quote:Je played haar subtiel? Dan is het gucci.Op maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat? Nee. Wat? Nee, nee. En die ondertitel komt trouwens van de Hyvesfoto waar ik mijn UI uit gehaald heb.
Dromenvangertje is veel te lief om te playen. Daarom doe ik subtiel.
quote:Tussen hun ogen. Dat zal ze leren. Deurtjebellen doen ze maar wanneer ze weer 9 jaar oud zijn.
quote:Deurtjebellen?Op maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tussen hun ogen. Dat zal ze leren. Deurtjebellen doen ze maar wanneer ze weer 9 jaar oud zijn.
quote:Wat is er overmorgen dan?Op maandag 25 oktober 2010 19:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zou me maar vast ziek melden voor overmorgen.
quote:Wat voor kleur ogen heeft deze meisje mang.Op maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je played haar subtiel? Dan is het gucci.
quote:GrijsOp maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat voor kleur ogen heeft deze meisje mang.
[ afbeelding ]
quote:Blauw, met grijstinten misschien.Op maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Meer van haar.Op maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Die naam is wel geniaalOp maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Blauw, met grijstinten misschien.
Waarom heeft die foto zo'n rare bestandsnaam?
quote:Jawel, gesmolten kaas is geen kaas maar wel lekker en kaas is niet lekker ondanks dat iedereen zegt van wel liegen ze allemaalOp maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit topic gaat heul niet meer over eten.
quote:Grijs.Op maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Omdat ik niet meer precies weet hoe dat meisje heette. Ashley, Romy, Demi, Melissa, zo schijnen ze altijd te heten.Op maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Blauw, met grijstinten misschien.
Waarom heeft die foto zo'n rare bestandsnaam?
quote:Was het maar zo'n feest. Ze zeiden: 'alles rustūg, what up met jou dan?'
quote:Mooie ogen in ieder gevalOp maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Kaas is gewoon goed te doen, gesmolten helemaalOp maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jawel, gesmolten kaas is geen kaas maar wel lekker en kaas is niet lekker ondanks dat iedereen zegt van wel liegen ze allemaal
quote:Die ene?Op maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die ene in jouw fobo vond ik wel appetijtelijk en ik ben niet eens bi.
quote:Wijze woorden, kaas is kaas, in welke vorm dan ook.Op maandag 25 oktober 2010 20:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kaas is gewoon goed te doen, gesmolten helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |