quote:JubOp dinsdag 26 oktober 2010 13:39 schreef dawg het volgende:
[..]
is er toch nog iets goeds aan senseo.
quote:GrolschOp dinsdag 26 oktober 2010 13:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
.
En welk pils mag geen pils genoemd worden?
quote:Eng heOp dinsdag 26 oktober 2010 13:39 schreef Kluts het volgende:
Teamspelers? Dat impliceert dat ik aan sport doe.
quote:OranjeboomOp dinsdag 26 oktober 2010 13:39 schreef Ezechielk het volgende:
En welk pils mag geen pils genoemd worden?
quote:Jij gaat door voor de citruspers.
quote:Ja, maar ze kunnen je er ook uittiefen voor 3 maanden en weer opnieuw beginnen.
quote:Of aan gangbangsOp dinsdag 26 oktober 2010 13:39 schreef Kluts het volgende:
Teamspelers? Dat impliceert dat ik aan sport doe.
quote:Doodeng!
quote:Dat vind mijn moeder het lekkerste bier.
quote:Voor zo'n werkgever zou ik niet eens willen werkenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ze kunnen je er ook uittiefen voor 3 maanden en weer opnieuw beginnen.
quote:Ik ook niet, maar het is een truucje om onder die contracten uit te komen voor werkgevers.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor zo'n werkgever zou ik niet eens willen werken
quote:Geen wasmachine?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de citruspers.
quote:Is dat een probleem?
quote:Fokkers zijn het vaak niet eens, maar wat Oranjeboom betreft is men toch wel vrij unaniem.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:41 schreef Kluts het volgende:
Dat vind mijn moeder het lekkerste bier.
Maar hoe dan ook: Bier.
quote:Het ministerie kan je ook gewoon een uitzondering geven. Zo mag de grootste werkgever van Nederland 7 tijdelijke contracten geven voordat het vast moet worden. Dit alles met wettelijke toestemming.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ze kunnen je er ook uittiefen voor 3 maanden en weer opnieuw beginnen.
quote:Er zit niets van jezelf bij?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen wasmachine?
Boh ik moet echt nu al gaan uitkijken naar uitzet enz
quote:+ Amstel
quote:Langs de garage is sowieso geen optie tenzij je voor een klus komt...Op dinsdag 26 oktober 2010 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ook dat. En langs de garage is geen optie want dan staan er 4 gasten mn auto keihard uit te lachen
quote:Mijn moeder is ook een geval apart. Net als ik.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Fokkers zijn het vaak niet eens, maar wat Oranjeboom betreft is men toch wel vrij unaniem.
quote:Nope
quote:En uitdeuken kan je nietOp dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Langs de garage is sowieso geen optie tenzij je voor een klus komt...(heeft niks met jou te maken verder)
quote:Je moeder is een fokker?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook een geval apart. Net als ik.
quote:Gezamelijk is dus voor de helft van jouOp dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope![]()
Alles van hem of gezamenlijk gekocht
quote:Belastingdienst? Toen ik daar werkte had ik collega's die daar al 7 jaar tijdelijk werkten.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het ministerie kan je ook gewoon een uitzondering geven. Zo mag de grootste werkgever van Nederland 7 tijdelijke contracten geven voordat het vast moet worden. Dit alles met wettelijke toestemming.
quote:heineken is goed genoeg
quote:Dan krijg je ipv een huwelijkscadeau (jajajaja foute woordkeuze ik weet het) een uitzetcadeauOp dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope![]()
quote:Ik wel al een tosti ijzerOp dinsdag 26 oktober 2010 13:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan krijg je ipv een huwelijkscadeau (jajajaja foute woordkeuze ik weet het) een uitzetcadeau
quote:Moederfokker. Nee, gelukkig niet!
quote:Dat is niet de grootste werkgever maar er zullen meer bedrijven zijn met dat soort deals.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Belastingdienst? Toen ik daar werkte had ik collega's die daar al 7 jaar tijdelijk werkten.
quote:Ik vind maar 1 soort bier lekker, maar ik weet niet meer welke het wasOp dinsdag 26 oktober 2010 13:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heineken is goed genoegheb nog anderhalve krat staan
quote:wat van jullie samen is kan je toch verdelen?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope![]()
quote:Nah. Nog niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen wasmachine?
Boh ik moet echt nu al gaan uitkijken naar uitzet enz
quote:Lijkt mij best grappig. M'n moeder op fok
quote:hertog jan?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind maar 1 soort bier lekker, maar ik weet niet meer welke het wasHij wordt in een kroeg bij mij in de stad getapt, ik ga eens vragen welke het is
quote:En niet zomaar eenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel al een tosti ijzer![]()
Dat was wel een huwelijkscadeau
quote:Ik gok op Chouffe,
quote:in purmerend? heineken danOp dinsdag 26 oktober 2010 13:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind maar 1 soort bier lekker, maar ik weet niet meer welke het wasHij wordt in een kroeg bij mij in de stad getapt, ik ga eens vragen welke het is
quote:Doe ik wel vaker opOp dinsdag 26 oktober 2010 13:47 schreef Solique het volgende:
En zo is iedereen weer aan de biertour opeens.
quote:Ja maar de bank in 2en zagen is ook geen optie heOp dinsdag 26 oktober 2010 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat van jullie samen is kan je toch verdelen?
quote:Deze layout verdwijnt binnenkort. De nieuwe layout is reeds beschikbaar en kan op de optiespagina worden geselecteerd door voor 'New Decade' te kiezen.
In het Feedback forum lopen meerdere relevante topics over de nieuwe layout.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ik wel vaker opwoensdagdinsdagmiddag
quote:Bazending is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |