quote:Wat romantisch, jij met Verbodsbord?
quote:Waar denk je zelf aan?Op maandag 25 oktober 2010 19:40 schreef Verbodsbord het volgende:
Uiteindelijk bepaal ik natuurlijk wel zelf wat ik maak, dus het moeten wel goede ideeën zijn.
quote:wat wat watOp maandag 25 oktober 2010 19:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wat romantisch, jij met Verbodsbord?
quote:in dit topic gaat verbodsbord koken
quote:Hmm dat kan ook nog, dan kom ik het wel bij jou op bed brengenOp maandag 25 oktober 2010 19:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Te makkelijk.
Maak een uitgebreid ontbijtje
quote:Welke filmfase.Op maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef Panzermaus het volgende:
Dromenvangertje, gingen wij niet iets koken dan? Dan skippen we die filmfase.
quote:lekker, Dromenvangertje gaat het nog druk krijgen om iedereen te plezieren.
quote:Lees nu de OP nog eens goedOp maandag 25 oktober 2010 19:47 schreef Beach het volgende:
[..]
lekker, Dromenvangertje gaat het nog druk krijgen om iedereen te plezieren.
quote:Op tosti's zit geen kaas, alleen gesmolten kaas.Op maandag 25 oktober 2010 19:47 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jij lust geen tosti's, je lust geen kaas.
quote:Geen zin om naar het vorige topic terug te gaan, maar katten en ik matchen gewoon niet zoOp maandag 25 oktober 2010 19:47 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jij lust geen tosti's, je lust geen kaas.
quote:het is Verbodsbord tijd om te kokenOp maandag 25 oktober 2010 19:47 schreef Beach het volgende:
[..]
lekker, Dromenvangertje gaat het nog druk krijgen om iedereen te plezieren.
quote:Is gesmolten kaas nog steeds kaas?Op maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Op tosti's zit geen kaas, alleen gesmolten kaas.
quote:Ik snap er niks van.Op maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoor die aight1, man. Ik wil je. Maar ik heb alle tijd.
quote:In dat geval kan jij dus lekker relaxen, mijn fout.Op maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het is Verbodsbord tijd om te koken
quote:BaasOp maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef RitseB het volgende:
[..]
Is gesmolten kaas nog steeds kaas?
quote:Ik blijf niet altijd ziek, ik ben altijd een week ziek in oktober en daarna de rest van het jaar niet. Lucky you.Op maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap er niks van.
Maar je bent ziek? Hoe zit dat
quote:Overigens kan dit topic mij niet overtuigen dat gesmolten kaas kaas is.Op maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef RitseB het volgende:
[..]
Is gesmolten kaas nog steeds kaas?
quote:Je bent net een vervelende christenen.Op maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Overigens kan dit topic mij niet overtuigen dat gesmolten kaas kaas is.
quote:Gesmolten kaasOp maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Overigens kan dit topic mij niet overtuigen dat gesmolten kaas kaas is.
quote:Waarom ga je haar playen danOp maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik blijf niet altijd ziek, ik ben altijd een week ziek in oktober en daarna de rest van het jaar niet. Lucky you.
quote:Zekers.Op maandag 25 oktober 2010 19:50 schreef Beach het volgende:
[..]
In dat geval kan jij dus lekker relaxen, mijn fout.
quote:Zegt de Jehova-getuige.Op maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je bent net een vervelende christenen.
quote:Ja want een videospeler en een voetbalspeler zijn ook hetzelfde.Op maandag 25 oktober 2010 19:52 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Gesmolten kaas
De naam zegt het al: kaas dus
quote:Ahh, kan ik de rest van het jaar genieten jaOp maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik blijf niet altijd ziek, ik ben altijd een week ziek in oktober en daarna de rest van het jaar niet. Lucky you.
quote:Die waren vandaag aan de deur, ik heb gevraagd of ze een ander keer terug komen en naar een van mijn huisgenoten moeten vragen.
quote:Wat? Nee. Wat? Nee, nee. En die ondertitel komt trouwens van de Hyvesfoto waar ik mijn UI uit gehaald heb.
quote:Nee maar een videospeler en een dvdspeler zijn wel beide spelersOp maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja want een videospeler en een voetbalspeler zijn ook hetzelfde.
quote:een speler is een speler.Op maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja want een videospeler en een voetbalspeler zijn ook hetzelfde.
quote:Ik zou me maar vast ziek melden voor overmorgen.Op maandag 25 oktober 2010 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zekers.
Ik ben benieuwd wat hij ervan maakt morgen
quote:Heb je ze een boks gegeven?Op maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef RitseB het volgende:
[..]
Die waren vandaag aan de deur, ik heb gevraagd of ze een ander keer terug komen en naar een van mijn huisgenoten moeten vragen.
quote:Je played haar subtiel? Dan is het gucci.Op maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat? Nee. Wat? Nee, nee. En die ondertitel komt trouwens van de Hyvesfoto waar ik mijn UI uit gehaald heb.
Dromenvangertje is veel te lief om te playen. Daarom doe ik subtiel.
quote:Tussen hun ogen. Dat zal ze leren. Deurtjebellen doen ze maar wanneer ze weer 9 jaar oud zijn.
quote:Deurtjebellen?Op maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tussen hun ogen. Dat zal ze leren. Deurtjebellen doen ze maar wanneer ze weer 9 jaar oud zijn.
quote:Wat is er overmorgen dan?Op maandag 25 oktober 2010 19:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zou me maar vast ziek melden voor overmorgen.
quote:Wat voor kleur ogen heeft deze meisje mang.Op maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je played haar subtiel? Dan is het gucci.
quote:GrijsOp maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat voor kleur ogen heeft deze meisje mang.
[ afbeelding ]
quote:Blauw, met grijstinten misschien.Op maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Meer van haar.Op maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Die naam is wel geniaalOp maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Blauw, met grijstinten misschien.
Waarom heeft die foto zo'n rare bestandsnaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |