abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87916190
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:10 schreef Happel het volgende:
Saneren gebeurd nog steeds.
Typo.
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:13:59 #152
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_87916264
quote:
14s.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:12 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Typo.
Ik ben een tokkie, ken het niet helpen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_87916347
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:09 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja zolang dat kk bestuur en die kk scouting niet weg gaat blijven we in dit soort sfeertjes hangen . Leo :W Gudde :W (deel) RvC :W Scouting in zn geheel :W
Mario moet ons er in houden . Heb totaal niet het idee dat er dingen spelen in de groep zoals ten tijden van GJ Verbeek die voor een slechte sfeer zorgen :N
De scouting is een perfect voorbeeld van iets waar totaal geen vooruitgang in te zien is.

Dezelfde mensen als die de afgelopen jaren ( toen er nog wat geld uit gegeven kon worden) Feyenoord kapot hebben gemaakt zijn nog in dienst. De hele scouting had al 2 jaar geleden overhoop gegooid moeten worden.

Je hoeft geen interne kennis te hebben om te zien dat de scouting al meer dan 10 jaar gewoon geen enkele meerwaarde heeft?
-
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:15:28 #154
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87916348
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee, zorgen dat de appel eetbaar wordt. Momenteel is die van graniet.
Dat kan imo alleen als er grondig gesaneerd word en volgens mij is daar het huidige bestuur goed mee bezig.

quote:
Niets ontslagpremies, het Legioen heeft echt wel de macht om Gudde en co te dwingen om zelf op te stappen.
Dat is idd zo ja maar daar los je imo echt niets mee op. Volgens mij zijn ze nl nu op de goede weg met het saneren en dat is nu echt zwaar klote. Dat begrijp ik echt wel maar als je nu weer een nieuwe groep neer zet moeten die weer helemaal opnieuw beginnen en dus duurt t all1 maar langer.
quote:
Je zegt het zelf al: Feyenoord is een bodemloze put onder deze mensen, die moet eerst van een bodem voorzien worden en daar zit mijn probleem met de huidige leiding: ze zijn niet in staat om die bodem te maken.
Ik zeg nergens dat Feyenoord een bodemloze put is. Dat was puur als metafoor bedoeld. Het huidige bestuur heeft imo die bodem al gemaakt en is nu bezig om goed te saneren zodat Feyenoord weer een gezonde club wordt. Dat de resultaten heel erg tegen zitten ok maar dat verander je imo niet door maar andere mensen aan te nemen.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_87916355
Kunnen we de toko niet failliet laten verklaren en opnieuw beginnen ?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_87916420
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:11 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Vlaar gaat weg, Ahmadi gaat weg, Wijnaldum tekent niet bij, Fer tekent niet bij,
In dat geval mogen de verantwoordelijken hiervoor (Leo o.a.) ook gewoon weg.

Als er 1 of 2 spelers niet bijtekenen dan kan dat gebeuren, maar als geen enkele speler wil verlengen zit er structueel iets fout.
-
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:17:26 #157
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87916459
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:15 schreef Stokstaart het volgende:
Afgezien van de morele kwestie zijn er verder weinig nadelen aan verbonden. Maar goed, het is wel een beetje weglopen van je problemen. Alhoewel ben ik ervan overtuigd dat als we het enkel moeten hebben van een paar jaartjes saneren dat we alleen maar dieper de shit in flikkeren.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:17:57 #158
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_87916494
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:16 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Als er 1 of 2 spelers niet bijtekenen dan kan dat gebeuren, maar als geen enkele speler wil verlengen zit er structueel iets fout.
Nee hoor. Spelers willen meer geld, Feijenoord kan niet veel bieden, dus gaan ze weg. Dan is er niks fouts aan de hand.
Elite
Tegen TTIP
pi_87916522
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:15 schreef Stokstaart het volgende:
Onmogelijk. Er lopen veel schulden bij Rotterdamse mensen met een Feyenoord-hart. Als je die er zo bij naait dan raak je echt heel veel goodwill kwijt in Rotterdam.
-
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 22:20:00 #160
138438 crew  Pizzakoppo
pi_87916625
Net ff de samenvatting gezien, zag er verdedigend niet al te best uit maar wat wil je. Lag het aan mij of werd de rode kaart makkelijk gegeven?
pi_87916642
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee hoor. Spelers willen meer geld, Feijenoord kan niet veel bieden, dus gaan ze weg. Dan is er niks fouts aan de hand.
In dat geval MOET je ze gewoon deze winter en zomer allemaal wegdoen. Het kan gewoon niet dat je die spelers gratis de deur uit laat lopen, dan kom je in een oneindige cirkel terecht en is het einde gewoon nabij.
-
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:20:26 #162
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87916649
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:11 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Vlaar gaat weg, Ahmadi gaat weg, Wijnaldum tekent niet bij, Fer tekent niet bij, wie hou je dan precies over? Die 4 spelers zijn bij elkaar op een goede dag 10 miljoen bij elkaar waard. Je kan er niemand voor terug halen en je zit nog met tientallen miljoenen schuld. Sponsors haken af, geen europees voetbal, supporters haken af etc. etc. en het is gewoon 1 grote kettingreactie.
Dat is imo wel erg negatief gezien maar ja als je nu niet de ingezette weg doorzet kom je all1 maar verder in de problemen.
quote:
Als wij het moeten gaan hebben van enkel saneren dan draaien we elk jaar dik verlies omdat met elk jaar onze begroting daalt maar de kosten hetzelfde blijven. Dus dan loopt de schuld alleen maar op in plaats van af. Er moet een flinke smak met geld komen en snel.
Zit wat in idd. Zo had ik het nog niet bekeken. Moet wel zeggen dat die gene die weer een smak geld in Feyenoord steekt er dan waarschijnlijk wel van uit kan gaan dat ie dat waarschijnlijk nooit meer terug ziet.
pi_87916710
Er wordt totaal niet gesaneerd, tussen zomer 2007 en nu oktober 2010 is de schuld van 17 miljoen naar 50 miljoen gegaan.

Hoeveel RoodWit bloed er door me aderen ook stroomt, dit is onder geen beding saneren.

Gudde en consorten moeten het pluche aan de mannen van Blokland afstaan, laat die maar saneren die nemen gvd nog een zak geld mee.

Die G :r dde zit er alleen nog maar vanwege die nieuwe Kuip, straks een stadion van 75.000 man en een middenmotor zijn.

Heb genoeg gehad, heel Europa door geweest voor die club en sinds HET hoogtepunt op 8 mei 2002 is het naar de tering gegaan in Zuid.
Hoor Jorien nog zeggen in de zomer van 2002, we willen binnen een paar jaar stelselmatig mee draaien van de beste 8 van de Champions League.

Sindsdien is het heel ver weggezakt en ik heb het al die jaren geslikt onder het mom van clubliefde.
Maar de laatste 2 jaar, en dan vergeten we voor het gemak die veegpartij in de bekerfinale even, is het zo erg geworden dat ik er vandaag om heb gehuild.

In 2002 ook gehuild van vreugde maar vandaag van intens verdriet. :'(
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:22:24 #164
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87916766
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:16 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zou jij als je de kans hebt dan niet weg gaan bij een (schijnbaar) zinkend schip? Om die spelers te behouden moet je er gewoon geld bij kunnen doen en dat kan Feyenoord op t moment niet. Misschien dat Blokland en co daar wat aan kunnen doen.
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:22:40 #165
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87916784
Die 50 miljoen is naar mijn weten nog nergens bevestigd hoor?
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_87916867
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:22 schreef Sinnie het volgende:
Geloof me, het is waar.
}:|
pi_87916911
Wanneer krijgen we eigenlijk uitsluitsel over die zogenaamde investeerders ? Dat zou toch ook eerdaags zijn ?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_87916966
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:22 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Zou jij als je de kans hebt dan niet weg gaan bij een (schijnbaar) zinkend schip? Om die spelers te behouden moet je er gewoon geld bij kunnen doen en dat kan Feyenoord op t moment niet. Misschien dat Blokland en co daar wat aan kunnen doen.
zou jij weggaan als je directeur bent bij een BVO en een topsalaris heb ?

zou jij weggaan als je medeverantwoordelijk bent voor 40 miljoen schuld zoals Jacobs ?
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:26:06 #169
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87916986
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:24 schreef Dannare het volgende:

[..]

Geloof me, het is waar.
}:|
Ik geloof niks tot het is bevestigd
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_87916987
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:22 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Feyenoord WORDT een zinkend schip als iedereen zo gaat denken. Een soort self fulfilling prophecy...

Als je als Fer of Wijnaldum zijnde gratis weg wil, dan weet je dat je daarmee de doodzieke club waar je bent opgegroeid persoonlijk het laatste zetje richting de dood geeft.

En idd, ze moeten gewoon zorgen dat Blokland in elk geval zorgt voor wat geld zorgt om je enige toekomst niet te laten wegvallen.
-
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:26:13 #171
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_87916996
quote:
10s.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:22 schreef Sinnie het volgende:
De snor meldt het, hè. Dan is het waarheid.

quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:21 schreef Dannare het volgende:Er wordt totaal niet gesaneerd, tussen zomer 2007 en nu oktober 2010 is de schuld van 17 miljoen naar 50 miljoen gegaan.
Feijenoord heeft jarenlang boven haar stand geleefd. Begrotingen gedraaid die nooit werden gehaald, waardoor de schuld verder opliep. Ergens vorig jaar begonnen met saneren. Probleem is dat de kosten nog steeds niet lager zijn dan de baten. Denk dat met het vertrek van de ouderen dat probleem enigszins verminderd wordt.

Verwacht dat we ook ergens volgend jaar pas weer wat gunstigere cijfers zullen noteren.

quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:20 schreef Ritmo het volgende:

[..]

In dat geval MOET je ze gewoon deze winter en zomer allemaal wegdoen. Het kan gewoon niet dat je die spelers gratis de deur uit laat lopen, dan kom je in een oneindige cirkel terecht en is het einde gewoon nabij.
Geloof dat Beenhakker ze ook dat ultimatum had gesteld.
Elite
Tegen TTIP
pi_87917154
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:25 schreef macca728 het volgende:
[..]

quote:
Eigen belang boven dat van een achterban van tienduizenden? Zijn baan bestaat bij gratie van de achterban

quote:
zou jij weggaan als je medeverantwoordelijk bent voor 40 miljoen schuld zoals Jacobs ?
Ik zou inderdaad me conclusies trekken ja, als ik het op me werk verziek wordt me ook vriendelijk doch dringend verzocht op te tyfen...
pi_87917231
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:26 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Idd eerst zien dan geloven .
Groetjes, Ezio.
pi_87917264
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:26 schreef Happel het volgende:

[..]

De snor meldt het, hè. Dan is het waarheid.
[..]

Feijenoord heeft jarenlang boven haar stand geleefd. Begrotingen gedraaid die nooit werden gehaald, waardoor de schuld verder opliep. Ergens vorig jaar begonnen met saneren. Probleem is dat de kosten nog steeds niet lager zijn dan de baten. Denk dat met het vertrek van de ouderen dat probleem enigszins verminderd wordt.

Verwacht dat we ook ergens volgend jaar pas weer wat gunstigere cijfers zullen noteren.
[..]

Geloof dat Beenhakker ze ook dat ultimatum had gesteld.
De snor kan me rug op. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dit het geval is.

Vreet jij die koek nog, dat het later allemaal goed komt? als er niets veranderd komt er met het huidige beleid niets goed.
pi_87917367
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:26 schreef Sinnie het volgende:

[..]

picture this...

Wat gebeurd er bijvoorbeeld volgende week, als er medegedeeld wordt dat er 50 miljoen schuld is?
Dan brand het maasgebouw, deze berichten worden angstvallig ontkend.

Als je het zeker wil weten vraag je na het uitkomen van de jaar rekening de cijfers zelf op bij de KVK.
Casio er naast en report back here!
pi_87917388
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:28 schreef Dannare het volgende:

[..]

[..]
[..]

Eigen belang boven dat van een achterban van tienduizenden? Zijn baan bestaat bij gratie van de achterban
[..]

Ik zou inderdaad me conclusies trekken ja, als ik het op me werk verziek wordt me ook vriendelijk doch dringend verzocht op te tyfen...
dat wordt blijkbaar niet verzocht aan hem dan en Gudde blijft ook lekker zitten
pi_87917408
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:30 schreef Dannare het volgende:

[..]

De snor kan me rug op. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dit het geval is.

Vreet jij die koek nog, dat het later allemaal goed komt? als er niets veranderd komt er met het huidige beleid niets goed.
Dit

Bestuur moet er uit . Mensen die verantwoordelijk zijn voor deze crisis kunnen nooit gewoon blijven zitten . Zoiets blijft vreten aan je :(
Groetjes, Ezio.
pi_87917467
Gudde op NL 1 . We zijn tevreden met Mario Been :')
Groetjes, Ezio.
pi_87917502
Gudde met een herhaling van de Verbeek speech, die er 3 dagen later uitvloog na interventie van de RvC
pi_87917555
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:33 schreef Stokstaart het volgende:
Gudde vandaag tegen de pers: "Ach, kan een keer gebeuren..."

NEE LUL!
GVD JE BENT FEYENOORD!!!

Die vent lult of we FC Lienden zijn.
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:35:37 #181
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87917566
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:25 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik zelf wel ja maar ik ben dan ook heel anders dan veel mensen in de zogenaamde bedrijfs top.
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:26 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Feyenoord WORDT een zinkend schip als iedereen zo gaat denken. Een soort self fulfilling prophecy...

Als je als Fer of Wijnaldum zijnde gratis weg wil, dan weet je dat je daarmee de doodzieke club waar je bent opgegroeid persoonlijk het laatste zetje richting de dood geeft.

En idd, ze moeten gewoon zorgen dat Blokland in elk geval zorgt voor wat geld zorgt om je enige toekomst niet te laten wegvallen.
Waarom denk jij dat een speler als Fer of Wijnaldum niet all1 maar denkt aan zijn salaris strookje? Clubliefde ed zijn imo maar bij weinig spelers echt te vinden. Welke speler speelt er nou zn hele carriere bij de zelfde club?
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:35:49 #182
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87917576
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:33 schreef Stokstaart het volgende:
Nja dat vind ik dan weer zo overdreven. Dit is helemaal niet de tijd daar voor

Ik heb in ieder geval een hoop meer respect gekregen voor Been dat hij vandaag het verlies leed met zijn team en niet meteen de kleedkamer in dook. En dat maakt hem in mijn ogen misschien toch wel de trainer van Feyenoord nu en het Feyenoord over 5 jaar.

Ik heb al weer zin in woensdag. Zal alleen wel koud worden
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_87917606
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:32 schreef macca728 het volgende:

[..]

dat wordt blijkbaar niet verzocht aan hem dan en Gudde blijft ook lekker zitten
Neuh is nooit sprake geweest in de Kuip dat men om de kop van het bestuur schreeuwde :W :O
pi_87917613
waarom reed Feyenoord eigenlijk door naar De Kuip, heel onverstandig

plan was om terug te keren naar het hotel in Ridderkerk, waarvandaan ze ook kwamen
pi_87917686
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:35 schreef Dannare het volgende:

[..]

Gudde vandaag tegen de pers: "Ach, kan een keer gebeuren..."

NEE LUL!
GVD JE BENT FEYENOORD!!!

Die vent lult of we FC Lienden zijn.
Idd precies het probleem dit soort mensen . Het is allemaal niet anders jongens . Die gelatenheid :r
Zelfs bij De Graafschap zou het onrustig worden :')
Groetjes, Ezio.
pi_87917687
Gudde moet ook eens afstand nemen van die domme vragen

zeg gewoon dat de media aandacht zwaar overtrokken was en er bijna niets is gebeurd
pi_87917756
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:35 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik zelf wel ja maar ik ben dan ook heel anders dan veel mensen in de zogenaamde bedrijfs top.
[..]

Waarom denk jij dat een speler als Fer of Wijnaldum niet all1 maar denkt aan zijn salaris strookje? Clubliefde ed zijn imo maar bij weinig spelers echt te vinden. Welke speler spelt er nou zn hele carriere bij de zelfde club?
Moet je perse overlopen van de clubliefde om niet de trekker over te willen halen om je club definitief persoonlijk af te schieten? Teken gewoon voor 2 jaartjes bij, speel je met je maten in de kijker en ga bij de club weg met het gevoel deze er bovenop geholpen te hebben.
-
pi_87917780
Ik mis Erwin Koeman gewoon .
Groetjes, Ezio.
pi_87917802
wat zit die Jan Mulder te gillen

alsof Leeds, Nottingham, Stade de Reims, Saint Etienne, Atlletico Madrid, Union St Gilles geen topclubs waren. En zo nog 100
pi_87917836
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:39 schreef Stokstaart het volgende:
Ik mis Erwin Koeman gewoon .
Ruud Gullit.
pi_87917859
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:39 schreef macca728 het volgende:

alsof Leeds, Nottingham, Stade de Reims, Saint Etienne, Atlletico Madrid, Union St Gilles geen topclubs waren. En zo nog 100
Man Utd is zelfs ooit gedegradeerd . Niet eens zo heel lang geleden 8-)
Groetjes, Ezio.
pi_87917908
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:40 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ruud Gullit.
Nee Koeman vond ik altijd een prettige gozert . Vond het destijds ook jammer dat hij opstapte . .
Groetjes, Ezio.
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:41:42 #193
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87917916
quote:

Wat doet Atletico daar nou weer tussen, wonnen die niet vorig jaar Europa League?
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:41:44 #194
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87917917
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Moet je perse overlopen van de clubliefde om niet de trekker over te willen halen om je club definitief persoonlijk af te schieten?
Als je moet kiezen tussen een financieel betere toekomst of misschien (hopelijk niet uiteraard) werkeloos worden wat zou jij dan doen?
pi_87917950
quote:

Het verschil is echter dat , als het huidige bestuur opstapt, misschien nog gered kan worden.
Ik zeg misschien omdat de Blokland groep in ieder geval knaken in willen brengen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87917953
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:40 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Man Utd is zelfs ooit gedegradeerd . Niet eens zo heel lang geleden 8-)
nee same voor Milan, Juventus, Borussia MG, Newcastle, Parma, Napoli
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:43:02 #197
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87917976
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:39 schreef macca728 het volgende:

Echt die KUT Mulder zit er nu persoonlijk even aan bij te dragen dat Been ontslag neemt!! :r :r
pi_87917994
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:41 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nee Koeman vond ik altijd een prettige gozert . Vond het destijds ook jammer dat hij opstapte . .
Ik ook.
pi_87918022
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:43 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Echt die KUT Mulder zit nu persoonlijk even er voor aan bij te dragen dat Been ontslag neemt!! :r :r
Kijk gewoon wat anders man. :)
pi_87918035
Mulder toont zich wel weer van de beste kant... Oh wacht hij heeft geen andere kant dan blèren om aandacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')