quote:yeah ik zie ze allemaal in je smileyOp maandag 25 oktober 2010 16:49 schreef D. het volgende:
*ook een duit in het zakje doet: ogen, en lach
quote:Ook belangrijk. Uiteindelijk komt het altijd neer op uitstraling.Op maandag 25 oktober 2010 16:49 schreef D. het volgende:
*ook een duit in het zakje doet: ogen, en lach
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van alles. Alleen dat alles wilde nooit
quote:Lach er maar om. Nou ja, beter dan 17, anders ha dik me overal moeten legitimeren. Oh wacht, ik drink niet
quote:Je ziet er goed uit, opgelost slotje eropOp maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lach er maar om. Nou ja, beter dan 17, anders ha dik me overal moeten legitimeren. Oh wacht, ik drink niet
quote:Waylon.Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die zwartharige gozer waar Pwtish Paay ook mee iets gehad zou hebben? Die zingt?
quote:Waylon?Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die zwartharige gozer waar Pwtish Paay ook mee iets gehad zou hebben? Die zingt?
quote:Ik zoek het plaatje terug en zie deze, geen Bipsie geenOp maandag 25 oktober 2010 16:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat de belediging is?
quote:Daar gaat het niet om, ik vraag me af waarom mensen me niet goed kunnen inschattenOp maandag 25 oktober 2010 16:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Je ziet er goed uit, opgelost slotje erop
quote:Ja die
quote:ah die waylon ofzo?Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Mij ook nietOp maandag 25 oktober 2010 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik vraag me af waarom mensen me niet goed kunnen inschatten
quote:Ik denk altijd aan een Pokemon bij die naam.
quote:Nee
quote:ik bedenk me nu dat ik gewoon halfweg de 18-45 zat met mijn schattingOp maandag 25 oktober 2010 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik vraag me af waarom mensen me niet goed kunnen inschatten
quote:Oke, dan had ik het goed wat betreft jou en Bella. Bella welles en jij dan weer niet.
quote:O je bedoelt uit die tijd?Op maandag 25 oktober 2010 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
En Bella, ja ik vind dit iig een 40+ foto, afgeragd
quote:Een uurtje.
quote:Daarom wil ik Kally ook als mijn wingwoman.Op maandag 25 oktober 2010 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, dan had ik het goed wat betreft jou en Bella. Bella welles en jij dan weer niet.
quote:Ja ging alleen om die foto
quote:Ik weet niet wat je bedoelt, maar ik zeg alvast dat ik Kally ook wil.Op maandag 25 oktober 2010 16:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daarom wil ik Kally ook als mijn wingwoman.
quote:Ja, altijd goedOp maandag 25 oktober 2010 16:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daarom wil ik Kally ook als mijn wingwoman.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt, maar ik zeg alvast dat ik Kally ook wil.
quote:The friend who will stay by your side when you go out and/or dance with you while clubbing in order to keep the ugly/creepy/scary guys at bay.Op maandag 25 oktober 2010 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt, maar ik zeg alvast dat ik Kally ook wil.
quote:Ok dan wel.
quote:ja daarom kwam ik op het leeftijdpuntje. Zo'n veertiger is toch niks voor een lekker fris dampig meiske als jij
quote:Hij was daar nog 24 dus dat valt mee he.Op maandag 25 oktober 2010 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ja daarom kwam ik op het leeftijdpuntje. Zo'n veertiger is toch niks voor een lekker fris dampig meiske als jij
quote:Ik dacht dat jij alleen verse vis at.Op maandag 25 oktober 2010 16:58 schreef Pheno het volgende:
Vers brood ruiken is zo slecht voor je lekkere trek..
quote:Dat wist ik toch niet, ik ken die kerel amper, ja van naam.Op maandag 25 oktober 2010 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij was daar nog 24 dus dat valt mee he.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:58 schreef Pheno het volgende:
quote:Ik had het al gezegd maar maakt niet uit.Op maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wist ik toch niet, ik ken die kerel amper, ja van naam.
quote:Als je 's ochtends langs de bakker rijdt. BohhOp maandag 25 oktober 2010 16:58 schreef Pheno het volgende:
quote:Vis, brood, mijn vrouw. Allemaal versOp maandag 25 oktober 2010 16:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen verse vis at.
quote:yeah vroeger als we weleens gingen stappen in t boerengebied. op weg terug langs de bakkerOp maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je 's ochtends langs de bakker rijdt. Bohh
quote:nee, dat naaktdansen op Utrecht Centraal was niet zo slim.Op maandag 25 oktober 2010 17:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Zou dit trouwens alle stress van afgelopen weken zijn, dat er nu gewoon uitkomt?
quote:Zou goed kunnen ja!Op maandag 25 oktober 2010 17:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Zou dit trouwens alle stress van afgelopen weken zijn, dat er nu gewoon uitkomt?
quote:Denk het welOp maandag 25 oktober 2010 17:01 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Oke dan, BOKS chickieOp maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had het al gezegd maar maakt niet uit.
quote:nee idd. gelukkig deed ik t pas op adam csOp maandag 25 oktober 2010 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dat naaktdansen op Utrecht Centraal was niet zo slim.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:01 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Kudt, verkeerde glas, dacht dat pilletje in het glas van c_a te hebben gedaan.Op maandag 25 oktober 2010 17:03 schreef gomi het volgende:
[..]
nee idd. gelukkig deed ik t pas op adam cs
quote:Ja hier ook, alleen dan in een dorpje, rond 04:00 uienkruiersOp maandag 25 oktober 2010 17:01 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah vroeger als we weleens gingen stappen in t boerengebied. op weg terug langs de bakker
quote:Die deed wel iets, maar thuis pasOp maandag 25 oktober 2010 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kudt, verkeerde glas, dacht dat pilletje in het glas van c_a te hebben gedaan.
quote:hehehe, shit ik wist dat ik dr glas niet had moeten jattenOp maandag 25 oktober 2010 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kudt, verkeerde glas, dacht dat pilletje in het glas van c_a te hebben gedaan.
quote:
quote:JaOp maandag 25 oktober 2010 17:07 schreef PatriQue89 het volgende:
hebben jullie dat halloween-foto-prijsvraag-topic gezien?
quote:Ja Kally en ik gaan meedoenOp maandag 25 oktober 2010 17:07 schreef PatriQue89 het volgende:
hebben jullie dat halloween-foto-prijsvraag-topic gezien?
quote:Wat zijn uienkruiers?Op maandag 25 oktober 2010 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hier ook, alleen dan in een dorpje, rond 04:00 uienkruiers
quote:Ik ook?
quote:
quote:
quote:yeah en die net vers van de bakkerOp maandag 25 oktober 2010 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brood met ui en vaak wat kaas
quote:Iemand moet de foto toch makenOp maandag 25 oktober 2010 17:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook?
O god ik word een Patje lijk
quote:
quote:Aah ok!Op maandag 25 oktober 2010 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brood met ui en vaak wat kaas
quote:Ja en na het stappen honger als een paard
quote:Choca?
quote:precies. deden we vroeger toen we in de zomer altijd op een camping stonden met wat vrienden. uitgaan in een dorp verderop en op de terugweg langs de bakkerOp maandag 25 oktober 2010 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en na het stappen honger als een paard
quote:Hier herinneringen van de winter, in het donker en in de kou en dan zo'n brood wat nog af moet koelen omdat het te heet wasOp maandag 25 oktober 2010 17:13 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. deden we vroeger toen we in de zomer altijd op een camping stonden met wat vrienden. uitgaan in een dorp verderop en op de terugweg langs de bakker
verser kon je t niet krijgen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga zo even schminken, en een foto maken!
quote:
quote:Choco toch, niet choca?
quote:Eetze
quote:Waarmee maar weer eens het belang van interpunctie wordt aangetoond
quote:Ciao
quote:Oh ja ik ken het ook alleen van horen zeggen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarmee maar weer eens het belang van interpunctie wordt aangetoond!
quote:ik wist t ook niet hoor.Op maandag 25 oktober 2010 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja ik ken het ook alleen van horen zeggen![]()
quote:Wat is er schatje?Op maandag 25 oktober 2010 17:15 schreef Rauzer het volgende:
charmed! Niet teruglezende nietteruglezer!
quote:Maar je hebt wel zijn koelkast gepunderd?Op maandag 25 oktober 2010 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Onverwacht leuke middag gehad. De jarige was alleen niet thuis.
quote:Kallycam
quote:hehe, surpriseparty?Op maandag 25 oktober 2010 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Onverwacht leuke middag gehad. De jarige was alleen niet thuis.
quote:We hebben hem met de auto opgespoord en gefeliciteerd. Tussen oma en opa op de bank leek ons niet wat.Op maandag 25 oktober 2010 17:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar je hebt wel zijn koelkast gepunderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |