is echt zo.
Flips was om 7 uur thuis, dus de file was niet mijn schuld.
quote:Oh he vergeet bovenstaande postOp dinsdag 26 oktober 2010 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zei flips ook, ik ruik een complot
quote:stom. Je had hier bekentenissen los kunnen peuteren
quote:Wil je weer een hand op je reet die 5 dagen blijft zitten?
quote:peuteren? ik ben een open boek hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 13:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
stom. Je had hier bekentenissen los kunnen peuteren
quote:Oh ja.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zei flips ook, ik ruik een complot
quote:deel m?
quote:Yes pleaseOp dinsdag 26 oktober 2010 13:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wil je weer een hand op je reet die 5 dagen blijft zitten?
Nee, sorry Rival, het is echt zo.
quote:ik ben jou nietOp dinsdag 26 oktober 2010 13:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
stom. Je had hier bekentenissen los kunnen peuteren
quote:dat maakt het minder leuk
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dus de nick STING heeft niets met de zanger van doen
het is net zoiets als stbabylon
ST ING???
quote:DankOp dinsdag 26 oktober 2010 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Bankwezen isbelangrijk, omdat het direct te maken heeft met primaire levensbehoeften van de bevolking. Je hebt direct invloed op iemands leven. Eén team, Eén taak! Tsjakka!
quote:Dat sowieso. Maar dan zonder het man-zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 13:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze kan beter zeggen: stING werkt er en dat is zo'n sympathieke man, ik wil net als hem worden
quote:*leest mee*Op dinsdag 26 oktober 2010 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Sting, zie jij het als een date of gewoon een ontmoeting?
quote:kut voor je
quote:als je bij die rotonde links naar mij gaat had je daarvoor bij de stoplichten al naar links gemoeten.... nu rij je eerst mijn huis voorbij en dan weer terugOp dinsdag 26 oktober 2010 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja.
Waarom rij ik om? Ik kom van de A7 af en zit meteen in jullie wijk![]()
Ik helemaal blij dat ik niet meer verdwaal daar ga jij me vertellen dat ik omrij
quote:Nouk
quote:gelukkig werk ik daar niet danOp dinsdag 26 oktober 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan dus niet meer als je bij een bank werkt. Zo openbaar dingen accepteren.
quote:erg flauw
quote:Oh, doe ik hier toch iets verkeerd.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan dus niet meer als je bij een bank werkt. Zo openbaar dingen accepteren.
quote:sja. Piemel voor je!
quote:laat maar, niet geinteresseerdOp dinsdag 26 oktober 2010 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
is niet spannend he? maarja.. zo ben ik nou eenmaal.. open en eerlijk
quote:teveel werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |