Ja, ik ook. Past wel goed bij die walgelijke shirts die maar één mouw hebben.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef Franneh het volgende:
Ik irriteer me de pleuris aan Lorenzo zijn lange haar links en dat zijn haar rechts kort is.
She's a vampire!!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:18 schreef -Peach het volgende:
Die Roemjana ziet eruit alsof ze al een jaar niet geslapen heeft
quote:
'Mooi' vind ik niet echt accuraat... ik denk eerder in de categorie bloedmooi. Ze is prachtig.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:18 schreef -Peach het volgende:
Die Roemjana ziet eruit alsof ze al een jaar niet geslapen heeft
Hoe kom je daaraan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik heb breaking news vanuit die scene: Die moeten hem ook niet
Ja dacht ik ook al aanquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Past wel goed bij die walgelijke shirts die maar één mouw hebben.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:18 schreef IbeBen het volgende:
Enora kijkt altijd zo dubieus...ijskoud is wel een beetje het goede woord van Lorenzo
I bet she says that too all the men!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:19 schreef Franneh het volgende:
Ik kan niet in je kijken.
Open je benen!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:19 schreef Franneh het volgende:
Ik kan niet in je kijken.
Open je benen!
Ja, die shirts inderdaad! Bah.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Past wel goed bij die walgelijke shirts die maar één mouw hebben.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet altijd lachen bij het horen van de naam Roemjana omdat je dan een wulpse geile Russische schone verwacht en dan krijg je een Randstad-poes met kringen om haar ogen
Omdat ik onderdeel ben van die scenequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |