quote:Oh ik snap dat op zich best eigenlijk. Want je hebt gewoon een gevoel bij een naam en dat is positief of negatief en waar hem dat in zit is voor iedereen verschillend. Daarbij kan het om heel kleine dingen gaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:07 schreef Grunsfan het volgende:
DutchBre, ik was degene met dereactie. Ik snap echt niet dat je zegt dat Tijn je doet denken aan Martijn wat je een lelijke naam vindt. Terwijl je Thyn dus de mooiste naam vindt?? Daar begrijp ik dus echt niets van. Kom op, je kunt poep schrijven als poup maar het stinkt nog steeds..
quote:Ik ken ook een turks/duitse jongen die zo heet.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:13 schreef DutchieBre het volgende:
Zo ken ik een Turks / Duitse jongen die Aytaē heet (uitgesproken als I Touch) .. Hoeveel grapjes daar altijd over gemaakt werden
quote:zou dat geen typo geweest kunnen zijn.
quote:Autocorrectie?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
zou dat geen typo geweest kunnen zijn.
Dat het Marijnissen moest zijn, die variant ken ik wel vaker voor een meisje
quote:lang leve telefoon
quote:Ik vind Jildou ook erg mooi, en Fardau ook!Op maandag 25 oktober 2010 22:25 schreef Jore het volgende:
Misschien klinkt Jildou wat minder gek als je het (eveneens Friese) Doutzen erbij bedenkt?
Jildou stond hier trouwens op het lijstje, het was/is de favoriet van mijn man.
quote:Niamph op z'n Iers.. mooie naam...Op dinsdag 26 oktober 2010 14:05 schreef Hik het volgende:
Wij zeggen "Niev", maar dat doet niet iedereen...
quote:Je naam is ook Sacre Coeur, laat ik die jongen nou net kennen uit de tijd dat ik in Parijs woonde.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik ken ook een turks/duitse jongen die zo heet.
Grappig.
Eigenlijk wordt 'ie altijd 'aai' genoemd hier.
quote:Ik ken (vrouwelijke) Martijn tjeOp dinsdag 26 oktober 2010 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
zou dat geen typo geweest kunnen zijn.
Dat het Marijn moest zijn, die variant ken ik wel vaker voor een meisje
quote:Oh is dat zo?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:27 schreef huuphuup het volgende:
Maar das dan eigenlijk wel juist een vrouwelijke versie van die naam dan toch?
Okay mijn smaak is het niet bepaaldmaar je hebt ook Gijsje en Dirkje en Hansje en meer van dat soort namen.
Die zijn wat oubolliger maar Brechtje bijv. is al wat meer gangbaar maar is in niet verkleinde vorm ook een mannennaam.
quote:Ik denk dan altijd: zo iemand wordt nooit premier, of CEO. Ik bedoel: premier Martijntje?! (of: Jojanneke, of Jip).Op dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik ken (vrouwelijke) Martijn tjeDat je je dochter een jongensnaam geeft is tot daar aan toe maar als je het ook nog gaat verkleinen
Ze zal nu ergens halverwege dertig zijn.
quote:Oja, dat heb ik altijd met Boy. Je zal maar een volwassen man zijn en Boy hetenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:28 schreef Hik het volgende:
Ik denk dan altijd: zo iemand wordt nooit premier, of CEO. Ik bedoel: premier Martijntje?! (of: Jojanneke, of Jip).
Onzin natuurlijk, maar er zijn wel echt namen die schattig zijn voor kinderen, maar voor een volwassene: ai
quote:Zoals (de echt bestaande) notaris Johnny Boy Heldoorn. Notariėle akten beginnen doorgaans ook nog eens met de volledige naam van de notaris, dus Heden verscheen voor mij, Johnny Boy Heldoorn, notaris ter standplaats AlmereOp woensdag 27 oktober 2010 07:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oja, dat heb ik altijd met Boy. Je zal maar een volwassen man zijn en Boy heten
quote:ach, zolang hij niet liever een meisje zou zijn...Op woensdag 27 oktober 2010 07:36 schreef Rewimo het volgende:
Oja, dat heb ik altijd met Boy. Je zal maar een volwassen man zijn en Boy heten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |