quote:Dank uOp zondag 24 oktober 2010 16:22 schreef JanPiraat het volgende:
gecondoleerd sterkte aan de nabestaanden
quote:Inderdaad.Op zondag 24 oktober 2010 16:22 schreef Symphonic het volgende:
Wel zielig voor PSV dat niet iedereen gescoord heeft
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:22 schreef Symphonic het volgende:
quote:Jullie hebben altijd Sparta nog en Excelsior.
quote:Dit vind ik ergerOp zondag 24 oktober 2010 16:24 schreef Patje1987 het volgende:
Eerst de laars en nu dit, een zwarte dag in de geschiedenis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Excelsior maakt mijn dag perfect, toen ze op 2-0 stonden en toen kwam Ajax terug, dus ook dat was een afknapper, gelukkig nog wel een puntjeOp zondag 24 oktober 2010 16:24 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Jullie hebben altijd Sparta nog en Excelsior.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:22 schreef Symphonic het volgende:
quote:
quote:Buiten dat het Jupiler League is spelen we zeker beter voetbal dan de paupers van ZuidOp zondag 24 oktober 2010 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Excelsior maakt mijn dag perfect, toen ze op 2-0 stonden en toen kwam Ajax terug, dus ook dat was een afknapper, gelukkig nog wel een puntje
En Sparta speelt jupiler leageu
quote:Ja, want Been kan hier zoveel aan doen.Op zondag 24 oktober 2010 16:29 schreef Loveless85 het volgende:
Vanavond weer het halve legioen op de parkeerplaats voor het Maasgebouw natuurlijk. Die willen de kop van Been er af trekken![]()
quote:Hebben benen een kop dan? Laat staan dat ie hersens heeftOp zondag 24 oktober 2010 16:29 schreef Loveless85 het volgende:
Vanavond weer het halve legioen op de parkeerplaats voor het Maasgebouw natuurlijk. Die willen de kop van Been er af trekken![]()
quote:Kut, ik klikte per ongeluk op nee
quote:vooral dat Koevermans (als spits zijnde) niet heeft gescoord..Op zondag 24 oktober 2010 16:22 schreef Symphonic het volgende:
quote:Zeker weten?Ik vroeg me weleens af hoe het nu was om b.v. Sparta of Excelsior supporter te zijn. Om wedstrijden in te gaan waar je bij voorbaat wist dat je die ging verliezen. Welnu, ik kan die vraag nu zelf beantwoorden: best relaxed eigenlijk! Vroeger had ik altijd stressvolle zondagen als het PSV-Feyenoord was. Steeds nerveus op teletekst kijken. Nu heb ik eigenlijk een heerlijke zondag. Lekker met de kinderen wat wandelen straks, teletekst bekijk ik weleens om 16.30 hr. Even bekijken met hoeveel we verloren hebben. Wat ik ook zie, ik zal er niet verrast over zijn. Voor m'n gemoedsrust en gezondheid gaat het prima zo.
quote:Hij moet toch wisselenOp zondag 24 oktober 2010 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, want Been kan hier zoveel aan doen.Als er 1 persoon niets te verwijten valt is het wel Mario Been.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:die verslikt zich straks in zijn biertjeOp zondag 24 oktober 2010 16:32 schreef joppie_saus het volgende:
Van het Feyenoord-forum:
[..]
Zeker weten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |