quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Meisje, wij gaan het woensdag leuk hebben!
*knuf*
quote:Ik rij net Utrecht uitOp maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
wie komt me vanavond helpen opruimen?
quote:GezelligOp maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]of we gaan de hele avond janken
quote:Wat staat er tegen over?Op maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Either wayOp maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]of we gaan de hele avond janken
quote:Oh, ik kan wel. Maar ik wil nietOp maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mietjes allemaal! ik moet tafels verslepen en grasmatten in mn auto gooien om naar de sloop te brengen, en daarna moet er bier/wijn gedronken worden
quote:Waarom zou ikOp maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Moe, wat kunnen kinderen toch een hoop energie van je vreten, en dan zijn ze nieteens van mezelf!
quote:Ik rij zo langs je wijk!Op maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mietjes allemaal! ik moet tafels verslepen en grasmatten in mn auto gooien om naar de sloop te brengen, en daarna moet er bier/wijn gedronken worden
quote:Potverdrie dat zijn er nogal wat!Op maandag 25 oktober 2010 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Biertje/wijntje/massage/wat eten/koffie/ontbijt/aai over de bol/knuffel tijdens film/whatever
quote:klopt is van LOTROp maandag 25 oktober 2010 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wasda? Dat ken ik van LOTR of is het iets totaal anders?
quote:Kortom een leuke dagOp maandag 25 oktober 2010 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moe, wat kunnen kinderen toch een hoop energie van je vreten, en dan zijn ze nieteens van mezelf!
En er was verkeerscrisis in m'n opdracht erna 4 van 7 bussen stonden vast in een stilstaande file, omdat ze een snelweg brug open hadden gedaan, die normaal NOOIT gebruikt wordt.. En dat was te merken, want hij ging meteen ook niet meer dicht
quote:Morgenavond?Op maandag 25 oktober 2010 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Biertje/wijntje/massage/wat eten/koffie/ontbijt/aai over de bol/knuffel tijdens film/whatever
quote:de eenzaamheid van de priemgetallenOp maandag 25 oktober 2010 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welk boek.?
Ik denk dat ik zo maar weer even wat ga lezen, of anders een sudoku ga maken..
quote:Geef maar toe dat je het een sexy MI vindt
quote:LOTR is cool
quote:En omdat ik het zo goed opgelost heb, heb ik morgen strafcorvee
quote:Het is te donkerOp maandag 25 oktober 2010 19:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb mn hand even uit het raam gestoken om te zwaaien.
quote:GuiltyOp maandag 25 oktober 2010 19:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geef maar toe dat het je een sexy MI vindt
quote:Arme jijOp maandag 25 oktober 2010 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En omdat ik het zo goed opgelost heb, heb ik morgen strafcorvee
quote:Omdat het een mooi boek is!Op maandag 25 oktober 2010 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de eenzaamheid van de priemgetallenik heb werkelijk geen idee waarom ik dat gekregen heb
quote:Is een goed boekOp maandag 25 oktober 2010 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de eenzaamheid van de priemgetallenik heb werkelijk geen idee waarom ik dat gekregen heb
quote:Oke oh wise one. Wat heb ik net gegeten
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
rest vd week zit ik al druk met vergaderingenecht te f*king druk.
quote:Ja, tussen 2 diensten in de bus uitmesten en wassen, stofzuigen en dweilen..
quote:Juist! en allemaal te verkrijgen!Op maandag 25 oktober 2010 19:11 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Potverdrie dat zijn er nogal wat!
quote:Okee, zegt me zo niks eigenlijkOp maandag 25 oktober 2010 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Pardon?Op maandag 25 oktober 2010 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En omdat ik het zo goed opgelost heb, heb ik morgen strafcorvee
quote:Dat is een flinke aanbiedingOp maandag 25 oktober 2010 19:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Juist! en allemaal te verkrijgen!
quote:
quote:SterkteOp maandag 25 oktober 2010 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, tussen 2 diensten in de bus uitmesten en wassen, stofzuigen en dweilen..
quote:Geen idee, zo paranormaal begaafd ben ik ook weer niet.Op maandag 25 oktober 2010 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke oh wise one. Wat heb ik net gegeten
quote:Maar alleen vanavond blijkbaarOp maandag 25 oktober 2010 19:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Echt nietOp maandag 25 oktober 2010 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, zo paranormaal begaafd ben ik ook weer niet.
quote:Oeh.Op maandag 25 oktober 2010 19:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Nee. helaas..Op maandag 25 oktober 2010 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt nietdus de winnende combinatie van de lotto weet jij ook niet zeker
quote:Mjah.. maar het is niet anders.. Als de originele chauffeur er niet is, dan is het zo'n beetje mijn vaste bus..
quote:
quote:Ach iedereen heeft wel eens van die rot dingen op zijn werkOp maandag 25 oktober 2010 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah.. maar het is niet anders.. Als de originele chauffeur er niet is, dan is het zo'n beetje mijn vaste bus..
quote:Vrijdag? Wat is er vrijdag. Vrijdag...Op maandag 25 oktober 2010 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kom je? of moet ik toch tot vrijdag wachten tot wij elkaar dronken voeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |