quote:Man is een gangbare Chinese naam dus ik zie niet waarom niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:09 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Ik vind dat een wat discutabele site, als je op heel vreemde namen zoekt zoals een jongen die bjork heet, dan bestaan die volgens die site?
Er zijn volgens die site ook 2 meisjes die als naam meisje hebbenEn er is 1 meisje dat man heet....
Dat zou toch niet echt zo zijn?
quote:Wat is de kvb? Kan ik daar ook in zoeken?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:13 schreef huuphuup het volgende:
Denk dat die site wel klopt hoor. Ik vraag me af of hij volledig is, volgens die site is de naam Amélie vorig jaar maar 29 keer gegeven terwijl volgens de kvb iets van 159 keer ofzo.
quote:excuus, ik bedoel de site van svb.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:16 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Wat is de kvb? Kan ik daar ook in zoeken?
quote:Even doorklikken dan kom je vanzelf de linkjes tegen.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:21 schreef kahlanamnell het volgende:
maar ik kan niet zoeken daarop zeker? Ik zie alleen een top20 staan op die site van het svb?
quote:In mijn babyboek zitten ook allerlei felicitatiekaartjes en daar zit er werkelijk waar eentje in "Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon" en dan zoon doorgestreept en dochter erachter gezetOp dinsdag 26 oktober 2010 11:53 schreef Jeetjejom het volgende:
Wij hebben trouwens ook een felicitatiekaartje gekregen waar op stond:
Jeetjejom en Klaas, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, terwijl mijn man Jan heet (bij wijze van spreken dan, maar jullie snappen de strekking)
Nu waren dat mensen van bij mijn ouders uit de straat, maar als je de naam niet weet, laat het dan achterwege ofzo....
quote:Staat op de shortlist hier, bedacht door Mr.DMLOp dinsdag 26 oktober 2010 13:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind stiekem Valentijn een hele mooie jongensnaammaar die zou ik er hier nooit doorgekregen hebben.
quote:Haha, ik wilde ook Valentijn .. Maar dat wilde mijn vrouw dus juist nietOp dinsdag 26 oktober 2010 13:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind stiekem Valentijn een hele mooie jongensnaammaar die zou ik er hier nooit doorgekregen hebben.
quote:Het betekend "schitterend" (Iers)Op dinsdag 26 oktober 2010 11:48 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Zou ik mogen weten wat de naam betekend ? (Neve)
quote:Je, ik sprak het dus al fonetisch uit.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:05 schreef Hik het volgende:
Wij zeggen "Niev", maar dat doet niet iedereen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |