Neuh, broer op de achtergrond oogt jonger. Net zo baldie.quote:Op maandag 1 november 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
Hij ziet er dus wel wat ouder uit, zal door die kale kop komen
Geen idee dan waar het door komt.quote:Op maandag 1 november 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, broer op de achtergrond oogt jonger. Net zo baldie.
Zat z'n leeftijd te zoeken maar kan het niet zo snel vinden.quote:
Hieroquote:Op maandag 1 november 2010 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zat z'n leeftijd te zoeken maar kan het niet zo snel vinden.
Als hij jonger dan 35 is dan heeft hij echt een oud gezicht, maar volgens mij is hij gewoon al rond de 35.
Over 2 maanden 30, nou hij ziet er echt niet als bijna 30 uit, no wayquote:
Ik zocht op Sandersquote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Hiero
Tweede hit als je zoekt op "leeftijd dean saunders"
Nee gewoon type gezichtquote:Op maandag 1 november 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar hij heeft zeker een oude kop, zeker veel drank en zo
quote:Op maandag 1 november 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het niveau van dit seizoen wel het allerbeste in jaaaaren.
En zeker vergeleken met XFA UK ligt hier de lat een stuk hoger.
Ik ben aangenaam verrast
Hier gaat ook om 6:00u de wekkerquote:Op maandag 1 november 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik moet zo ook maar eens aftaaien, op maandag is toch maar niets als je de volgende dag weer vroeg op moet
vast welquote:Op maandag 1 november 2010 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben ook verrast, door jouw opmerking
Ik zie jou vaak rond zessen posten als ik alleen ff 2 tellen in haast kom kiekenquote:
Shit, betraptquote:Op maandag 1 november 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie jou vaak rond zessen posten als ik alleen ff 2 tellen in haast kom kieken
Laatste 8 ongeveer zijn ook wel aardigquote:Op maandag 1 november 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vast wel
Maar ik meen het wel.
Er zitten een paar astmapatienten tussen en een paar gevallen zonder ritmegevoel, maar er zitten echt een paar hele goede tussen
Maar bij XFA-UK zitten ook een paar goedequote:Op maandag 1 november 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vast wel
Maar ik meen het wel.
Er zitten een paar astmapatienten tussen en een paar gevallen zonder ritmegevoel, maar er zitten echt een paar hele goede tussen
Ik loop met je meequote:Op maandag 1 november 2010 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Tot 23:00 zie ik net, nou ik taai af.
Trusten voor zo/straks allemaalEn hopelijk volgende week LIVE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |