quote:Wafordah?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:50 schreef missbehavin het volgende:
Godver, moet ik straks alsnog naar mijn werk.
quote:?
quote:Nee dat weet ik heel zeker. Behalve als er bij 1 kroeg water bij wordt gegoten en bij de andere niet. Ja dan wel
quote:maar die vond ze niet lekker
quote:Ja er is altijd wel iets wat 'absoluut niet kan blijven liggen'
quote:Nah vind het niet zo erg om opnieuw te beginnen.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard de waarde optellen en delen he
quote:
quote:sja. Vergis je niet dat het makkelijk is om wat spulletjes te hebben. Wordt duur andersOp dinsdag 26 oktober 2010 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah vind het niet zo erg om opnieuw te beginnen.
Komt wel goed
quote:Mjah ik weet het.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja. Vergis je niet dat het makkelijk is om wat spulletjes te hebben. Wordt duur anders
quote:als ik de keuze heb drink ik heineken... als ze iets anders tappen drink ik iets andersOp dinsdag 26 oktober 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij echt een heineken drinker?
quote:Nevermind
quote:Bij de Satis tappen ze heineken[..]
Nee dat weet ik heel zeker. Behalve als er bij 1 kroeg water bij wordt gegoten en bij de andere niet. Ja dan wel
quote:dat heb ik met wijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:55 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind bier prima te drinken, ik drink het alleen niet.
quote:hoelang verwacht je te moeten wachten?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik weet het.
Maar sowieso heb ik niet binnen een maand een woning, langzaamaan maar beginnen met dingen kopen ook
quote:overrated? er is maar 1 bier overrated en dat is Hertog Jan...
quote:totdat oranjeboomOp dinsdag 26 oktober 2010 13:57 schreef Godtje het volgende:
Het maakt mij echt geen hol uit wat voor bier ze schenken.
quote:ik vind heineken anders ook niet echt smaken. liever grolsch dan, maar mijn favo bier blijft natuurlijk bavariaOp dinsdag 26 oktober 2010 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
overrated? er is maar 1 bier overrated en dat is Hertog Jan...
Heineken is gewoon bekender, maar overrated?
quote:Uhu. En dan ga je ermee aan de gang en blijk je nog van alles te moeten krijgen van iemand die papa-dag heeft. Ofzo.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja er is altijd wel iets wat 'absoluut niet kan blijven liggen'
quote:Geen idee.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:57 schreef dawg het volgende:
[..]
hoelang verwacht je te moeten wachten?
quote:Wat voor bier is het? Rosebier? Ik wil wetenwat de deal is.
quote:Dan vind ik heineken dus wel te zuipen mijn excuses.[..]
Bij de Satis tappen ze heinekenEn water erbij is Aad.
quote:Amaretto!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:57 schreef missbehavin het volgende:
Vodka!
gewoon, om even die bierterreur wat in te dammen
quote:bavariaOp dinsdag 26 oktober 2010 13:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind heineken anders ook niet echt smaken. liever grolsch dan, maar mijn favo bier blijft natuurlijk bavaria![]()
quote:Rode wodka met RedbullOp dinsdag 26 oktober 2010 13:57 schreef missbehavin het volgende:
Vodka!
gewoon, om even die bierterreur wat in te dammen
quote:Ja ik vrees ook dat ik er wel weer tot laat zal zittenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Uhu. En dan ga je ermee aan de gang en blijk je nog van alles te moeten krijgen van iemand die papa-dag heeft. Ofzo.
quote:Het enige wat ik heb met wijn is dat het veel te hard aan komt
quote:Da's zo'n spookknopje rechtsOp dinsdag 26 oktober 2010 14:00 schreef Techno het volgende:
Waar de fok is het quoteknopje gebleven?
quote:Dan is Danny bezig met de layout en is het knopje even foetsieOp dinsdag 26 oktober 2010 14:00 schreef Techno het volgende:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet uit.
Ik drink toch geen bier.
quote:Het leven van een tikteef gaat niet over rozen.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik vrees ook dat ik er wel weer tot laat zal zitten
quote:vergevenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:59 schreef Flippiee het volgende:
Dan vind ik heineken dus wel te zuipen mijn excuses.
quote:Dat heeft niks met vodka te maken. Of in elk geval net zoveel als smirnoff ijs met vodka te maken heeft.
quote:Sowieso moet die Pushkin vodka verboden worden. ALLE varianten.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat heeft niks met vodka te maken. Of in elk geval net zoveel als smirnoff ijs met vodka te maken heeft.
quote:Kan ik het nog wel lekker vindenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat heeft niks met vodka te maken. Of in elk geval net zoveel als smirnoff ijs met vodka te maken heeft.
quote:Quoten is zoooo 2009.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:00 schreef Techno het volgende:
quote:Pushkin vodka is sowieso niet te zuipen. Roter/Erisstoff is beterOp dinsdag 26 oktober 2010 14:02 schreef Kluts het volgende:
Sowieso moet die Pushkin vodka verboden worden. ALLE varianten.
quote:Chocomel met MalibuOp dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef WeirdlyWired het volgende:
Chocomel. Sorry, ik lust geen bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |