De longarts die ik ken, is tot zo ver ik weet zeer gerespecteerd binnen het ziekenhuis waar hij werkt, en ik ben dan wel benieuwd wie hem precies een reprimande zou moeten geven als hij een patient met longkanker wel/niet chemo-therapie voor schrijft?quote:Op maandag 8 november 2010 18:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Helaas is het het geval als je als arts daadwerkelijk een oplossing biedt reprimande waardig is binnen de branche.
Het is redelijk stupide te noemen dat een arts zelf chemo gaat toepassen.
En ja, ik denk dat sommige artsen geen kant uit kunnen als ze wel weten wat ze 'echt' bewerkstelligen. Openlijk kritiek uiten over je eigen vak is not done in BigPhara wereld.
Kan, we hebben het dan alleen over fysieke onderdelen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:36 schreef ATuin-hek het volgende:
Dan duik je toch gewoon regelmatig een MRI in*Zap* gaan de chips. Lijkt me ook gelijk een flinke belemmering voor geimplanteerde RFID chips.
Nee... Je snapt mijn punt niet. Een MRI werkt met sterke en snel wisselende magneetvelden. De fijngevoelige electronica waar jij het over had die overleeft dat niet. Hoppa, alle chips kapot.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:52 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Kan, we hebben het dan alleen over fysieke onderdelen.
maar de diagnose bij bio-implants wordt dan vaak: "tumor" of "wild weefsel"; i.p.v. een implant.
Eruit met die zooi, en onderzoeken die hap.....
....maar dan heb je nog de psychologisch ingebracht zelfmoordcommando en dergelijke. Die zijn weer niet uit te wissen met magneten. Daarbij krijg je zo weer nieuwe chips in je lichaam door onnatuurlijke seks, electrosmog, je TFT-scherm, genetisch gemanipuleerd voedsel, stoffen die bij kleine concentraties al een sterke toxische waarde hebben en meer van die dingen!quote:Op zondag 14 november 2010 01:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee... Je snapt mijn punt niet. Een MRI werkt met sterke en snel wisselende magneetvelden. De fijngevoelige electronica waar jij het over had die overleeft dat niet. Hoppa, alle chips kapot.
Ik vraag me trouwens af hoe snel je van onnatuurlijke seks chips zou kunnen oplopen!quote:Op zondag 14 november 2010 01:10 schreef ATuin-hek het volgende:
Vandaar ook het woord 'regelmatig'Heb er het afgelopen jaar al meerdere keren in gelegen.
Mjah, en waar de grens van natuurlijk naar onnatuurlijk ligt. Is een condoom al onnatuurlijk? Het lijkt me iig duidelijk dat wat bankfurt beweert volledig indruist tegen wat wetenschap en common sense ons verteld.quote:Op zondag 14 november 2010 01:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af hoe snel je van onnatuurlijke seks chips zou kunnen oplopen!
En hoe vaak je per jaar onder de MRI moet om van de chips af te komen die je van willekeurige toxische stoffen krijgt.
En met je TFT monitor naar Fok kijken, binnen hoeveel uur zou daarmee een chip zich in je hebben geassimileerd?
Okee okee, ik zal deze cynische toon wel ff laten varen, maar zijn er harde cijfers en wetenschappelijke verklaringen over het materialiseren van deze chips in je hersenen en in je jongeheer enzo?
Precies. Net zoals met die toxische stoffen: ALLES is giftig in het leven, als je er maar genoeg van binnen krijgt. Dat houdt dus in dat je zelfs van biologisch verbouwde groenten e.d. chips zou kunnen krijgen: vitamine A is bijvoorbeeld een behoorlijke killer, als je daar een overdosis van binnenkrijgt. De lever van elke ijsbeer zou dan 1 grote geavanceerde mindcontrol-chipfabriek moeten zijn.quote:Op zondag 14 november 2010 01:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mjah, en waar de grens van natuurlijk naar onnatuurlijk ligt. Is een condoom al onnatuurlijk? Het lijkt me iig duidelijk dat wat bankfurt beweert volledig indruist tegen wat wetenschap en common sense ons verteld.
Yupyup, ik weet dat die onderzoeken bezig zijn.quote:Op zondag 14 november 2010 08:04 schreef Bastard het volgende:
Ik zag laatst een docu over nano technieken in de gezondheidszorg, daar zitten toch wel bijzondere ontwikkelingen in. Zo zijn ze bezig om bijvoorbeeld een medicijn te maken dat op celniveau de kanker aan kan pakken, niet de organen of gezond vlees er omheen.
Het is dmv intelligentie invloed uitoefenen op celniveau, de mogelijkheden zijn eindeloos. Als goed ontwikkelt, zou je een systeem kunnen maken wat er voor zorgt dat je eeuwig jong en gezond blijft, dood alleen door ongevallen.
Daar heb ik ook wel eens over gelezen ja. Meer een kunstmatig (klein) eiwit dan een echte nanobot, IIRC.quote:Op zondag 14 november 2010 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup, ik weet dat die onderzoeken bezig zijn.
Die nanobots werken volgens mij min of meer als een soort enzymen; als ze in aanraking met een bepaalde stof komen, veranderen ze van vorm zodat ze met die vormsverandering weer iets teweeg kunnen brengen.
leuk zulke onderzoeken maar er wordt dus nog steeds NIETS gedaan aan voorkomen van. Het is en blijft symptoom bestrijding. Het biedt dus wederom geen oplossingen.quote:Op zondag 14 november 2010 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup, ik weet dat die onderzoeken bezig zijn.
Die nanobots werken volgens mij min of meer als een soort enzymen; als ze in aanraking met een bepaalde stof komen, veranderen ze van vorm zodat ze met die vormsverandering weer iets teweeg kunnen brengen.
Gaan de leugens weer...quote:Op zondag 14 november 2010 12:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
leuk zulke onderzoeken maar er wordt dus nog steeds NIETS gedaan aan voorkomen van. Het is en blijft symptoom bestrijding. Het biedt dus wederom geen oplossingen.
Ik heb het over implants; In het geval van fysieke implants is het mogelijk dat deze micro-electronica/chips en metalen of halfgeleiders bevatten, maar dat is niet noodzakelijk.quote:Op zondag 14 november 2010 01:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee... Je snapt mijn punt niet. Een MRI werkt met sterke en snel wisselende magneetvelden. De fijngevoelige electronica waar jij het over had die overleeft dat niet. Hoppa, alle chips kapot.
Idd Lambiekje,quote:Op zondag 14 november 2010 12:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
leuk zulke onderzoeken maar er wordt dus nog steeds NIETS gedaan aan voorkomen van. Het is en blijft symptoom bestrijding. Het biedt dus wederom geen oplossingen.
Ah kijkquote:Op zondag 14 november 2010 12:34 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik heb het over implants; In het geval van fysieke implants is het mogelijk dat deze micro-electronica/chips en metalen of halfgeleiders bevatten, maar dat is niet noodzakelijk.
Mochten ze wel micro-electronica bevatten, dan is het mogelijk de implants zo te bouwen dat ze tot op zekere hoogte beschermd zijn tegen sterk wisselende EM-velden van buiten.
Een MRI scan is niet ongevaarlijk, het is zelfs een vorm van programming, met name bij een MRI scan van het hoofd.
http://wetenschap.infonu.(...)gevaren-van-mri.html
Dan hebben we het nog niet over de niet-fysieke implants; deze zijn niet direct zichtbaar op een scan (MRI of anders), maar wel indirect; maar daar kijkt men vaak gewoon overheen, men ziet het als ruis of "standaardvelden", etc.
Wat is dat spectrum precies?quote:Op zondag 14 november 2010 12:41 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Idd Lambiekje,
Het is zelfs andersom; bio-technologie en medische technologie die nu openbaar wordt is meestal al 50 tot 100 jaar in het geheim operationeel.
D.w.z. het is mogelijk dat vormen van kanker met deze geheime technologie eerst is ontwikkeld.
Men kan zich bijvoorbeeld afvragen waarom mobieltjes juist een voor de mens gevaarlijk frequentie spectrum en signalen-protocol benutten. Daarnaast is de klok frequentie van veel PC's precies zodanig ontworpen dat ze de beste resonantie kunnen bereiken met de frequenties van de diverse menselijke energie-lichamen. Idem voor het elektricicteitsnet.
Nee hoor, allemaal toeval.![]()
Ik heb er dan ook geen enkel bezwaar tegen, dat je jezelf geregeld een MRI scan laat ondergaan.quote:Op zondag 14 november 2010 12:48 schreef ATuin-hek het volgende:
Oh, en wat staat er een berg onzin in die 'de gevaren van MRI' link
Dus je wenst me een hele berg narigheid toe? Fijn is dat.quote:Op zondag 14 november 2010 13:09 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook geen enkel bezwaar tegen, dat je jezelf geregeld een MRI scan laat ondergaan.
Hoe meer hoe beter.
Mja lekker dubbel: jij weet dat het geen kwaad kan, dus vanuit jouw oogpunt wenst hij jou niks ergs toe, maar gezien de discussie en zijn eigen overtuiging is dit wel een extreme kutopmerking ja.quote:Op zondag 14 november 2010 13:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus je wenst me een hele berg narigheid toe? Fijn is dat.
De meeste van die scans heb ik samen met een expert ontworpen. Dus vertel, welk gedeelte van de pulse sequentie maakt dat het programmerend werkt?
Welke magnetische veldsterktes pas je toe met welk vermogen ? .Welke frequenties ?quote:Op zondag 14 november 2010 13:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus je wenst me een hele berg narigheid toe? Fijn is dat.
De meeste van die scans heb ik samen met een expert ontworpen. Dus vertel, welk gedeelte van de pulse sequentie maakt dat het programmerend werkt?
Zijn vraag aan jou was wat er volgens jou schadelijk is, aangezien jij roept dat dat zo is, dus ik denk eerder dat de bal bij jou ligt. Kun je antwoord op zijn vragen geven? Een wedervraag is geen antwoord. Dat lijkt meer op de boel proberen te ontwijken.quote:Op zondag 14 november 2010 13:15 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Welke magnetische veldsterktes pas je toe met welk vermogen ? .Welke frequenties ?
Heb je een tabel van de pulse sequenties en pulse protocollen, die je gebruikt ? plaats hem maar hier.
Waarom kan je me dat niet direct vertellen? Ik scan op een 3T Siemens TrioTim, met een 5 echo multi-echo EPI protocol. 64x64 datagrid, 39 slices, TR=2000ms, echo tijden 6.9, 16.2, 25, 35 en 44 ms, GRAPPA 3, 6/8 PF, bandwith van 2520 hz/px, 3.5 mm isotrope resolutie. Verder nog wat nodig?quote:Op zondag 14 november 2010 13:15 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Welke magnetische veldsterktes pas je toe met welk vermogen ? .Welke frequenties ?
Heb je een tabel van de pulse sequenties en pulse protocollen, die je gebruikt ? plaats hem maar hier.
quote:Op zondag 14 november 2010 13:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom kan je me dat niet direct vertellen? Ik scan op een 3T Siemens TrioTim, met een 5 echo multi-echo EPI protocol. 64x64 datagrid, 39 slices, TR=2000ms, echo tijden 6.9, 16.2, 25, 35 en 44 ms, GRAPPA 3, 6/8 PF, bandwith van 2520 hz/px, 3.5 mm isotrope resolutie. Verder nog wat nodig?
Zoals ik al schreef, ik ben er redelijk in thuisquote:
Laat de farbrieksspecificaties maar eens zien; heb je een link ?quote:Op zondag 14 november 2010 13:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom kan je me dat niet direct vertellen? Ik scan op een 3T Siemens TrioTim, met een 5 echo multi-echo EPI protocol. 64x64 datagrid, 39 slices, TR=2000ms, echo tijden 6.9, 16.2, 25, 35 en 44 ms, GRAPPA 3, 6/8 PF, bandwith van 2520 hz/px, 3.5 mm isotrope resolutie. Verder nog wat nodig?
Edit: Oh en de SAR blifjt uiteraard ruim binnen de grensen. Zit voor de meeste mensen op iets van 13% van wat op het laagste nivo toe is gestaan. De gradienten staan niet in super fast mode, zodat er geen zenuwstimulatie ontstaat.
http://www.medical.siemen(...)_storeId~e_10001.htmquote:Op zondag 14 november 2010 13:50 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Laat de farbrieksspecificaties maar eens zien; heb je een link ?
Het wordt zeer interessant nu je Siemens noemt.
Ja want wat ie hier neerplempt zuigt íe even uit z'n duim?quote:Op zondag 14 november 2010 13:50 schreef Bankfurt het volgende:
Laat de farbrieksspecificaties maar eens zien; heb je een link ?
thanks, hier ga ik even voor zitten.quote:Op zondag 14 november 2010 13:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
http://www.medical.siemen(...)_storeId~e_10001.htm
3 seconde google werk.
quote:Op zondag 14 november 2010 14:01 schreef Bankfurt het volgende:
Siemens; ..... dat belooft niet veel goeds met zo'n Nazi-verleden, zeker niet m.b.t. programming.
Ik wist t Tuinhek...je bent van de NIlluminati en met je Siemens machine en je debunking probeer je ons hier te herprogrammeren!quote:Op zondag 14 november 2010 14:01 schreef Bankfurt het volgende:
Siemens; ..... dat belooft niet veel goeds met zo'n Nazi-verleden, zeker niet m.b.t. programming.
Oh, dus je weet het al maar je moet wel uitzoeken hoe het nou zit? Riiiightquote:Op zondag 14 november 2010 14:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
thanks, hier ga ik even voor zitten.
Achjaquote:Op zondag 14 november 2010 14:28 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik wist t Tuinhek...je bent van de NIlluminati en met je Siemens machine en je debunking probeer je ons hier te herprogrammeren!
Als ik snel door de product specificaties doorloop zie ik dat ze een UHF versie promoten, d.w.z. ze gebruiken UHF golven; in specificaties op google uit 1996 kwam ik EM-frequenties tegen van 75Mhz tot 500 Mhz. Ik zou er niet graag onder liggen. VHF en UHF worden gebruikt voor psychotronic mind-control door de ether.quote:Op zondag 14 november 2010 13:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
http://www.medical.siemen(...)_storeId~e_10001.htm
3 seconde google werk.
Hoewel volkomen off topic hier, interessant! Ik ben er zelf redelijk van overtuigd dat een hoop denk&gedachtenwerk buiten het brein gebeurt en je e.e.a. meer als een grote antenne kan zien dan als verwerkend orgaan, maar goed dat druist helemaal in tegen de hersenonderzoeken van nu waarin juist alles terug gebracht wordt tot electrochemisch nivoquote:Op zondag 14 november 2010 14:44 schreef ATuin-hek het volgende:
AchjaIk ben vooral geinteresseerd in het brein in rust. Dan is er nml nog heel veel activiteit aanwezig, en aan de hand daarvan probeer ik functionele kaarten te maken van het brein, en iets te zeggen over de connectiviteit tussen die gebieden.
Grappig die 2 frequentiebanden worden door ons geluidstechnici nou juist gebruikt voor wireless apparatuur, zouden we we de PTB dan niet heel erg dwarszitten??quote:Op zondag 14 november 2010 14:47 schreef Bankfurt het volgende:
VHF en UHF worden gebruikt voor psychotronic mind-control door de ether.
Er is wel een scherpe controle op het zendgebruik en zendvermogen; en veel frequenties zijn verdeeld onder partijen en toepassingen. Van belang zijn niet alleen de frequenties, maar ook de gebruikte signaalvormen en modulaties bij die frequenties.quote:Op zondag 14 november 2010 14:48 schreef YuckFou het volgende:
Grappig die 2 frequentiebanden worden door ons geluidstechnici nou juist gebruikt voor wireless apparatuur, zouden we we de PTB dan niet heel erg dwarszitten??
Dit is nou wel heel ON topic.quote:Op zondag 14 november 2010 14:48 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Hoewel volkomen off topic hier, interessant! Ik ben er zelf redelijk van overtuigd dat een hoop denk&gedachtenwerk buiten het brein gebeurt en je e.e.a. meer als een grote antenne kan zien dan als verwerkend orgaan, maar goed dat druist helemaal in tegen de hersenonderzoeken van nu waarin juist alles terug gebracht wordt tot electrochemisch nivo
[..]
Heb je uberhaupt enig idee hoe een MRI werkt? Uit dit verhaal blijkt nml van niet...quote:Op zondag 14 november 2010 14:47 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Als ik snel door de product specificaties doorloop zie ik dat ze een UHF versie promoten, d.w.z. ze gebruiken UHF golven; in specificaties op google uit 1996 kwam ik EM-frequenties tegen van 75Mhz tot 500 Mhz. Ik zou er niet graag onder liggen. VHF en UHF worden gebruikt voor psychotronic mind-control door de ether.
http://www.whale.to/b/rifat.html
En dit zijn alleen de specificaties die gepubliceerd zijn.
Je zou met een frequentiescanner en voltmeter langs en in dat apparaat moeten gaan om te zien wat er daadwerkelijk wordt uitgezonden en met welk vermogen als de schakelaar aan of uit staat.
Het verbaast me dat er zo'n slechte voorlichting is bij die handleidingen en brochures. Voornamelijk marketing.
Jij ontwijkt de kwestie waar ik voor jou juist mee bezig was met die Siemens Magnetom.quote:Op zondag 14 november 2010 15:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt enig idee hoe een MRI werkt? Uit dit verhaal blijkt nml van niet...
En ik heb het over de zeer basale werking van zo'n ding. Dat lijk je nml niet te snappen. Beetje alsof jij uitlegt hoe je met een race auto zo hard mogelijk over een baan gaat, maar je niet weet hoe een stuur werkt.quote:Op zondag 14 november 2010 15:15 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Jij ontwijkt de kwestie waar ik voor jou juist mee bezig was met die Siemens Magnetom.
Het gaat om mind-control en programming; precies waar jij constant om vroeg.
Nu heb je net een voorlopig antwoord van mij ontvangen en kom je meteen met zo'n dooddoener, omdat je zo graag wilt laten zien wat jij allemaal niet weet en wel niet kunt doen met een MRI scan.
Ja, met de MRI scanner kun je allerlei zaken opsporen; maar ik had het dus op jouw verzoek over een ander gebruik van de "MRI-scanner". d.w.z. de MRI-mind-programmer.
Rustig maar meneer A-Tuinhek, jouw zwaarbevochten diploma's scheur ik echt niet door de midden.
Ja, nou en;quote:Op zondag 14 november 2010 16:02 schreef WSquater het volgende:
Ben ik de enige die jullie misschien een beetje gek vindt. Ik bedoel, kom op: als ik jullie moet geloven hebben ze totale controle over ons maar ze hebben. Niet het 'internet' voorkomen waardoor we dit nu kunnen bediscussiëren?
Om die vergelijking met die raceauto erbij te halen, ben ik bijv. niet geinteresseerd in het stuur, maar wel bijvoorbeeld in het draaien van de wielen en met welke rotatiesnelheid.quote:Op zondag 14 november 2010 15:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En ik heb het over de zeer basale werking van zo'n ding. Dat lijk je nml niet te snappen. Beetje alsof jij uitlegt hoe je met een race auto zo hard mogelijk over een baan gaat, maar je niet weet hoe een stuur werkt.
Simpel voorbeeld waar het in de basis al mis gaat. Je haalt hier wisselende magneetvelden en EM golven door de war. De frequentie van de RF puls (die dus het magneetveld laat wisselen met een specifieke frequentie) ligt bij 3T proton MR rond de 128 MHz.quote:Op zondag 14 november 2010 16:57 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Om die vergelijking met die raceauto erbij te halen, ben ik bijv. niet geinteresseerd in het stuur, maar wel bijvoorbeeld in het draaien van de wielen en met welke rotatiesnelheid.
Nou leg maar uit w.b.t. de basale werking van dat ding, wat ik dan niet snap volgens jou.
Er worden met dat ding magnetische velden met een bepaalde trillingsfrequentie opgewekt, op vele manieren en met verschillende configuraties..
Nou is de kwestie voor mind-programming in hoeverre en op welke spectrum deze EM-golven VHF/UHF zijn en met welk vermogen; en of er nog meer soorten EM-golven worden geproduceerd, bijv. HF en ELF.
Dat schreef ik toch ? 128 MHZ is VHF/UHF.quote:Op zondag 14 november 2010 17:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Simpel voorbeeld waar het in de basis al mis gaat. Je haalt hier wisselende magneetvelden en EM golven door de war. De frequentie van de RF puls (die dus het magneetveld laat wisselen met een specifieke frequentie) ligt bij 3T proton MR rond de 128 MHz.
Je schreef ook ELF. Dat vergeet je natuurlijk voor het gemak even?quote:Op zondag 14 november 2010 17:22 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat schreef ik toch ? 128 MHZ is VHF/UHF.
Wisselende magneetvelden veroorzaken EM-golven.
En weer een hiaat in je kennisquote:Op zondag 14 november 2010 17:22 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat schreef ik toch ? 128 MHZ is VHF/UHF.
Wisselende magneetvelden veroorzaken EM-golven.
Maar dan nog, ook al zouden er geen frequenties van VHF/UHF worden veroorzaakt door die wisselende magneetvelden, dan nog kan het apparaat VHF/UHF frequenties uitzenden bijvoorbeeld bij de verwerking en weergave van de elekronische gegevens; dit soort apparaten vertrouw ik bij voorbaat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |