quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:09 schreef teamlead het volgende:
als je dit boekt, heb je wel lef:
http://www.montemar.nl/ac(...)48-Verrassingshotel/
quote:Fok! meetOp zondag 24 oktober 2010 22:09 schreef teamlead het volgende:
als je dit boekt, heb je wel lef:
http://www.montemar.nl/ac(...)48-Verrassingshotel/
quote:precies... en dan op het laatste moment weer even naar adem laten happen en opnieuw beginnen.... net zolang tot hij het lekker vindt en dan stoppen...Op zondag 24 oktober 2010 22:08 schreef Kwalberto het volgende:
Wat zou ik dat kind graag willen wurgen tot het paars ziet![]()
![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:11 schreef tralalala het volgende:
Misschien komt straks wel de top 5 top 5
quote:
quote:HeerlijkOp zondag 24 oktober 2010 22:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies... en dan op het laatste moment weer even naar adem laten happen en opnieuw beginnen.... net zolang tot hij het lekker vindt en dan stoppen...
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:12 schreef teamlead het volgende:
[..]en dan Alberto bellen.... jij in bikini met cocktail op het strand verdrietig doen dat je in een hotel vol nerds terecht bent gekomen
[..]en dan Alberto bellen.... jij in bikini met cocktail op het strand verdrietig doen dat je in een hotel vol nerds terecht bent gekomen
quote:Doelde nog op die post van teamlead
quote:Wat is daar mis meeOp zondag 24 oktober 2010 22:17 schreef Kwalberto het volgende:
Met de bus naar Spanje, dan vraag je erom
quote:Inderdaad, kom je dan buiten krijg je ook nog eens een klap voor je kopOp zondag 24 oktober 2010 22:18 schreef tralalala het volgende:
Met airco word je juist ziek wakker...
quote:wat is er woensdag dan? behalve kinderen die met dode oma's lullen?Op zondag 24 oktober 2010 22:20 schreef tralalala het volgende:
Even in CAPS: Niemand reageert![]()
KOMT WOENSDAGAVOND NOU IEDEREEN???
DIKKE TOFFE SBS-AVOND!
quote:Vopr die paranormale kinderen? Rimboe is dan wel weer leuk trouwens.Op zondag 24 oktober 2010 22:20 schreef tralalala het volgende:
Even in CAPS: Niemand reageert![]()
KOMT WOENSDAGAVOND NOU IEDEREEN???
DIKKE TOFFE SBS-AVOND!
quote:PepijnOp zondag 24 oktober 2010 22:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat is er woensdag dan? behalve kinderen die met dode oma's lullen?
quote:Groeten uit de rimboe met lilliputtersOp zondag 24 oktober 2010 22:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Groeten uit de RimboeOp zondag 24 oktober 2010 22:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Verslaafd aan verzamelen
quote:Dat lijkt me idd de bedoelingOp zondag 24 oktober 2010 22:24 schreef TheKC het volgende:
Vriezer vol ijs?
Sinds wanneer is dat een probleem?![]()
quote:Ja, zo is hij veel leuker
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Van die stem van die vrouw krijg je toch spontaan oorkanker?
quote:In een vriezer hoort geen ijs.
quote:Vraag maar aan RobOp zondag 24 oktober 2010 22:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
In een vriezer hoort geen ijs.
quote:Geen ijs, wel ijsklontjesOp zondag 24 oktober 2010 22:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
In een vriezer hoort geen ijs.
quote:Zeker weten! Ik zet er al mijn spaargeld op in.
quote:Even quoten voor het nageslachtOp zondag 24 oktober 2010 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zeker weten! Ik zet er al mijn spaargeld op in.
quote:Echt heOp zondag 24 oktober 2010 22:27 schreef Karina het volgende:
Haha Edgar staat er gewoon bij te kijken.
quote:En trots dat hij is.....Op zondag 24 oktober 2010 22:27 schreef Karina het volgende:
Haha Edgar staat er gewoon bij te kijken.
quote:losser?
quote:Weer Peter over HollowayOp zondag 24 oktober 2010 22:28 schreef Karina het volgende:
Volgende week Peter RIk dacht dat DAS zou komen.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:29 schreef betyar het volgende:
bah die vieze hoer heeft nog meer geld nodig....
quote:I want to discuss something
quote:Peter is leuker.Op zondag 24 oktober 2010 22:28 schreef Karina het volgende:
Volgende week Peter RIk dacht dat DAS zou komen.
quote:Robot-juristenOp zondag 24 oktober 2010 22:30 schreef Irritatie100 het volgende:
DAS kijk ik niet eens, dat is echt veel te saai
quote:Pittig vlotte juristen altijd welOp zondag 24 oktober 2010 22:30 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Oh, dankje. Kijk het nooit, maar wil het nu wel zienOp zondag 24 oktober 2010 22:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
VI is morgen pas. Vanavond is SV, maar dat is saai
quote:"snel, laten we een wetsartikel uit ons hoofd leren!"
quote:DAS is grappig met de robotadvocaten en John die staat te stotteren.Op zondag 24 oktober 2010 22:30 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Idd.Op zondag 24 oktober 2010 22:30 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Voor Rene?Op zondag 24 oktober 2010 22:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, dankje. Kijk het nooit, maar wil het nu wel zien
quote:We hebben reportage nog
quote:
quote:Ik bedoel maarOp zondag 24 oktober 2010 22:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oja, garant voor minimaal 10 topics!
quote:Ook, maar ook voor Feyenoord.Op zondag 24 oktober 2010 22:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Voor Rene?
Die gaat er weinig over zeggen denk ik.
quote:Weer herhaling of krijgen we spontaan iets nieuws?
quote:wat denk je zelf?Op zondag 24 oktober 2010 22:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weer herhaling of krijgen we spontaan iets nieuws?
quote:Ohjee
quote:
quote:Zondag 24 oktober, 22.50 uur: Ik overleefde een enorme tumor
In het Universitair Medisch Centrum van Chicago wacht Craig Niemeyer op een operatie die hem moet redden van een tikkende tijdbom: een enorme tumor die zijn leven bedreigt. Amital Cohen lijdt helse pijnen, omdat ze gezwellen heeft in haar benen, die maar blijven doorgroeien. Het wordt een race tegen de klok om deze patiënten te verlossen van hun kwaal. Veel artsen hebben dat al tevergeefs geprobeerd, maar nu is het de beurt aan chirurg McKay McKinnon om een wonder te verrichten.
quote:
quote:Straks maar eens warme choco met slagroom maken en proberen te ontnuchteren. Misschien dat ik dan wat meekrijg
quote:Nu nog dronken?Op zondag 24 oktober 2010 22:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Straks maar eens warme choco met slagroom maken en proberen te ontnuchteren. Misschien dat ik dan wat meekrijg
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Kraftwerk____________!!!
Sorry, maar dat vind ik echt ku.
quote:Neuh, vanavond maar aan het bier gegaan
quote:Haten op de pioniers van de electronische muziekOp zondag 24 oktober 2010 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Kraftwerk____________!!!
Sorry, maar dat vind ik echt ku.
quote:Bier is altijd een goede oplossing tijdens ongemakkelijke situaties.Op zondag 24 oktober 2010 22:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Neuh, vanavond maar aan het bier gegaanHet was vaak zo vreselijk ongemakkelijk dat ik even hulp nodig had om de avond door te komen
quote:Daft PunkOp zondag 24 oktober 2010 22:38 schreef TheKC het volgende:
[..]
Haten op de pioniers van de electronische muziek!
Maarja, jij bent ook voor Feyenoord dus dat zegt al genoeg (10-0)
quote:Zuipschuit.Op zondag 24 oktober 2010 22:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Straks maar eens warme choco met slagroom maken en proberen te ontnuchteren. Misschien dat ik dan wat meekrijg
quote:Heb deze week wel akelig veel gedronken ja
quote:preciesOp zondag 24 oktober 2010 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Bier kan altijd
Behalve achter het stuur natuurlijk
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Alhoewel ik vorige week zondag te dronken was om maar enigszins iets van de tv te kunnen volgen.![]()
quote:Komt ie naar me toe: "Pardon? Pardon? Jij bent dronken?Op zondag 24 oktober 2010 22:41 schreef Maraca het volgende:
[..]![]()
Je zult maar dronken geconfronteerd worden door Alberto
quote:InderdaadOp zondag 24 oktober 2010 22:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
preciesgewoon even netjes stoppen op een parkeerplaats...
quote:PARDON!?!? DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!Op zondag 24 oktober 2010 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Komt ie naar me toe: "Pardon? Pardon? Jij bent dronken?"
quote:En dan een knuffel eisenOp zondag 24 oktober 2010 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Komt ie naar me toe: "Pardon? Pardon? Jij bent dronken?"
quote:Dan komt Alberto op tv met een zatlap om z'n nek.
quote:neem nog een lekker juupkeOp zondag 24 oktober 2010 22:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik denk dat ik ga slapen. Morgen weer werken. En ik heb geen zin in nog meer gezeur om de 10-0
quote:Da's wel kansloos.
quote:Is het waardOp zondag 24 oktober 2010 22:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan komt Alberto op tv met een zatlap om z'n nek.![]()
quote:ma. t/m vr. van 9.00-14.00 uur en wo.van 9.00 tot 19.00 uur.Op zondag 24 oktober 2010 22:50 schreef tralalala het volgende:
Morgen pas om 18:00 iets op de agenda.![]()
En ik moet nog een paspoort aanvragen, eerst maar even kijken of het gemeentehuis uberhaupt open is.
quote:Echt SBS-niveau.
quote:Ja lekker doe mij maar 1.
quote:morgen ben ik in de buurtOp zondag 24 oktober 2010 22:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als je eventjes naar Vlaardingen komt...
quote:zit de hele week in 100 euh 010Op zondag 24 oktober 2010 22:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Morgen ben ik dan weer niet thuis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |