quote:dat wordt blijkbaar niet verzocht aan hem dan en Gudde blijft ook lekker zittenOp zondag 24 oktober 2010 22:28 schreef Dannare het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eigen belang boven dat van een achterban van tienduizenden? Zijn baan bestaat bij gratie van de achterban
[..]
Ik zou inderdaad me conclusies trekken ja, als ik het op me werk verziek wordt me ook vriendelijk doch dringend verzocht op te tyfen...
quote:DitOp zondag 24 oktober 2010 22:30 schreef Dannare het volgende:
[..]
De snor kan me rug op. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dit het geval is.
Vreet jij die koek nog, dat het later allemaal goed komt? als er niets veranderd komt er met het huidige beleid niets goed.
quote:Gudde vandaag tegen de pers: "Ach, kan een keer gebeuren..."Op zondag 24 oktober 2010 22:33 schreef Stokstaart het volgende:
Gudde op NL 1 . We zijn tevreden met Mario Been
quote:Ik zelf wel ja maar ik ben dan ook heel anders dan veel mensen in de zogenaamde bedrijfs top.Op zondag 24 oktober 2010 22:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
zou jij weggaan als je directeur bent bij een BVO en een topsalaris heb ?
zou jij weggaan als je medeverantwoordelijk bent voor 40 miljoen schuld zoals Jacobs ?
quote:Waarom denk jij dat een speler als Fer of Wijnaldum niet all1 maar denkt aan zijn salaris strookje? Clubliefde ed zijn imo maar bij weinig spelers echt te vinden. Welke speler speelt er nou zn hele carriere bij de zelfde club?Op zondag 24 oktober 2010 22:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Feyenoord WORDT een zinkend schip als iedereen zo gaat denken. Een soort self fulfilling prophecy...
Als je als Fer of Wijnaldum zijnde gratis weg wil, dan weet je dat je daarmee de doodzieke club waar je bent opgegroeid persoonlijk het laatste zetje richting de dood geeft.
En idd, ze moeten gewoon zorgen dat Blokland in elk geval zorgt voor wat geld zorgt om je enige toekomst niet te laten wegvallen.
quote:Nja dat vind ik dan weer zo overdreven. Dit is helemaal niet de tijd daar voorOp zondag 24 oktober 2010 22:33 schreef Stokstaart het volgende:
Gudde op NL 1 . We zijn tevreden met Mario Been
quote:Neuh is nooit sprake geweest in de Kuip dat men om de kop van het bestuur schreeuwdeOp zondag 24 oktober 2010 22:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
dat wordt blijkbaar niet verzocht aan hem dan en Gudde blijft ook lekker zitten
quote:Idd precies het probleem dit soort mensen . Het is allemaal niet anders jongens . Die gelatenheidOp zondag 24 oktober 2010 22:35 schreef Dannare het volgende:
[..]
Gudde vandaag tegen de pers: "Ach, kan een keer gebeuren..."
NEE LUL!
GVD JE BENT FEYENOORD!!!
Die vent lult of we FC Lienden zijn.
quote:Moet je perse overlopen van de clubliefde om niet de trekker over te willen halen om je club definitief persoonlijk af te schieten? Teken gewoon voor 2 jaartjes bij, speel je met je maten in de kijker en ga bij de club weg met het gevoel deze er bovenop geholpen te hebben.Op zondag 24 oktober 2010 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zelf wel ja maar ik ben dan ook heel anders dan veel mensen in de zogenaamde bedrijfs top.
[..]
Waarom denk jij dat een speler als Fer of Wijnaldum niet all1 maar denkt aan zijn salaris strookje? Clubliefde ed zijn imo maar bij weinig spelers echt te vinden. Welke speler spelt er nou zn hele carriere bij de zelfde club?
quote:Man Utd is zelfs ooit gedegradeerd . Niet eens zo heel lang geledenOp zondag 24 oktober 2010 22:39 schreef macca728 het volgende:
wat zit die Jan Mulder te gillen
alsof Leeds, Nottingham, Stade de Reims, Saint Etienne, Atlletico Madrid, Union St Gilles geen topclubs waren. En zo nog 100
quote:Nee Koeman vond ik altijd een prettige gozert . Vond het destijds ook jammer dat hij opstapte . .
quote:Wat doet Atletico daar nou weer tussen, wonnen die niet vorig jaar Europa League?Op zondag 24 oktober 2010 22:39 schreef macca728 het volgende:
alsof Leeds, Nottingham, Stade de Reims, Saint Etienne, Atlletico Madrid, Union St Gilles geen topclubs waren. En zo nog 100
quote:Als je moet kiezen tussen een financieel betere toekomst of misschien (hopelijk niet uiteraard) werkeloos worden wat zou jij dan doen?Op zondag 24 oktober 2010 22:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Moet je perse overlopen van de clubliefde om niet de trekker over te willen halen om je club definitief persoonlijk af te schieten?
quote:Het verschil is echter dat , als het huidige bestuur opstapt, misschien nog gered kan worden.Op zondag 24 oktober 2010 22:39 schreef macca728 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:nee same voor Milan, Juventus, Borussia MG, Newcastle, Parma, NapoliOp zondag 24 oktober 2010 22:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Man Utd is zelfs ooit gedegradeerd . Niet eens zo heel lang geleden
quote:Echt die KUT Mulder zit er nu persoonlijk even aan bij te dragen dat Been ontslag neemt!!Op zondag 24 oktober 2010 22:39 schreef macca728 het volgende:
quote:Ik ook.Op zondag 24 oktober 2010 22:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee Koeman vond ik altijd een prettige gozert . Vond het destijds ook jammer dat hij opstapte . .
quote:Kijk gewoon wat anders man.Op zondag 24 oktober 2010 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt die KUT Mulder zit nu persoonlijk even er voor aan bij te dragen dat Been ontslag neemt!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |