quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer precies weet hoe dat meisje heette. Ashley, Romy, Demi, Melissa, zo schijnen ze altijd te heten.
quote:Interpunctie; jij mist het.Op maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jawel, gesmolten kaas is geen kaas maar wel lekker en kaas is niet lekker ondanks dat iedereen zegt van wel liegen ze allemaal
quote:Ik ben niet bang voor Romano of Rodney, of wat voor mensen zij achter me aan kan sturen.Op maandag 25 oktober 2010 20:01 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Wel een beetje vies dat je d'r als UI neemt. Als ze er achter komt wordt je gedjoektttt.
quote:Volgens mij is dat ongesteldheidsbloed op haar handen en gezicht.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ongesteldheidsbloed op haar handen en gezicht.
quote:Een voorafje van gebonden tomatensoep.Op maandag 25 oktober 2010 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
MAAR de mainquestion blijft:
Wat gaat verbodsbord morgen maken?
quote:Ik zie geen bonkjes en sliertjes, hoorOp maandag 25 oktober 2010 20:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ongesteldheidsbloed op haar handen en gezicht.
quote:Tosties (Tostisch, tosti's, tostici, tosta)Op maandag 25 oktober 2010 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
MAAR de mainquestion blijft:
Wat gaat verbodsbord morgen maken?
quote:Volgens mij zei ik ook hé. Ik heb ik geen verstand van dat soort vrouwelijke dingen.Op maandag 25 oktober 2010 20:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zie geen bonkjes en sliertjes, hoor.
quote:Wat? 'Bonken' nog wel.Op maandag 25 oktober 2010 20:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zie geen bonkjes en sliertjes, hoor.
quote:gr gr terug lsdeksieOp maandag 25 oktober 2010 20:05 schreef Lysdexie het volgende:
leuk topic leuke mensen gezellig zo met eten en vertier
gr gr aan droomvanger en aight1 en pansermeus
quote:Geroosterd brood met een beleg van ham en kaas, welke later verhit word, waardoor de kaas smelt.Op maandag 25 oktober 2010 20:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tosties (Tostisch, tosti's, tostici, tosta)
quote:Jawel. Nu misschien niet, maar over een paar ja. Póh, moet je eens opletten.
quote:Of je kan wentelteefjes makenOp maandag 25 oktober 2010 20:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Geroosterd brood met een beleg van ham en kaas, welke later verhit word, waardoor de kaas smelt.
quote:Heb je wel verstand van andere vrouwelijke dingenOp maandag 25 oktober 2010 20:05 schreef RitseB het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik ook hé. Ik heb ik geen verstand van dat soort vrouwelijke dingen.
quote:Zo noemt men dat gewoon, jij pubert
quote:Ik betwijfel het.Op maandag 25 oktober 2010 20:06 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jawel. Nu misschien niet, maar over een paar ja. Póh, moet je eens opletten.
quote:Vertel me er alles over. Over bonkjes en sliertjes heb ik nog nooit nagedacht. Puberaal, zeg.Op maandag 25 oktober 2010 20:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je wel verstand van andere vrouwelijke dingen?
[..]
Zo noemt men dat gewoon, jij pubert.
quote:Rodelen, schoenen kopen, de Yes lezen, giebelen, wijn drinken. You name it.Op maandag 25 oktober 2010 20:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je wel verstand van andere vrouwelijke dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |