quote:Jij echt een heineken drinker?
quote:Ik houd het liever zelf meer voor het weekend.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ik wel vaker opwoensdagdinsdagmiddag
quote:Uiteraard de waarde optellen en delen heOp dinsdag 26 oktober 2010 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar de bank in 2en zagen is ook geen optie he![]()
Ach komt wel goed. Eerste zorg is een woning
quote:hier worden hertogjes veel getaptOp dinsdag 26 oktober 2010 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee die krijg je alleen uit een flesje dus das het uberso niet
quote:Wafordah?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:50 schreef missbehavin het volgende:
Godver, moet ik straks alsnog naar mijn werk.
quote:?
quote:Nee dat weet ik heel zeker. Behalve als er bij 1 kroeg water bij wordt gegoten en bij de andere niet. Ja dan wel
quote:maar die vond ze niet lekker
quote:Ja er is altijd wel iets wat 'absoluut niet kan blijven liggen'
quote:Nah vind het niet zo erg om opnieuw te beginnen.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard de waarde optellen en delen he
quote:
quote:sja. Vergis je niet dat het makkelijk is om wat spulletjes te hebben. Wordt duur andersOp dinsdag 26 oktober 2010 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah vind het niet zo erg om opnieuw te beginnen.
Komt wel goed
quote:Mjah ik weet het.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja. Vergis je niet dat het makkelijk is om wat spulletjes te hebben. Wordt duur anders
quote:als ik de keuze heb drink ik heineken... als ze iets anders tappen drink ik iets andersOp dinsdag 26 oktober 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij echt een heineken drinker?
quote:Nevermind
quote:Bij de Satis tappen ze heineken[..]
Nee dat weet ik heel zeker. Behalve als er bij 1 kroeg water bij wordt gegoten en bij de andere niet. Ja dan wel
quote:dat heb ik met wijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:55 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind bier prima te drinken, ik drink het alleen niet.
quote:hoelang verwacht je te moeten wachten?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik weet het.
Maar sowieso heb ik niet binnen een maand een woning, langzaamaan maar beginnen met dingen kopen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |