quote:Van alles. Alleen dat alles wilde nooitOp maandag 25 oktober 2010 16:44 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar wat zijn de leeftijdsgrenzen voor hem dan?
quote:yeah ik zie ze allemaal in je smileyOp maandag 25 oktober 2010 16:49 schreef D. het volgende:
*ook een duit in het zakje doet: ogen, en lach
quote:Ook belangrijk. Uiteindelijk komt het altijd neer op uitstraling.Op maandag 25 oktober 2010 16:49 schreef D. het volgende:
*ook een duit in het zakje doet: ogen, en lach
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van alles. Alleen dat alles wilde nooit
quote:Lach er maar om. Nou ja, beter dan 17, anders ha dik me overal moeten legitimeren. Oh wacht, ik drink niet
quote:Je ziet er goed uit, opgelost slotje eropOp maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lach er maar om. Nou ja, beter dan 17, anders ha dik me overal moeten legitimeren. Oh wacht, ik drink niet
quote:Waylon.Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die zwartharige gozer waar Pwtish Paay ook mee iets gehad zou hebben? Die zingt?
quote:Waylon?Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die zwartharige gozer waar Pwtish Paay ook mee iets gehad zou hebben? Die zingt?
quote:Ik zoek het plaatje terug en zie deze, geen Bipsie geenOp maandag 25 oktober 2010 16:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat de belediging is?
quote:Daar gaat het niet om, ik vraag me af waarom mensen me niet goed kunnen inschattenOp maandag 25 oktober 2010 16:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Je ziet er goed uit, opgelost slotje erop
quote:Ja die
quote:ah die waylon ofzo?Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Mij ook nietOp maandag 25 oktober 2010 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik vraag me af waarom mensen me niet goed kunnen inschatten
quote:Ik denk altijd aan een Pokemon bij die naam.
quote:Nee
quote:ik bedenk me nu dat ik gewoon halfweg de 18-45 zat met mijn schattingOp maandag 25 oktober 2010 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik vraag me af waarom mensen me niet goed kunnen inschatten
quote:Oke, dan had ik het goed wat betreft jou en Bella. Bella welles en jij dan weer niet.
quote:O je bedoelt uit die tijd?Op maandag 25 oktober 2010 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
En Bella, ja ik vind dit iig een 40+ foto, afgeragd
quote:Een uurtje.
quote:Daarom wil ik Kally ook als mijn wingwoman.Op maandag 25 oktober 2010 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, dan had ik het goed wat betreft jou en Bella. Bella welles en jij dan weer niet.
quote:Ja ging alleen om die foto
quote:Ik weet niet wat je bedoelt, maar ik zeg alvast dat ik Kally ook wil.Op maandag 25 oktober 2010 16:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daarom wil ik Kally ook als mijn wingwoman.
quote:Ja, altijd goedOp maandag 25 oktober 2010 16:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daarom wil ik Kally ook als mijn wingwoman.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt, maar ik zeg alvast dat ik Kally ook wil.
quote:The friend who will stay by your side when you go out and/or dance with you while clubbing in order to keep the ugly/creepy/scary guys at bay.Op maandag 25 oktober 2010 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt, maar ik zeg alvast dat ik Kally ook wil.
quote:Ok dan wel.
quote:ja daarom kwam ik op het leeftijdpuntje. Zo'n veertiger is toch niks voor een lekker fris dampig meiske als jij
quote:Hij was daar nog 24 dus dat valt mee he.Op maandag 25 oktober 2010 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ja daarom kwam ik op het leeftijdpuntje. Zo'n veertiger is toch niks voor een lekker fris dampig meiske als jij
quote:Ik dacht dat jij alleen verse vis at.Op maandag 25 oktober 2010 16:58 schreef Pheno het volgende:
Vers brood ruiken is zo slecht voor je lekkere trek..
quote:Dat wist ik toch niet, ik ken die kerel amper, ja van naam.Op maandag 25 oktober 2010 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij was daar nog 24 dus dat valt mee he.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:58 schreef Pheno het volgende:
quote:Ik had het al gezegd maar maakt niet uit.Op maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wist ik toch niet, ik ken die kerel amper, ja van naam.
quote:Als je 's ochtends langs de bakker rijdt. BohhOp maandag 25 oktober 2010 16:58 schreef Pheno het volgende:
quote:Vis, brood, mijn vrouw. Allemaal versOp maandag 25 oktober 2010 16:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen verse vis at.
quote:yeah vroeger als we weleens gingen stappen in t boerengebied. op weg terug langs de bakkerOp maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je 's ochtends langs de bakker rijdt. Bohh
quote:nee, dat naaktdansen op Utrecht Centraal was niet zo slim.Op maandag 25 oktober 2010 17:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Zou dit trouwens alle stress van afgelopen weken zijn, dat er nu gewoon uitkomt?
quote:Zou goed kunnen ja!Op maandag 25 oktober 2010 17:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Zou dit trouwens alle stress van afgelopen weken zijn, dat er nu gewoon uitkomt?
quote:Denk het welOp maandag 25 oktober 2010 17:01 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Oke dan, BOKS chickieOp maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had het al gezegd maar maakt niet uit.
quote:nee idd. gelukkig deed ik t pas op adam csOp maandag 25 oktober 2010 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dat naaktdansen op Utrecht Centraal was niet zo slim.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:01 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Kudt, verkeerde glas, dacht dat pilletje in het glas van c_a te hebben gedaan.Op maandag 25 oktober 2010 17:03 schreef gomi het volgende:
[..]
nee idd. gelukkig deed ik t pas op adam cs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |