quote:ik zocht op tampeloeris en die stond ertussen, blijken worsten te zijnOp zondag 24 oktober 2010 22:04 schreef Chicolate het volgende:
XM![]()
![]()
jt, wat zijn dat?![]()
Ik ga zoooo nooit meer dit topic openen op school.
quote:Nee, ik hoef ook geen vagina in de op te zienOp zondag 24 oktober 2010 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
in het volgende topic mosselen of rosbief in de op?
quote:Waarom heb je dan geluk? Iedereen die langs jou raam loopt ziet dat je er smerige plaatjes voor hebtOp zondag 24 oktober 2010 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
Oef ik heb geluk dat ik met mijn rug naar het raam zit
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:09 schreef benchMarc het volgende:
Idd, wat een plaatjes.. Even de boel rechttrekken hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
There, i fixed it!
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mooie billen hoor. Nu is vik ook weer blij?
quote:ik vind die billen echt way to dik. Ik wordt altijd beetje onpasselijk bij dikke billen ... dus echt richting negerin style ... ben een borsten vrouwOp zondag 24 oktober 2010 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Vind de onderste dame stukken mooier.
quote:Wens ze succes met dat langsOp zondag 24 oktober 2010 22:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan geluk? Iedereen die langs jou raam loopt ziet dat je er smerige plaatjes voor hebt.
quote:Eens. toen ik postte stond het onderste plaatje er nog niet bij. Al heeft de onderste best een mooie kont.Op zondag 24 oktober 2010 22:14 schreef j.t het volgende:
[..]
ik vind die billen echt way to dik. Ik wordt altijd beetje onpasselijk bij dikke billen ... dus echt richting negerin style ... ben een borsten vrouw
middelste heeft dus de beste billen
quote:Heerlijk, te dikke billen kan bijna niet. Of het moet echt spekkig zijn.Op zondag 24 oktober 2010 22:14 schreef j.t het volgende:
[..]
ik vind die billen echt way to dik. Ik wordt altijd beetje onpasselijk bij dikke billen ... dus echt richting negerin style ... ben een borsten vrouw
middelste heeft dus de beste billen
quote:haha oké dan. Gelukkig dat je geen (overduidelijke) neptieten plaatste! Maar nu ist wel weer genoeg!Op zondag 24 oktober 2010 22:18 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Heerlijk, te dikke billen kan bijna niet. Of het moet echt spekkig zijn.
Voor jou dan:
[ afbeelding ]
quote:WelkomOp zondag 24 oktober 2010 22:15 schreef RenRen- het volgende:
Hoi dames!![]()
Ik blijf om hulp vragen, maar uit eigen ervaring blijkt dat dit beter is dan op deze voet door blijven gaan. Ik heb dus een dieet gevolgd en ben ermee gestopt, en wil proberen zelf gezond te eten. Maar dit blijkt soms nogal lastig. Ik eet denk ik te onregelmatig en dat resulteert erin dat ik soms vreetbuien heb (Dénk ik, omdat suikerspiegel(?)). Wat hierin niet helpt is dat ik geen normale pauzes op school heb en hierdoor van 10 tot 3 geen pauzes heb (En dus doorwerk zonder honger te krijgen). Ik probeer naar minder erge dingen te grijpen zoals magere kwark ofzoMaar ik wil het eigenlijk gewoon helemaal niet meer hebben.
Heeft iemand hier last van gehad en hoe is dit uiteindelijk verholpen? Moet ik misschien meer tussendoor eten? (Ik heb ontbijt, lunch, avondeten en één keer een tussendoortje en kom nog lang niet op genoeg kcal, maar daar vind ik nog wel wat op)
Sorry voor de lange post
quote:meer eten tijdens de lunch? Tussendoor nootjes eten? Kan ook best tijdens de les.Op zondag 24 oktober 2010 22:15 schreef RenRen- het volgende:
Hoi dames!![]()
Ik blijf om hulp vragen, maar uit eigen ervaring blijkt dat dit beter is dan op deze voet door blijven gaan. Ik heb dus een dieet gevolgd en ben ermee gestopt, en wil proberen zelf gezond te eten. Maar dit blijkt soms nogal lastig. Ik eet denk ik te onregelmatig en dat resulteert erin dat ik soms vreetbuien heb (Dénk ik, omdat suikerspiegel(?)). Wat hierin niet helpt is dat ik geen normale pauzes op school heb en hierdoor van 10 tot 3 geen pauzes heb (En dus doorwerk zonder honger te krijgen). Ik probeer naar minder erge dingen te grijpen zoals magere kwark ofzoMaar ik wil het eigenlijk gewoon helemaal niet meer hebben.
Heeft iemand hier last van gehad en hoe is dit uiteindelijk verholpen? Moet ik misschien meer tussendoor eten? (Ik heb ontbijt, lunch, avondeten en één keer een tussendoortje en kom nog lang niet op genoeg kcal, maar daar vind ik nog wel wat op)
Sorry voor de lange post
quote:Ik vind het niet mooi...Op zondag 24 oktober 2010 22:18 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Heerlijk, te dikke billen kan bijna niet. Of het moet echt spekkig zijn.
Voor jou dan:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |