Ze heeft gewoon gelijk jaquote:
Kwartiertje nog maar! Je hebt maar èèn dans gemist,quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef Ang3l het volgende:
O kut, is 't al begonnen?
Ik kijk altijd via progr gemist en dacht "Nou eindelijk tijd"
Maar had 20.30 verwacht
Dat doe ik ook soms. Pauzeer ik het programma en dan ga ik verder kijken en zit ik hier te reageren op dingen die al 5 minuten oud zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef Ang3l het volgende:
O kut, is 't al begonnen?
Ik kijk altijd via progr gemist en dacht "Nou eindelijk tijd"
Maar had 20.30 verwacht
Alleen in een bepaalde scene...quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:15 schreef IbeBen het volgende:
Volgens mij is Stefano ook niet echt een publiekslieveling
dat denk ik ookquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:15 schreef IbeBen het volgende:
Neuh, maar als hij danst kijk ik graag naar hem. Hij heeft een prachtige techniek.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:15 schreef IbeBen het volgende:
Nou ik heb breaking news vanuit die scene: Die moeten hem ook nietquote:
Ja, ik ook. Past wel goed bij die walgelijke shirts die maar één mouw hebben.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef Franneh het volgende:
Ik irriteer me de pleuris aan Lorenzo zijn lange haar links en dat zijn haar rechts kort is.
She's a vampire!!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:18 schreef -Peach het volgende:
Die Roemjana ziet eruit alsof ze al een jaar niet geslapen heeft
quote:
'Mooi' vind ik niet echt accuraat... ik denk eerder in de categorie bloedmooi. Ze is prachtig.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:18 schreef -Peach het volgende:
Die Roemjana ziet eruit alsof ze al een jaar niet geslapen heeft
Hoe kom je daaraan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik heb breaking news vanuit die scene: Die moeten hem ook niet
Ja dacht ik ook al aanquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Past wel goed bij die walgelijke shirts die maar één mouw hebben.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:18 schreef IbeBen het volgende:
Enora kijkt altijd zo dubieus...ijskoud is wel een beetje het goede woord van Lorenzo
I bet she says that too all the men!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:19 schreef Franneh het volgende:
Ik kan niet in je kijken.
Open je benen!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:19 schreef Franneh het volgende:
Ik kan niet in je kijken.
Open je benen!
Ja, die shirts inderdaad! Bah.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Past wel goed bij die walgelijke shirts die maar één mouw hebben.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet altijd lachen bij het horen van de naam Roemjana omdat je dan een wulpse geile Russische schone verwacht en dan krijg je een Randstad-poes met kringen om haar ogen
Omdat ik onderdeel ben van die scenequote:
Goed idee!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:22 schreef Cee het volgende:
Werkelijk waar, hoe komen ze in godsnaam op de muziek bij sommige dansen? Da's als weense walsen op Motörhead.
Waarom moeten ze hem niet?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat ik onderdeel ben van die scene
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:23 schreef IbeBen het volgende:
Ik vind Enora eigenlijk helemaal niet zo aantrekkelijk
Omdat het een arrogant wijf isquote:
quote:
je vindt enora niet aantrekkelijkquote:
"Ik zie de vlekken al in Dennis' broek springen'quote:
ik ga ook voor mn tweede kopquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:27 schreef Cee het volgende:
Nou, hup, reclame, ik heb koppijn en wil thee.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:25 schreef livelink het volgende:
Dat koele van Enora paste wel in deze dans, vond ik.
Wat dan?! Uitgesproken en uitbundig?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind haar juist helemaal niet koel.
Werd ook wel tijd dat hij eens een genre mag dat hij kan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:31 schreef Anonymousz het volgende:
caggie gaat vlammen
hip hop fast het is zijn stijl
Ik vind Agar juist wel iets leuks hebben. Ze is misschien niet zo extravert als de rest, maar dat vind ik ook wel wat hebben.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Franneh het volgende:
Caggie, ben benieuwd!!
Agar.. zij doet mij echt niks.
Caggie wel op mij, Agar nog steeds niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef TheVulture het volgende:
AL dansen ze de stenen uit de straat... ze hebben geen appeal op me eigenlijk
Ik vind Caggie wel een sympathieke.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef TheVulture het volgende:
AL dansen ze de stenen uit de straat... ze hebben geen appeal op me eigenlijk
quote:
eh Kirby?quote:
pics?quote:
Een vrij zoete Schweppes variant, ik ga even mijn kiezen bij elkaar rapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |