abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87965831
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef yvonne het volgende:
Het gaat allang niet meer over t-mobile, het gaat nu om alle schofterigheid die je overkomt als er een bedrijf weereens de fout ingaat.
Hear, hear!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_87967429
Afbreken, die belachelijke helpdesks! Ik had nog niet zo lang geleden dolgraag het kabelmodem van de muur getrokken om het op een Ziggo-balie neer te flikkeren, maar men verschuilt zich achter een compleet woud van incapabele helpdesk-medewerkers. Dat systeem mag, wat mij betreft, met de grond gelijk gemaakt worden; als ik een klacht heb over een dienst of product wil ik iemand recht in de ogen kunnen kijken bij het indienen, ipv eerst urenlang telefonisch in de wacht gezet te worden. Bij T-Mobile kun je tenminste nog naar een winkel om je gram te halen, malafide "bedrijven" als Ziggo zijn alleen maar telefonisch bereikbaar.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:28:53 #53
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87967591
Ziggo heeft ook winkels anders. :o.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_87968525
ah, de enige manier om die arrogante grote bedrijven op de knieën te krijgen is het getetter van een arrogante bekende Nederlander.

De kluif is alleen te zwaar; verzekeraars, banken, telecombedrijven.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:45:13 #56
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_87968637
Ik kan dit alleen maar toejuichen. T-Mobile is verschrikkelijk. En inderdaad doen de usual suspects niet onder voor T-Mobile. (KPN, UPC, Nuon)
pi_87968713
Youp, held _O_ _O_ _O_
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_87968720
Lol, ik vind net deze site:

http://steunyoup.nl

Iets zegt me dat dit nog niet over is! ^O^
pi_87969069
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 09:45 schreef ShaoliN het volgende:
Ik kan dit alleen maar toejuichen. T-Mobile is verschrikkelijk. En inderdaad doen de usual suspects niet onder voor T-Mobile. (KPN, UPC, Nuon)
voor bedrijven ook hoor

deze week kregen we een incassobureau van Evides op ons dak, terwijl de factuur al in 2009 betaald is, waar we notabene toen ook al correspondentie over hadden gevoerd

same voor Nuon, die 2 betalingen van mei gingen terugstorten omdat ze die niet thuis konden brengen
ipv dat ze gewoon een specificatie vragen

Het is zo'n rotzooi die administratie van energiebedrijven e.d.
pi_87969283
pas een ton? Tegen het eind van zijn Carré-tour is het veel meer!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:19:14 #61
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_87969343
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef yvonne het volgende:
Het gaat allang niet meer over t-mobile, het gaat nu om alle schofterigheid die je overkomt als er een bedrijf weereens de fout ingaat.
Exact.

Lekker aan de schandpaal nagelen, waar het zooitje thuishoort ^O^
Intelligent, but fucked up.
pi_87969520
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef yvonne het volgende:
ben allang bang dat de hoge heren toch niets zullen voelen en er hard bezuinigd zal worden op service om de winst (en dus de extreme bonussen) in stand te houden.

Zo gaat het al jaren bij tegenvallende verkopen e.d.
pi_87969582
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 10:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Exact.

Lekker aan de schandpaal nagelen, waar het zooitje thuishoort ^O^
de overheid moet gewoon verplichten dat alle bedrijven een rechtstreeks telefoonnummer en een rechtstreekse email hebben voor klanten om contact op te nemen

tegenwoordig staan op veel sites een zogezegd contactformulier met veelgestelde vragen, maar blijkbaar stelt niemand vragen met klachten of storingen, want die mogeleijkheid geven ze niet
pi_87970946
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 01:28 schreef superworm het volgende:

[..]

Jep. Ik werk ook al een tijdje als student bij een klanten-afwimpel-service.
Pas maar op hoor met zulke uitspraken. Internet is lang niet zo anoniem als je denkt.
pi_87971154
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 11:15 schreef IHVK het volgende:

[..]

Pas maar op hoor met zulke uitspraken. Internet is lang niet zo anoniem als je denkt.
morgen topic van worm omdat hij ontslagen is!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:27:41 #66
145738 superworm
is erbij
pi_87973220
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 11:15 schreef IHVK het volgende:

[..]

Mwoah, het is gewoon een feit. Bedrijven willen zoveel mogelijk klanten in zo kort mogelijke tijd helpen. Dat is geen controverse maar kapitalistische realiteit.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_87973235
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 09:49 schreef pieterrrr het volgende:
Lol, ik vind net deze site:

...

Iets zegt me dat dit nog niet over is! ^O^
Nah... gaat hem niet worden.
pi_87973620
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 12:27 schreef superworm het volgende:

[..]

Mwoah, het is gewoon een feit. Bedrijven willen zoveel mogelijk klanten in zo kort mogelijke tijd helpen. Dat is geen controverse maar kapitalistische realiteit.
hielpen ze mensen maar, dan zouden ze minder telefoontjes krijgen
pi_87974012
edit; laat maar :D

[ Bericht 50% gewijzigd door Qwerty87 op 26-10-2010 12:57:48 ]
pi_87989846
nu bij eenvandaag >:)
pi_87990160
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn, gros van de service desks is de naam niet waard, het wordt vooral gestuurd op kosten en niet op klanttevredenheid. En dit terwijl een zeer goede eerste lijn kosten bespaard, omdat je nauwelijks een 2e en 3e lijn nodig hebt.
Nederland kenniseconomie.

We gaan dit probleem aanpakken door kenniswerkers uit het buitenland hierheen te halen die dan onze call-centers met betere kennis kunnen gaan bedienen.
pi_87992958
Geweldige actie, moge dit maar veel gevolgen hebben. Voor wie het gemist heeft, hier nog zijn toelichting van bij P&W gisteren http://weblogs.nrc.nl/exp(...)ing-naar-youpnrc-nl/
pi_88062043
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:25 schreef Pluckie het volgende:
Triest dat dan iedereen weer achter een uitgerangeerde cabaretier aanholt.
"Youp zegt het dus dan zal het wel zo zijn", waarna ze zich als lemmingen achter de mening van deze nep-grappenmaker scharen. Een bosje massahysterie eraan toevoegen doet wonderen.

Ach ja, het zijn de laatste stuiptrekkingen van een ooit eens succesvolle cabaretier voordat die in het moeras der vergetelheid kopje onder zal gaan.

En nee, ik werk niet voor een van de genoemde bedrijven.
Ik ben een T-mobile klant (nee je mag me niet aanraken), en ook hier netwerkproblemen gehad, wegvallende 3G en umts verbindingen etc etc. Dit online gemeld, hiervan standaard bevestigingsmailtje gehad, en dat was het. Na 3 dagen een uitnodiging voor een online survey om mijn ervaring met hun dienstverlening te melden, 2 dagen daarna een automatische telefonische enquete over hetzelfde onderwerp, en vlak daarna een enquete met een echte persoon aan de andere kant van de telefoon, die vroeg of ik goed geholpen was. Die klonk begrijpend, maar kon uiteraard niks doen aan mijn gemelde probleem, hij was enkel een externe callcenter medewerker, ingehuurd om mij te vragen naar mijn mening over de T-mobile dienstverlening.

Ze zijn dus primair bezig met het proces, en niet de oplossing. Uiteindelijk nog wel het standaard doekje voor het bloeden gekregen in de vorm van wat extra punten, te besteden in hun eigen shop. :N
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_88064557
Alex van Leeuwen van Buzzcapture: 'Het is altijd lastig om dit in bedragen uit te drukken maar als je kijkt naar het bereik van Youp van 't Hek op Twitter, het aantal reacties, en het negatieve sentiment rond T-Mobile, dan loopt de reputatieschade in de tonnen

En we vergeten maar even de doelbewuste tactiek van die bedrijven om met klantenservice doolhoven de klanten het geld uit de zakken te schudden.
Die vent moet een knal voor zijn kanis hebben. Zijn hersencellen staan 1 richting op.
pi_88196455
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 13:44 schreef Wijze_appel het volgende:
Alex van Leeuwen van Buzzcapture: 'Het is altijd lastig om dit in bedragen uit te drukken maar als je kijkt naar het bereik van Youp van 't Hek op Twitter, het aantal reacties, en het negatieve sentiment rond T-Mobile, dan loopt de reputatieschade in de tonnen
Youp was erg mild in de NRC dit weekend. Veel te soft. Hij had veel verder gekund.

quote:
En we vergeten maar even de doelbewuste tactiek van die bedrijven om met klantenservice doolhoven de klanten het geld uit de zakken te schudden.
Die vent moet een knal voor zijn kanis hebben. Zijn hersencellen staan 1 richting op.
het gaat niet zozeer om geld, het gaat om tijd.

Mensen bezighouden met onzinnige zaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')