quote:Wat romantisch, jij met Verbodsbord?

quote:Waar denk je zelf aan?Op maandag 25 oktober 2010 19:40 schreef Verbodsbord het volgende:
Uiteindelijk bepaal ik natuurlijk wel zelf wat ik maak, dus het moeten wel goede ideeën zijn.

quote:wat wat watOp maandag 25 oktober 2010 19:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wat romantisch, jij met Verbodsbord?

quote:in dit topic gaat verbodsbord koken

quote:Hmm dat kan ook nog, dan kom ik het wel bij jou op bed brengenOp maandag 25 oktober 2010 19:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Te makkelijk.
Maak een uitgebreid ontbijtje

quote:Welke filmfase.Op maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef Panzermaus het volgende:
Dromenvangertje, gingen wij niet iets koken dan? Dan skippen we die filmfase.

quote:lekker, Dromenvangertje gaat het nog druk krijgen om iedereen te plezieren.

quote:Lees nu de OP nog eens goedOp maandag 25 oktober 2010 19:47 schreef Beach het volgende:
[..]
lekker, Dromenvangertje gaat het nog druk krijgen om iedereen te plezieren.

quote:Op tosti's zit geen kaas, alleen gesmolten kaas.Op maandag 25 oktober 2010 19:47 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jij lust geen tosti's, je lust geen kaas.

quote:Geen zin om naar het vorige topic terug te gaan, maar katten en ik matchen gewoon niet zoOp maandag 25 oktober 2010 19:47 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jij lust geen tosti's, je lust geen kaas.
 .
.

quote:het is Verbodsbord tijd om te kokenOp maandag 25 oktober 2010 19:47 schreef Beach het volgende:
[..]
lekker, Dromenvangertje gaat het nog druk krijgen om iedereen te plezieren.

quote:Is gesmolten kaas nog steeds kaas?Op maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Op tosti's zit geen kaas, alleen gesmolten kaas.

quote:Ik snap er niks van.Op maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoor die aight1, man. Ik wil je. Maar ik heb alle tijd.
 ? Hoe zit dat
 ? Hoe zit dat

quote:In dat geval kan jij dus lekker relaxen, mijn fout.Op maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het is Verbodsbord tijd om te koken

quote:BaasOp maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef RitseB het volgende:
[..]
Is gesmolten kaas nog steeds kaas?

quote:Ik blijf niet altijd ziek, ik ben altijd een week ziek in oktober en daarna de rest van het jaar niet. Lucky you.Op maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap er niks van.
Maar je bent ziek? Hoe zit dat

quote:Overigens kan dit topic mij niet overtuigen dat gesmolten kaas kaas is.Op maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef RitseB het volgende:
[..]
Is gesmolten kaas nog steeds kaas?

quote:Je bent net een vervelende christenen.Op maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Overigens kan dit topic mij niet overtuigen dat gesmolten kaas kaas is.

quote:Gesmolten kaasOp maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Overigens kan dit topic mij niet overtuigen dat gesmolten kaas kaas is.

quote:Waarom ga je haar playen danOp maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik blijf niet altijd ziek, ik ben altijd een week ziek in oktober en daarna de rest van het jaar niet. Lucky you.
 ?
?

quote:Zekers.Op maandag 25 oktober 2010 19:50 schreef Beach het volgende:
[..]
In dat geval kan jij dus lekker relaxen, mijn fout.

quote:Zegt de Jehova-getuige.Op maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je bent net een vervelende christenen.

quote:Ja want een videospeler en een voetbalspeler zijn ook hetzelfde.Op maandag 25 oktober 2010 19:52 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Gesmolten kaas
De naam zegt het al: kaas dus

quote:Ahh, kan ik de rest van het jaar genieten jaOp maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik blijf niet altijd ziek, ik ben altijd een week ziek in oktober en daarna de rest van het jaar niet. Lucky you.

quote:Die waren vandaag aan de deur, ik heb gevraagd of ze een ander keer terug komen en naar een van mijn huisgenoten moeten vragen.

quote:Wat? Nee. Wat? Nee, nee. En die ondertitel komt trouwens van de Hyvesfoto waar ik mijn UI uit gehaald heb.

quote:Nee maar een videospeler en een dvdspeler zijn wel beide spelersOp maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja want een videospeler en een voetbalspeler zijn ook hetzelfde.

quote:een speler is een speler.Op maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja want een videospeler en een voetbalspeler zijn ook hetzelfde.

quote:Ik zou me maar vast ziek melden voor overmorgen.Op maandag 25 oktober 2010 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zekers.
Ik ben benieuwd wat hij ervan maakt morgen

quote:Heb je ze een boks gegeven?Op maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef RitseB het volgende:
[..]
Die waren vandaag aan de deur, ik heb gevraagd of ze een ander keer terug komen en naar een van mijn huisgenoten moeten vragen.

quote:Je played haar subtiel? Dan is het gucci.Op maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat? Nee. Wat? Nee, nee. En die ondertitel komt trouwens van de Hyvesfoto waar ik mijn UI uit gehaald heb.
Dromenvangertje is veel te lief om te playen. Daarom doe ik subtiel.

quote:Tussen hun ogen. Dat zal ze leren. Deurtjebellen doen ze maar wanneer ze weer 9 jaar oud zijn.

quote:Deurtjebellen?Op maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tussen hun ogen. Dat zal ze leren. Deurtjebellen doen ze maar wanneer ze weer 9 jaar oud zijn.

quote:Wat is er overmorgen dan?Op maandag 25 oktober 2010 19:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zou me maar vast ziek melden voor overmorgen.

quote:Wat voor kleur ogen heeft deze meisje mang.Op maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je played haar subtiel? Dan is het gucci.

quote:GrijsOp maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat voor kleur ogen heeft deze meisje mang.
[ afbeelding ]

quote:Blauw, met grijstinten misschien.Op maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
 ?
?

quote:Meer van haar.Op maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

quote:Die naam is wel geniaalOp maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Blauw, met grijstinten misschien.
Waarom heeft die foto zo'n rare bestandsnaam?

quote:Jawel, gesmolten kaas is geen kaas maar wel lekker en kaas is niet lekker ondanks dat iedereen zegt van wel liegen ze allemaalOp maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit topic gaat heul niet meer over eten.

quote:Grijs.Op maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

quote:Omdat ik niet meer precies weet hoe dat meisje heette. Ashley, Romy, Demi, Melissa, zo schijnen ze altijd te heten.Op maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Blauw, met grijstinten misschien.
Waarom heeft die foto zo'n rare bestandsnaam?

quote:Was het maar zo'n feest. Ze zeiden: 'alles rustûg, what up met jou dan?'

quote:Mooie ogen in ieder gevalOp maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

quote:Kaas is gewoon goed te doen, gesmolten helemaalOp maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jawel, gesmolten kaas is geen kaas maar wel lekker en kaas is niet lekker ondanks dat iedereen zegt van wel liegen ze allemaal

quote:Die ene?Op maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die ene in jouw fobo vond ik wel appetijtelijk en ik ben niet eens bi.
 verduidelijk aub
 verduidelijk aub

quote:Wijze woorden, kaas is kaas, in welke vorm dan ook.Op maandag 25 oktober 2010 20:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kaas is gewoon goed te doen, gesmolten helemaal

quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer precies weet hoe dat meisje heette. Ashley, Romy, Demi, Melissa, zo schijnen ze altijd te heten.
 .
. 

quote:Interpunctie; jij mist het.Op maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jawel, gesmolten kaas is geen kaas maar wel lekker en kaas is niet lekker ondanks dat iedereen zegt van wel liegen ze allemaal

quote:Ik ben niet bang voor Romano of Rodney, of wat voor mensen zij achter me aan kan sturen.Op maandag 25 oktober 2010 20:01 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Wel een beetje vies dat je d'r als UI neemt. Als ze er achter komt wordt je gedjoektttt.

quote:Volgens mij is dat ongesteldheidsbloed op haar handen en gezicht.

quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ongesteldheidsbloed op haar handen en gezicht.
 jep, schattig he
 jep, schattig he  

quote:Een voorafje van gebonden tomatensoep.Op maandag 25 oktober 2010 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
MAAR de mainquestion blijft:
Wat gaat verbodsbord morgen maken?

quote:Ik zie geen bonkjes en sliertjes, hoorOp maandag 25 oktober 2010 20:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ongesteldheidsbloed op haar handen en gezicht.
 .
.

quote:Tosties (Tostisch, tosti's, tostici, tosta)Op maandag 25 oktober 2010 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
MAAR de mainquestion blijft:
Wat gaat verbodsbord morgen maken?

quote:Volgens mij zei ik ook hé. Ik heb ik geen verstand van dat soort vrouwelijke dingen.Op maandag 25 oktober 2010 20:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zie geen bonkjes en sliertjes, hoor.

quote:Wat? 'Bonken' nog wel.Op maandag 25 oktober 2010 20:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zie geen bonkjes en sliertjes, hoor.

quote:gr gr terug lsdeksieOp maandag 25 oktober 2010 20:05 schreef Lysdexie het volgende:
leuk topic leuke mensen gezellig zo met eten en vertier
gr gr aan droomvanger en aight1 en pansermeus

quote:Geroosterd brood met een beleg van ham en kaas, welke later verhit word, waardoor de kaas smelt.Op maandag 25 oktober 2010 20:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tosties (Tostisch, tosti's, tostici, tosta)

quote:Jawel. Nu misschien niet, maar over een paar ja. Póh, moet je eens opletten.

quote:Of je kan wentelteefjes makenOp maandag 25 oktober 2010 20:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Geroosterd brood met een beleg van ham en kaas, welke later verhit word, waardoor de kaas smelt.

quote:Heb je wel verstand van andere vrouwelijke dingenOp maandag 25 oktober 2010 20:05 schreef RitseB het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik ook hé. Ik heb ik geen verstand van dat soort vrouwelijke dingen.
 ?
?quote:Zo noemt men dat gewoon, jij pubert
 .
.

quote:Ik betwijfel het.Op maandag 25 oktober 2010 20:06 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jawel. Nu misschien niet, maar over een paar ja. Póh, moet je eens opletten.

quote:Vertel me er alles over. Over bonkjes en sliertjes heb ik nog nooit nagedacht. Puberaal, zeg.Op maandag 25 oktober 2010 20:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je wel verstand van andere vrouwelijke dingen?
[..]
Zo noemt men dat gewoon, jij pubert.

quote:Rodelen, schoenen kopen, de Yes lezen, giebelen, wijn drinken. You name it.Op maandag 25 oktober 2010 20:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je wel verstand van andere vrouwelijke dingen?

quote:gr. aan jerrieOp maandag 25 oktober 2010 20:05 schreef Lysdexie het volgende:
leuk topic leuke mensen gezellig zo met eten en vertier
gr gr aan droomvanger en aight1 en pansermeus

quote:Rodelen, leuk. Lekker van de berg af roetsjen. Is dat vrouwelijk ja?Op maandag 25 oktober 2010 20:08 schreef RitseB het volgende:
[..]
Rodelen, schoenen kopen, de Yes lezen, giebelen, wijn drinken. You name it.

quote:RodelenOp maandag 25 oktober 2010 20:08 schreef RitseB het volgende:
[..]

quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Rodelen, leuk. Lekker van de berg af roetsjen. Is dat vrouwelijk ja?

quote:Rodelen (in het hoogduits/zwitsers: rotteln, rütteln, schütteln) is het op een slede van de berg afglijden. Oorspronkelijk als transportmiddel, wordt het tegenwoordig voornamelijk op kunstmatig aangelegde rodelbanen als sport beoefend. In tegenstelling tot bij skeleton ligt de rodelaar met de voeten naar voren op zijn rug op de slee.Op maandag 25 oktober 2010 20:08 schreef RitseB het volgende:
[..]

quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:08 schreef RitseB het volgende:
[..]
 . Dat is niet wat ik bedoelde maar nice try
. Dat is niet wat ik bedoelde maar nice try  .
.quote:Google het maarOp maandag 25 oktober 2010 20:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vertel me er alles over. Over bonkjes en sliertjes heb ik nog nooit nagedacht. Puberaal, zeg.
 .
.

quote:misschien moeten jullie wat beter kontakt onderhouden danOp maandag 25 oktober 2010 20:10 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
oke maar ik spreek em nooit meer

quote:En dan in mijn eentje hier weg liggen horroreren zeker. Nee, ik heb een volwassen vrouwenschouder nodig waar ik in kan knijpen. En misschien in je wangetjes. Zo kan ik ermee omgaan, man.

quote:Wat dan wel, ik wil ook graag vrouwelijk zijn.Op maandag 25 oktober 2010 20:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Dat is niet wat ik bedoelde maar nice try
.

quote:Tip: ga nooit meer op je gevoel af.Op maandag 25 oktober 2010 19:39 schreef Verbodsbord het volgende:
Dromenvangertje en ik voelen een nieuwe reeks aankomen: Koken met Dromenvangertje
De persoon die de lapo heeft moet een nieuw topic aanmaken, waarin deze iets te eten maakt. Aangezien ik de lapo had ben ik dus aan de beurt. Ik heb m'n eten net op, daarom mag iedereen nu ideeën posten voor wat ik morgen ga maken.
Game on!
Vorige topic
Koken met Dromenvangertje
Met als resultaat:
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |