abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88076979
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 08:23 schreef DRA het volgende:

[..]

Wat is dan de waarde van het paard? Dat is toch gewoon wat ik danwel het slachthuis ervoor gegeven heeft? Niemand wilde dat paard hebben om te verzorgen, dus het lijkt me dat ik er voldoende voor betaald heb.
Klopt als een... paard.
pi_88077476
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:39 schreef Sessy het volgende:

[..]

Klopt als een... paard.
Klopt van geen ... kant
voor geen ... meter
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:30 schreef DRA het volgende:
De prijs lag dan wel wat lager dan de slachtbank
quote:
zodat de opbrengst wat hoger uitkwam.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_88079589
"danwel het slachthuis"
pi_88080451
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 20:46 schreef Sessy het volgende:
"danwel het slachthuis"
TS pretendeert een marktconforme prijs te hebben betaald. En dát klopt dus voor geen ... paard.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 21:53:17 #80
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_88083294
Anyway, ik denk dat we het er allemaal wel over eens kunnen zijn dat je beter een klein probleempje met een paard kunt hebben dan een klein paard met een probleem.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_88084286
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 21:53 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, ik denk dat we het er allemaal wel over eens kunnen zijn dat je beter een klein probleempje met een paard kunt hebben dan een klein paard met een probleem.
En ze kunnen beter over je fiets lullen.
.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:35:40 #82
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_88090845
Beter een gat in je hand :Y
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_88105619
Wat ik een beetje vind tegenvallen is dat veel mensen even voorbij gaan aan het feit dat ik veel ouders van het bankroet heb verlost. Je wilt niet weten wat zo'n paard kost en vaak wordt daar overheen gelopen bij het kopen van zo'n paard. Toen de crisis uitbrak kwamen dan ook veel gezinnen in de problemen. Soms werd de auto zelfs verkocht om het paardje te kunnen redden omdat meisje lief anders haar ouders nooit meer zou aankijken.

Eigenlijk heb ik nog een vrij beperkte provisie gevraagd voor het redden van het gezin uit de financiele nood.
pi_88105729
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:33 schreef DRA het volgende:
Wat ik een beetje vind tegenvallen is dat veel mensen even voorbij gaan aan het feit dat ik veel ouders van het bankroet heb verlost. Je wilt niet weten wat zo'n paard kost en vaak wordt daar overheen gelopen bij het kopen van zo'n paard. Toen de crisis uitbrak kwamen dan ook veel gezinnen in de problemen. Soms werd de auto zelfs verkocht om het paardje te kunnen redden omdat meisje lief anders haar ouders nooit meer zou aankijken.

Eigenlijk heb ik nog een vrij beperkte provisie gevraagd voor het redden van het gezin uit de financiele nood.
Door ze veel te weinig te betalen voor het paard?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_88106074
:') ik hoop bij God dat dit fake is.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:54:41 #86
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_88106340
Goed zo TS.
Verwende over het paard getilde tienermeisjes :').

Idee: zeg dat je het paard zelf hebt moeten verkopen ivm financiele problemen,
maar dat het een hele lieve man ergens ver weg is die er goed voor zorgt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_88106428
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 14:37 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Door ze veel te weinig te betalen voor het paard?
Ach in sommige gevallen heb ik zelfs helemaal niets betaald. Adoptie noemen ze dat in de paardenhandel. Misschien niet eerlijk maar een gesprekje met een financieel analyst is waarschijnlijk duurder en levert je minder op.
pi_88106526
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 14:54 schreef GSbrder het volgende:
Goed zo TS.
Verwende over het paard getilde tienermeisjes :').

Idee: zeg dat je het paard zelf hebt moeten verkopen ivm financiele problemen,
maar dat het een hele lieve man ergens ver weg is die er goed voor zorgt.
Eerlijk gezegd heb ik al aangegeven dat ik het paard nog steeds heb en de vader heeft er ook een flink bedrag voor geboden. Het is dus nog alleen nog een kwestie van het vinden van het juiste paard.

Mijn vriend zou me hierbij heel goed kunnen helpen maar hij heeft geen zin om mee te helpen. Op de momenten dat je ze nodig hebt, leer je je echte vrienden kennen.
pi_88106699
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:59 schreef DRA het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd heb ik al aangegeven dat ik het paard nog steeds heb en de vader heeft er ook een flink bedrag voor geboden. Het is dus nog alleen nog een kwestie van het vinden van het juiste paard.

Mijn vriend zou me hierbij heel goed kunnen helpen maar hij heeft geen zin om mee te helpen. Op de momenten dat je ze nodig hebt, leer je je echte vrienden kennen.
Die vriend weigert met je mee te frauderen, lijkt me een slimme zet van hem..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_88106788
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 15:04 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Die vriend weigert met je mee te frauderen, lijkt me een slimme zet van hem..
Ik zie het niet echt als fraude maar als een manier om andere mensen te helpen. Dat ik daarbij zelf een graantje meepik lijkt me logisch.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:12:11 #91
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_88107018
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:59 schreef DRA het volgende:

[..]

"Meneer, ik moet u helaas het volgende mededelen: gisteren/vorige week/vorige maand is het paard tijdens het springen/rennen in een kuil terecht gekomen waardoor zijn beide voorpoten gebroken zijn. De dierenarts was snel ter plaatse, maar kon hem helaas niet meer redden. Hij is vredig ingeslapen. Veel succes met het zoeken naar een vervanger voor Blesje/Vlekje/Black Beauty. Met vriendelijke groet."
pi_88107090
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 15:12 schreef GSbrder het volgende:

[..]

"Meneer, ik moet u helaas het volgende mededelen: gisteren/vorige week/vorige maand is het paard tijdens het springen/rennen in een kuil terecht gekomen waardoor zijn beide voorpoten gebroken zijn. De dierenarts was snel ter plaatse, maar kon hem helaas niet meer redden. Hij is vredig ingeslapen. Veel succes met het zoeken naar een vervanger voor Blesje/Vlekje/Black Beauty. Met vriendelijke groet."
Op zich wel een goed idee, maar dan kan ik wel fluiten naar mijn geld.
pi_88107172
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:13 schreef DRA het volgende:

[..]

Welk geld in hemelsnaam? Jij hebt dat beest gekocht, wat vetgemest, en doorverkocht aan een slachterij toch?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:15:46 #94
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_88107179
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:13 schreef DRA het volgende:

[..]

Je hebt het paard toch niet meer?
En als je hem nog wel hebt verkoop je hem aan de hoogste bieder, voor de vorige eigenaar kom je met een zielig boehoe-verhaal en verder veel succes gewenst. Ik heb weinig medelijden met een vader die het paard van z'n dochter verkoopt en hem dan als het weer wat beter gaat terug wilt.
pi_88108316
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 14:47 schreef Tamashii het volgende:
:') ik hoop bij God dat dit fake is.
Check de post-geschiedenis van TS eens ;)
pi_88108406
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 15:15 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Je hebt het paard toch niet meer?
En als je hem nog wel hebt verkoop je hem aan de hoogste bieder, voor de vorige eigenaar kom je met een zielig boehoe-verhaal en verder veel succes gewenst. Ik heb weinig medelijden met een vader die het paard van z'n dochter verkoopt en hem dan als het weer wat beter gaat terug wilt.
Ik heb het paard inderdaad niet meer maar nog wel genoeg foto's. Ik ben van plan om even een paardje te zoeken en deze als zijnde het oorspronkelijke paard aan hem te verkopen. Vraag me alleen af hoeveel hij moet gelijken.

Hier staan bijvoorbeeld nog heel wat paarden die aan een eigenaar geholpen moeten worden en je hoeft er niets voor te betalen:

http://gratis-zoekertjes.onlinertjes.be/index.php?cat=699&page=1
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:53:08 #97
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_88108561
Ik denk persoonlijk dat je beter niet meer met die vader kan handelen.
Uiteindelijk gaat zo iemand je veel meer geld kosten, eventueel zelfs dreigen met rechtzaken en andere grappen, dan dat je nu snel kan verdienen aan een gratis knol die lijkt op z'n oude beestje.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:15:50 #98
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_88109525
Wow, dit is dan wel weer een pareltje. ^O^
pi_88114535
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 15:48 schreef DRA het volgende:
Vraag me alleen af hoeveel hij moet gelijken.
Je hebt toch fotos? Gewoon wat zwart/bruin/witte latex halen, even de kwast er overheen en klaar ben je! Die pa die is al lang weer blij dat ie van het gejank van dochterlief af is.
pi_88114645
:')!
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:49:08 #101
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_88122146
Denk ook aan het gebit! Het is zaak dat je een goede paardenorthodontist inschakelt, want dat kan je verraden!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_88123786
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_88124597
Hij is weer goed ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')