quote:Dank uOp zondag 24 oktober 2010 16:22 schreef JanPiraat het volgende:
gecondoleerd sterkte aan de nabestaanden
quote:Inderdaad.Op zondag 24 oktober 2010 16:22 schreef Symphonic het volgende:
Wel zielig voor PSV dat niet iedereen gescoord heeft
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:22 schreef Symphonic het volgende:
quote:Jullie hebben altijd Sparta nog en Excelsior.
quote:Dit vind ik ergerOp zondag 24 oktober 2010 16:24 schreef Patje1987 het volgende:
Eerst de laars en nu dit, een zwarte dag in de geschiedenis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Excelsior maakt mijn dag perfect, toen ze op 2-0 stonden en toen kwam Ajax terug, dus ook dat was een afknapper, gelukkig nog wel een puntjeOp zondag 24 oktober 2010 16:24 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Jullie hebben altijd Sparta nog en Excelsior.
quote:
quote:Buiten dat het Jupiler League is spelen we zeker beter voetbal dan de paupers van ZuidOp zondag 24 oktober 2010 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Excelsior maakt mijn dag perfect, toen ze op 2-0 stonden en toen kwam Ajax terug, dus ook dat was een afknapper, gelukkig nog wel een puntje
En Sparta speelt jupiler leageu
quote:Ja, want Been kan hier zoveel aan doen.Op zondag 24 oktober 2010 16:29 schreef Loveless85 het volgende:
Vanavond weer het halve legioen op de parkeerplaats voor het Maasgebouw natuurlijk. Die willen de kop van Been er af trekken![]()
quote:Hebben benen een kop dan? Laat staan dat ie hersens heeftOp zondag 24 oktober 2010 16:29 schreef Loveless85 het volgende:
Vanavond weer het halve legioen op de parkeerplaats voor het Maasgebouw natuurlijk. Die willen de kop van Been er af trekken![]()
quote:Kut, ik klikte per ongeluk op nee
quote:vooral dat Koevermans (als spits zijnde) niet heeft gescoord..Op zondag 24 oktober 2010 16:22 schreef Symphonic het volgende:
quote:Zeker weten?Ik vroeg me weleens af hoe het nu was om b.v. Sparta of Excelsior supporter te zijn. Om wedstrijden in te gaan waar je bij voorbaat wist dat je die ging verliezen. Welnu, ik kan die vraag nu zelf beantwoorden: best relaxed eigenlijk! Vroeger had ik altijd stressvolle zondagen als het PSV-Feyenoord was. Steeds nerveus op teletekst kijken. Nu heb ik eigenlijk een heerlijke zondag. Lekker met de kinderen wat wandelen straks, teletekst bekijk ik weleens om 16.30 hr. Even bekijken met hoeveel we verloren hebben. Wat ik ook zie, ik zal er niet verrast over zijn. Voor m'n gemoedsrust en gezondheid gaat het prima zo.
quote:Hij moet toch wisselenOp zondag 24 oktober 2010 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, want Been kan hier zoveel aan doen.Als er 1 persoon niets te verwijten valt is het wel Mario Been.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:die verslikt zich straks in zijn biertjeOp zondag 24 oktober 2010 16:32 schreef joppie_saus het volgende:
Van het Feyenoord-forum:
[..]
Zeker weten?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:32 schreef joppie_saus het volgende:
Van het Feyenoord-forum:
[..]
Zeker weten?
quote:DuhOp zondag 24 oktober 2010 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, want Been kan hier zoveel aan doen.Als er 1 persoon niets te verwijten valt is het wel Mario Been.
quote:Ik belde mijn vader net
quote:Ze kunnen ook wel vast een ambulance voor de deur zetten.Op zondag 24 oktober 2010 16:32 schreef joppie_saus het volgende:
Van het Feyenoord-forum:
[..]
Zeker weten?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
falerts
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:51 schreef MrMoon het volgende:
tijd om deze maar weer eens van stal te halen..
[ afbeelding ]
quote:als het buiten -10 was dan was het helemaal stoer geweestOp zondag 24 oktober 2010 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben stoer, ik ging naar buiten en deed gewoon mijn Feyenoord sjaal om
quote:haha -10Op zondag 24 oktober 2010 17:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
als het buiten -10 was dan was het helemaal stoer geweest
quote:Jij denkt dat het los barst in Rotterdam ?Op zondag 24 oktober 2010 17:24 schreef Anon4c het volgende:
Je zou maar politieagent zijn en vanavond in Rotterdam moeten werken
quote:Denk het wel.Op zondag 24 oktober 2010 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij denkt dat het los barst in Rotterdam ?
Nee denk het niet
quote:We merken het vanzelf wel
quote:Nee hoor
quote:eerder in eindhovenOp zondag 24 oktober 2010 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee denk het niet
quote:Daar loop je ook mee in UtrechtOp zondag 24 oktober 2010 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben stoer, ik ging naar buiten en deed gewoon mijn Feyenoord sjaal om
quote:KloptOp zondag 24 oktober 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar loop je ook mee in Utrecht
quote:Te toevalligOp zondag 24 oktober 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
De PSV'ers hebben zelfs de site kapoet gemacht
quote:En waarom niet? Ze hebben al vaker idioot gedaan daar ik Rotterdam.Op zondag 24 oktober 2010 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee denk het niet
quote:Aww, het wordt zo wel echt een beetje zielig.Feyenoord-trainer Mario Been heeft na de 10-0 nederlaag bij PSV in de kleedkamer zijn positie ter discussie gesteld. Daarbij liet hij zijn tranen vloeien."Ben ik dan geen man als ik huil? Dit doet zo'n pijn", aldus Been op Radio Rijnmond.
quote:Mwah, het zal niet grootschalig zijn, maar ik zie wel wat gekken verhaal gaan halen bij het Maasgebouw. Misschien niet direct vandaag maar morgen of overmorgen bij een training ofzo. Het zal niet de eerste keer zijn iigOp zondag 24 oktober 2010 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee denk het niet
quote:Ik idd ook niet, maar al zou hij gaan komt de volgende vraag. :Op zondag 24 oktober 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aww, het wordt zo wel echt een beetje zielig.
Been gun ik dit echt niet.
quote:AaahhOp zondag 24 oktober 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aww, het wordt zo wel echt een beetje zielig.
Been gun ik dit echt niet.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:32 schreef joppie_saus het volgende:
Van het Feyenoord-forum:
[..]
Zeker weten?
quote:Erg onsportief van Feyenoord iddOp zondag 24 oktober 2010 16:22 schreef Symphonic het volgende:
quote:ja
quote:Wij zijn volgend jaar weer terug.Op zondag 24 oktober 2010 18:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet als Ajax niet eens winnen kan van Excelsior.....![]()
quote:TsjaAlgemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord blijft ook na de beschamende 10-0-nederlaag tegen PSV achter trainer Mario Been staan. "Dit kan een keer gebeuren, hoe hard het ook klinkt", liet de zichtbaar aangeslagen Gudde in Eindhoven weten. De directie van Feyenoord gaat maandag om de tafel zitten met Been, die direct na afloop in de kleedkamer zijn positie ter beschikking stelde.
Gudde omschreef de vernedering in Eindhoven in termen als "verschrikkelijk", "beschamend" en "Feyenoord-onwaardig". "10-0, dat zijn heel kille cijfers. Je schaamt je op de tribune als je de score ziet oplopen. Bij elk bedrijf ga je na zo'n zeperd de volgende dag met elkaar om de tafel zitten en dat gaan ook wij doen. Maar het is nu eerst verstandig om de emoties te laten zakken."
quote:Denk jij dat Feyenoord die nu online zou laten? Zo voorkomen ze een berg bagger en ik vind t eigenlijk er logies als ze m echt bewust offline hebben gehaalt.
quote:Ja dat vind ik ook erg "logies"Op zondag 24 oktober 2010 18:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Denk jij dat Feyenoord die nu online zou laten? Zo voorkomen ze een berg bagger en ik vind t eigenlijk er logies als ze m echt bewust offline hebben gehaalt.
quote:Ach vent je begrijpt toch wat ik bedoel!Op zondag 24 oktober 2010 18:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook erg logies
quote:jaOp zondag 24 oktober 2010 18:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach vent je begrijpt toch wat ik bedoel!
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
Me cluppieWat doen jullie......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:http://www.nu.nl/binnenland/2363144/onrustige-sfeer-bij-kuip.htmlOp zondag 24 oktober 2010 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee denk het niet
quote:Dat wordt watOp zondag 24 oktober 2010 19:02 schreef Anon4c het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenland/2363144/onrustige-sfeer-bij-kuip.html
quote:Zullen de spelers wel weer via een zij-uitgang weg racen in een dure bolide of een jong ventje naar voren schuiven.Op zondag 24 oktober 2010 19:02 schreef Anon4c het volgende:
[..]
quote:150Op zondag 24 oktober 2010 19:02 schreef Anon4c het volgende:
[..]
quote:Als het er nu niet meer zijn, want ze vermenigvuldigen zich erg snelOp zondag 24 oktober 2010 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
150dat valt nog mee....
Stelt niks voor
quote:Stond daarnet nog 200 opOp zondag 24 oktober 2010 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
150dat valt nog mee....
Stelt niks voor
quote:Nos meld 250 'fans'Op zondag 24 oktober 2010 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
150dat valt nog mee....
Stelt niks voor
quote:allwais look on the brait said of laifOp zondag 24 oktober 2010 20:00 schreef Lo-Fi het volgende:
quote:Lastig he overtypen...Op zondag 24 oktober 2010 20:07 schreef geldwolf het volgende:
[..]
allwais look on the brait said of laif
maar je hebt wel gelijk
quote:Haha dit was pas 450 keer gepost, echt fantastisch.Op maandag 25 oktober 2010 08:28 schreef .Neovo. het volgende:
Wegens omstandigheden
heeft de gemeente rotterdam besloten om het netnummer
te wijzigen van 010 naar 10-0. Excuses voor het ongemak
quote:Op maandag 25 oktober 2010 08:28 schreef .Neovo. het volgende:
Wegens omstandigheden
heeft de gemeente rotterdam besloten om het netnummer
te wijzigen van 010 naar 10-0. Excuses voor het ongemak
quote:PSV had eindelijk de miljoen van Villareal, 010 nu dus.Op maandag 25 oktober 2010 11:08 schreef Xebber het volgende:
In de tiende speelronde van de tiende maand van 2010 wordt Feyenoord met 10-0 en met 10 man terug gestuurd naar 010! Toeval?!
quote:die grap is minder fantastischOp maandag 25 oktober 2010 08:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haha dit was pas 450 keer gepost, echt fantastisch.
quote:dei hadden ze beter op doel kunnen zettenOp maandag 25 oktober 2010 15:39 schreef El_Bassie het volgende:
Groot lichtpunt was toch wel het officïele debuut van Adil Auassar. Gefeliciteerd daarmee.
quote:Van Dijk heeft niets te doen gehad.Op maandag 25 oktober 2010 15:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dei hadden ze beter op doel kunnen zetten
quote:Dat kan.Op maandag 25 oktober 2010 15:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ze kunnen beter de hele selectie omruilen met Excelsior.
quote:HIhi gouden garp n0g n00it 33d3r geh00rd enzulks.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:48 schreef menderijn het volgende:
feyenoord verandert hun telefoonnummer van 010 naar 10-0
quote:De laatste keer dat 23 oktober op een donderdag was, was dan ook in 2008.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
falert... het is inmiddels Almere City FC ipv Omniworld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |