quote:Die gast daar rechts ook ..Op dinsdag 26 oktober 2010 16:53 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft die barchick van kampsjaak Vera stiekem een oogje op Van der Gijp. Ze loopt altijd zo te lachen om hem.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:16 schreef bascross het volgende:
2029 VOETBAL INTERNATIONAL 3,6 8,0 543.000
Valt me tegen.
quote:Mij niet ^^Op maandag 25 oktober 2010 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij piekte VI nooit en is het bijna altijd de zelfde groep die kijkt. Dus als het dan toch al een competitie is gok ik op 550 duizend kijkers
quote:Doet Gijp niks, als hij zou willen heeft hij zo de Pamela Anderson van Dordrecht in bed.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:53 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft die barchick van kampsjaak Vera stiekem een oogje op Van der Gijp. Ze loopt altijd zo te lachen om hem.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:25 schreef Diboduivel het volgende:
Vi is het beste voetbalpraatprogamma wat er is ,kijk vooral voor de humor .
En gijp is niet alleen grappig heeft ook nog verstand van voetbal.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:25 schreef Diboduivel het volgende:
Vi is het beste voetbalpraatprogamma wat er is ,kijk vooral voor de humor .
En gijp is niet alleen grappig heeft ook nog verstand van voetbal.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 01:05 schreef Hajko het volgende:
Van mij mag die Turk van Dit was het nieuws wel vaker bij VI komen
quote:Turk?Op woensdag 27 oktober 2010 01:05 schreef Hajko het volgende:
Van mij mag die Turk van Dit was het nieuws wel vaker bij VI komen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 01:05 schreef Hajko het volgende:
Van mij mag die Turk van Dit was het nieuws
quote:Zijn vader is een professor dus lijkt me sterk.
quote:Nee, Heertje is geniaal.Op woensdag 27 oktober 2010 02:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn vader is een professor dus lijkt me sterk.
quote:Ik vind het wel schrijnend dat Barend & Barend wel elke keer topgasten uit de voetbalwereld weet te regelen voor hun programma, maar dat Voetbal International het 8 van de 10 keer moet doen met gasten die eigenlijk helemaal niets met voetbal te maken hebben. Waar gaat dit over?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:36 schreef Vasilevski het volgende:
Zijn er na gisteren nog mensen die zo gecharmeerd zijn van die Jakhals? De beste man had niks boeiends te melden. Goh, even laten weten dat Ted van Leeuwen die gast is van het filmpje van Louis van Gaal. Heeft ook iemand Youtube ontdekt.En aan het eind nog even tegendraads doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |