quote:Zwanger?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
Douchen dat is wel een goed idee. Wie gaat er mee?
quote:
quote:Ik ga echt niet met jou onder de douche hoorOp maandag 25 oktober 2010 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
Douchen dat is wel een goed idee. Wie gaat er mee?
quote:Nee toch hè...
quote:Ik vroeg het ook niet aan jouOp maandag 25 oktober 2010 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met jou onder de douche hoor
quote:Hoe herkenbaar..Op maandag 25 oktober 2010 19:03 schreef missbehavin het volgende:
Bah ik voel kut. Ik wil wel weer eens blij en onbezorgd zijn.
quote:Of je hebt voedselvergiftiging
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:03 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:03 schreef missbehavin het volgende:
quote:
quote:je krijgt er zin van heOp maandag 25 oktober 2010 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lichtelijk, niets echt ranzigs hoor
quote:Een biertje drinken dat wil ik wel doen hoor
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
Jij bent toch jarig vandaag?Gefeliciteerd
quote:tnx
quote:JazekerOp maandag 25 oktober 2010 18:57 schreef Natalie78 het volgende:
Wist ik niet, Engel gefeliciteerd! Al leuke cadeaus gehad?
quote:
quote:Okee, maar niet vanavond, doen we nog wel een keer ofzo.Op maandag 25 oktober 2010 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een biertje drinken dat wil ik wel doen hoor
quote:ook voor joejoe en Natalie he
quote:Wasda? Dat ken ik van LOTR of is het iets totaal anders?Op maandag 25 oktober 2010 19:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
klopt
[..]
tnx![]()
[..]
Jazekerik ben blij met mijn klokje, boek en minas Tirith
quote:Welk boek.?Op maandag 25 oktober 2010 19:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
klopt
[..]
tnx![]()
[..]
Jazekerik ben blij met mijn klokje, boek en minas Tirith
quote:je moet de pizza ook in je mond stoppen!Op maandag 25 oktober 2010 19:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahaha die heb ik dus echt net op dus dat ruik je
ga toch even douchen:W
eet smakelijk
quote:Ik vind die lekkerder
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar niet vanavond, doen we nog wel een keer ofzo.
quote:Meisje, wij gaan het woensdag leuk hebben!Op maandag 25 oktober 2010 19:03 schreef missbehavin het volgende:
quote:Mooi zoOp maandag 25 oktober 2010 19:05 schreef Yuki het volgende:
Dankzij vertraging m'n trein toch gehaald
NS
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je moet de pizza ook in je mond stoppen!
have fun met dat schuim!
quote:BuschauffeurOp maandag 25 oktober 2010 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja hoi!![]()
Net uit de douche, was het maar waar..
Zit bij m'n ouders want voedsel
quote:Nee, ik heb geen zinOp maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
wie komt me vanavond helpen opruimen?
quote:Is goed eerst mijn eigen troep opruimenOp maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Ik niet, ben te moe om nog een uur in de trein te zitten.Op maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Meisje, wij gaan het woensdag leuk hebben!
*knuf*
quote:Ik rij net Utrecht uitOp maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:GezelligOp maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]of we gaan de hele avond janken
quote:Wat staat er tegen over?Op maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Either wayOp maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]of we gaan de hele avond janken
quote:Oh, ik kan wel. Maar ik wil nietOp maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mietjes allemaal! ik moet tafels verslepen en grasmatten in mn auto gooien om naar de sloop te brengen, en daarna moet er bier/wijn gedronken worden
quote:Waarom zou ikOp maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Moe, wat kunnen kinderen toch een hoop energie van je vreten, en dan zijn ze nieteens van mezelf!
quote:Ik rij zo langs je wijk!Op maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mietjes allemaal! ik moet tafels verslepen en grasmatten in mn auto gooien om naar de sloop te brengen, en daarna moet er bier/wijn gedronken worden
quote:Potverdrie dat zijn er nogal wat!Op maandag 25 oktober 2010 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Biertje/wijntje/massage/wat eten/koffie/ontbijt/aai over de bol/knuffel tijdens film/whatever
quote:klopt is van LOTROp maandag 25 oktober 2010 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wasda? Dat ken ik van LOTR of is het iets totaal anders?
quote:Kortom een leuke dagOp maandag 25 oktober 2010 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moe, wat kunnen kinderen toch een hoop energie van je vreten, en dan zijn ze nieteens van mezelf!
En er was verkeerscrisis in m'n opdracht erna 4 van 7 bussen stonden vast in een stilstaande file, omdat ze een snelweg brug open hadden gedaan, die normaal NOOIT gebruikt wordt.. En dat was te merken, want hij ging meteen ook niet meer dicht
quote:Morgenavond?Op maandag 25 oktober 2010 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Biertje/wijntje/massage/wat eten/koffie/ontbijt/aai over de bol/knuffel tijdens film/whatever
quote:de eenzaamheid van de priemgetallenOp maandag 25 oktober 2010 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welk boek.?
Ik denk dat ik zo maar weer even wat ga lezen, of anders een sudoku ga maken..
quote:Geef maar toe dat je het een sexy MI vindt
quote:LOTR is cool
quote:En omdat ik het zo goed opgelost heb, heb ik morgen strafcorvee
quote:Het is te donkerOp maandag 25 oktober 2010 19:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb mn hand even uit het raam gestoken om te zwaaien.
quote:GuiltyOp maandag 25 oktober 2010 19:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geef maar toe dat het je een sexy MI vindt
quote:Arme jijOp maandag 25 oktober 2010 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En omdat ik het zo goed opgelost heb, heb ik morgen strafcorvee
quote:Omdat het een mooi boek is!Op maandag 25 oktober 2010 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de eenzaamheid van de priemgetallenik heb werkelijk geen idee waarom ik dat gekregen heb
quote:Is een goed boekOp maandag 25 oktober 2010 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de eenzaamheid van de priemgetallenik heb werkelijk geen idee waarom ik dat gekregen heb
quote:Oke oh wise one. Wat heb ik net gegeten
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
rest vd week zit ik al druk met vergaderingenecht te f*king druk.
quote:Ja, tussen 2 diensten in de bus uitmesten en wassen, stofzuigen en dweilen..
quote:Juist! en allemaal te verkrijgen!Op maandag 25 oktober 2010 19:11 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Potverdrie dat zijn er nogal wat!
quote:Okee, zegt me zo niks eigenlijkOp maandag 25 oktober 2010 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Pardon?Op maandag 25 oktober 2010 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En omdat ik het zo goed opgelost heb, heb ik morgen strafcorvee
quote:Dat is een flinke aanbiedingOp maandag 25 oktober 2010 19:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Juist! en allemaal te verkrijgen!
quote:
quote:SterkteOp maandag 25 oktober 2010 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, tussen 2 diensten in de bus uitmesten en wassen, stofzuigen en dweilen..
quote:Geen idee, zo paranormaal begaafd ben ik ook weer niet.Op maandag 25 oktober 2010 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke oh wise one. Wat heb ik net gegeten
quote:Maar alleen vanavond blijkbaarOp maandag 25 oktober 2010 19:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Echt nietOp maandag 25 oktober 2010 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, zo paranormaal begaafd ben ik ook weer niet.
quote:Oeh.Op maandag 25 oktober 2010 19:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Nee. helaas..Op maandag 25 oktober 2010 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt nietdus de winnende combinatie van de lotto weet jij ook niet zeker
quote:Mjah.. maar het is niet anders.. Als de originele chauffeur er niet is, dan is het zo'n beetje mijn vaste bus..
quote:
quote:Ach iedereen heeft wel eens van die rot dingen op zijn werkOp maandag 25 oktober 2010 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah.. maar het is niet anders.. Als de originele chauffeur er niet is, dan is het zo'n beetje mijn vaste bus..
quote:Vrijdag? Wat is er vrijdag. Vrijdag...Op maandag 25 oktober 2010 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kom je? of moet ik toch tot vrijdag wachten tot wij elkaar dronken voeren?
quote:* Spezza19 heeft ook zo'n pakket liggen hoor...
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft ook zo'n pakket liggen hoor...![]()
En daar hoeft niemand rommel voor op te ruimen....
quote:Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar ik wil je best helpenOp maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:De 10-0 overwinning op Feyenoord niet genoeg?Op maandag 25 oktober 2010 19:20 schreef Bos81 het volgende:
Toch maar even lezen of puzzleen kijken of ik daar vrolijker van wordt
quote:Vrijdag gaan we met FRANK borrelenOp maandag 25 oktober 2010 19:20 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Vrijdag? Wat is er vrijdag. Vrijdag...![]()
quote:Bij de betere campingzaken langs gaan. Tentspray/Impregneerspray heet het, werkt op vele materialen om watervast te maken.Op maandag 25 oktober 2010 19:21 schreef Samzz het volgende:
Weet iemand een spray waar je stoffen echt 100% waterdicht mee maakt? En dan bedoel ik echt 100% waterdicht, je moet er bij wijze van spreken met een hoge druk op kunnen spuiten zonder dat het water in de stof dringt.
Iemand?
quote:Bestaat dat?Op maandag 25 oktober 2010 19:21 schreef Samzz het volgende:
Weet iemand een spray waar je stoffen echt 100% waterdicht mee maakt? En dan bedoel ik echt 100% waterdicht, je moet er bij wijze van spreken met een hoge druk op kunnen spuiten zonder dat het water in de stof dringt.
Iemand?
quote:Haha! Is that a fact?Op maandag 25 oktober 2010 19:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vrijdag gaan we met FRANK borrelen
quote:Frank?Op maandag 25 oktober 2010 19:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vrijdag gaan we met FRANK borrelen
quote:Ik weet geen spray, maar misschien kan je een paraplu of regenjas om je stof heen doen.Op maandag 25 oktober 2010 19:21 schreef Samzz het volgende:
Iemand?
quote:It's just not the sameOp maandag 25 oktober 2010 19:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft ook zo'n pakket liggen hoor...![]()
En daar hoeft niemand rommel voor op te ruimen....
quote:Ja, dat zei m'n pa ook al idd...Op maandag 25 oktober 2010 19:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Bij de betere campingzaken langs gaan. Tentspray/Impregneerspray heet het, werkt op vele materialen om watervast te maken.
quote:Ja, wel dus. Hoe blijven waterdichte dekens anders zo waterdicht? Die zijn helemaal geïmpregneerd.
quote:Lag het maar zo simpel...Op maandag 25 oktober 2010 19:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De 10-0 overwinning op Feyenoord niet genoeg?
quote:Tja, dat komt omdat je nog nooit Spezza gehad hebt....
quote:Zo is hetOp maandag 25 oktober 2010 19:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, dat komt omdat je nog nooit Spezza gehad hebt....
Ach, gelukkig zijn er genoeg anderen
quote:De euh, botte klootzak?Op maandag 25 oktober 2010 19:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, dat komt omdat je nog nooit Spezza gehad hebt....
Ach, gelukkig zijn er genoeg anderen
quote:Nee, dat bestaat niet. Stoffen kunnen niet helemaal waterdicht gemaakt worden. Tijdelijk kan wel, maar even met de hoge druk spuit erop en je haalt zo dat laagje eraf. Je blijft dus bezig.Op maandag 25 oktober 2010 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zei m'n pa ook al idd...
[..]
Ja, wel dus. Hoe blijven waterdichte dekens anders zo waterdicht? Die zijn helemaal geïmpregneerd.
quote:Ja voor outsiders..... insiders hebben een heel ander oordeel over mij....
quote:Nou, die hoge druk spuit was bij wijze van spreken uiteraard. De stof moet na een flinke regenbui aan de binnenkant wel droog zijnOp maandag 25 oktober 2010 19:28 schreef Tally het volgende:
Ja maar met een hoge druk spuit er op.. Ik heb nog nooit een spray gezien die dat kan..
Waterdicht ja.. Voor een keertje.. Daarom moet je suède schoenen ook zo vaak inspuiten met die spray.
quote:Oooooooowh. Dan moet je idd iets van tentenspray hebbenOp maandag 25 oktober 2010 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, die hoge druk spuit was bij wijze van spreken uiteraard. De stof moet na een flinke regenbui aan de binnenkant wel droog zijn
quote:Ik vraag me nog steeds af who de neuk je met 10-0 kan verliezen..Op maandag 25 oktober 2010 19:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De 10-0 overwinning op Feyenoord niet genoeg?
quote:Zie:Op maandag 25 oktober 2010 19:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, dat bestaat niet. Stoffen kunnen niet helemaal waterdicht gemaakt worden. Tijdelijk kan wel, maar even met de hoge druk spuit erop en je haalt zo dat laagje eraf. Je blijft dus bezig.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, die hoge druk spuit was bij wijze van spreken uiteraard. De stof moet na een flinke regenbui aan de binnenkant wel droog zijn
quote:DAT ZEI IK DUSOp maandag 25 oktober 2010 19:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, dat bestaat niet. Stoffen kunnen niet helemaal waterdicht gemaakt worden. Tijdelijk kan wel, maar even met de hoge druk spuit erop en je haalt zo dat laagje eraf. Je blijft dus bezig.
quote:Dan blijft impregneerspray/tentspray eigenlijk als enige middel over.Op maandag 25 oktober 2010 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:wie de neuk?Op maandag 25 oktober 2010 19:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af who de neuk je met 10-0 kan verliezen..
quote:Lol. Er zijn er alleen twee op twee locaties...ooehh welke zullen we dan zijn? Spannend!Op maandag 25 oktober 2010 19:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]vet tof! even die aarsch schudden
whoehoe!
quote:Zo spelen als Feyenoord gisterenOp maandag 25 oktober 2010 19:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af who de neuk je met 10-0 kan verliezen..
quote:Dan ga ik dat proberen. Dan hoef ik mijn dure winterdekens ook niet met pensioen te sturen nadat ik ze heb laten wassenOp maandag 25 oktober 2010 19:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Oooooooowh. Dan moet je idd iets van tentenspray hebben
quote:Moeten toch echt eens een datum prikken hoor, zo blijven we maar hangen..
quote:Het gaat om een winterdeken die 100% waterdicht uit de fabriek komtOp maandag 25 oktober 2010 19:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan blijft impregneerspray/tentspray eigenlijk als enige middel over.
Al moet je wel even kijken van welke stof de jas is, niet alle materialen kunnen watervast worden.
En het is inderdaad maar tijdelijk, al houden tentmaterialen het meestal wel een seizoen uit.
quote:WinterdekensOp maandag 25 oktober 2010 19:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat voor soort spul moet er watervast gemaakt worden, er zijn nl. nog andere oplossingen
quote:2 locaties? ik ga op Cruise.Op maandag 25 oktober 2010 19:30 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Lol. Er zijn er alleen twee op twee locaties...ooehh welke zullen we dan zijn? Spannend!
quote:Zo houden we het wel mysterieus en spannend. Haastige spoed en alles!Op maandag 25 oktober 2010 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moeten toch echt eens een datum prikken hoor, zo blijven we maar hangen..
quote:Cruise?Op maandag 25 oktober 2010 19:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
2 locaties? ik ga op Cruise.
quote:daarvan is de enige oplossing idd tentspray. wel nog even een dagje laten luchten voor je het je paard aan doet
quote:Jullie gaan toch niet zo klef doen als JB BBOp maandag 25 oktober 2010 19:32 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Zo houden we het wel mysterieus en spannend. Haastige spoed en alles!![]()
quote:Ajax was in Bernabeu slechter dan Feyenoord gister tegen PSV, en zelfs daar is het geen 10-0 gewordenOp maandag 25 oktober 2010 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo spelen als Feyenoord gisteren
quote:TentsprayOp maandag 25 oktober 2010 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat om een winterdeken die 100% waterdicht uit de fabriek komt
quote:Oh, dat is geen probleem. Hij heeft nu al een deken op, maar die is eigenlijk iets te klein. De dekens die ik in de garage heb liggen, zijn professioneel gewassen en waterafstotend gemaakt, maar ik moet ze dus waterdicht hebben. Een regenbui overleeft de deken nu niet denk ik...Op maandag 25 oktober 2010 19:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daarvan is de enige oplossing idd tentspray. wel nog even een dagje laten luchten voor je het je paard aan doet
quote:Dit vind je klef?Op maandag 25 oktober 2010 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jullie gaan toch niet zo klef doen als JB BB
quote:Ja, ik was al van plan dat te kopenOp maandag 25 oktober 2010 19:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Tentspray![]()
Dit soort spul dus.
http://www.dumpstore.nl/w(...)nfo&products_id=2490
quote:En wat heb je ervoor gedaan?
quote:Nee
quote:Jij mag vrijdag niet meeOp maandag 25 oktober 2010 19:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat ga je vrijdag nou doen?
En waarom weet ik van niks?
quote:He nog steeds dezelfde UI als gisterenavond
quote:Wees niet bang hoor. Maar...wat zou er anders gebeuren dan?Op maandag 25 oktober 2010 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
NeeMaar ik waarschuw jullie vast dat jullie dat niet moeten gaan doen hier
quote:Maar, maar!Op maandag 25 oktober 2010 19:32 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Zo houden we het wel mysterieus en spannend. Haastige spoed en alles!![]()
quote:Borrelen? Ik zuip je onder de tafel!Op maandag 25 oktober 2010 19:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij mag vrijdag niet meewij gaan borrelen met Frank.
quote:pssst niet doorvertellen he, maar hij is soms ook best wel lief
quote:Bij statafels is dat bij mij niet lastig om onder de tafel te zuipenOp maandag 25 oktober 2010 19:37 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Borrelen? Ik zuip je onder de tafel!![]()
quote:Daarvoor moet je van goede huizen komen!Op maandag 25 oktober 2010 19:37 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Borrelen? Ik zuip je onder de tafel!![]()
quote:Ik voel me verstotenOp maandag 25 oktober 2010 19:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij mag vrijdag niet meewij gaan borrelen met Frank.
quote:Dan krijg je straf van mijOp maandag 25 oktober 2010 19:37 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wees niet bang hoor. Maar...wat zou er anders gebeuren dan?
quote:Dat dusOp maandag 25 oktober 2010 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tijntje is niets gewend he, en autist
quote:Helpt altijd
quote:Oh het is een dekmantel? Okay! Shh...Op maandag 25 oktober 2010 19:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
pssst niet doorvertellen he, maar hij is soms ook best wel lief![]()
quote:Dan wil ik die wedstrijd wel een keertje met je aan gaanOp maandag 25 oktober 2010 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij statafels is dat bij mij niet lastig om onder de tafel te zuipen
quote:25+?, voel me een jonkie
quote:Ha! We zullen zien. Dat ontbreekt er nog hier btw. Zuipsmilies, we doen het maar met koffie dan voor nu,.Op maandag 25 oktober 2010 19:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daarvoor moet je van goede huizen komen!maar ik wens je succes.
quote:Dit is idd nog niks. Maar het is hier wel eens heel erg geweest en dat is ronduit irritantOp maandag 25 oktober 2010 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tijntje is niets gewend he, en autist
quote:ja, anders moet ie steeds de gewillige vrouwen van zich afslaanOp maandag 25 oktober 2010 19:40 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh het is een dekmantel? Okay! Shh...
quote:Ik hoef alleen door m'n knieen te gaan en ik zuip onder zo'n tafel..Op maandag 25 oktober 2010 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wil ik die wedstrijd wel een keertje met je aan gaanKan ik ook nog eens winnen
quote:Zeker als je op dat moment zelf niemand hebtOp maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is idd nog niks. Maar het is hier wel eens heel erg geweest en dat is ronduit irritant
quote:hehe, het scheelt dat ik naar de overkant vd straat kan rollen en dan mn bed in rolOp maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ha! We zullen zien. Dat ontbreekt er nog hier btw. Zuipsmilies, we doen het maar met koffie dan voor nu,.![]()
quote:Dat kan wel eens bloedirritant zijn. Zeker in [Singles] lijkt me.Op maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is idd nog niks. Maar het is hier wel eens heel erg geweest en dat is ronduit irritant
quote:MwhahaOp maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja, anders moet ie steeds de gewillige vrouwen van zich afslaandat was ie zat
quote:Keertje oefenen dan?Op maandag 25 oktober 2010 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoef alleen door m'n knieen te gaan en ik zuip onder zo'n tafel..
En ik moet weer oefenen.. Laatste keer was ik na 5 biertjes bestwel wankel al..
quote:Handig als je zo dronken bent dat je niet meer kan lezenOp maandag 25 oktober 2010 19:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, het scheelt dat ik naar de overkant vd straat kan rollen en dan mn bed in rolDus daar hoef ik geen rekening mee te houden. ik schrijf het adres gewoon op mn hand
quote:Zolang jij geen dubieuze plannetjes heb.. Dan doen we dat een keer
quote:Denk er whiskey bij, en je hebt een Irish Coffee-smilieOp maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ha! We zullen zien. Dat ontbreekt er nog hier btw. Zuipsmilies, we doen het maar met koffie dan voor nu,.![]()
quote:Hahahaha okay!Op maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja, anders moet ie steeds de gewillige vrouwen van zich afslaandat was ie zat
quote:daar heb ik anderen voor die me van de vloer vegenOp maandag 25 oktober 2010 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handig als je zo dronken bent dat je niet meer kan lezen
quote:DealOp maandag 25 oktober 2010 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zolang jij geen dubieuze plannetjes heb.. Dan doen we dat een keer![]()
quote:You asked??Op maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
quote:Kiekeboe
quote:Dat is handigOp maandag 25 oktober 2010 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar heb ik anderen voor die me van de vloer vegenVegen ze me naar buiten, ben ik thuis
quote:Elk nadeel heb zn voordeel: Stappen is een stuk goedkoperOp maandag 25 oktober 2010 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoef alleen door m'n knieen te gaan en ik zuip onder zo'n tafel..
En ik moet weer oefenen.. Laatste keer was ik na 5 biertjes bestwel wankel al..
quote:Komt in de buurt! Ik dacht meer aan.Op maandag 25 oktober 2010 19:44 schreef Solique het volgende:
[..]
You asked??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Ja kom op, ik kon ooit met gemak 't dubbele hebben!Op maandag 25 oktober 2010 19:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Elk nadeel heb zn voordeel: Stappen is een stuk goedkoper
quote:Wat moet jij met lijken?Op maandag 25 oktober 2010 19:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kiekeboe
Ik ben chagrijnig. Ik ga voorlopig niet naar de lijken
quote:Ik ben zelf niet single. Maar ik heb echt een schijthekel aan dat kusje kusje kroel gedrag met drieduizend hartjes erbijOp maandag 25 oktober 2010 19:42 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat kan wel eens bloedirritant zijn. Zeker in [Singles] lijkt me.![]()
![]()
quote:owjah, de lijkenOp maandag 25 oktober 2010 19:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kiekeboe
Ik ben chagrijnig. Ik ga voorlopig niet naar de lijken
quote:Ja, kan ook.Op maandag 25 oktober 2010 19:45 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Komt in de buurt! Ik dacht meer aan.
[ afbeelding ]
quote:HahaOp maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
owjah, de lijkengaat zo maar weer eens peilen wanneer ze kan
quote:Dat blijft nog altijd karig..Op maandag 25 oktober 2010 19:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja kom op, ik kon ooit met gemak 't dubbele hebben!
quote:Of van die nepsingles die hier komen klagen dat ze hunOp maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet single. Maar ik heb echt een schijthekel aan dat kusje kusje kroel gedrag met drieduizend hartjes erbij
quote:Ik ben wel single, kun je nagaan.Op maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet single. Maar ik heb echt een schijthekel aan dat kusje kusje kroel gedrag met drieduizend hartjes erbij
quote:Ook nogsteeds niet geweest?Op maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
owjah, de lijkengaat zo maar weer eens peilen wanneer ze kan
quote:Zelfs dan krijg je nog "kusje kusje kroel gedrag"Op maandag 25 oktober 2010 19:47 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik ben wel single, kun je nagaan.![]()
Ik zeg,er dan uit.
[ afbeelding ] er in!
quote:Nou, je post hier vaak genoeg, dus dan lijkt het mij sterk dat je geen tijd hebtOp maandag 25 oktober 2010 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook nogsteeds niet geweest?
Ik moet ook nogsteeds een keer gaan.. Tis zo fucking dichtbij en dan heb ik gewoon geen tijd!
quote:Alleen kijken
quote:Ja geef maar eentjeOp maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben maar vast oefenen met bier. Tijn, ik heb nog een kratje extra staan als je dorst mocht hebben.
quote:Ik vind het meer iets voor het weekendOp maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind dat ook altijd wel een leuke bezigheid voor op een eenzame maandagavond ofzo
quote:Je kan hier inderdaad beter klagen over het feit dat je geenOp maandag 25 oktober 2010 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of van die nepsingles die hier komen klagen dat ze hunmissen
Sterf
quote:Had je het over 5 glazen? Of flesjes?Op maandag 25 oktober 2010 19:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja kom op, ik kon ooit met gemak 't dubbele hebben!
quote:Voor mijn lengte is 't best veel aan alcoholwaarde hoor
quote:Je onderste smilie is een laffe borrelaar; hij neemt zoveel slokken, leger wordt zijn flesje niet..Op maandag 25 oktober 2010 19:44 schreef Solique het volgende:
[..]
You asked??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:whehehe die groene is wel leuk!Op maandag 25 oktober 2010 19:47 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik ben wel single, kun je nagaan.![]()
Ik zeg,er dan uit.
[ afbeelding ] er in!
quote:Een flesje past toch makkelijk in een glas?Op maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Had je het over 5 glazen? Of flesjes?
quote:Ja, ok klopt.Op maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je onderste smilie is een laffe borrelaar; hij neemt zoveel slokken, leger wordt zijn flesje niet..
quote:Een gebrokenOp maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
whehehe die groene is wel leuk!
maarmoet erinblijven om het slijmgehalte hier op peil te houden
![]()
quote:Kijk eens naar de tijden waarop ik post en wanneer ik zeg te gaan werkenOp maandag 25 oktober 2010 19:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, je post hier vaak genoeg, dus dan lijkt het mij sterk dat je geen tijd hebt
quote:Goed planOp maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Je kan hier inderdaad beter klagen over het feit dat je geenhebt. Of dat je al een tijd geen beurt hebt gehad.
STU-KKEN BETER!
quote:Mag ik mee oefenenOp maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben maar vast oefenen met bier. Tijn, ik heb nog een kratje extra staan als je dorst mocht hebben.
quote:Hij bedoelt natuurlijk om welke inhoud het gaat..Op maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een flesje past toch makkelijk in een glas?
quote:ja beurt.Op maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Je kan hier inderdaad beter klagen over het feit dat je geenhebt. Of dat je al een tijd geen beurt hebt gehad.
STU-KKEN BETER!
quote:Deze baas is gewoon een proOp maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, ok klopt.
Deze blijft het beste [ afbeelding ]
quote:Voor mij ook!Op maandag 25 oktober 2010 19:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja beurt.potjandosie! dat lijkt alweer eeuwen geleden!
quote:we gaan gewoon een hele lijst opstellenOp maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Een gebrokener bij dan, om er balans in te brengen.
Net zoals jehebt maar ook
.
quote:Dat bedoel ik! als dat al eeuwen lijkt.. pfoe hee.. hoe moet het dan voor de rest vd singles zijn?!
quote:En een troostende knuffel, of aai over de bol ofzoOp maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we gaan gewoon een hele lijst opstellen
ik mis ook een knuffel zonder dar er meteen hartjes enzo bij komen
quote:O ja die vergeet ik nog.Op maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we gaan gewoon een hele lijst opstellen
ik mis ook een knuffel zonder dar er meteen hartjes enzo bij komen
quote:Jammer ik pak net het laatst flesje
quote:Hoi ik ben Tijnbrein en ik ben singleOp maandag 25 oktober 2010 19:50 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja! Wie begint? Stukje herkenning, en alles.
quote:*poef*Op maandag 25 oktober 2010 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! als dat al eeuwen lijkt.. pfoe hee.. hoe moet het dan voor de rest vd singles zijn?!ik ben ondertussen alweer een poederbus geworden...
quote:Degene die het er ergst aan toe is, mag eerstOp maandag 25 oktober 2010 19:50 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja! Wie begint? Stukje herkenning, en alles.
quote:Ik ben blij dat ik daar geen last van heb dan.Op maandag 25 oktober 2010 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! als dat al eeuwen lijkt.. pfoe hee.. hoe moet het dan voor de rest vd singles zijn?!ik ben ondertussen alweer een poederbus geworden...
quote:Hallo Tijnbrein! *applaus*Op maandag 25 oktober 2010 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi ik ben Tijnbrein en ik ben single![]()
Ik voel mij eenzaam en alleen omdat ik geenheb. Tevens ben ik ook nog erg
omdat ik al maanden geen beurt heb gehad.
![]()
quote:ja, das niet fijn hoor... dan is heel je slaapkamer in 1 keer onder een dikke laag stof bedekt.
quote:Zie mijn vorige postOp maandag 25 oktober 2010 19:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Degene die het er ergst aan toe is, mag eerst
quote:ach je huisje is toch nog niet klaar!Op maandag 25 oktober 2010 19:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, das niet fijn hoor... dan is heel je slaapkamer in 1 keer onder een dikke laag stof bedekt.
quote:Och. Vandaar dat je vraagt of iemand je wil helpen opruimen. I think I'll pass.Op maandag 25 oktober 2010 19:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, das niet fijn hoor... dan is heel je slaapkamer in 1 keer onder een dikke laag stof bedekt.
quote:Dat is waar!Op maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef Tally het volgende:
[..]
ach je huisje is toch nog niet klaar!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Och. Vandaar dat je vraagt of iemand je wil helpen opruimen. I think I'll pass.
quote:Misschien heb je trouwens wel een cockring waar je je stofzuiger op aan kan sluiten.Op maandag 25 oktober 2010 19:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Kies de optie waar je het meeste behoefte aan hebt.Op maandag 25 oktober 2010 19:55 schreef Samzz het volgende:
Zal ik vandaag eens vroeg naar bed gaan?Lekker m'n Grazia lezen en en tv programma'tje kijken?
Of zal ik lekker tot laat online blijven?
quote:Denk je dat je het gaat overleven?!Op maandag 25 oktober 2010 19:55 schreef PeuRac het volgende:
Eten
Voor t eerst sinds anderhalf week dat ik langer dan 7u alleen ben
quote:Ja inderdaad wie volgt
quote:Dat is het puntOp maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Kies de optie waar je het meeste behoefte aan hebt.
quote:Multi task!Op maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het puntIk heb aan beide in zekere mate behoefte
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik vind een stukje herkenning wat prettiger nu.
quote:Ik win nietOp maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
vraag me ineens af wie het het langst geen seks heeft gehad hier![]()
ik trap af, 3 weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Ligt er aan hoe druk je het morgen hebt. Als je morgen een drukke dag hebt, zou ik er vroeg induiken anders lekker laat opblijven..Op maandag 25 oktober 2010 19:55 schreef Samzz het volgende:
Zal ik vandaag eens vroeg naar bed gaan?Lekker m'n Grazia lezen en en tv programma'tje kijken?
Of zal ik lekker tot laat online blijven?
quote:Dat win ik nietOp maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
ik trap af, 3 weken
quote:Nou, ik denk het welOp maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Denk je dat je het gaat overleven?!
quote:Ik winOp maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
ik trap af, 3 weken
quote:Ik heb vakantieOp maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe druk je het morgen hebt. Als je morgen een drukke dag hebt, zou ik er vroeg induiken anders lekker laat opblijven..
quote:+1Op maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
ik trap af, 3 weken
quote:Dat is handig! voor het handwerk, maar als er gewoon vrouw bovenop zit wordt het ook allemaal opgevangenOp maandag 25 oktober 2010 19:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien heb je trouwens wel een cockring waar je je stofzuiger op aan kan sluiten.
Net zoiets als zo'n Black en Dekker schuurmachine!
quote:2 jaarOp maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
ik trap af, 3 weken
quote:ik heb nog nooit seks gehadOp maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
ik trap af, 3 weken
quote:Ja, dat doe ik al
quote:Gelukkig maarOp maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou, ik denk het welanders kan ik bij mn huisgenoten in de keuken zitten, maar wil ff avondje lekker alleen zitten
quote:Tot nu toe nog t kortstOp maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
ik trap af, 3 weken
quote:Jeuj!Op maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik alTwo and a half men kijken, dit topic volgen en nog een topic op een ander forum.
Ik doe mijn geslacht eer aan
quote:I'll outclass you allOp maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
ik trap af, 3 weken
quote:Das waar. Kan je kiezen in welk gat je je *poef* kwijt wil.Op maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is handig! voor het handwerk, maar als er gewoon vrouw bovenop zit wordt het ook allemaal opgevangenis ook handig!
quote:
quote:Aan deze reacties hebben we vrij weinig...
quote:Ja. Keiharde feiten willen we.Op maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Aan deze reacties hebben we vrij weinig...
quote:Ja meesteres.
quote:met jou kan ik praten
quote:nu op dit momentOp maandag 25 oktober 2010 20:01 schreef PeuRac het volgende:
En wie het kortst? Dan maak ik nog een kans
quote:We hadden al een startbod van 24 uur of minder..Op maandag 25 oktober 2010 20:01 schreef PeuRac het volgende:
En wie het kortst? Dan maak ik nog een kans
quote:
quote:JaOp maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dank je wel.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, die ontbreekt hier dus echt, he?
quote:Trouwens wat is seks. Penetratie, oral, handwerk? Indien handwerk dan paar maanden terugOp maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Aan deze reacties hebben we vrij weinig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |