quote:Hear, hear!Op maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef yvonne het volgende:
Het gaat allang niet meer over t-mobile, het gaat nu om alle schofterigheid die je overkomt als er een bedrijf weereens de fout ingaat.
quote:voor bedrijven ook hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 09:45 schreef ShaoliN het volgende:
Ik kan dit alleen maar toejuichen. T-Mobile is verschrikkelijk. En inderdaad doen de usual suspects niet onder voor T-Mobile. (KPN, UPC, Nuon)
quote:Exact.Op maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef yvonne het volgende:
Het gaat allang niet meer over t-mobile, het gaat nu om alle schofterigheid die je overkomt als er een bedrijf weereens de fout ingaat.
quote:ben allang bang dat de hoge heren toch niets zullen voelen en er hard bezuinigd zal worden op service om de winst (en dus de extreme bonussen) in stand te houden.Op maandag 25 oktober 2010 19:08 schreef yvonne het volgende:
quote:de overheid moet gewoon verplichten dat alle bedrijven een rechtstreeks telefoonnummer en een rechtstreekse email hebben voor klanten om contact op te nemenOp dinsdag 26 oktober 2010 10:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Exact.
Lekker aan de schandpaal nagelen, waar het zooitje thuishoort
quote:Pas maar op hoor met zulke uitspraken. Internet is lang niet zo anoniem als je denkt.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Jep. Ik werk ook al een tijdje als student bij een klanten-afwimpel-service.
quote:morgen topic van worm omdat hij ontslagen is!Op dinsdag 26 oktober 2010 11:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Pas maar op hoor met zulke uitspraken. Internet is lang niet zo anoniem als je denkt.
quote:Mwoah, het is gewoon een feit. Bedrijven willen zoveel mogelijk klanten in zo kort mogelijke tijd helpen. Dat is geen controverse maar kapitalistische realiteit.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Pas maar op hoor met zulke uitspraken. Internet is lang niet zo anoniem als je denkt.
quote:Nah... gaat hem niet worden.Op dinsdag 26 oktober 2010 09:49 schreef pieterrrr het volgende:
Lol, ik vind net deze site:
...
Iets zegt me dat dit nog niet over is!
quote:hielpen ze mensen maar, dan zouden ze minder telefoontjes krijgenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:27 schreef superworm het volgende:
[..]
Mwoah, het is gewoon een feit. Bedrijven willen zoveel mogelijk klanten in zo kort mogelijke tijd helpen. Dat is geen controverse maar kapitalistische realiteit.
quote:Nederland kenniseconomie.Op maandag 25 oktober 2010 18:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, gros van de service desks is de naam niet waard, het wordt vooral gestuurd op kosten en niet op klanttevredenheid. En dit terwijl een zeer goede eerste lijn kosten bespaard, omdat je nauwelijks een 2e en 3e lijn nodig hebt.
quote:Ik ben een T-mobile klant (nee je mag me niet aanraken), en ook hier netwerkproblemen gehad, wegvallende 3G en umts verbindingen etc etc. Dit online gemeld, hiervan standaard bevestigingsmailtje gehad, en dat was het. Na 3 dagen een uitnodiging voor een online survey om mijn ervaring met hun dienstverlening te melden, 2 dagen daarna een automatische telefonische enquete over hetzelfde onderwerp, en vlak daarna een enquete met een echte persoon aan de andere kant van de telefoon, die vroeg of ik goed geholpen was. Die klonk begrijpend, maar kon uiteraard niks doen aan mijn gemelde probleem, hij was enkel een externe callcenter medewerker, ingehuurd om mij te vragen naar mijn mening over de T-mobile dienstverlening.Op maandag 25 oktober 2010 18:25 schreef Pluckie het volgende:
Triest dat dan iedereen weer achter een uitgerangeerde cabaretier aanholt.
"Youp zegt het dus dan zal het wel zo zijn", waarna ze zich als lemmingen achter de mening van deze nep-grappenmaker scharen. Een bosje massahysterie eraan toevoegen doet wonderen.
Ach ja, het zijn de laatste stuiptrekkingen van een ooit eens succesvolle cabaretier voordat die in het moeras der vergetelheid kopje onder zal gaan.
En nee, ik werk niet voor een van de genoemde bedrijven.
Youp was erg mild in de NRC dit weekend. Veel te soft. Hij had veel verder gekund.quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:44 schreef Wijze_appel het volgende:
Alex van Leeuwen van Buzzcapture: 'Het is altijd lastig om dit in bedragen uit te drukken maar als je kijkt naar het bereik van Youp van 't Hek op Twitter, het aantal reacties, en het negatieve sentiment rond T-Mobile, dan loopt de reputatieschade in de tonnen
het gaat niet zozeer om geld, het gaat om tijd.quote:En we vergeten maar even de doelbewuste tactiek van die bedrijven om met klantenservice doolhoven de klanten het geld uit de zakken te schudden.
Die vent moet een knal voor zijn kanis hebben. Zijn hersencellen staan 1 richting op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |