quote:Ja hier ook, alleen dan in een dorpje, rond 04:00 uienkruiersOp maandag 25 oktober 2010 17:01 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah vroeger als we weleens gingen stappen in t boerengebied. op weg terug langs de bakker
quote:Die deed wel iets, maar thuis pasOp maandag 25 oktober 2010 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kudt, verkeerde glas, dacht dat pilletje in het glas van c_a te hebben gedaan.
quote:hehehe, shit ik wist dat ik dr glas niet had moeten jattenOp maandag 25 oktober 2010 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kudt, verkeerde glas, dacht dat pilletje in het glas van c_a te hebben gedaan.
quote:
quote:JaOp maandag 25 oktober 2010 17:07 schreef PatriQue89 het volgende:
hebben jullie dat halloween-foto-prijsvraag-topic gezien?
quote:Ja Kally en ik gaan meedoenOp maandag 25 oktober 2010 17:07 schreef PatriQue89 het volgende:
hebben jullie dat halloween-foto-prijsvraag-topic gezien?
quote:Wat zijn uienkruiers?Op maandag 25 oktober 2010 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hier ook, alleen dan in een dorpje, rond 04:00 uienkruiers
quote:Ik ook?
quote:
quote:
quote:yeah en die net vers van de bakkerOp maandag 25 oktober 2010 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brood met ui en vaak wat kaas
quote:Iemand moet de foto toch makenOp maandag 25 oktober 2010 17:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook?
O god ik word een Patje lijk
quote:
quote:Aah ok!Op maandag 25 oktober 2010 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brood met ui en vaak wat kaas
quote:Ja en na het stappen honger als een paard
quote:Choca?
quote:precies. deden we vroeger toen we in de zomer altijd op een camping stonden met wat vrienden. uitgaan in een dorp verderop en op de terugweg langs de bakkerOp maandag 25 oktober 2010 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en na het stappen honger als een paard
quote:Hier herinneringen van de winter, in het donker en in de kou en dan zo'n brood wat nog af moet koelen omdat het te heet wasOp maandag 25 oktober 2010 17:13 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. deden we vroeger toen we in de zomer altijd op een camping stonden met wat vrienden. uitgaan in een dorp verderop en op de terugweg langs de bakker
verser kon je t niet krijgen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga zo even schminken, en een foto maken!
quote:
quote:Choco toch, niet choca?
quote:Eetze
quote:Waarmee maar weer eens het belang van interpunctie wordt aangetoond
quote:Ciao
quote:Oh ja ik ken het ook alleen van horen zeggen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarmee maar weer eens het belang van interpunctie wordt aangetoond!
quote:ik wist t ook niet hoor.Op maandag 25 oktober 2010 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja ik ken het ook alleen van horen zeggen![]()
quote:Wat is er schatje?Op maandag 25 oktober 2010 17:15 schreef Rauzer het volgende:
charmed! Niet teruglezende nietteruglezer!
quote:Maar je hebt wel zijn koelkast gepunderd?Op maandag 25 oktober 2010 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Onverwacht leuke middag gehad. De jarige was alleen niet thuis.
quote:Kallycam
quote:hehe, surpriseparty?Op maandag 25 oktober 2010 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Onverwacht leuke middag gehad. De jarige was alleen niet thuis.
quote:We hebben hem met de auto opgespoord en gefeliciteerd. Tussen oma en opa op de bank leek ons niet wat.Op maandag 25 oktober 2010 17:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar je hebt wel zijn koelkast gepunderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |